Nasze wartości
- Nastawienie na relacje - Naszą firmę tworzą ludzie i z innymi ludźmi współpracujemy. Jeśli ktoś uważa, że można sprowadzić pracowników lub klientów jedynie do liczby cyferek w systemie, to w naszej opinii - nie ma dla niego miejsca w branży wymagającej współpracy i wzajemnego zrozumienia. Relacje są dla nas kluczowe.
- Dowozimy rezultaty - nasza praca, to praca wymagająca wyników. Nie da się ukryć - bywa stresująca i z tego też powodu tak duży nacisk kładziemy na wzajemne wsparcie. W praktyce wiemy jednak, że przy wspólnym zrozumieniu i ciągłym doskonaleniu się jesteśmy w stanie gwarantować naszym klientom wymierne korzyści, płynące ze współpracy;
- Rozwój - uważamy, że nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w rozwój kompetencji, dlatego przywiązujemy sporą wagę do szkoleń naszych pracowników i z dumą obserwujemy jak na przestrzeni miesięcy notują progres.
- Transparentność - w dwojakim ujęciu. Wobec naszych klientów - dbamy o przejrzyste warunki współpracy i prezentujemy łatwe do zrozumienia raporty, dzięki czemu druga strona może z łatwością zrozumieć jakie rezultaty płyną z naszej umowy. Wobec pracowników - stawiamy na przejrzystą strukturę, ścieżkę zawodową oraz warunki pracy. Uważamy, że nie ma nic gorszego niż bałagan, przez który nikt nie wie, co należy do jego obowiązków.
- Zaangażowanie - lubimy, gdy ktoś odznacza się proaktywną postawą i sami taką postawę przyjmujemy - wobec naszej działalności, ale i na rzecz akcji charytatywnych, jak i wspierających społeczności lokalne. W pomaganiu jest przyszłość i stale staramy się dzielić tym, co potrafimy robić najlepiej.
- Idea - męczy nas branżowa patologia i dawno niedziałające schematy, które stosują powszechnie agencje z naszej branży. Postawiliśmy sobie za cel obalanie takich mitów i działanie na rzecz uświadamiania odbiorców. Z tego też powodu zauważysz w naszej komunikacji jawną krytykę i niechęć do branżowego matactwa.