GoWork od wielu długich lat skutecznie walczy o serca polskich przedsiębiorców i pracowników, zaznaczając swą dominującą pozycję na najrozmaitszych polach – i to nie tylko jako jeden z największych, krajowych portali, kompleksowo traktujących o rynku pracy i panujących na nim trendach.

raport-rynki-zagraniczne

Statystyki dotyczące naszej aktywności na rynku polskim napawają nas dumą, jednocześnie rodząc uzasadnione, optymistyczne spojrzenie w przyszłość. Z nadziei tych wyrasta chęć poszerzenia zakresu prowadzonych przez nas działań o rynki zagraniczne, którą zresztą aktywnie realizujemy. Wierzymy, że rozpoczęty niedawno rok 2023, będzie dla nas w tej materii czasem pełnym sukcesów i wartościowych doświadczeń. Zanim jednak przejdziemy do realizacji naszych celów, chcielibyśmy podsumować dotychczasowe działania GoWork w Europie – szczególnie na przestrzeni minionego kwartału.

Sukcesy GoWork w Europie

Na uwagę zasługują przede wszystkim nasze osiągnięcia na rynku niemieckim, gdzie odnotowaliśmy największy wzrost zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami. W ostatnim kwartale 2022 roku dołączyło do nas aż 38 tysięcy nowych użytkowników, co stanowi wzrost aż o 96% w porównaniu z podobnym okresem roku wcześniejszego. Dumą napawają nas również nasze osiągnięcia na rynku francuskim, gdzie w ciągu całego ubiegłego roku zarejestrowaliśmy aż 900 tysięcy nowych użytkowników, w ostatnim kwartale 2022 roku notując wzrost aż o 27% w porównaniu z tymże okresem z ubiegłego roku.

Aktywnie działamy również na rynku włoskim, brytyjskim i hiszpańskim. O ile w przypadku dwóch pierwszych możemy mówić o stabilnej sytuacji, dobrze rokującej na najbliższą przyszłość, o tyle w przypadku rynku hiszpańskiego przyznać się musimy do chwilowych spadków zainteresowania, nieprzekraczających jednak 20%. Fakt ten jednak zupełnie nas nie zraził. Przeciwnie – chwilowe niedogodności zachęcają nas tylko do stałego podnoszenia poziomu świadczonych przez nas usług, poprzedzonego szeroko zakrojonymi analizami i konsultacjami. Biorąc pod uwagę aktualnie przyjętą strategię, w pełni uwzględniającą lokalne trendy i zapotrzebowanie hiszpańskich odbiorców, jesteśmy pewni, że kolejny raport podsumowujący nasze działania, będzie mówił wyłącznie o pełnym i całkowitym marketingowym tryumfie GoWork.

Na zakończenie chcielibyśmy podziękować wszystkim naszym czytelnikom, klientom i współpracownikom za zainteresowanie oraz zaufanie, jakimi obdarzają nas na przestrzeni wielu ostatnich lat. Jesteśmy przekonani, że sukces GoWork który przychodzi nam dziś świętować, jest przede wszystkim zasługą aktywnej i oddanej społeczności, wespół z nami budującej i tak rosnącą świadomość o lokalnych rynkach pracy, bieżących trendach w zatrudnieniu czy sposobach na rozwój swojej zawodowej kariery. Jesteśmy pewni, że nadchodzące miesiące jeszcze bardziej uwydatnią rolę naszych użytkowników w kreowaniu pożądanej na rynku pracy rzeczywistości, jednocześnie przynosząc nam coraz więcej powodów do radości. Dziękujemy, że jesteście z nami!

Oceń artykuł
5/5 (2)