Night Drivers

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 29 ocen.

Opinie o Night Drivers

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Night Drivers

Wesoły Grubasek

I ja również sobie poczytałem. Z tym, że ja miałem okazję tam pracować jako dyspozytor. Pracę znalazłem przez ogłoszenie. Piszę, że miałem okazję, bo w gruncie rzeczy wyleciałem na pysk. Wprawdzie długo nie popracowałem, ale za to jeszcze miesiąc temu, więc info mam najświeższe. Przede wszystkim 99% rzeczy opisanych tutaj to zwykłe kłamstwa, albo opinie powstałe na podstawie plotek. Teraz tak; nie ma czegoś takiego jak dawanie lepszych kursów znajomym. Klient dzwoni (lub pisze przez neta) i to co mówi klient od razu wpisuje się do komputera, do aplikacji. Aplikacja sama wrzuca zlecenie kierowcy obecnemu na danej strefie. Owszem, może się zdarzyć, że ktoś zadzwoni i zapyta kierowcę czy chce dany dobry kurs i mu go przekaże. Jednak jest to wyjątek i zdarza się wyjątkowo rzadko. A czemu tak się dzieje? Otóż w dzień zwykle kierowców jest za mało, a większość kierowców nie ma ochoty robić dolotów po 4-6km. Vouchery? O nie nie, tego nie lubimy. Krótki kurs po strefie? No ok ale absolutnie bez dolotu. Najchętniej tylko długie intratne kursy. A klienta to nie interesuje. Umowy z firmami również obowiązują. A chętnych na niektóre zlecenia nie ma. I co teraz? Jeśli nie ma chętnych a ten klient już raz usłyszał odmowę, lub jest zlecenie wynikające z umowy to dzwoni się po najbliższych klientowi kierowcach i wręcz prosi by ktoś się zlitował i ten kurs wziął. Czasem bywa tak, że nikomu z aktualnie wolnych taki kurs się nie opłaca. Wówczas takiego klienta trzeba przepraszać, że nie możemy zrealizować tego przejazdu. Jeśli coś takiego klient usłyszy raz, to jeszcze pól biedy. Gorzej gdy słyszy to już po raz któryś. Sam miałem wątpliwą przyjemność wieeele razy przepraszać ludzi, że niestety ale nie ma szans by ktoś podjechał, mało tego, kłamałem jak z nut, że korki, że kolizja, że kosmici i co tylko się da by klient nie czuł się rozczarowany i znów do nas zadzwonił. Bo ten klient to były moje i kierowców pieniądze. Są klienci, jest praca. Klienci przejdą gdzie indziej, pracy nie będzie. Proste. To klient jest tu panem, a nie kierowca albo dyspozytor. Nie wierzycie? Więc zadajcie sobie pytanie co byście zrobili gdyby dzwoniąc do firmy po raz kolejny wam powiedziano, że nie mogą zrealizować kursu? To oczywiste, że kolejnym razem zadzwonilibyście gdzie indziej. Bo nie po to dzwoni się po przewóz by przed połączeniem zastanawiać się czy tym razem to się uda, czy też się nie uda. Są jednak kierowcy którzy rozumieją, iż czasem trzeba po prostu podjechać po klienta i czasem sumarycznie kurs się nie będzie opłacał. No niestety, tak jest wszędzie. Jednak tacy kierowcy w ten sposób dbają o firmę. Dzięki nim ona nadal działa. I teraz mamy taką sytuację. W systemie zalogowanych jest 20 kierowców, jednak tylko jeden z nich łapie wszystkie niechciane kursy. Tylko jeden z nich poproszony weźmie kurs który na bank mu się nie opłaci. Reszta ma to gdzieś i jeśli klient jest blisko, lub kurs jest do Modlina to wówczas chętnie go złapią. I oto niczym mityczny Święty Grall pojawia się kurs do Modlina. Przed dyspozytorem staje prosta zagadka. Komu dać intratne zlecenie? Wrzucić w system, czy podziękować w ten sposób komuś kto jest pomocny? Tak, taki kurs dostanie pewnie ten dzięki któremu wszyscy maja pracę. Jednak jak napisałem powyżej, takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo rzadko. Bo widzicie Panowie i Panie, praca ta polega na tym by wozić klientów a nie klientów sobie wybierać. Jeśli sami odpychacie klientów nie chcąc czasami robić zleceń balansujących na krawędzi opłacalności, to klientów nie będzie. I dotyczy to wszystkich przewozów i korporacji. Daję Wam słowo, że opisany przykład jest jedynym w tej firmie przypadkiem kiedy ktoś dostanie zlecenie poza systemem. Innych naprawdę nie ma. Byłem, pracowałem, widziałem. I choć wyleciałem, to nie widzę powodu by firmę oczerniać. Teraz jak to wygląda w kwestii pracy jako dyspozytor. To info dla tych którzy być może będą tu szukali odpowiedzi na pytanie jak ta praca wygląda i czy warto. Praca jest łatwa i lecz bywa stresująca gdy trzeba po raz kolejny przepraszać klientów. Oczywiście można mieć to gdzieś, ale jeśli będzie ci zależeć na pracy, to automatycznie będzie ci zależeć na klientach. Polega na przyjmowaniu zleceń, czyli klient mówi gdzie jest i gdzie chce jechać, a ty wpisujesz to do systemu. Przed sobą masz monitor i tam w rubryki po prostu wpisujesz. Ogólnie mówiąc praca którą może wykonywać nawet małpa po krótkim przeszkoleniu, byle umiała mówić. Zarobki nie są najlepsze, i prawdę mówiąc na nowego mercedesa nie zarobisz, jednak da się przeżyć tym bardziej, że grafik jest wyjątkowo korzystny. Celowo nie podaję kwot bo zauważyłem, że moderatorzy kasują takie posty. Ogólnie myślę, że warto spróbować. Praca na luzie, nikt na Ciebie nie wrzeszczy, ludzie pracują naprawdę świetni. Do szefostwa również nie mam zastrzeżeń bo mimo, iż wyleciałem to nie żywię urazy. Reasumując, ogólnie firmę jak najbardziej polecam, czy to dla kierowców, czy dla dyspozytorów.

ktoś tam ktoś tam

No i sobie poczytałem, szkoda nazwy szkoda ludzi i szkoda włożonego wysiłku, 15 lat tradycji psu w budę... pójdzie jak się facet nie opamięta. Totalny brak pojęcia o prowadzeniu jakiegokolwiek biznesu. Brak reklamy a co za tym idzie brak nowych klientów tj. zleceń. Zmiana numeru !!! po co ja pytam? Pani kierownik rezygnuje ze wszystkiego żeby było lepiej...i tak nic nie robi , nie słucha nie reaguje, niech zrezygnuje,

Natalia

@Donald Trump, fajnie, że podajesz kwoty jednak czy na wszystkich stanowiskach panuje ta sama kwota wynagrodzeń? Czy mówisz tylko o stanowisku Kierowcy? Wiele osób pytało o aktualną sytuację w firmie Night Drivers, jednka pytania zostały bez odpowiedzi, jeżeli jesteście obecnymi pracownikami firmy to będzie bardzo miło jak napiszecie jak ma się obecna sytuacja?

KARY DLA KIEROWCÓW

Z art. 75 ust.3 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej wynika, że wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w przepisach ustawy z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym wymaga licencji. Ustawa o transporcie drogowym określa między innymi zasady podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego, w tym przewozu osób pojazdami samochodowymi zarejestrowanymi w kraju art. 4 pkt 1. PONADTO, Kierowca wykonujący przewóz drogowy podlega badaniom psychologicznym przeprowadzanym w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, które są przeprowadzane WYSOKIE GRZYWNY: 1. brak kasy fiskalnej - 2 000 PLN 2. brak licencji - 8 000 PLN 3. brak ważnych badań psychotechnicznych - 5 000 PLN powodzenia! :-)

Nowy

Czy mógłby wypowiedzieć się ktoś z obecnych pracowników. Ile realnie możnaby zarobić tygodniowo przy 11h zmianach?

Donald Trump
@Nowy 04.11.2016 09:02
Czy mógłby wypowiedzieć się ktoś z obecnych pracowników. Ile realnie możnaby zarobić tygodniowo przy 11h zmianach?...

Robiac co godzine jedna laske srednio za 100 pln. Wychodzi 1100 dniowki . razy 7 dni w tygodniu daje okazala sumke 7700. Pozdrawiam gume i spolke

bum

A wiecie jak wygląda rozmowa rekrutacyjna u nich? Dobrze by się było załapac, bo pewnie są normalnie dwuskładnikowe zarobki, a jak premia się noralnie pojawia to jeszcze lepiej o nich świadczy, bo warunki fnansowe są dość istotne. Dziękuję za odpowiedź

Były kierowca

Obecnie korzystam z innej aplikacji 123 taxi nie zawiesza się tło jest czarne jest podgląd w zlecenia terminowe automatycznie zapisuje system do strefy stref jest więcej na zlecenie nie czekam godzinami bo wpadają automatycznie do kierowcy który jest najbliżej dzięki czemu nie wydaje nie potrzebnie kasy na doloty po klienta a klienci nie muszą długo czekać przez co chętniej zostawiają napiwki system sam liczy kwotę przejazdu a przede wszystkim baza płatna w 2och ratach po 250 zł

Były kierowca

Obecnie korzystam z innej aplikacji 123 taxi nie zawiesza się tło jest czarne jest podgląd w zlecenia terminowe automatycznie zapisuje system do strefy stref jest więcej na zlecenie nie czekam godzinami bo wpadają automatycznie do kierowcy który jest najbliżej dzięki czemu nie wydaje nie potrzebnie kasy na doloty po klienta a klienci nie muszą długo czekać przez co chętniej zostawiają napiwki system sam liczy kwotę przejazdu a przede wszystkim baza płatna w 2och ratach po 250 zł

Były kierowca

Nie polecam tej firmy mało zleceń duża baza vouchery rozliczane wstecz a nie od ręki system z którego bierze się zlecenia nie dopracowany to co ludzie piszą odnośnie licencji ja miałem jej tylko xsero odbite wydana na Łomianki . Po odliczeniu kosztów bazy paliwa naprawy samochodu mało co zostaje dla kierowcy

Były kierowca

Nie polecam tej firmy mało zleceń duża baza vouchery rozliczane wstecz a nie od ręki system z którego bierze się zlecenia nie dopracowany to co ludzie piszą odnośnie licencji ja miałem jej tylko xsero odbite wydana na Łomianki . Po odliczeniu kosztów bazy paliwa naprawy samochodu mało co zostaje dla kierowcy

kierowca N.D

Najci nie sa oznakowani zadnych kogutow wklejek itd wiec o czym ty człowieku mowisz jakie kontrole. Straszycie potencjalnych kierowcow tej firmy nie mając pojęcia jak ta firma działa. Proponuje zasiegnac troche wiedzy o przepisach a potem sie wypowiadac

Byś

Ludzie, wiecie że Ci co niby jeżdżą na, licencji ' to tylko obręb Łomianki?. Życzę owocnego spotkania z Itd

Nick
@Byś 06.08.2016 08:04
Ludzie, wiecie że Ci co niby jeżdżą na, licencji ' to tylko obręb Łomianki?. Życzę owocnego spotkania z Itd...

Byś - chyba nie ogarniasz czym się różnią licencje TAXI i przewozowa.

120

Nick TO NIE JEST NR KIEROWCY

anonim

(usunięte przez administratora)

120

Oczywiscie że to nie nasza rzeczywistość. To relacje zycia dwojga ludzi, poza tym nie dotyczy to juz naszej firmy eliminujemy takie jednostki tak szybko jak to mozliwe wiec koniec tematu.PS Panstwo widziano juz na Poznańskiej chwycili nowy etat wkońcu robią to co lubią.

Pawel wynajmuje

Nie wydaje mi sie zeby ktos mnie ruchal jezdze na wynajetym vanie zarabiam na baze wynajem auta i pensje dla siebie wiec jak czytam wpis 156 to stwierdzam ze nie masz bladego pojecia o firmie i piszesz brednie ciemniaku. Kokosów moze nie ma ale jak sie przycisni weekend pare dni w tygodniu spokojnie starcza na wszystko. Trzeba jezdzic a nie stac na strefach a ci co mowia ze w najtach sie nie zarabia zwyczajne jak dla mnie sie nie ogarniają. Proponuje wiec posade ciecia ochrona w biedronce. Pozdrawiam

XXXXXX1

@mig @Kolega 156 ooo kolejna osoba o tym mowi Madziu uważaj ! Od nie jeden osoby słyszałem że kolega 227 się prostytuje jako pedal szkoda mi ciebie

120
@XXXXXX1 28.07.2016 01:50
@mig @Kolega 156 ooo kolejna osoba o tym mowi Madziu uważaj ! Od nie jeden osoby słyszałem że kolega 227 się prostytuje jako p...

Ona chyba o tym wie ale realia to realia $$$$$ frajer czynsz zaplaci pare zloty na waciki sypnie i jest git nie jednego kierowce chciala omamic ale okazali sie mądrzejsi od niej wjec zlapala malolata i dojiiiiiii ......duzo by tu pisac reasumując panstwo warci siebia,a ze on sie cyknie z dziadkiem na ursynowie to juz oj tam oj tam...........

git

W namberze 750

git

W eko baza 1350 zl

Kierowca 156

W tej firmie liczy się tylko baza 1000zl tyle płacą starzy kierowcy którzy tam siedzą i i tak roluja klientów na kasę jeżdżą po starych stawkach np numer 209 zawsze nażeka ale jeździ starym trupem roluja i zarabia , bo firma obniżyła stawki a bazy nie , nowy kierowca płaci 750 zł nr 142 synek Ewy kierowniczki nie płaci bazy i zgarnia kursy pod stołem tylko te dobre ochlapy idą na resztę kierowców jak nikt nie chce tych kursów zblatowanych z bazą np nr 161 kręci z Córką Ewy i zawsze ma od Dominiki Cynk kiedy i gdzie się ustawić numer 120 dostaje regularnie cycki od swojego ziomeczka w biurze a numer 225 ma układ że Sławkim Protonem i dostaje same zajebiste lotniska jest tak dlatego że tam pracują tylko sami kuzyni rodzina i pocitkowie i łosie co płacą 1000 zł największą baza w Warszawie jak ja przewoz i najmniej zleceń z tych ochłapów co zostało...odradzam pracy w tej firmie jak nie ma się układów i układzie ów dodam że kierowcy nie są zarejestrowani a licencja jest na Łomianki kara za spotkanie z itd 8000pl i jak jeździsz osobowką plus 2000 za brak kasy fiskalnej w ciągu trzech miesięcy odeszło sporo kierowców w sobotę w systemie jest zalogowanych max 33-35 kierowców co świadczy że ta firma upada bo nawet w mini i number one nie ma tak mało kierowców w tygodniu dużo kursów spada że względu na duże odloty mi nie zdażylo się jechać krócej po klienta niż 10-12 km bardzo dużo pustaków do tego firma nie rozlicza voucherów na bieżąco i roluja kierowców tych którzy sobie je zaliczają na kasę bo nie uwzględniają wszystkich.....lepiej iść do legalnie działającej firmy niż do tego wzaj3mnego kółka adoracji....HIT NAJNOWSZE OGŁOSZENIE TEJ FIRMY KIEROWCÓW NA DZIEŃ BAZA 400 STARY KIEROWCA CO JEŹDZI W DZIEŃ PŁACI 1000 I DAJE SIĘ RUCHAĆ NA 600ZŁ....RESZTĘ PRZEMYŚŁ SAM....

mig
@Kierowca 156 26.07.2016 02:38
W tej firmie liczy się tylko baza 1000zl tyle płacą starzy kierowcy którzy tam siedzą i i tak roluja klientów na kasę jeżdżą po...

Ty lepiej tego 227 pilnuj bo sie pedali calymi dniami na ul.wilanowskiej ha ha.

LEW STAROWICZ

A proton to jeszcze pracuje. Bo slyszalem ze watrobe oddal do lombardu by miec za co pic.

Prezes Ewa

Kto nie zapłaci bazy dziś do 17:00 zostanie zablokowany na weekend!!! W związku z dynamicznym rozwojem firmy najt drajwers baza od maja będzie wynosić 1350zł.

225

Potwierdzam to prawda

benek

gratuluje wprowadzenia nowej aplikacji.Totalny chaos.kolejny krok do samo destrukcji.

Kiero

Ty chyba jesteś chory!!! Stoją i płaczą i przechodzą do namber one!!! W srajtach zlecenia już dawno się skończyły jedna wielka Masakra więc nie opowiadaj głupot dretwy obsrancu Ewci!!!!

benek

Ale syf,to się samo rozpada.Totalna żenada,brak jakiegokolwiek profesjonalizmu. UPADEK.

anonim

(usunięte przez administratora)

Sławek

Sławuś J. potrafi straszyć kolegami wielkimi jak pokój i trzyma pistolet w biurku (zapewne atrapa), którym lubi powymachiwać podczas "rozmowy". Ale żeby odbierać telefon lub oddzwonić to już odwagi mu nie starcza. Koniec jest już blisko ZŁODZIEJE!!!

Gutek

Night nigdy wiecej.Brak zlecen wysoka baza olewactwo,Szkoda czasu,

leon

no i co wiecie o tych przewałkach i nic nie robicie ? jeszcze karzecie płacić sobie 1000 zetów?.Bezczelność to mały pikuś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LAN

Bardzo ciekawe forum. Śledzę je od jakiegoś czasu, bo zastanawiałem się nad podjęciem pracy w tej firmie. Dziwi mnie że administratorzy usuwają opinie - gowork nie jest portalem obiektywnym skoro można czytać tylko wybrane posty (SZKODA!!). Dziękuję ze możliwość zapoznania się z Waszymi opiniami - teraz już wiem, że praca w tej firmie to raczej straszne nieporozumienie. Jeżeli chodź część tych opinii jest prawdziwa i pracownicy obecni i byli darzą się takim szacunkiem to nic dobrego raczej mnie tam nie czeka.

106

Opinia,Informatyk rozdaje swoim ziomkom kursy pod stolem i nic z tym nie robicie to bedziemy odchodzic,najwyzsza baza w miescie,tosmieszne,zero zlecen.

Ewcia
@106 09.03.2016 12:27
Opinia,Informatyk rozdaje swoim ziomkom kursy pod stolem i nic z tym nie robicie to bedziemy odchodzic,najwyzsza baza w miescie...

Sprawa wygląda tak, że oprócz pociotków, kuzynów i przydupasów biura pierwsi w kolejce po zlecenia są ojciec i brat informatyka Rafalala. Nie dziwcie się więc, że stoicie godzinami i nie macie zleceń. Zleceń jest mało i te lepsze idą od razu do uprzywilejowanych. Baza dalej 1000zł. Pozdrowienia dla naiwnych jeleni.

anonim

(usunięte przez administratora)

Wojtek lancia

dlatego że z najt drajwersami jeździ wiele osób nie ma zleceń a baza wynosi 1000zł. W tygodniu nie ma zleceń czy w dzień czy w nocy a w weekendy niewiele więcej. ps: ja nie narzekam bo zblatowałem się z biurem i mam tłuste ruchy... pozdrawiam Jeleni!

uprzejmy

Dzięki uprzejmości byłych kierowców ITD wzięło na celownik najt drajwers, będą kontrole i sowite mandaty! Także wszystkiego dobrego, mandaciki dla Sławusia i Ewusi oraz szczęśliwych kierowców.

227

To bardzo nie uczciwa grupa pseudo przewoznikow

Proton zachlajmorda

Cóż za merytoryczna wypowiedź! Od razu widać, że pisał to ktoś z biura. Dla czytających - zleceń nie ma i nie będzie, baza 1000zł miesięcznie, wnioski wyciągnijcie sami. Ostrzegam i przestrzegam lepiej trzymać się jak najdalej od ND, to jest kółko wzajemnej adoracji.

Przydupas z Biura

Co za pedał z nocnej zmiany napisał ten ostatni wpis...?? Zapomniałeś kretynie jeden jeszcze o dziennych dyspozytorach...!!! Tak Ci [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] boli? Taki jesteś gość żeby się podpisywać za kogoś innego??Jak się tak strasznie nie podoba to WYPIERDALAJ!!!!

laguna

Adam wszyscy wiemy ze ty wydawałeś kursy przez smsy

Wojtek Lancia
@laguna 15.02.2016 22:52
Adam wszyscy wiemy ze ty wydawałeś kursy przez smsy

A teraz kto daje kursy przez smsy lub telefon ewka, ślepy, proton czy krzysiu??? Zleceń nie ma a baza 1000zł. ZŁODZIEJE!!!!

Adam N

To jeszcze ktoś w tym szambie został??? Sądziłem, że ten bajzel już się rozwiązał w sposób naturalny bo oszukiwani kierowcy odeszli. Jak widać ciągle jest grupa naiwniaków dająca się robić w trąbę. Pozdrawiam wszystkich przydupasów biura dostających zlecenia na boku!!!

czworka

brak zlecen wysokie oplaty wyciagane na sile zmyslone podatki i zmyslone obiecanki cacanki niby pani dyrektor z praktyka w agencil towarzyskiej i jakiegos szefa co podatkow i komornikow za nas nie placil dajcie sobie spokoj z ta firma krzak szkoda czasu i kasy na takie traktowanie

byly klient

To bardzo nie uczciwa firma

XXX

Tylko Idioto może lizać dupe Kierowniczki!!! I robić tu za dobrego wujka!!!

zz

Tylko idiota może siedzieć gdzieś, gdzie ciągle narzeka.

oszukany

Tylko idiota może zadawać takie pytanie odwracając kota ogonem! A dlaczego od zawsze oszukujecie kierowców? "Ja pytam". Do póki była jeszcze robota każdy przymykał oko na wasze oszustwa ale teraz zostaniecie z ręką w nocniku.

zz

To po co tu siedzicie? Ja pytam.

Audi Lanos

Tzw starzy kierowcy którzy przyprowadzili kogoś nowego również płacą 750zł! Tzw szef nie ma żadnych długów w skarbówce, o których się słyszało od dawna. Szef razem z Ewą golą co miesiąc frajerów aż miło a roboty coraz mniej.

Arkadiusz

Jest mega grubo my Starzy kierowcy płacimy po 1000 bazy a nowi jak przychodzą dostają rabat i płacą 750 no mega uczciwa i w porządku jest ta nasza firma!!! A może dlatego bo szef nas obwinia za swoje długi i musimy je spłacić za niego a nowi są bez winy!!! Dzięki za 6 lat wspólnej pracy ale dłużej nie dam się tak ładować!!!tylko ciekawe czy za nowych jest Odprowadzany zus czy może są rypani na.tym!!!

Wola

Uczciwy kierowco mnie ukarali w skarbowym na 2,5 klocka grzywny j jeszcze 19 innych chlopakow jak tamten nas podal na pismie i jak go skarbowt znow dorwie to ciebie tez poda oszust jeden z drugim,

Night2

Ludzie opamiętajcie sie zdajcie egzamin ktory w tej chwlili jest łatwy i pójdzcie na swoje a nie jezdzicie jak szczury i zwyrodnialcy społeczeństwa taksowkowego u nich!!!!! Dobra rada

Nieuczciwy kierowca

Proponuje opisywać tzw codzienność czyli wysoką bazę, brak zleceń, kolesiostwo i rozdawnictwo kursów dla swoich pod stołem. Ta firma to swoista piramida finansowa. Nie polecam!

Uczciwy kierowca.

Gorzkie żale to ty uskuteczniasz ciągle na coś narzekając. Ja nie narzekam, bo mi się praca podoba. Przestań więc marudzić. Jeśli tu jeszcze pracujesz, to stąd odejdź, a jak nie, to zajmij się swoją robotą i daj nam spokój. Chyba że jesteś tak beznadziejny, że nigdzie cię nie chcą i jedyne co ci zostało, to nadmiar wolnego czasu wypełniony goryczą na wszystkich za swoją nieudolność. W zasadzie, to ci współczuję....

Nieuczciwy kierowca

A może byś się tak merytorycznie wypowiedział na temat pracy w tej rodzinnej firmie zamiast pisać jakieś gorzkie żale. Proponuje opisywać tzw codzienność czyli wysoką bazę, brak zleceń, kolesiostwo i rozdawnictwo kursów dla swoich pod stołem. Kto z kierowców w tygodniu najczęściej jest w Modlinie z kursem lub po kurs? To jest kwestia warta dyskusji a nie gorzkie żale.

Zostaw opinię o Night Drivers - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Night Drivers