opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

ONWELO Sp. z o. o.

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.7/5

Na podstawie 814 ocen
Opinie(369)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(369)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • O firmie
  • .
  • Praca w Onwelo
  • .
  • Misja i wartości Onwelo
  • .
  • Korzyści z pracy w Onwelo
  • .
  • Co mówią nasi pracownicy
  • .
  • Rekrutacja
  • .
  • Kontakt

O firmie

Praca w Onwelo

Misja i wartości Onwelo

Korzyści z pracy w Onwelo

Co mówią nasi pracownicy

Rekrutacja

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Siedlce
  • Radom
  • Płock
  • Mińsk Mazowiecki
  • Piaseczno
  • Ciechanów
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o ONWELO Sp. z o. o.

Opinie

Opinie o ONWELO Sp. z o. o. Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o ONWELO Sp. z o. o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Programista

    03.06.2020 15:41

    Inne

    Czy jest możliwość pracy w tej firmie na warunkach umowy o pracę?
    Company logo
    ONWELO Sp. z o. o.

    03.06.2020 16:12

    Pracodawca

    Tak, jak najbardziej. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail: [email protected], odpowiemy na pytania!
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    27.05.2020 13:12

    Inne

    Czy pracownicy w ONWELO S.A. dogadują się między sobą?
    ReviewUserIcon
    Iwona

    28.05.2020 04:58

    Inne

    Pewnie wszystko zalezy od zespolu. W moim tworzylismy jedna ekipe. Nawet teraz kiedy w wiekszosci sciezki sie rozeszly, utrzymujemy kontakty popracowe. Bedac w Onwelo pracowalam w jednym z najlepszych zespolow (a staz pracy mam naprawde duzy)co uwazam tez za zasluge Managera ktory odpowiednio dobral i zgral pracownikow.
    ReviewUserIcon
    next

    23.05.2020 18:55

    Inne

    Nawet szkoda strzępić sobie język. Jeżeli szukacie miejsca pracy, w którym nie będziecie jawnie wykorzystywani, szukajcie dalej, nie tam.
    ReviewUserIcon
    dev

    24.05.2020 14:10

    Inne

    Możesz napisać precyzyjniej o co chodzi? Dla kogoś szukającego praca taka informacja bez konkretów niekoniecznie jest pomocna.
    ReviewUserIcon
    Pawel

    26.05.2020 13:25

    Inne

    Kolego, może więcej szczegółów? bo takie coś to kazdy może napisać..
    ReviewUserIcon
    Zawiedziony

    02.05.2020 20:30

    Inne

    To jak zachowuje sie pracodawca w czasie pandemii jest wystarczajaca wizytowka i powinno byc cenna wskazowka dla potencjalnych, przyszlych kandydatow. (usunięte przez administratora) Po 3 tygodniach prawie 10% zespolu dostalo wypowiedzenia. (usunięte przez administratora)Wieloletni, doceniani i przynoszacy zysk pracownicy, ktorzy byli tylko chwile bez projektu (mimo, ze wczesniej przechodzili plynnie z projektu na projekt) zostali potraktowani tak jakby nic nie znaczyli dla Pracodawcy. Nikt nie pofatygowal sie aby zadzwonic przed wyslaniem maila, wyjasnic, uprzedzic. Zwalniani pracownicy dostali sucha informacje. Czy tak zachowuje sie Pracodawca dbajacy o swoich ludzi? Zabraklo odwagi, dobrej woli(usunięte przez administratora)?(usunięte przez administratora) ... uprzedzajac komentarze-niebylem wsrod tych 20%, odszedlem z firmy kilka miesiecy wczesniej z wielkim szacunkiem do tego pracodawcy. Niestety szacunku teraz juz nie ma, a firmie zycze managerow ktorzy potrafia rozmawiac z ludzmi, nie tylko za pomoca maila
    ReviewUserIcon
    Z innego działu

    07.05.2020 14:13

    Inne

    Po przeczytaniu tego posta, stwierdziłam że chce wypowiedzieć swoje zdanie, po raz pierwszy na portalu, bo mam poczucie niesprawiedliwości, kiedy wypowiada się ktoś kto w teraz nie pracuje już w firmie, a swoją opinie wyraża na podstawie informacji przekazanych od kogoś innego. Pracuje w Onwelo od dawna, miałam okazję obserwować jak działa w różnych momentach tych dobrych i słabych czasach. FAKT1 – w moim dziale nie było ani jednego zwolnienia FAKT 2 – cała firma, CAŁA od góry do dołu, dostała informację o obniżce na określony czas, nie ma lepszych czy gorszych. Każdego obcięcie pensji boli, bez względu na to ile cyfr ma podstawa. U nas komunikacja była jasna. Lubię ludzi, z którymi pracuje i zgodziłam się na obniżkę. Mam duże obłożenie projektowe, ale cieszę się, że jak wrócimy do biura to mój zespół będzie pracował w tym samym składzie. Czy jestem zadowolona z mniejszej pensji - jasne, że nie! Mam rodzinę, kredyty. FAKT 3 – współpracuje z 3 różnymi działami i nie doszły do mnie wieści, żeby były tam zwolnienia. Skąd informacja o 10%?? I potem kolejnych 10% w kwietniu?? FAKT 4 – sama znam kilka osób, które przez kilka miesięcy siedziały na ławce, dopiero ostatnio dostali projekt i nie otrzymali wypowiedzenia… Ciężko mi się odnieść do opisanej sytuacji, zwolnienia po 21:00 ostatniego dnia miesiąca. Ja nie słyszałam o takiej sytuacji. Może była to osoba, która nie zaakceptowała obniżki? Niestety w obecnej sytuacji jest wiele firm, które już w pierwszym tygodniu zdecydowały się na zwolnienie 20, 30, 40 osób a należą do czołówki zagranicznych, dużych koncernów, wspieranych przez spółki matki i córki, ciężko ich określić jako firmy na skraju bankructwa. Nie mieli pomysłu na zatrzymanie wakatów, tylko na faktyczne zejście z „kosztów” Ja dobrze oceniam decyzję o obniżeniu pensji, w celu utrzymaniu jak największej liczby wakatów i mam nadzieję, że szybko wrócimy do normalności. Czas obniżki jest określony w aneksach, a nie jak w firmie mojego męża do odwołania….
    ReviewUserIcon
    Aj tam nie płaćmy mu bo po co

    12.05.2020 21:25

    Inne

    To bardzo ładnie się w stosunku do ciebie zachowali. Wobec mnie już minimalnie gorzej. Ja żadnego aneksu nie dostałem, żadnego wypowiedzenia umowy czy zamówienia. Tylko jeden telefon, że od dzisiaj mi nie płacą. Na jakiej podstawie można by się zapytać? No można można, pytałem ale do dzisiaj brak odpowiedzi.
    ReviewUserIcon
    Krystian

    18.04.2020 17:19

    Inne

    @xoxo a długo się wdraża do firmy ?
    ReviewUserIcon
    xoxo

    21.04.2020 13:31

    Inne

    Krystian, jaki dział, jaki projekt? myślę, że od tego dużo zależy
    ReviewUserIcon
    xoxo

    28.02.2020 21:35

    Inne

    Pracuję w firmie od ponad roku, najpierw na projekcie u klienta, obecnie z biura. Osobiście jestem zadowolony, na plus są organizowane różnego typu inicjatywy, jak pizza, piwo, planszówki po godzinach -niby nic wielkiego, ale zawsze miło. Szkoleń nie jest dużo, ale da się zauważyć, że jeśli ktoś naprawdę potrzebuje i porozmawia z managerem, to zostanie wysłany, takie dla zespołu też są czasem organizowane. Póki co, nie myślę, żeby coś zmieniać, atmosfera dużo lepsza niż w moich poprzednich firmach
    ReviewUserIcon
    Prawdziwy GallAnonim

    20.02.2020 09:38

    Inne

    Napisałem skargę do administracji o podszywanie się podemnie - ten drugi wpis (usunięte przez administratora) nie jest mój ! Nie wiem kto wpadł na taki pomysł ale to jest już szczyt (usunięte przez administratora) i bezczelności.
    Company logo
    ONWELO Sp. z o. o.

    20.02.2020 16:18

    Pracodawca

    Bardzo dziękujemy za informację i zgłoszenie zaistniałej sytuacji do Administratora. Nam również zależy na wyjaśnieniu tej sprawy, w związku z tym prosimy o kontakt na adres mailowy: [email protected]
    ReviewUserIcon
    Prawdziwy GallAnonim

    20.02.2020 19:19

    Inne

    Dziękuję za zainteresowanie , napisałem maila. Miło mi że zainteresowali się Państwo tą sprawą.
    ReviewUserIcon
    programmer

    10.02.2020 15:16

    Inne

    Strach cokolwiek dobrego napisać, bo jak koledzy próbowali, to zaraz nagonka, że HR, że marketing, że komentarze sponsorowane... ale serio widać, że wiadro pomyj wylewa parę nieszczęśliwych osób, które mają zapewne jakiś głębszy uraz, o którym nie napiszą wprost. Ogólnie firma spoko, ludzie, atmosfera, projekty. Proces rekrutacyjny odebrałem pozytywnie, od samego początku kompetencyjnie i na poziomie, dlatego tu jestem. Już od prawie roku. Wiadomo, są plusy i minusy, jak w każdej firmie, ale nikt nikogo na siłę nie trzyma -przestanie pasować, to rynek pracy jest szeroki a zapotrzebowanie na programistów ciągle rośnie. Podsumowując: na pewno dużo więcej na plus niż na minus
    ReviewUserIcon
    developer

    14.02.2020 17:44

    Inne

    Rzeczywiście sam proces rekrutacyjny nie jest najgorszy, ale za to podpisanie umowy to droga przez mękę, łącznie z tym, że moje dokumenty wysłano do innego miasta.
    ReviewUserIcon
    Gall Anonim

    10.02.2020 09:54

    Inne

    Dostałem zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną React/Redux mid frontend - oczywiście jak zwykle mały research przed i trafiłem tu, mega negatywnych opinii - myślę sobie nie może być aż tak źle, otóż może. (usunięte przez administratora) dostałem pytania z bezpieczeństwa w sieci i ogólnie na tematy bardzo słabo spokrewnione z frontendem, 0 pytań z javaScriptu, 0 pytań z Reacta, ba ! nawet na chwilę to ja zadałem pytanie i dopiero wtedy rekruter tłumaczył się brakiem znajomości technologie z której miałem być sprawdzany. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    10xProgrammer

    12.02.2020 11:06

    Inne

    Sam wymyśliłeś tę historyjkę z rekrutacją, czy ktoś Ci pomagał?
    ReviewUserIcon
    Do Galla

    12.02.2020 18:06

    Inne

    Śmiało możesz dać znać, że jednak chcesz dalej aplikować - przy tak dużej rotacji biorą każdego o ile nie ma wymagań rynkowych co do płacy.
    ReviewUserIcon
    zeus

    12.02.2020 12:18

    Inne

    Dla mnie firma ogólnie spoko. Fajne projekty i dużo pozytywnego się dzieje. Na pewno jest wiele procesów wymagających jeszcze poprawy, ale coraz bardziej da się odczuć podejście pro-pracownicze. Ja ogólnie jestem zadowolony, w firmie fajna atmosfera, na projektach też spoko ludzie, a i z managerami da się dogadać i traktują po ludzku. Pracuje prawie dwa lata i nie szukam zmiany, ale wiadomo, że każdy może odczuwać inaczej.
    ReviewUserIcon
    QA

    02.02.2020 19:13

    Inne

    Chaos informacyjny między działami, brak szacunku do ludzi wieczne pretensje o wszystko.
    ReviewUserIcon
    QA

    06.02.2020 19:42

    Inne

    Już niczego nie oczekuje, właśnie zmieniłem pracę.
    ReviewUserIcon
    ArtykułSponsorowany

    07.02.2020 18:50

    Inne

    Nie pomogą tu nawet wywiady udzielane przez największych warszawskich ślizgaczy na łamach stron z ogłoszeniami o pracy...
    ReviewUserIcon
    anonim

    17.12.2019 14:40

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    ~q

    03.02.2020 18:52

    Inne

    Potwierdzam. Na rozmowie kwalifikacyjnej pytano mnie o to samo.
    ReviewUserIcon
    Jajo

    28.01.2020 00:31

    Inne

    "Onwelo jest firmą IT, która pracuje na całym świecie z wieloma klientami w zakresie cyberbezpieczeństwa, RPA, optymalizacji przetwarzania danych i nie tylko." Hahahaha. Dobre sobie. Żadne z powyższych nie jest prawdą.
    ReviewUserIcon
    Poncjusz

    29.01.2020 19:24

    Inne

    A czymże jest prawda? Któż zweryfikować ma, czy Onwelo jest naprawdę wiodące, innowacyjne i globalne? Akurat za tą propagandą nie stoją żadne dostarczone rozwiązania, a jedynie kilku developerów wypożyczonych po taniości do innych firm. Osoby postawione na czele tego tworu nie mają ani pasji, ani wiedzy o IT, wyszły z Comarczu gdzie dorastały w bańce swojego dyrektorstwa. Kupmy ludziom po pizzy, a potem każmy im umyć samochód. Oto ich mentalność.
    ReviewUserIcon
    SIEMA

    16.01.2020 19:35

    Inne

    Dla mnie najlepsze jest nazwanie outsourcingu usługą IT :D I wszyscy w to wierzą. Może oprócz kandydafów.
    ReviewUserIcon
    On

    09.01.2020 22:07

    Inne

    Nie stać ich na konkurencyjne pensje dla pracowników, więc jeśli trafi się kandydat który ma oczekiwania rynkowe momentalnie próbuje się go ośmieszyć i udowodnić że nie zasługuje na oczekiwaną stawkę, a prawda jest inna: chcą maksymalnie oszczędzić na wypłatach a wstyd im się przyznać że ich poprostu nie stać, smutne ale prawdziwe, Januszowanie w IT
    ReviewUserIcon
    Jajo

    10.01.2020 19:54

    Inne

    Na wszystko ich stać, ale wolą zrobić nawet -dziesiąt procent marży i prowizji niż dać zarobić ludziom. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    CoInnego

    12.01.2020 14:39

    Inne

    A cóż innego mogą zaoferować? (usunięte przez administratora). Na pewno nie jakieś szczególne skille, bo takich szuka się dopiero gdy pojawi się nowy strategiczny klient. Nie ma chyba co pisać dalej, bo firma nie płaci nam za doradztwo, akurat od nich skasowałbym z przyjemnością, gdyż jak doskonale wiedzą - kompetencje kosztują ;)
    ReviewUserIcon
    FocusingLens

    31.12.2019 12:20

    Inne

    Propaganda o innowacjach a pod spodem outsourcing i to w marnym wydaniu...
    ReviewUserIcon
    Fasada

    29.12.2019 23:23

    Inne

    Propaganda w polskim wydaniu, jesteśmy proaktywni, ale jeśli ktokolwiek widzi pole do zmian to jest defetystą - obrażamy się na niego i traktujemy wszystko osobiście, bo przecież prezes sam skręcał meble do tego biura... W efekcie na placu boju zostają juniorzy i ludzie, którym jest z różnych powodów w tym bagnie dobrze.
    ReviewUserIcon
    kandydat

    30.11.2019 13:04

    Inne

    Szanowni Państwo, brałem udział w rekrutacji do firmy Onwelo, oddział w Gdańsku. Niestety nie mogę powiedzieć wiele dobrego o procesie rekrutacji. Na spotkaniu dało się wyczuć cynizm, podśmiewanie z kandydata, wątpienie w jego umiejętności, jakby z góry było założone, że się nie nadaje, widać było zdenerwowanie i stres u osób z ramienia firmy biorących udział w rozmowie, co nie wróży nic dobrego odnośnie atmosfery panującej w firmie. Co do samego zakresu merytorycznego pytań nie mam jednak powodów do narzekań, tu wydałao mi się, że wszystko jest w porządku. Warunki miejsca pracy sprawiały wrażenie bardzo spartańskich, chociaż być może to wynika z tego, że ten oddział powstał niedawno i dopiero się rozwija. Telefonicznie zostałem poinformowany o odmowie, co też było w porządku i niewątpliwie jest wynikiem moich braków, ale to wspomniane założenie, że kandytat kłamie albo sobie nie poradzi było bardzo nieprzyjemnym doświadczeniem i nawet gdybym otrzymał odpowiedź pozytywną nie zgodziłbym się na współpracę ze wględu na wyżej opisane przeze mnie podejście. Nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    28.12.2019 18:49

    Inne

    Niestety niektórzy nawet nie doświadczali odkładania podwyżki, bo jakąkolwiek podwyżka była tematem tabu.
    ReviewUserIcon
    Good Bye Astra

    29.12.2019 00:06

    Inne

    Firma nie wnosi żadnej wartości dodanej na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku, złożona jest z przypadkowych pod względem kompetencji ludzi, wspominających z nostalgią lata 2000 w polskim IT. Kierownictwo co jakiś czas przynosi cynk, że jest ciśnienie na RODO, RPA, SAP czy dowolną inną działkę, po czyn zaczyna się nerwowe szukanie ludzi i obiecywanie złotych gór. Wszystko kończy się na prymitywnym body leasingu gdzie najmniejszy problem z klientem przechodzi przez proxy manago i wraca do developera. Uwagi na temat firmy kwitowane są stwierdzeniem „to weź i popraw”. Peryferia walczą o przetrwanie z Wwa i Krk, chyba istnieją tylko do robienia kosztów. Brak jakichkolwiek standardów jeśli chodzi o relacje między pracownikami, zespołami, jak i etycznego podejścia do samych klientów. Wszystko to nerwowa walka na telefony i podkładki. Czy nie lepiej po prostu programować?
    ReviewUserIcon
    Jajo

    19.12.2019 23:56

    Inne

    Klienci to wszystko co zassie sales manager i delivery manager, obydwie funkcje pieszczotliwie nazwane proksy. Potem jakże kompetentny dział HR ma problemy ze znalezieniem mięsa armatniego, ale i tak ww. klienci łykają wszystko. Sorry, taki mamy klimat.
    ReviewUserIcon
    Moda na sukces

    20.12.2019 08:41

    Inne

    O rozwój kariery programisty i długofalową współpracę ma dbać firma, która nie ma systemu ani nawet sposobu zarządzania „zasobami ludzkimi” a każdy projekt zaczyna się od chaotycznych telefonów „masz może frontendowca, jak masz to pożycz na miesiąc - byle był tani”. A „manago” na kluczowych rynkach są ludzie, dla których to pierwsza praca w IT (!) Chyba liczą na grzeczność współpracowników gdyż nie wiedzą co czynią ani o czym mówią. Po co komukolwiek kontraktornia, która nie ma ani masy krytycznej, ani planu B. Jeśli klient powie dość możesz mieć pewność, że zostawią cię na lodzie. Z drugiej strony widzisz absurdalne projekty tworzone przez znajomych prezesa bez szans na wdrożenie. Wysyłanie faktur to nie jest zarządzanie. Ale przykład idzie z góry...
    ReviewUserIcon
    Jajo

    20.12.2019 12:04

    Inne

    A co na to sam frontendowiec?
    ReviewUserIcon
    Honesty above all

    15.11.2019 11:42

    Inne

    Znam firmę Onwelo od kilku lat. Z przykrością stwierdzam, że nie mogę wypowiedzieć się o niej pozytywnie. Niby świadczą wielowymiarowe usługi IT, a wszystko sprowadza się do outsourcingu "po taniości". Uważam, że nie zmieniło się nic na lepsze i stawki są poniżej rynkowych. Firma łapie z rynku wszystko co jest i stara się władować tam ludzi. Zdarzają się sytuacje zdalnych projektów międzynarodowych, ale to malutki ułamek tego, co mają do zaoferowania. Firma w mojej opinii nie jest ani innowacyjna pod żadnym względem, ani konkurencyjna. Tyczy się to wszystkich miast. Według mnie brak koncepcji działania sprowadza się do tego, że działy tam (poszczególne "IT", sprzedaż, rekrutacja, administracja, marketing) działają strasznie chaotycznie. Czy dałoby się coś zrobić żeby było lepiej? Nie wiem. Zaorać wszystko i zrobić od początku - ale na to się na pewno nie zdecydują.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w ONWELO Sp. z o. o.?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - ONWELO Sp. z o. o.

    Prosta 67 00-838 Warszawa

    NIP:5273000510

    REGON:361880292

    KRS:0000564998

    http://www.onwelo.com
    Branża główna: Oprogramowanie - Systemy IT
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    07.11.2019 10:48

    Inne

    Jaka jest kultura pracy w ONWELO S.A.? Obowiązuje typowy dress code?
    ReviewUserIcon
    Odpowiedź

    07.11.2019 15:51

    Inne

    Kultury brak, dress code'u też.
    ReviewUserIcon
    Posrednik

    31.08.2019 18:53

    Inne

    Po co posrednik? U docelowego wieksza i pewniejsza kasa.
    ReviewUserIcon
    hmmmm

    01.09.2019 13:09

    Inne

    najpierw docelowy musi chciec zatrudnic n+1 osób, dac im miejsce do pracy, sprzet, benefity, zaangazować ksiegowosc, hr oraz innych pracowników jak jakiś np team leader. A tak to zapłaci pośrednikowi jedną FV i po problemie. Nie bawi się w żadne urlopy z pracownikami, L4 itp
    ReviewUserIcon
    B2B - Zadowolony

    27.06.2018 12:23

    Inne

    Dzień Dobry Chciałbym sie wypowiedzieć o pracy w Onwelo i tak naprawdę nie zgadzam się z negatywną opinią większości komentarzy. Aktualnie współpracuje z Onwelo od ponad 2,5 roku na zasadzie B2B. 1. Opóźnienia w płatności faktur - zdarzyły się dwa razy - wynikały z faktu, że niepoprawnie wystawiłem fakturę lub nie dopełniłem wymaganych formalności. Jak to wyprostowałem dostałem zapłatę zgodnie z umową w ciągu X dni od poprawnego wystawienia faktury 2. Firma jak każda ma swoje plusy i minusy. Ale nie oszukujmy się pracujemy w IT i zarabiamy poważne pieniądze i nie możemy wymagać, aby wszystko zostało nam podawane na tacy. Wychodzę z założenia: "Jeśli się szuka problemów to sie ma problemy , a jak się szuka rozwiązań do sie ma wyniki" 3. Kierując się zasadą z punktu 2. dzięki Onwelo udało mi sie zrealizować kilka ciekawych projektów oraz rozwinąć się. Nie powiem że w okresie startu nie pracował w nadgodzinach i że nie było ciężko, ale nikt mnie do tego nie przymuszał , a jak skończyłem projekt i powiedziałem przełożonemu, że potrzebuje odpocząć bez wachania się zgodził. PODSUMOWUJĄC FIRMA DLA LUDZI AMBITNYCH , KTÓRZY NIE CHCĄ BRAĆ PIENIĘDZY TYLKO DLA TEGO, ŻE PRACUJĄ W BRANŻY IT.
    ReviewUserIcon
    Prawda

    22.08.2018 22:08

    Inne

    Czy od jakieś czasu płacą za pozytywne komentarze? Niech zgadnę - jesteście gościem, który boi się większych firm a po angielsku zna 3 słowa? Bo tacy to tam chętnie pracę biorą. Gdzie indziej nikt ich nie chce.
    ReviewUserIcon
    aaa

    26.08.2019 23:56

    Inne

    Przecież ten komentarz aż ocieka pretensjami do IT, zwłaszcza te teksty o tym, że nie wszystko musi być na tacy i nie powinno się dostawać pieniędzy za samo pracowanie w branży IT. Śmiech.
    ReviewUserIcon
    wtf

    31.07.2019 07:11

    Inne

    moj pierwszy miesiac pracy i takiej niekompetencji w zarządzaniu jeszcze nie widzialem...
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    18.08.2019 16:10

    Inne

    “Dziewczynkami”? O widze ze mobbing jest a molestowanie tez sie zdarza?
    ReviewUserIcon
    ??

    21.08.2019 09:02

    Inne

    przepuszczanie kobietę przodem czy otwarcie jej drzwi tez jest mobinngiem, ech ci zli polacy ciągle mobbingują :(
    ReviewUserIcon
    ABC

    24.06.2019 15:28

    Inne

    Chciałbym wysłać CV na stanowisko Test Analyst / Manual Tester, interesuje mnie jedna sprawa. Dlaczego tylko przy tym ogłoszeniu jest podana informacja o godzinach pracy? "Jesteś otwarty na pracę w godzinach od 13:00 do 21:00 oraz w weekendy od 8:00 do 17:00" Podczas przeglądania reszty ogłoszeń tejże firmy nie znalazłem takiej informacji
    ReviewUserIcon
    ?????

    11.08.2019 11:50

    Inne

    czyżby chodziło o panią M.S.?
    ReviewUserIcon
    ??????

    18.08.2019 19:45

    Inne

    Tak
    ReviewUserIcon
    luki

    03.07.2018 00:34

    Inne

    Ostatnio słyszę że są braki w projektach, niektórzy ludzie teraz mają po 2msc pauze. Twarze z biur znikają. Ktos chciałby opowiedzieć więcej, coś się święci?
    ReviewUserIcon
    ObecnyPracownik

    03.07.2018 11:56

    Inne

    Jako obecny pracownik(pracuje już prawie rok jako developer ETL) projektów jest sporo głównie dla sektora bankowego w Polsce jak i klientów zagranicznych ( Niemcy, Holandia oraz USA). Większość pracy jest bezpośrednio u klienta ale jest też praca zdalna. Czasami się zdarza 'pauze' ale ja tego nie doświadczyłem.
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    18.08.2019 18:44

    Inne

    Czy przestoje nadal sa? Jak z terminowoscia wyplat? Kiedy dostajecie kase? Zastanawiam sie nad aplikowaniem i po analizie wpisow te mi sie rzucily w oczy jako powtarzajace sie.
    ReviewUserIcon
    Henryk Mirosław Andrzej

    11.07.2019 16:59

    Inne

    Takie firmy jak Onwelo powinny zniknąć z rynku, przynajmniej trochę by się oczyścił.
    ReviewUserIcon
    Polecam, 2/5

    25.06.2019 20:44

    Inne

    Polecam, 2/5
    ReviewUserIcon
    kandydat

    13.05.2019 14:41

    Inne

    Nie polecam procesów rekrutacyjnych w tej firmie. Pomimo rozmowy, która wypadła dobrze zero jakiejkolwiek informacji zwrotnej o procesie rekrutacji i podjętych decyzjach o naborze kandydatów. Pomimo kontaktu e-mail wszystkie wiadomości są ignorowane. Nie polecam :)
    ReviewUserIcon
    Jan Oszczędny

    20.06.2019 12:12

    Inne

    Nie, może nawet nie sprawdzą, bo chodzi tylko o stawkę i przebitkę.
    ReviewUserIcon
    Señor BI

    27.05.2019 15:36

    Inne

    Trochę dziwi mnie tutaj ilość negatywnych opinii o firmie, ale zapewne wynika to z tego, że jak jest ok to uznajemy to za normalne, a kiedy komuś coś nie podpasuje (nawet na etapie rekrutacji) to lubi się wyładować w Internecie, więc średnia może być zakrzywiona. Pracuje już tutaj prawie 2 lata w Waw w dziale BI i muszę przyznać, że jest to jedno z najfajniejszych miejsc w których pracowałem - stawki są konkurencyjne, managerzy profesjonalni i co chyba najbardziej tu doceniam - atmosfera w biurze jest bardzo przyjazna. Wszyscy ze sobą rozmawiają we wspólnej kuchni, wychodzimy razem po godzinach - aż chce tu się przychodzić, mimo, że można pracować zdalnie ;) Oczywiście, jak to w branży bywa - wiele zależy od projektu na który się trafi i czasem bywa mniej wesoło. Nie mogę powiedzieć jak jest w innych działach czy biurach w innych miastach. Ale raczej krzywda nie może się dziać, bo informatycy szybciutko by uciekli a firma ma już prawie 400 osób ;)
    ReviewUserIcon
    DWH Analyst&Developer

    04.06.2019 22:44

    Inne

    Bardzo cię proszę nie kłam i nie rozprzestrzeniaj informacji że ta firma oferuje pracę w ich biurach, bo w wielu przypadkach (w zdecydowanej WIĘKSZOŚCI przypadków) nie jest to prawdą. To że tobie się udało nie oznacza że wszyscy będą mieli ten przywilej.
    ReviewUserIcon
    DWH Analyst&Developer

    16.06.2019 23:05

    Inne

    Firma Onwelo szuka kontraktorów do pracy na miejscu w biurach swoich klientów. Możliwość pracy w biurach Onwelo jest wtedy gdy: 1)jest to jeden z nielicznych projektów wewnętrznych; 2)klient oferuje pracę zdalną a Onwelo chce patrzeć pracownikowi na ręce; 3)klient jest zagraniczny i oferuje pracę zdalną z delegacjami a Onwelo chce patrzeć pracownikowi na ręce. Nie bardzo rozumiem po co Ci informacja czy ktoś będzie aplikował na stanowisko młodszego specjalisty ds. RPA.
    ReviewUserIcon
    DeveloperJava

    25.05.2018 10:22

    Inne

    W firmie pracuję od 4 miesięcy na stanowisku programista Java, w tak dużej firmie dużo zależy też gdzie się trafi, mi pracuje się bardzo dobrze, kasa okej, ludzie baaardzo w porządku, są oczywiście pewne nie niedociągłości, ale nie ma ideałów :)
    ReviewUserIcon
    ŻAL

    14.05.2019 21:44

    Inne

    Hahahha, doprawdy żałosne. Po co tak bronisz tej firmy, aż tak dobrze Ci płacą? W jakich technologiach pracujesz developerze Stefanie?
    ReviewUserIcon
    Dev Stefan

    27.05.2019 19:47

    Inne

    Zauważyłem, że łatwiej jest ludziom wyładować się gdy mają do opisania coś negatywnego na temat jakiejś firmy. Rzadkością natomiast są opinie pozytywne. Łatwiej jest uzewnętrznić negatywne emocje niż podzielić się tymi pozytywnymi. Ja mam akurat coś pozytywnego do powiedzenia. Nigdy przesadnie nie słodziłem. Mówię jak jest. W swojej opinii (patrz niżej, kilka miesiecy temu) starałem się rzetelnie opisać warunki pracy w Onwelo. Podałem pozytywne jak i negatywne strony. W tym wątku natomiast chciałem naprostować nieprawdę którą przestawił Pan @Jajo. Co do Pana pytań, Panie ŻAL. Płacą mi dobrze, ale nie nadzwyczajnie dobrze. Na rynku są lepsze oferty pod tym względem. Sądzę jednak że moja pensja jest uczciwa. Na tyle że nie szukam nowej pracy. Co do technologii wolę się nie zdradzać. Nie bez powodu piszemy tutaj pod pseudonimem.
    ReviewUserIcon
    Tot

    25.05.2019 09:27

    Inne

    Pracuję w Onwelo jako Java Developer. Moim zdaniem firma bardzo fajna. Podobno czasami spóźniają się z wypłatą B2B lekko, co jest na minus. Poza tym moim zdaniem rozwojowo i fajnie. Choć też wiadomo jak jest - sporo zależy od projektu. Ogólnie raczej polecam. Bywałem w znacznie gorszych firmach. Ta jak dotąd jest najlepsza :)
    ReviewUserIcon
    ObecnyDEV

    14.06.2018 17:52

    Inne

    Odradzam ta firne szczegolnie osobom na b2b. K(usunięte przez administratora)Robia tak regularnie. Projekty to w przewazajacej wiekszosci utrzymanie archaicznych systemow.
    ReviewUserIcon
    Pytający

    06.04.2019 00:56

    Inne

    Dlaczego odradzasz tę firmę osobą na b2b?
    ReviewUserIcon
    Pytający

    06.04.2019 00:58

    Inne

    Dlaczego odradzasz tę firmę osobą na b2b?
    ReviewUserIcon
    anonim

    27.03.2019 23:23

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Cooooo

    29.03.2019 22:55

    Inne

    No masz rację, ocena całej firmy jest nie fair;) może bardziej adekwatnym słowem jest niekulturalny /niegrzeczny /pyszny (co poniekąd w przypadku managerów częściowo świadczy o niekompetencji)
    ReviewUserIcon
    Zaskoczony

    30.03.2019 06:06

    Inne

    xD
    ReviewUserIcon
    anonim

    26.02.2019 22:59

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Rockefeller

    07.03.2019 18:56

    Inne

    Aha i najważniejsze - większość firmy oczekuje, że będziesz wdzięczny za samą możliwość pracy, a najlepiej sam ją sobie zapewnisz w postaci nowych projektów.
    ReviewUserIcon
    See sharp

    22.02.2019 08:11

    Inne

    Zniknęły dwie ostatnie opinie, w tym moja. Napiszę ją po raz ostatni. Onwelo to podobno firma technologiczna stawiająca na świeżość w IT. Tymczasem niczym nie różni się od konkurencji oprócz tego, że twardo negocjuje stawki w dół. Optymalna zapłata to ok. 100 zł/h lub ok. 10000 zł brutto. Oczywiście rozstrzał zależy od stanowiska i stopnia zaawansowania w danej technologii. Innymi słowy - chcą sobie na Tobie przyciąć tyle ile to jest możliwe. Technologie są ok, ale u konkurencji jest to samo za wyższe pieniądze. Zostawiam pod rozwagę. Co do działu HR - dwie bodajże osoby z którymi rozmawiałem wykazały się brakiem kompetencji, przez co rozmowa przebiegała w mojej ocenie ciężko. Nie mogę na chwilę obecną polecić Onwelo. Nie wiem czy to się w ogóle kiedyś zmieni.
    ReviewUserIcon
    Pati

    22.02.2019 13:29

    Inne

    Nic nie zniknęło...Marcinie, wystarczy spojrzeć niżej :)
    ReviewUserIcon
    See sharp

    22.02.2019 17:37

    Inne

    Marcinie? Kto to jest Marcin? I kim pani jest???
    ReviewUserIcon
    Difina

    05.07.2018 08:41

    Inne

    Pracuje w Onwelo 6 miesiac i powiem szczerze ze jestem zdziwiona niektórymi komentarzami. Niewiele wiedziałam o firmie zaczynajac tu prace i szczerze mówiac zanim ją podjęłam nie czytałam komentarzy. Chciałąm sama sie przekonac jak jest i nie sugerowac opiniami rozzalonych , byłych pracowników czy nieprzyjetych kandydatów. Obecnie biorę udział w najwiekszym i najwazniejszym projekcie w sektorze bankowym w 2018 roku, wiec dziwia mnie wpisy o braku wyzwan czy słabych projektach. Atmosfera pracy świetna, pierwszy raz od lat czerpię przyjemnosc z przychodzenia do pracy. Czuje sie doceniona a kazdy moj problem/watpliwosc jest od razu adresowany. Szkolenia. Z czystym sumieniem polecam te firme, zwłaszcza ze perspektywy w niej sa ogromne. Onwelo zdobywa coraz to nowe kontrakty i z pewnoscia nie grozi nam nuda (choc zrozumiałe jest ze moze pojawic sie chwilowa pauza miedzy projektami). Mam wrazenie, ze wiekszosc opinii negatywnych wystawiły osoby albo które dopiero zaczynaja swoja kariere w IT i uwazaja ze minimum wkładu da maksimum zysku albo osoby z ktorymi Onwelo z jakis powodów nie podjęło współpracy. Przykre
    ReviewUserIcon
    Anon

    07.01.2019 18:41

    Inne

    P, od kiedy czyjaś uroda (która notabene jest czynnikiem niezwykle subiektywnym) świadczy o czyimś profesjonalizmie i kompetencji? Twój komentarz sprawił, że wszystkie poprzednie jak i następne nie mogą być traktowane poważnie. Bardzo żenujące podejście. Kobiety ani mężczyźni nie są zatrudniani w firmach, aby ładnie wyglądać. Wstyd mi za Ciebie.
    ReviewUserIcon
    Hello

    21.02.2019 13:45

    Inne

    Duże projekty może i są, ale co z tego. Najczęściej dla dużych korpo z pracą na miejscu u klienta i bez perspektyw przedłużenia. Wtedy po projekcie masz przestój, siedzisz w domu i płacą ci za siedzenie... Onwelo jest to na rękę bo realizuje projekt dla klienta, kasa się zgadza i opłaca im się tobie płacić za nic.
    ReviewUserIcon
    See sharp

    15.02.2019 13:53

    Inne

    Odradzam współpracę z Onwelo. W przeważającej większości projektowo niczym nie różnią się od reszty agencji rekrutacyjnych, mają ładne biuro w Warszawie i z plusów to by było na tyle. Mają żenująco niskie stawki dla kandydatów i outsource'ują swoich pracowników, praca w biurze jest tylko dla wybranych. Często zdarzają się krótkie czasowe projekty bez perspektyw przedłużenia. Dział HR to jakieś nieporozumienie. Panuje w nim zresztą nieustanna rotacja. Nie polecam i będę odradzał każdemu kto się zapyta mnie o tą firmę.
    ReviewUserIcon
    Stalin

    20.02.2019 21:38

    Inne

    A że jakaś dziewczyna poniżej pracuje jako grafik czy inny UX, a może nawet w biurze i jest jej z tym dobrze, to jeszcze nic nie znaczy...
    ReviewUserIcon
    See sharp

    17.02.2019 23:06

    Inne

    Smutną prawdą - muszę to potwierdzić - jest to, że wiele osób na wysokich stanowiskach w tej firmie uważa, że 9-10 000 PLN dla programisty to duże pieniądze...
    ReviewUserIcon
    sequel

    19.02.2019 21:55

    Inne

    brutto czy netto ? :)
    ReviewUserIcon
    See sharp

    20.02.2019 17:29

    Inne

    Brutto
    ReviewUserIcon
    FocusingLens

    19.02.2019 20:33

    Inne

    Propaganda o innowacjach i kompetencjach, a pod spodem - zwykły body leasing jakich wiele - do tego w marnym wydaniu.

    Zostaw merytoryczną opinię o ONWELO Sp. z o. o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.