ONWELO Sp. z o. o.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o ONWELO Sp. z o. o.

Java_programmer
 Pytanie

Czy to prawda ze z powodu koronawirusa obnizaja wszystkim pracownikom pensje?

Programista Dżawa
@Java_programmer

Powstała taka propozycja i podobno została skierowana do wszystkich pracowników i współpracowników.

Pracodawca

@Java_programmer

Taka decyzja została podjęta w związku z nadzwyczajną sytuacją gospodarczą związaną z epidemią Covid-19. Obniżki dotyczą solidarnie wszystkich pracowników i współpracowników, w tym management i zarząd firmy, oraz są wprowadzone czasowo. Nasze analizy wskazują, że po tym okresie sytuacja wróci do normy.

Ściema
Były pracownik
@ONWELO Sp. z o. o.

Nie solidarnie bo w projektach wew bardziej dostali po 4 literach...

Były pracownik
Były pracownik

Nie polecam tej firmy. Firma ta liczy tylko na zysk. Nie interesują ich pracownicy. Zostajesz wyslany do klienta i pracuj. Brak szkoleń zewnetrzych ani wewnętrznych. Benefity na bardzo niskim poziomie multisport taka cena, że osoba z ulicy może lepsze warunki wynegocjować. Opieka medyczna co 1-2 się zmienia, sam nie wiem czemu. Problem ze zwotem pieniędzy za certyfikaty, które sam sobie opłacasz oraz wypłatą pieniędzy z system poleceń.

PrograMISTA
Pracownik
@Były pracownik

Dodam jeszcze temat rowerów. Warszawa dostała rowery elektryczne a Kielce rowery górskie. :)

1

Pracodawca

@PrograMISTA

Cześć! Projekt rowerowy jest pilotażem, którego zasady zostały opisane w naszym wewnętrznym Intranecie dostępnym dla pracowników. Jeżeli masz dodatkowe pytania związane z prowadzonymi przez nas inicjatywami i chcesz wiedzieć więcej o ich zasadach, napisz proszę do nas bezpośrednio. Pozdrawiamy, dział HR.

Niedoceniony
Były pracownik
@PrograMISTA

PrograMISTA, pierwszy raz słyszę, żeby ktoś, kto dostał coś od firmy (w tym przypadku rowery) jeszcze na to narzekał! Jestem byłym pracownikiem i nie wiem na jakiej zasadzie działa pilotażowy program rowerowy, ale uważam, że trzeba docenić taki gest, a nie wylewać żale bo ktoś inny dostał lepszy sprzęt. No chyba, że otrzymaliście rozpadające się, przedwojenne składaki. Piszę to mimo tego, że byłem niedocenionym pracownikiem i nie ma mnie już w Onwelo ze względu na brak możliwości jakiegokolwiek rozwoju osobistego. Za moich czasów można było pomarzyć o podkładce pod laptopa, a co dopiero o rowerach.

1
Koleś
Były pracownik
@Niedoceniony

Potwierdzam. Ludzie.(usunięte przez administratora).Rowery,podkładki l,wypasiohy sprzęt.Co jeszcze byście chcieli.(usunięte przez administratora).Ogarnijcie się i zejdzcie na ziemie

2
Ściema
Były pracownik
@Koleś

No tylko ani wypasionego sprzętu ani rowerów nikt u mnie w team i w okolicy nie widział :)

Dev

Ktoś pisał o pandemi, ja też się wypowiem o tej sytuacji i ogólnie o firmie. Ogólnie źle oceniam tą decyzję (obniżenie pensji), która wychodzi m.in. z ogromnej niegospodarności. A to jak firma traktuje pracowników to już temat na długi wywód, jest to traktowanie bardzo przedmiotowe o czym może się każdy przekonać w tym okresie najbardziej. 1. Osoby które nie zaakceptowały obniżki (miały do tego prawo) a były na b2b zostały z dnia na dzień pozbawione pracy z wyssanymi z palca argumentami, że nie dostają zamówienia (usunięte przez administratora) 2. (usunięte przez administratora) 3. Firma nie była transaparentna w swoich działaniach, bo uzsadnienie, że jest źle to żadne uzasadnienie tylko suche gadki. Z tarczy też nie skorzystali więc to trochę śliskie. 4. Firma mówi, że ma problemy z płynnością finansową co bardzo niekorzystnie wpływa na pewność zatrudnienia, szczególnie, że zrobiła to dość szybko. Z drugiej strony jest bardzo dużo nielogicznych decyzji z jej strony np. - utrzymywanie całego dodatkowego piętra gdzie jedno dotychczasowe jest w połowie puste (lub w połowie pełne) - kupno maseczek po 5 szt. dla każdego pracownika - spoko, ale mówimy o braku kasy a każda maseczka ma logo OnWelo - a z drugiej strony jak wszystko jest ok, niby jest kasa nie ma jej na takie rzeczy, o które wnioskują pracownicy np. mikrofalówka za 200zł... 5. Abstrahując od koronawirusa to w firmie pracują bardzo sympatyczne osoby, które na pewno Ci pomogą jak tylko mogą (mówię o swoim doświadczeniu), zgrany zespół, są ciekawe projekty, masz duży wpływ na to jak wygląda produkt 6. Z minusów dodać można jeszcze, że nie ma żadnych szkoleń, żadnego budżetu szkoleniowego, o płatnych licencjach oprogramowania można zapomnieć (no bo po co), ogólnie jest bardzo słabo jeśli chodzi o benefity. Jest multisport i opieka medyczna, czyli taki mega standard sprzed kilku lat. No i warto też dodać, że nie ma szans na dodatkowe rzeczy typu podstawka pod laptopa, żeby był na równo z monitorem lub normalniejszą myszkę, klawiaturę. Ogólnie sprzęt jest naprawdę BARDZO słaby jak na techniczne stanowisko i na nic nie możesz liczyć chyba że sam sobie kupisz, ale nie o to chodzi, firmie ogólnie nie zależy na podnoszeniu efektywności pracy w tak prosty sposób.

PracownikOnwelo
Pracownik
@Dev

Zarząd i kierownicy dają sobie rowery elektryczne a nie mają kasy na opłacenie w całości luxmed-u (obecnie 2 zł dopłaty z kasy pracownika).

Pracodawca

@PracownikOnwelo

Witamy! Kwestia waloryzacji cen pakietów Luxmed-u (o 2,3%) została poruszona w wewnętrznej komunikacji do pracowników. W niej przekazana została m.in. informacja, że waloryzacja taka miała miejsce w Onwelo już dwukrotnie - o wartości kilkudziesięciu procent - a jej koszty ponosiła wówczas w całości firma. Z kolei program rowerów jest pilotażem, który objął część pracowników na różnych szczeblach w organizacji. Mamy nadzieję, że się sprawdzi i pozwoli nam to na rozszerzenie tej grupy w kolejnych sezonach. Chcemy też podkreślić – jeśli pojawiają się jakiekolwiek pytania dot. zarówno procesów w firmie jak i benefitów, zachęcamy do kontaktu z poszczególnymi działami. Z pewnością uda się rozwiać wszelkie wątpliwości.

LG
Były pracownik
 Pytanie
@Dev

Hmm. (usunięte przez administratora) No i jak się w sumie zastanowię, to dalczego Onwelo miałoby rozwiązywać umowę z kimś, kto pracuje u klienta i przynosi zyski z prowizji ? Chyba tylko wówczas, gdy można danego współpracownika zastąpić innym, dostarczającym tą samą wartość klientowi, a jednoczesnie tańszym w celu maksymalizacji zysku. Jeśli pójdziesz do sklepu i będziesz wybierał jeden spośród wielu identycznych produktów, to też wybierzesz ten tańszy, jeśli postępujesz rozsądnie... No i jeszcze to "z dnia na dzień pozbawione pracy"... Jeśli faktycznie jakieś umowy były rozwiązane (ja tego nie wiem, ale też nie bardzo się tym interesowałem), to w umowie chyba jest jakiś okres wypowiedzenia prawda ? Jeśli ktoś podpisał umowę umozliwającą jej rozwiązanie "z dnia na dzień" to do kogo powinien mieć pretensje ? Po co takie głupoty pisać na forach, ech ... Ja ze swojej strony współpracę z Onwelo wsponiam całkiem pozytywnie. Każdy menedżer z którym współpracowąłem był conajmniej ok. Czasem pojawiały sie jakies zgrzyty ale generalnie było ok. Projekty miałem co prawda co najwyżej średnie - może poza jednym i to ostatecznie było u mnie powód do odejścia.

5
Koleś
Były pracownik
@PracownikOnwelo

(usunięte przez administratora)naprawde 2zl to taki wielki koszt.wes się ogranij (usunięte przez administratora)

Dev
Były pracownik
@LG

Może lepiej już nie myśl jak takie głupoty wymyślasz :) Osoba z dnia na dzień została zwolniona i musiała zostawić niedokończoną pracę, którą później trzebabyło ogarniać i się wdrażać co się dzieje bo nie było nawet kiedy przekazać w jakim stanie została... Ogólnie ogromny chaos w projektach, nie dajcie się nabrać na tą pseudo-gadkę, że wszystko jest pod kontrolą. Ta firma kontrolę już dawno straciła. Rzucanie ludzi po projektach, co tydzień inny plan na projekt, co tydzień rotacje. Nie da się NIC zaplanować i takie są fakty. Dlatego też zwolniło się tyle ogarniętych ludzi, szczerze to nie ma po co tam już siedzieć.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w ONWELO S.A.?

1
Odpowiedz
Pracownik
@Pytanie

Jest wypłacana co miesiąc w wysokości na jaką się umówisz... prawdopodobnie jak w każdej innej firmie, która płaci pracownikom.

1
Obecny pracownik
Pracownik

Ocho widzę, ze ostatnio jakiś hejt się pojawił...Będąc obecnym od kilku lat pracownikiem dodam coś od siebie. W sumie to chyba każda firma liczy na zysk, nikt nie działa wolontaryjnie. Z tego co wiem wybór jest dobrowolny, nikt nikogo nie zmusza do wyboru benefitów. Odkąd pracuję zmiana firmy (opieki medycznej) była raz. Co do certyfikatów, nie wiem jak wygląda sytuacja w całej firmie, ale w moim zespole są osoby, którym firma je opłacała. Na każdą firmę coś się znajdzie i pewnie jak ktoś bardzo chce, to można znaleźć inną pracę po wyższej stawce, choć ja uważam, że tutaj są OK. Co do atmosfery, to w ogóle nie wiem o co chodzi z tym PRL, akurat atmosfera jest bardzo na plus. Podobnie managerowie. Sam nie miałem problemu z płatnością za polecenie. Jeśli korzystałeś z programu poleceń to oznacza, że jednak firma była godna polecenia.

8
Były pracownik
Pracownik

O tej firmie można napisać książkę - "Jak nie prowadzić firmy". Najgorsza firma w jakiej przyszło mi pracować. W firmie panuję atmosfera jak za czasów PRL - panem i władcom jest zarząd i wszystko zależy od humoru dwóch panów. Oczywiście niektórzy pracownicy mogą liczyć na lepsze traktowanie, niektórzy na gorsze - zależy kto jest ulubieńcem delivery managerów i jak wiatr zawieje danego dnia. Stawki jakbyśmy się cofnęli kilka lat wstecz. Wymowne komentarze zarządu na temat niektórych pracowników wypowiadane na open space czy korytarzu to tylko niektóre atrakcje tej firmy. Przycinanie pieniędzy na każdym kroku i niespełnione obietnice zarządu to kolejne atrakcje firmy, która mówi o sobie, że jest hiper nowoczesna. Ta hiper nowoczesna firma ma taki sprzęt komputerowy, że można się załamać na wejściu. Zapomnijcie o benefitach, chyba, że opłacicie sobie je sami (B2B). Firma łapie się każdego możliwego projektu robiąc je outsourcingiem po najniższych możliwych stawkach dla developerów. Na serio nie marnujcie czasu na tą firmę. W PL mamy tyle fajnych, profesjonalnych i naprawdę dbających o swoich pracowników firm, że nie ma sensu marnować czasu na taką tragiczną firmę jaką jest Onwelo.

4
piotrek b.

Pracowałem przez blisko rok (usunięte przez administratora) jako specjalista. Od początku u klienta. Z plusów: - onboarding - wszystko jasno i klarownie przedstawione; - początkowy kontakt z przełożonym działu; - exit interview - bardzo rzetelna i profesjonalna rozmowa; - bardzo zgrany zespół; - odczuwalna opieka ze strony firmy w przypadku "przepychanek" z klientem; - aktywności integracyjne (co prawda nie brałem w nich udziału, z racji oddelegowania do biura klienta ale wciąż wyglądało to naprawdę pozytywnie). Pierwsze lampka zapaliła mi się jednak już na etapie rekrutacji. Po pierwszej propozycji wynagrodzenia, mimo że aspirowałem na stanowisko, na które miałem bardzo krótkie doświadczenie (zależało mi przede wszystkim na rozwoju) byłem zmuszony odmówić, ponieważ stawka była za niska. Po 15 minutach okazało się, że stawka może być o blisko 20% większa. Wniosek - przełożony (usunięte przez administratora)próbował złowić kandydata na możliwie najniższą stawkę. Stanęło na ofercie wciąż w tyle stawki, biorąc pod uwagę warunki na rynku ale jak zaznaczyłem, zależało mi przede wszystkim na rozwoju. Druga lampka, to wnioskowanie o podwyżkę. Pomijając zasadność mojego wniosku (zanim do tego doszło, włożyłem w rozwój naprawdę dużo wysiłku, pracując średnio po 12h dziennie, żeby nadgonić dług technologiczny) oraz stawki na rynku, to moja propozycja podwyżki spotkała się z grą na czas, nieodbieraniem telefonów i finalnie podwyżką sporo niższą niż oczekiwana (mimo, że koledzy na analogicznym stanowisku o analogicznych umiejętnościach mogli liczyć nawet na 30% wyższe wynagrodzenie). Trzecia lampka - absolutny brak klasy ze strony przełożonego działu po przedstawieniu wypowiedzenia. Zero kontaktu, nie kwapiąc się nawet na odpisanie na pożegnalnego emaila. Dla niektórych nieistotne, dla mnie dość wymowne. Z minusów: - niskiej jakości sprzęt roboczy biorąc pod uwagę stanowisko czysto techniczne; - system rozliczania kosztów w przypadku podróży służbowych do klienta wyjątkowo problematyczny; -(usunięte przez administratora)

Odpowiedź
@piotrek b.

Rozliczenie podróży służbowej, zwłaszcza na B2B, to wyższa szkoła jazdy.

Pytanie
 Pytanie

Czy w ONWELO S.A. są szkolenia zewnętrzne?

2
Odpowiedź
@Pytanie

Jak ktoś sobie sam znajdzie i opłaci.

ODP:
@Pytanie

tak, są takie szkolenia, ostatnio w zespole testerów, frontend i BI

7
Nieprzeszkolony
@Pytanie

Nie ma żadnych szkoleń ani wyjazdów na konfy.

Chetny
 Pytanie

Witam, mam pytanie odnośnie Akademia RPA, jak jest oceniana ? Warto, jak wygląda zatrudnienie po tym stażu i finanse ? Jak oceniana praca programisty RPA jest ?

Pracodawca

@Chetny

Witamy! W tym roku organizujemy już drugą edycję Akademii RPA (w Warszawie oraz Krakowie). Podczas trzymiesięcznych płatnych praktyk uczestnicy mają możliwość uczenia się i rozwoju w obszarze Robotic Process Automation, przy wsparciu i opiece mentora. Staż ma przygotować do pracy w roli analityka i developera rozwiązań klasy RPA. Po zakończeniu praktyk jest możliwe zatrudnienie w roli Młodszego Specjalisty ds. RPA. W trakcie procesu rekrutacyjnego, poza rozmową z naszymi specjalistami, kandydaci otrzymują również testy analityczno-matematyczne. W tym momencie jesteśmy już na końcowym etapie procesu rekrutacyjnego, więc możliwość aplikowania na staż została zamknięta. Zapraszamy jednak do śledzenia naszych mediów społecznościowych – tam będziemy zamieszczać informacje o kolejnych edycjach. W razie dodatkowych pytań możesz skontaktować się z nami pod adresem: rekrutacja@onwelo.com.

Nickt

Lepiej sobie odpuścić tą pracę zanim zacznie się snuć rozważania. Chyba, że nie dorosło się do tego by słuchać cudzych rad. Tu trzeba samemu się przekonać :) Enjoy!

Programista
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w tej firmie na warunkach umowy o pracę?

Pracodawca

@Programista

Tak, jak najbardziej. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail: rekrutacja@onwelo.com, odpowiemy na pytania!

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w ONWELO S.A. dogadują się między sobą?

Iwona
@Pytanie

Pewnie wszystko zalezy od zespolu. W moim tworzylismy jedna ekipe. Nawet teraz kiedy w wiekszosci sciezki sie rozeszly, utrzymujemy kontakty popracowe. Bedac w Onwelo pracowalam w jednym z najlepszych zespolow (a staz pracy mam naprawde duzy)co uwazam tez za zasluge Managera ktory odpowiednio dobral i zgral pracownikow.

1
next

Nawet szkoda strzępić sobie język. Jeżeli szukacie miejsca pracy, w którym nie będziecie jawnie wykorzystywani, szukajcie dalej, nie tam.

1
dev
@next

Możesz napisać precyzyjniej o co chodzi? Dla kogoś szukającego praca taka informacja bez konkretów niekoniecznie jest pomocna.

Pawel
@next

Kolego, może więcej szczegółów? bo takie coś to kazdy może napisać..

Zawiedziony

To jak zachowuje sie pracodawca w czasie pandemii jest wystarczajaca wizytowka i powinno byc cenna wskazowka dla potencjalnych, przyszlych kandydatow. (usunięte przez administratora) Po 3 tygodniach prawie 10% zespolu dostalo wypowiedzenia. (usunięte przez administratora)Wieloletni, doceniani i przynoszacy zysk pracownicy, ktorzy byli tylko chwile bez projektu (mimo, ze wczesniej przechodzili plynnie z projektu na projekt) zostali potraktowani tak jakby nic nie znaczyli dla Pracodawcy. Nikt nie pofatygowal sie aby zadzwonic przed wyslaniem maila, wyjasnic, uprzedzic. Zwalniani pracownicy dostali sucha informacje. Czy tak zachowuje sie Pracodawca dbajacy o swoich ludzi? Zabraklo odwagi, dobrej woli(usunięte przez administratora)?(usunięte przez administratora) ... uprzedzajac komentarze-niebylem wsrod tych 20%, odszedlem z firmy kilka miesiecy wczesniej z wielkim szacunkiem do tego pracodawcy. Niestety szacunku teraz juz nie ma, a firmie zycze managerow ktorzy potrafia rozmawiac z ludzmi, nie tylko za pomoca maila

6
Krzysiek
@Zawiedziony

Czy to prawda?!

Z innego działu
@Krzysiek

Po przeczytaniu tego posta, stwierdziłam że chce wypowiedzieć swoje zdanie, po raz pierwszy na portalu, bo mam poczucie niesprawiedliwości, kiedy wypowiada się ktoś kto w teraz nie pracuje już w firmie, a swoją opinie wyraża na podstawie informacji przekazanych od kogoś innego. Pracuje w Onwelo od dawna, miałam okazję obserwować jak działa w różnych momentach tych dobrych i słabych czasach. FAKT1 – w moim dziale nie było ani jednego zwolnienia FAKT 2 – cała firma, CAŁA od góry do dołu, dostała informację o obniżce na określony czas, nie ma lepszych czy gorszych. Każdego obcięcie pensji boli, bez względu na to ile cyfr ma podstawa. U nas komunikacja była jasna. Lubię ludzi, z którymi pracuje i zgodziłam się na obniżkę. Mam duże obłożenie projektowe, ale cieszę się, że jak wrócimy do biura to mój zespół będzie pracował w tym samym składzie. Czy jestem zadowolona z mniejszej pensji - jasne, że nie! Mam rodzinę, kredyty. FAKT 3 – współpracuje z 3 różnymi działami i nie doszły do mnie wieści, żeby były tam zwolnienia. Skąd informacja o 10%?? I potem kolejnych 10% w kwietniu?? FAKT 4 – sama znam kilka osób, które przez kilka miesięcy siedziały na ławce, dopiero ostatnio dostali projekt i nie otrzymali wypowiedzenia… Ciężko mi się odnieść do opisanej sytuacji, zwolnienia po 21:00 ostatniego dnia miesiąca. Ja nie słyszałam o takiej sytuacji. Może była to osoba, która nie zaakceptowała obniżki? Niestety w obecnej sytuacji jest wiele firm, które już w pierwszym tygodniu zdecydowały się na zwolnienie 20, 30, 40 osób a należą do czołówki zagranicznych, dużych koncernów, wspieranych przez spółki matki i córki, ciężko ich określić jako firmy na skraju bankructwa. Nie mieli pomysłu na zatrzymanie wakatów, tylko na faktyczne zejście z „kosztów” Ja dobrze oceniam decyzję o obniżeniu pensji, w celu utrzymaniu jak największej liczby wakatów i mam nadzieję, że szybko wrócimy do normalności. Czas obniżki jest określony w aneksach, a nie jak w firmie mojego męża do odwołania….

15
Aj tam nie płaćmy mu bo po co
@Z innego działu

To bardzo ładnie się w stosunku do ciebie zachowali. Wobec mnie już minimalnie gorzej. Ja żadnego aneksu nie dostałem, żadnego wypowiedzenia umowy czy zamówienia. Tylko jeden telefon, że od dzisiaj mi nie płacą. Na jakiej podstawie można by się zapytać? No można można, pytałem ale do dzisiaj brak odpowiedzi.

Krystian
Inne

@xoxo a długo się wdraża do firmy ?

xoxo
@Krystian

Krystian, jaki dział, jaki projekt? myślę, że od tego dużo zależy

xoxo

Pracuję w firmie od ponad roku, najpierw na projekcie u klienta, obecnie z biura. Osobiście jestem zadowolony, na plus są organizowane różnego typu inicjatywy, jak pizza, piwo, planszówki po godzinach -niby nic wielkiego, ale zawsze miło. Szkoleń nie jest dużo, ale da się zauważyć, że jeśli ktoś naprawdę potrzebuje i porozmawia z managerem, to zostanie wysłany, takie dla zespołu też są czasem organizowane. Póki co, nie myślę, żeby coś zmieniać, atmosfera dużo lepsza niż w moich poprzednich firmach

14
Prawdziwy GallAnonim

Napisałem skargę do administracji o podszywanie się podemnie - ten drugi wpis (usunięte przez administratora) nie jest mój ! Nie wiem kto wpadł na taki pomysł ale to jest już szczyt (usunięte przez administratora) i bezczelności.

3

Pracodawca

@Prawdziwy GallAnonim

Bardzo dziękujemy za informację i zgłoszenie zaistniałej sytuacji do Administratora. Nam również zależy na wyjaśnieniu tej sprawy, w związku z tym prosimy o kontakt na adres mailowy: rekrutacja@onwelo.com

Prawdziwy GallAnonim
@ONWELO Sp. z o. o.

Dziękuję za zainteresowanie , napisałem maila. Miło mi że zainteresowali się Państwo tą sprawą.

programmer

Strach cokolwiek dobrego napisać, bo jak koledzy próbowali, to zaraz nagonka, że HR, że marketing, że komentarze sponsorowane... ale serio widać, że wiadro pomyj wylewa parę nieszczęśliwych osób, które mają zapewne jakiś głębszy uraz, o którym nie napiszą wprost. Ogólnie firma spoko, ludzie, atmosfera, projekty. Proces rekrutacyjny odebrałem pozytywnie, od samego początku kompetencyjnie i na poziomie, dlatego tu jestem. Już od prawie roku. Wiadomo, są plusy i minusy, jak w każdej firmie, ale nikt nikogo na siłę nie trzyma -przestanie pasować, to rynek pracy jest szeroki a zapotrzebowanie na programistów ciągle rośnie. Podsumowując: na pewno dużo więcej na plus niż na minus

21
developer
@programmer

Rzeczywiście sam proces rekrutacyjny nie jest najgorszy, ale za to podpisanie umowy to droga przez mękę, łącznie z tym, że moje dokumenty wysłano do innego miasta.

1
Gall Anonim

Dostałem zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną React/Redux mid frontend - oczywiście jak zwykle mały research przed i trafiłem tu, mega negatywnych opinii - myślę sobie nie może być aż tak źle, otóż może. (usunięte przez administratora) dostałem pytania z bezpieczeństwa w sieci i ogólnie na tematy bardzo słabo spokrewnione z frontendem, 0 pytań z javaScriptu, 0 pytań z Reacta, ba ! nawet na chwilę to ja zadałem pytanie i dopiero wtedy rekruter tłumaczył się brakiem znajomości technologie z której miałem być sprawdzany. (usunięte przez administratora)

10xProgrammer

Sam wymyśliłeś tę historyjkę z rekrutacją, czy ktoś Ci pomagał?

1
Do Galla

Śmiało możesz dać znać, że jednak chcesz dalej aplikować - przy tak dużej rotacji biorą każdego o ile nie ma wymagań rynkowych co do płacy.

1
zeus

Dla mnie firma ogólnie spoko. Fajne projekty i dużo pozytywnego się dzieje. Na pewno jest wiele procesów wymagających jeszcze poprawy, ale coraz bardziej da się odczuć podejście pro-pracownicze. Ja ogólnie jestem zadowolony, w firmie fajna atmosfera, na projektach też spoko ludzie, a i z managerami da się dogadać i traktują po ludzku. Pracuje prawie dwa lata i nie szukam zmiany, ale wiadomo, że każdy może odczuwać inaczej.

14

Zostaw merytoryczną opinię o ONWELO Sp. z o. o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ONWELO Sp. z o. o.?

    Zobacz opinie na temat firmy ONWELO Sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 52.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ONWELO Sp. z o. o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 8 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy ONWELO Sp. z o. o.?

    Kandydaci do pracy w ONWELO Sp. z o. o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

ONWELO Sp. z o. o.
Przejdź do nowych opinii