Oferta opublikowana25.04.2024
Oferta wygasa24.07.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie przestrzenią biurową
  • Organizacja imprez firmowych i zewnętrznych: planowanie, koordynowanie i realizacja imprez firmowych oraz opieka nad gośćmi odwiedzającymi
  • Składanie zamówień na materiały biurowe, gadżety reklamowe oraz posiłki i napoje
  • Komunikacja z dostawcami, m.in. współpraca z dostawcami i kurierami
  • Wsparcie dla pracowników i gości, np. kandydatów oczekujących na rozmowy kwalifikacyjne
  • Wsparcie administracyjne dla jednostek biznesowych: pomoc w administracji, zbieranie i porządkowanie dokumentacji, skanowanie dokumentów i wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych
  • Wsparcie w obszarze marketingu

Nasze wymagania

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Samodzielność w zadaniach
  • Proaktywna postawa i poczucie estetyki
  • Dbałość o szczegóły i dokładność

To oferujemy

  • Wsparcie oraz dokładne wprowadzenie do zadań
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Możliwość używania i doskonalenia języka angielskiego w pracy
  • Pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit, owoce i napoje, integracyjny lunch co tydzień, brak dress-code, nauka języka angielskiego

Benefity

Spotkania integracyjne
Kawa i herbata
Firmowa biblioteka
Ubezpieczenie na życie
Parking dla pracowników
Owoce
Napoje
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Dofinansowanie nauki języków obcych
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Jeśli to czytasz, to pewnie jesteś na etapie poszukiwania pracy. To dobrze się składa, ponieważ my szukamy takich osób, jak Ty!

Nie masz jeszcze doświadczenia na stanowisku Office Assistant? To nie ma znaczenia! Szukamy osób, które chcą się uczyć i rozwijać w nowych obszarach. Jeśli jesteś gotowy/a wziąć sprawy w swoje ręce i zdobywać nowe umiejętności, to chcemy Cię poznać!

A może masz już doświadczenie na stanowisku Office Assistant i chcesz dalej poszerzać swoje kompetencje? Doskonale! Szukamy również kandydatów posiadających już doświadczenie, którzy przyniosą ze sobą cenne umiejętności i pomysły na poprawę efektywności działania biura.

Office Assistant w naszej firmie będzie kluczową postacią, która na co dzień będzie dbała o sprawne funkcjonowanie biura. Osoba ta będzie sercem firmy, łącząc różne działy, nie tylko zapewniając komfort pracownikom, ale także tworząc pozytywne doświadczenia dla odwiedzających. Dzięki swojej wszechstronnej roli zapewni wsparcie administracyjne dla całej firmy, pomagając ad hoc w różnych sytuacjach, co jest nieocenione zwłaszcza w okresach wzmożonego ruchu. Da to duże pole do nauki nowych rzeczy z różnych działów – np. HR, logistyka czy finanse. Office Assistant będzie dla nas nie tylko opiekunem przestrzeni biurowej, ale także promotorem kultury organizacyjnej i pierwszym punktem kontaktu dla gości i pracowników.

Czujesz, że to coś dla Ciebie? Aplikuj i zostań częścią naszego zespołu!

Do zobaczenia! :)

Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie