Wyobraź sobie, że chcesz pokazać światu cenny przedmiot, ale świadomie go ukrywasz. Tak jest wtedy, gdy masz stronę internetową, ale nie pozycjonujesz jej w wyszukiwarce Google. Użytkownicy nie mają szansy jej zobaczyć! Dzięki sprawdzonej agencji SEO pokażesz wszystkim swój biznes. Jak wybrać zaufaną firmę do współpracy?

dlaczego-warto-pozycjonować-ze-sprawdzoną-agencją-seo

Sprawdzona agencja SEO, czyli jaka?

O sprawdzonej agencji SEO można mówić wtedy, gdy firma skutecznie pokazuje oraz udowadnia swoją wiedzę, doświadczenie oraz sukcesy w obrębie SEO, czyli usłudze, której zadaniem jest pozycjonowanie stron internetowych.

W branży SEO największym sukcesem są wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe. Ale nie jest to jedyna korzyść, która płynie z pozycjonowania. Sama widoczność w Google może przyczynić się do:

  • zwiększenia ruchu na stronie internetowej,

  • przyciągnięcia nowych klientów,

  • zbudowania świadomości marki,

  • zwiększenia sprzedaży,

  • zdobycia przewagi nad konkurencją.

Jak sprawdzić, czy agencja SEO potrafi doprowadzić projekty do takich efektów?

Sprawdź portfolio i SEO case study

Wiarygodnym potwierdzeniem działań agencji SEO są przykłady wybranych realizacji. Im więcej, tym lepiej.

Case study, znane również jako studium przypadku, powinno być szczegółowe, rzetelne i oparte na faktach. Szukając agencji SEO do współpracy, sprawdź case studies przede wszystkim pod względem faktów, czyli:

  • wykresów z narzędzi analitycznych,

  • liczby pozyskanych linków zewnętrznych,

  • informacji o artykułach sponsorowanych,

  • liczby znaków lub słów napisanych na stronę internetową,

  • technicznych aspektów optymalizacji witryny.

Zwróć uwagę również na branże, w obrębie których obraca się agencja SEO. Być może firma ma już doświadczenie w pozycjonowaniu stron internetowych związanych z Twoją działalnością? To dobry znak, ponieważ specjaliści z agencji znają już branżę oraz specyfikę działania na konkretnym rynku.

Opinie w sieci o agencji SEO

Przed wyborem agencji SEO do współpracy zapoznaj się z różnymi opiniami w sieci na temat tego przedsiębiorstwa.

Referencje

Zacznij od strony samej agencji, żeby poznać referencje innych klientów. Dzięki temu dowiesz się, z jakimi firmami współpracowała wcześniej agencja SEO.

Google Moja Firma

Następnie poszukaj głębiej: sprawdź opinie i oceny w profilu Google Moja Firma, ale nie ulegaj pierwszemu wrażeniu. Średnia 5,0 wcale nie musi oznaczać, że agencja SEO jest najlepsza, a ocena 4,2, że jest przeciętna. Skup się tylko na tych ocenach, które występują w towarzystwie treści. Całość musi być napisana przez zweryfikowanego oraz prawdziwego użytkownika. Fałszywe opinie często są wynikiem działań nieuczciwej konkurencji i sztucznie zaniżają średnią ocen.

Media społecznościowe

Zajrzyj również na profile w mediach społecznościowych agencji SEO, takie jak Facebook, LinkedIn, Twitter i inne. Zapoznaj się nie tylko z opiniami, ale również samymi postami oraz reakcjami i komentarzami pod nimi. W ten sposób poznasz bliżej charakter agencji oraz atmosferę, którą tworzy marka i jej pracownicy.

Przygotuj się do rozmowy

Rozmowa na temat współpracy nie musi być jednostronnym komunikatem od sprzedawcy. Wręcz przeciwnie. Może, a nawet powinna być konwersacją, w której obie strony zadają i odpowiadają na pytania. Rozmowa pomoże rozwiać wątpliwości i poznać szczegóły na temat potencjalnej współpracy.

Podczas rozmowy z przedstawicielem agencji SEO warto zapytać o:

  • model rozliczenia,

  • przewidywane prace w ramach określonego budżetu,

  • częstotliwość i formę raportów z prac SEO,

  • system budowania profilu linkowego,

  • czas trwania umowy,

  • estymację celów,

  • dodatkowe usługi,

  • bezpośredni kontakt ze specjalistą.

Korzyści ze współpracy ze sprawdzoną agencją

Gdy prześwietlisz agencję SEO i poznasz o niej opinie innych osób, poczujesz się po prostu bezpiecznie. Podpisanie umowy z taką agencją SEO nie będzie wielką niewiadomą, tylko transparentnymi i wspólnymi działaniami opartymi na partnerstwie. Wszystko po to, żeby zapracować na sukces Twojego biznesu.

Takiej współpracy możesz oczekiwać agencji SEO Empressia, która od 2010 roku skutecznie pozycjonuje strony internetowe dla klientów z różnych branż: od warsztatów samochodowych, przez sklepy meblowe, po lokale gastronomiczne. Empressia nie obiecuje nierealnych efektów, tylko wyznacza rzeczywiste cele przy pomocy kluczowych wskaźników efektywności (KPI).

4 powody, dlaczego warto współpracować ze sprawdzoną agencją SEO

  1. Po miesiącu analitycznym otrzymujesz strategię SEO i listę fraz kluczowych, na które będzie pozycjonowana Twoja strona.

  2. Działania SEO są elastyczne, co znaczy, że agencja nie skupia się wyłącznie na sztywnych frazach kluczowych, ale pozycjonuje Twoją stronę również na frazy poboczne i longtailowe. W ten sposób skutecznie buduje się tematyczność całego serwisu i zwiększa ruch organiczny z różnych wyrażeń.

  3. Dostajesz przejrzyste raporty, w których wyszczególnia się zakres przeprowadzonych prac oraz aktywność specjalisty SEO pracującego nad optymalizacją strony. W takim raporcie widzisz również wykaz pozycji najważniejszych słów kluczowych, widoczność serwisu, ruch organiczny, porównanie z konkurencją czy współczynnik konwersji.

  4. Masz pełne wsparcie od ekspertów, którzy specjalizują się nie tylko w SEO, ale również w działaniach content marketingowych, link buildingowych czy programistycznych.

Zainwestuj w udaną współpracę ze sprawdzoną agencją. Wybierz agencję Empressia – pozycjonowanie sklepów internetowych!

Artykuł sponsorowany

Oceń artykuł
0/5 (0)