Cześć, pracuję od jakiegoś czasu na projekcie międzynarodowym i muszę przyznać, że obecna praca spełnia moje oczekiwania. Używam cały czas języków, poprzez co moje umiejętności ciągle się rozwijają. Pracuję przy projekcie dot. aplikacji na urządzenia mobilne, a więc i wiedza techniczna się poszerza. Co więcej, pracuję w super zespole, gdzie nie ma ciśnienia kto jest lepszy, kto ile zrobił. Spokojnie można wyjść i zjeść kanapkę czy obiad. W obecnej dobie przesiedlania coraz to nowych korporacji do Lublina oraz na podstawie własnego doświadczenia, oceniam Voice Contact Center bardzo dobrze. P.s. Firma ciągle się rozwija w dobrym kierunku
Ostatnio zauważyłam, że ludzie są strasznymi brudasami, nie myja rąk po wyjściu z toalety, potem dotykają klamek wejściowych do socjalu, nie zmywają po sobie naczyń, również jeden z konsultantów chyba zapomniał jak wygląda mydło, bo strasznie śmierdzi.
Najlepiej to wygląda jak liderzy zbiorą się koło koordynatorki i rozmawiają o konsultantach za ich plecami, bardzo profesjonalne????
To prawda, sam nie raz słyszałem jak rozmawiali na temat osób, które siedzą często obok mnie
Do kadry zarządzającej firmą. Proszę o rozejrzenie się czasami po firmie i pokontrolować swoich liderów. Poprzednicy mają rację, liderem powinna zostać osoba, która ma wiedzę i kompetencje a nie wygląd. Nie pozdrawiam!
Siemaneczko, praca w voice jest beznadziejna. Osoby na które mogę polegać to tylko sami konsultacji. Liderzy to wielkie pały, albo siedzą na fajce, na rozmowie z innym liderami albo wiecznie nie mają czasu. Niedługo składam wypowiedzenie, dzięki bogu długo nie popracowałem.
Rozmowa z managerem, przygotowanie 30 minutowej prezentacji i planu szkolenia. Jedyny problem był taki, że po przygotowaniu tych wszystkich materiałów 2 miesiące temu - dostałam zerowy feedback od firmy. Nic, żadnego dziękujemy za udział w rekrutacji, po prostu ghostują kandydatów.
nie pamiętam
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Witam Wybieram się na rozmowę kwalifikacyjną Chciałam zapytać na czym ogólnie polegają projekty, jakie rozmowy miałabym przeprowadzać? Z góry dziękuję za odpowiedź
Realizujemy przede wszystkim projekty z zakresu obsługi klienta. Nasi konsultanci udzielają informacji osobom dzwoniącym na infolinię, przyjmują i rejestrują zgłoszenia oraz odpowiadają za inne zadania z obszaru customer service. Prowadzimy także projekty obsługiwane w językach obcych. Każdy projekt różni się zakresem obsługi, więc szczegóły najlepiej poznać na rozmowie rekrutacyjnej. Zapraszamy :)
Jak wygląda sytuacja kobiety w ciazy, studentki zatrudnionej na umowę zlecenie w tej firmie? Czy ma prawo do urlopu?
Voice Contact Center firmę i sposób zarządzania można by opisywać i opisywać... Może zacznę od ludzi -fatalna atmosfera! Kadra zarządzająca to jakaś pomyłka, ludzie którzy się nie szanują, wymyślają sobie za plecami pseudonimy jak w przedszkolu i jedynym tematem w pracy jest obrabianie współpracowników za ich plecami. Ale to tylko anegdota, prawdziwą kompromitacją jest praca tam! Szkolenie kilka razy przekładane, człowiek przychodzi i zaraz wraca do domu bo przyszło za mało osób, po szkoleniu (usunięte przez administratora) dotyczący grafiku -idziesz na projekt (usunięte przez administratora)za chwile polecenie odgórne, że masz doszkolić się na inny bo nie ma pracowników. Jak za dużo osób naprzyjmują to nie ma dla Ciebie pracy, a jak za mało to trzeba siedzieć po 12 GODZIN W GÓRĘ. Jesteśmy zatrudnieni na umowę z (usunięte przez administratora)a za chwile wykonujemy zadania dla (usunięte przez administratora)-dostajemy kasę od (usunięte przez administratora);) (usunięte przez administratora) -NIE FIRMA ;)
Chciałabym sie dowiedzieć ile czasu trwa szkolenie i jak szybko można dostać pracę ?
Dwie koleżanki pozdrawiają Mariusza papie .r.a co do samej pracy jest ona naprawdę fajną jak i atmosfera, która tu panuje jest w pełni pozytywna. Pensje są zawsze na czas każda osoba funkcyjna pomaga jak tylko może. Natomiast pan Mariusz to względna lizi --dup-a chodzi za każdą panną myślą, że może sobie zamoczy a tak naprawdę jedyne co może to wskoczyć na ten śmieszny rowerek albo do volvo i pojedzie kolega sobie na odpoczynek tam do kocha nówka myślę, że dl takich zakompleksionych ludzi znajdą tam pomoc.
Dzień dobry, w firmie VCC pracuje od dłuższego czasu i mogę powiedzieć, że firma jest bardzo rzetelna,wypłata na czas, praca w komfortowych warunkach- zadbane biuro stanowiska pracy, pomieszczenie socjalne, sale coachingowe są wyposażone w nowoczesny sprzęt, dzięki czemu szkolenia z trenerami/liderami są na wysokim poziomie, po nich czujesz się naładowany wiedzą, gdzie później możesz zastosować w rozmowie z klientem. Kadra zarządzająca(ogólnie) jest bardzo cierpliwa, kompetentna i zna się na rzeczy, więc jak przyjdziesz z problemem zawsze Ci pomogą. Jestem im bardzo wdzięczny za pomoc, którą mi udzielają, ponieważ zawsze mogę na nich liczyć. Kierownicy projektów są bardzo profesjonalnymi osobami, nie są typowymi korpo-szefami, tylko osobami, z którymi można porozmawiać nie tylko na temat związany z pracą. Dzięki czemu atmosfera staje się bardzo przyjazna i mogę powiedzieć, że nawet rodzinna. Pani na recepcji jest bardzo ciepłą osobą widać, że jest profesjonalna w tym co robi, zawsze można na nią liczyć, mam wrażenie, że jest Panią tego biura, ponieważ można z nią załatwić wszystkie sprawy, począwszy od dokumentów po polecanie osób do pracy. Dzięki jej profesjonalizmowi poleciłem kilku znajomych, gdzie są bardzo zadowoleni z pracy. Pani K. jest wizytówką VCC i odzwierciedla dobry wizerunek tej firmy. Ostatnio zauważyłem, że w firmie dużo sie dzieje, otworzyli nowe projekty, co pozwala na rozwinięcie firmy, co jak najbardziej plus dla kierowników, którzy potrafią nawiązać współpracę z nowymi partnerami biznesowymi. Podsumowując praca w VCC daje duże doświadczenie, szanują pracowników, widać firma stawia na rozwój ( ścieżkę kariery zawodowej) gdzie osobiście bardzo mi się to podoba.
@Janusz, bardzo fajną opinię na temat pracy w Voice Contact Center zamieściłeś, dziękujemy! Dobrze, że jesteś zadowolony ze swojej pracy. Co możesz napisać o projektach w firmie - czy pracownicy mogą się przy nich wykazać albo rozwinąć swoje kompetencje? Jest szansa na awans w Voice Contact Center?
Krystyno, przepraszam za długą nieobecność. Odpowiadając na Twoje pytania; mam przeszkolenie z różnych skilli, ale głównie przepinają mi status. O tym projekcie mogę powiedzieć, że jest dość specyficzny, ponieważ dzwonią różni klienci, ale metodą na trudnych klientów jest wczucie się w ich sytuacje, okazywać dużo empatii, wyrozumiałości a przede wszystkim nie okazywać złości, ponieważ wpływa to na złą komunikację w rozmowie i w otoczeniu firmy. Z tego co widzę inni są przeszkalani na inne projekty, co daje im możliwość rozwoju w firmie oraz poszerzenia swoich kompetencji w różnej dziedzinach. Jeżeli chodzi o inne projekty, z których nie mam przeszkodzenia np, opieka czy assistance, ciężko powiedzieć jaki jest ich zakres obowiązków, natomiast uważam, że każdy projekt ma swoje wady i zalety. Znam osobiście ludzi, którzy pracują na projektach assistance i om i z ich opowiadań wynika, że są bardzo zadowoleni. Z mojego punktu widzenia, mogę napisać, że wszystkie projekty da się polubi jak i znienawidzić, zależy to tylko i wyłącznie od zaangażowania pracownika do klienta i firmy. Opowiadając na twoje ostatnie pytanie, szansa na awans jest zawsze, organizowane są konkursy liderskie oraz jeżeli wykazujesz się duża wiedzą merytoryczną to masz szanse zostać konsultantem wsparcia. Pozdrawiam gorąco, życzę Wesołych Świąt i do napisania :)
Ile trwa szkolenie, i czy jest możliwość pracy w wybranych godzinach np same popołudnia do wieczoru? I czy ciężko przejść rekrutację
Rekru spoko, mozna pracowac w takich godzinach, w jakich podasz dyspozycyjnosc. Dlugosc szkolenia jest uzalezniona od tego, na jaki projekt idziesz, takze ciezko stwierdzic, moze byc 4-5 dni a moze byc 10dni...
Widzę, że jesteś zainteresowany podjęciem pracy w Voice Contact Center. Masz już doświadczenie w pracy w podobnej branży, czy nie pracowałeś jeszcze w takiej firmie? Daj znać, czy zdecydujesz się na wysłanie swojego CV do Voice Contact Center!
Jestem studentem. Niedługo mam rozmowę kwalifikacyjną, więc mam jedno pytanie - warto czy nie warto? Opinie tutaj są skrajnie różne.
@007, myślę, że zawsze warto spróbować swoich sił i pracy w danym miejscu. Co do dla jednej osoby jest minusem, dla innej może być plusem - i na odwrót. Jakie warunki byłyby dla Ciebie satysfakcjonujące? Daj znać, czy zdecydujesz się wysłać swoje CV do pracy w Voice Contact Center w Lublinie!
Jaka stawka godzinowa?
Witam. Czy stawka godzinowa rośnie wraz ze stażem pracownika i jego doświadczeniem (nie pytam o kadrę kierowniczą)? Można liczyć na podwyżkę?
(usunięte przez administratora)
Chciałam złożyć CV do Vcc i mam w zwakoz tym kilka pytań, jak wygląda sprawa z weekendami? Czy są jakieś określone godziny? Cz każą przychodzić?
@SZCZERZE I RZECZOWO, Twoja opinia może robić wrażenie. Podjąłeś w niej tak wiele kwestii, że na pewno każda z nich będzie jasna dla osób chcących podjąć pracę w Voice Contact Center. Czy mógłbyś jeszcze napisać, na jaką formę umowy można liczyć i czy jest ona elastyczna? Z góry dziękuję za odpowiedź!
@Rocznypracownik, widzę, że jesteś dość aktywny na forum. Po Twoim nicku wnoszę, że pracujesz już jakiś czas w Voice Contact Center - planujesz związać się z tą firmą na dłużej? @No One, czy takie sytuacje często miały miejsce w Voice Contact Center? Czy podejmowane były jakieś rozmowy/kroki w tej sprawie? Pamiętaj, by nie używać na forum wulgaryzmów.
@Ataman, możesz udzielić nam odpowiedzi jak z terminowością wypłat w firmie Voice Contact Center w Lublinie? Są dopłaty do prywatne opieki medycznej, a co ze zrobieniem sobie czegoś na ciepło podczas przerwy? Chętnie dowiemy się kolejnych wiadomości od Ciebie na temat tej firmy.
Płacą regularnie, jakieś tam pakiety były ale nie interesowałem się, grupowego ubezpieczenia brak bo nie umieli ustalić żadnych dogodnych warunków dla pracowników. Jest gdzie przechować jedzenie, gdzie zjeść i odgrzać. Jednak z powodu świńskich zagrań ludzi z czystością bywa różnie, sprzątaczki robią co mogą ale nie dają rady. Zdarza się też że jak zostawi się coś w lodówce np. mleko to jak wrócisz masz pusty karton. Trzeba też wziąć to co robi sama firma, czasem robią prace montażowe lub remontowe a ty masz odbierać telefon mimo że nic nie słyszysz bo obok jest wiertarka. Inna akcja tuż przed moim odejściem odmalowywali ściany jakąś tanią super cuchnącą farbą, i zamiast ludzi do domu puścić albo zamknąć na 1 dzień malowali stawiając czasem drabinę między krzesłami. Jeśli ktoś się źle czuł mógł się przesiąść na inną część sali, chociaż waliło wszystkim. Po tym odszedłem więc nie wiem czy coś z tym remontem było jeszcze coś później.
Widzę że mimo twierdzenia że nie usuwa się postów to moja opinia zniknęła. Brawo dla serwisu.
Witam wysłałam CV do tej firmy jestem zaproszona na rozmowę rekrutacyjna mam spore doświadczenie w tej brązy ale mam kilka pytań odnośnie tej pracy jak wyglądają godziny pracy czy to jest praca od poniedziałku do piątku po 8 godzin czy można więcej oraz wypłata czy jest od każdej godziny przepracowanej wypłacana. Opinie odnośnie tej firmy są różne bardzo mnie do dziwy skoro to PZU.
W życiu nie spotkałam się z takim kolesiarstwem jaki tam panuje. Jeden z liderów ciągle liżący tyłek kierowniczce który załatwił swojej dziewczynie posadkę za przysłowiową (usunięte przez administratora) Na OM i Affidea panuje (usunięte przez administratora) nikt nic nie ogarnia tylko biorą Cię na "coaching" ( sami nie wiedzą co ta nazwa oznacza) i ciągle krzyczą jeśli się nie spełnia wyników no ale tak to jest jak sie dostaje posadki za kolesiarstwo i nie potrafi się zbudować solidnego zespołu- tak tak pozdrawiam panią P... Oczywiście zdarza się ktoś spoko np koordynatorzy wiecznie zapracowani :) ogólnie nie polecam przez stres i bałagan jaki tam panuje, jak się spełnia wyniki jest ok jeśli nie to zaraz krzyczą i grozą wyrzuceniem, pensja to też jakiś śmiech na sali w porównaniu do utraty zdrowia psychicznego.
@bylapracownia, bardzo szczegółową i wartościową opinię zamieściłaś, dziękuję za wypowiedź! Twoje komentarze z pewnością będą brane pod uwagę przez osoby zastanawiające się nad podjęciem pracy w Voice Contact Center. @SZCZERZE I RZECZOWO, takie opinie są mile widziane na forum. Długo pracowałeś w tej firmie?
(usunięte przez administratora)
To proszę zmoderować komentarz jeśli imion nie można. Nie doczytałem regulaminu. We wczesniejszych kom tez sa imiona, wiec tym sie sugerowalem. Nie moge odpowiedziec Ci ile, ale wystarczajaco dlugo by napisac tak rzetelny opis tego co sie dzieje w VCC. Ludzie - to nic, liczy sie pozycja. Niewygodnych ludzi sie tam eliminuje, po cichutku.
Racja. Nie polecam. Starasz się, a i tak tego nie doceniają. Akurat dowiadczylem tego na tym projekcie. Wymyślają takie procedury, których nie sposób przestrzegać.
Dokładnie tak, ale niestety kierowniczka idaje, ze nie widzi nic no ale jak pani P. tak jej weszla w cztery litery, ze nic dziwnego kolesiarstwo pełną parą!! Reszta projektow jest ok pracowałam na większości i atmosfera ok jednak ciagls ucinaja godziny i w ciagu miesiaca 110h to max :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 76.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 8 to opinie pozytywne, 35 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.