No i sobie poczytałem, szkoda nazwy szkoda ludzi i szkoda włożonego wysiłku, 15 lat tradycji psu w budę... pójdzie jak się facet nie opamięta. Totalny brak pojęcia o prowadzeniu jakiegokolwiek biznesu. Brak reklamy a co za tym idzie brak nowych klientów tj. zleceń. Zmiana numeru !!! po co ja pytam? Pani kierownik rezygnuje ze wszystkiego żeby było lepiej...i tak nic nie robi , nie słucha nie reaguje, niech zrezygnuje,
@Donald Trump, fajnie, że podajesz kwoty jednak czy na wszystkich stanowiskach panuje ta sama kwota wynagrodzeń? Czy mówisz tylko o stanowisku Kierowcy? Wiele osób pytało o aktualną sytuację w firmie Night Drivers, jednka pytania zostały bez odpowiedzi, jeżeli jesteście obecnymi pracownikami firmy to będzie bardzo miło jak napiszecie jak ma się obecna sytuacja?
Z art. 75 ust.3 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej wynika, że wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w przepisach ustawy z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym wymaga licencji. Ustawa o transporcie drogowym określa między innymi zasady podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego, w tym przewozu osób pojazdami samochodowymi zarejestrowanymi w kraju art. 4 pkt 1. PONADTO, Kierowca wykonujący przewóz drogowy podlega badaniom psychologicznym przeprowadzanym w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, które są przeprowadzane WYSOKIE GRZYWNY: 1. brak kasy fiskalnej - 2 000 PLN 2. brak licencji - 8 000 PLN 3. brak ważnych badań psychotechnicznych - 5 000 PLN powodzenia! :-)
Czy mógłby wypowiedzieć się ktoś z obecnych pracowników. Ile realnie możnaby zarobić tygodniowo przy 11h zmianach?
Robiac co godzine jedna laske srednio za 100 pln. Wychodzi 1100 dniowki . razy 7 dni w tygodniu daje okazala sumke 7700. Pozdrawiam gume i spolke
A wiecie jak wygląda rozmowa rekrutacyjna u nich? Dobrze by się było załapac, bo pewnie są normalnie dwuskładnikowe zarobki, a jak premia się noralnie pojawia to jeszcze lepiej o nich świadczy, bo warunki fnansowe są dość istotne. Dziękuję za odpowiedź
Obecnie korzystam z innej aplikacji 123 taxi nie zawiesza się tło jest czarne jest podgląd w zlecenia terminowe automatycznie zapisuje system do strefy stref jest więcej na zlecenie nie czekam godzinami bo wpadają automatycznie do kierowcy który jest najbliżej dzięki czemu nie wydaje nie potrzebnie kasy na doloty po klienta a klienci nie muszą długo czekać przez co chętniej zostawiają napiwki system sam liczy kwotę przejazdu a przede wszystkim baza płatna w 2och ratach po 250 zł
Obecnie korzystam z innej aplikacji 123 taxi nie zawiesza się tło jest czarne jest podgląd w zlecenia terminowe automatycznie zapisuje system do strefy stref jest więcej na zlecenie nie czekam godzinami bo wpadają automatycznie do kierowcy który jest najbliżej dzięki czemu nie wydaje nie potrzebnie kasy na doloty po klienta a klienci nie muszą długo czekać przez co chętniej zostawiają napiwki system sam liczy kwotę przejazdu a przede wszystkim baza płatna w 2och ratach po 250 zł
Nie polecam tej firmy mało zleceń duża baza vouchery rozliczane wstecz a nie od ręki system z którego bierze się zlecenia nie dopracowany to co ludzie piszą odnośnie licencji ja miałem jej tylko xsero odbite wydana na Łomianki . Po odliczeniu kosztów bazy paliwa naprawy samochodu mało co zostaje dla kierowcy
Nie polecam tej firmy mało zleceń duża baza vouchery rozliczane wstecz a nie od ręki system z którego bierze się zlecenia nie dopracowany to co ludzie piszą odnośnie licencji ja miałem jej tylko xsero odbite wydana na Łomianki . Po odliczeniu kosztów bazy paliwa naprawy samochodu mało co zostaje dla kierowcy
Najci nie sa oznakowani zadnych kogutow wklejek itd wiec o czym ty człowieku mowisz jakie kontrole. Straszycie potencjalnych kierowcow tej firmy nie mając pojęcia jak ta firma działa. Proponuje zasiegnac troche wiedzy o przepisach a potem sie wypowiadac
Ludzie, wiecie że Ci co niby jeżdżą na, licencji ' to tylko obręb Łomianki?. Życzę owocnego spotkania z Itd
Nick TO NIE JEST NR KIEROWCY
(usunięte przez administratora)
Oczywiscie że to nie nasza rzeczywistość. To relacje zycia dwojga ludzi, poza tym nie dotyczy to juz naszej firmy eliminujemy takie jednostki tak szybko jak to mozliwe wiec koniec tematu.PS Panstwo widziano juz na Poznańskiej chwycili nowy etat wkońcu robią to co lubią.
Nie wydaje mi sie zeby ktos mnie ruchal jezdze na wynajetym vanie zarabiam na baze wynajem auta i pensje dla siebie wiec jak czytam wpis 156 to stwierdzam ze nie masz bladego pojecia o firmie i piszesz brednie ciemniaku. Kokosów moze nie ma ale jak sie przycisni weekend pare dni w tygodniu spokojnie starcza na wszystko. Trzeba jezdzic a nie stac na strefach a ci co mowia ze w najtach sie nie zarabia zwyczajne jak dla mnie sie nie ogarniają. Proponuje wiec posade ciecia ochrona w biedronce. Pozdrawiam
@mig @Kolega 156 ooo kolejna osoba o tym mowi Madziu uważaj ! Od nie jeden osoby słyszałem że kolega 227 się prostytuje jako pedal szkoda mi ciebie
Ona chyba o tym wie ale realia to realia $$$$$ frajer czynsz zaplaci pare zloty na waciki sypnie i jest git nie jednego kierowce chciala omamic ale okazali sie mądrzejsi od niej wjec zlapala malolata i dojiiiiiii ......duzo by tu pisac reasumując panstwo warci siebia,a ze on sie cyknie z dziadkiem na ursynowie to juz oj tam oj tam...........
W namberze 750
W eko baza 1350 zl
W tej firmie liczy się tylko baza 1000zl tyle płacą starzy kierowcy którzy tam siedzą i i tak roluja klientów na kasę jeżdżą po starych stawkach np numer 209 zawsze nażeka ale jeździ starym trupem roluja i zarabia , bo firma obniżyła stawki a bazy nie , nowy kierowca płaci 750 zł nr 142 synek Ewy kierowniczki nie płaci bazy i zgarnia kursy pod stołem tylko te dobre ochlapy idą na resztę kierowców jak nikt nie chce tych kursów zblatowanych z bazą np nr 161 kręci z Córką Ewy i zawsze ma od Dominiki Cynk kiedy i gdzie się ustawić numer 120 dostaje regularnie cycki od swojego ziomeczka w biurze a numer 225 ma układ że Sławkim Protonem i dostaje same zajebiste lotniska jest tak dlatego że tam pracują tylko sami kuzyni rodzina i pocitkowie i łosie co płacą 1000 zł największą baza w Warszawie jak ja przewoz i najmniej zleceń z tych ochłapów co zostało...odradzam pracy w tej firmie jak nie ma się układów i układzie ów dodam że kierowcy nie są zarejestrowani a licencja jest na Łomianki kara za spotkanie z itd 8000pl i jak jeździsz osobowką plus 2000 za brak kasy fiskalnej w ciągu trzech miesięcy odeszło sporo kierowców w sobotę w systemie jest zalogowanych max 33-35 kierowców co świadczy że ta firma upada bo nawet w mini i number one nie ma tak mało kierowców w tygodniu dużo kursów spada że względu na duże odloty mi nie zdażylo się jechać krócej po klienta niż 10-12 km bardzo dużo pustaków do tego firma nie rozlicza voucherów na bieżąco i roluja kierowców tych którzy sobie je zaliczają na kasę bo nie uwzględniają wszystkich.....lepiej iść do legalnie działającej firmy niż do tego wzaj3mnego kółka adoracji....HIT NAJNOWSZE OGŁOSZENIE TEJ FIRMY KIEROWCÓW NA DZIEŃ BAZA 400 STARY KIEROWCA CO JEŹDZI W DZIEŃ PŁACI 1000 I DAJE SIĘ RUCHAĆ NA 600ZŁ....RESZTĘ PRZEMYŚŁ SAM....
A proton to jeszcze pracuje. Bo slyszalem ze watrobe oddal do lombardu by miec za co pic.
Kto nie zapłaci bazy dziś do 17:00 zostanie zablokowany na weekend!!! W związku z dynamicznym rozwojem firmy najt drajwers baza od maja będzie wynosić 1350zł.