Ostatnie miesiące były dla nas bardzo intensywne. Od jakiegoś czasu pracowaliśmy nad wdrożeniem nowej strony serwisu tak, by zarówno pod względem wyglądu, jak i funkcjonalności spełniała ona wymagania nasze, ale przede wszystkim użytkowników portalu – niezależnie czy mówimy o pracodawcach, czy osobach poszukujących informacji o firmach. Wdrożenie nowego GoWorka było dla nas zadaniem priorytetowym.

Czas na zmiany

Zdawaliśmy sobie sprawę, że wiele aspektów z nim związanych musi ulec zmianie. Wiemy, że – również dzięki Waszym uwagom – sporo rzeczy może jeszcze ewoluować. Jako największy serwis z opiniami o firmach oraz jeden z największych serwisów pracy, chcemy zmieniać się tylko na lepsze. Dążymy do tego, by każda minuta spędzona przez Was na portalu, była możliwie jak najprzyjemniejsza – by wyszukiwanie ofert pracy było proste i intuicyjne, podobnie jak dodawanie opinii czy składanie aplikacji. Przygotowane przez nas zmiany dotyczą również pracodawców. Zanim jednak do tego przejdziemy, warto wspomnieć o tym, iż przeszliśmy na szyfrowany protokół https. Przesyłane dane są zatem dużo trudniejsze do przechwycenia i zmiany, co może mieć miejsce w przypadku protokołu http. Strona została napisana w nowszym języku PHP 7 na framework Symfony 3. Zupełnie nowa jest również architektura aplikacji oraz narzędzia developerskie i standardy, zgodne z najnowszymi trendami w branży.

Jaki jest nowy GoWork?

Pierwszym aspektem, widocznym już po wejściu na stronę główną serwisu, jest jego nowy layout. Udoskonaliliśmy wizualnie wątki opiniotwórcze o firmach i dostępne w nich zakładki – również te dotyczące profilu pracodawcy. Dodane wpisy widoczne są nie na ostatniej stronie wątku, a na górze pierwszej. Dodatkowo, jeśli ktoś odniósł się do komentarza zawartego jakiś czas temu, to takie odświeżenie automatycznie sprawi, że zostanie on przerzucony na szczyt wątku. Dzięki temu użytkownicy będą mogli zapoznać się z poruszonymi informacjami oraz zobaczyć do jakiego komentarza odnosi się wpis, bez konieczności jego wyszukiwania. Cała witryna jest dużo przyjemniejsza dla oka niż jej starsza wersja. Co więcej, nowy GoWork jest lepiej przystosowany do urządzeń mobilnych.

Co nowego dla użytkowników?

Jak widać na stronie głównej serwisu wprowadziliśmy również mechanizm, który pozwala na pobranie lokalizacji użytkownika (w grafice zaznaczony na czerwono). Skraca to wyszukiwanie ofert pracy, dostosowując je do miasta, w którym w danym momencie znajduje się zainteresowany. W wielu wypadkach pomocny okaże się również rozbudowany system filtrów w wyszukiwarce pracy, umożliwiający segregowanie ofert pod względem stanowisk, branż, firm czy miast. Ulepszyliśmy również wyszukiwarkę ofert pracy. 

Udoskonalona wyszukiwarka ofert pracy

Udoskonalona wyszukiwarka ofert pracy

Pozostając przy ogłoszeniach, zmianie uległy ich adresy URL, w których aktualnie znajdują się nazwy stanowisk. To duże ułatwienie dla kandydata. Już na podstawie samego linku jest w stanie zweryfikować, jakiej profesji dotyczy oferta oraz czy jest nią zainteresowany. Ponadto użytkownicy zyskują możliwość logowania się przez Facebooka. W dalszym ciągu mogą korzystać z możliwości subskrypcji firm czy dodawania do bazy danych potrzebnych do aplikowania dokumentów, takich jak CV czy list motywacyjny. Pliki te nie są jednak widoczne dla pracodawców, lecz znacznie ułatwiają aplikowanie do firmy. Co więcej, osoby zapoznające się z informacjami o przedsiębiorstwie, zawartymi na wątku mają możliwość ich udostępnienia na portalach zewnętrznych, takich jak wspomniany już Facebook, LinkedIn, Twitter czy VKontakte.

Zmiany wprowadzane w każdej firmie powinny usprawniać jej funkcjonowanie. Nie inaczej jest w przypadku nowej strony naszego serwisu. Zgodnie z sugestiami napływającymi do nas od współpracujących z nami partnerami, postanowiliśmy całkowicie zrewolucjonizować proces dodawania ogłoszeń o pracę, czyniąc go prostszym oraz bardziej intuicyjnym. Wprowadzone poprawki sprawiają również, że firmy będą posiadać lepiej dobrane CV. Wizualnym korektom uległ również sam panel pracodawcy. Jeszcze prostszy stał się zatem także sposób zamieszczania aktualności. Przedsiębiorstwo posiadające usługę Złotego Profilu, wyróżnione będzie logotypem swojej marki. Jesteśmy przekonani, że nowa, bardziej intuicyjna i funkcjonalna, wersja serwisu GoWork.pl spotka się z Państwa aprobatą.

Oceń artykuł
0/5 (0)