Tous Poland Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Tous Poland Sp. z o.o.

Justyna Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Jakość produktów jest OKROPNA. Proszę zastanowić się nad zakupem. NAPRAWDĘ!!! Zamówiłam zawieszkę oraz komplet biżuterii ( Tous Galaxy - Naszyjnik z żółtego srebra Vermeil oraz szkła akrylowego Ref. 614784510 oraz Tous Galaxy - Kolczyki z żółtego srebra Vermeil oraz szkła akrylowego Ref. 314783530) . W okresie gwarancji w komplecie szkiełka w kolczykach i zawieszce popękały mimo tego że nawet nie zostały ściągnięte na moment. Zawieszka ( Zawieszka Tous Color z żółtego srebra Vermeil z fasetowanym onyksem Ref. 215434570) odbarwiła się na wewnętrznej części złocenia.Podczas reklamacji prosiłam o zwrot pieniędzy lub wymianę na wymianę na nowy towar. Niestety zaproponowano polerowanie zawieszki z onyksem oraz co śmieszne zapłatę 120 zł za wymianę popękanych szkiełak z kolczyków i zawieszki z kompletu. Za całość zapłaciłam niecałe 1450 zł. ŻENADA!!! W odpowiedzi na zgłoszoną reklamację otrzymałam odpowiedź iż produkty TOUS nie są objęte GWARANCJĄ lecz RĘKOJMIĄ lub ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ sprzedawcy za zgodność towaru z umową . Gdzie ta odpowiedzialność? ŻADNA.... BRAK SŁÓW. W porównaniu z firmą PANDORA traktowanie klienta jest na najniższym poziomie. Reklamowałam bransoletkę w której zapięcie się zepsuło. BEZ PROBLEMU zwrócono mi całą kwotę. MOŻNA ? MOŻNA...

1
Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Tous Poland Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

Pracownik Nowy wpis
Inne
@Pytanie

Nie, żadnych mulisportów, opieki medycznej czy kart sodexo na święta. Zero benefitów.

Pracownik 1 Nowy wpis
Pracownik
@Pracownik

NIE PRAWDA!!!! JEST OPIEKA ENELMED,MULTISPORT I BONY NA ŚWIĘTA

Zombi Nowy wpis
Inne
@Pracownik 1

Opieka medyczna w Enelmed to tylko podstawa czyli bez szału za reszte trzeba słono zapłacić Multisport z dopłatą i to bardzo dużą więc też się nie opłaca Bony na święta do wykorzystania tylko w sklepie Tous I rabat pracowniczy 30% Wynagrodzenie to NAJNIŻSZA KRAJOWA A premia tylko po wyrobieniu budżetu a to jest Mission Impossible Szkolenia na platformie szkoleniowej najlepiej jak by się robiło w domu w czasie wolnym a najlepiej już wszystko wiedzieć Wymagana znajomość kolekcji których nawet nie ma na stronach internetowych Spisywanie rozpatrywanie reklamacji na salonie każdy pracownik ma umieć, a jak coś źle napiszesz to kierownik ląduje na dywaniku Pracy w Tous NIE POLECAM

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Szczerze powiedziawszy jestem w szoku, że pojawiają się tu tak negatywne opinie o Kierowniku Regionalnym - M.K. Wyżej wymieniona Pani jest niezwykle ciepłą, sympatyczna i pomocną osobą o wielkim sercu. Taki przełożony to jak wygranie losu na loterii. Ja na szczęście taki los mam. Zastanawiające jest to, dlaczego dopiero w tym momencie wypływają takie negatywne, a wręcz obraźliwe komentarze, skoro Pani M.K pracuje na swoim stanowisku od roku 2022? I dlaczego wspominany, a w zasadzie obarczany pretensjami jest również Dyrektor firmy? Wychodzę z założenia, że dorośli ludzie wiedzą, a raczej powinni wiedzieć, ze brak reakcji to również reakcja. Tak więc, jeżeli Pani M.K pełni swoje stanowisko, najwyraźniej nikt poza rozżalonym adresatem, nie ma Pani M.K nic do zarzucenia. Jeżeli komuś jest tak źle to czemu po prostu nie zmieni pracy? Stanie w miejscu, to cofanie się do tyłu… czyż nie? Jak mawia stare przysłowie.. nie czyń drugiemu co Tobie niemile. Warto wziąć głęboki oddech i zastanowić się czy wylewanie swoich wyimaginowanych problemów w komentarzach ma sens. ps. Serdecznie pozdrowienia dla M.K - wspaniałej Przełożonej.

24
Kilka pytań
Pracownik
 Pytanie

Czas sobie zadać parę pytań .Cały region kontra parę "wybrańców". Czy nie dziwi Was to, że może z 5 osób jest zadowolonych z tej współpracy a cała reszta średnio? Czas trochę się zastanowić, czy po prostu nie jesteście wygodni i bierzecie wszystko na klatę jak Wam każą i co by było, gdyby Wam się coś nie spodobało? Czy bylibyście zadowoleni z takiego traktowania jakie jest prezentowane, gdy ktoś ma inny punkt widzenia? Pomyślcie nad tym. Dużo znaków zapytania również pozostawia fakt, że negatywne komentarze napływają stopniowo, regularnie a w jednej chwili, w jednym dniu, w małych odstępach czasowych nagle 4 super pozytywne komentarze. Mieliśmy super pracę, gdzie każdy wiedział, że walczy o pieniądz i robił wszystko, aby zarobić. Nikt nikogo nie ograniczał i nie zamykał w schematach i tabelach. Dawaliśmy bardzo fajnie radę w super atmosferze. Brakuje tego.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Moja rozmowa rekrutacyjna odbyła się poprzez kamerkę zajęło to mniej niż 10 min. Mam bardzo duże doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z biżuteri,gdy Pani która przeprowadzała rekrutacje zobaczyła, że noszę aparat doczepiła się do niego I jasno mi dała do zrozumienia że nie mam co liczyć na prace w Firmie Tous. PIERWSZY RAZ SPOTKAŁAM SIĘ Z CZYMŚ TAKIM ŻE SKREŚLAJA OSOBE PRZEZ APARAT NA ZĘBY. BARDZO NIE POLECAM

Pytania

Osoby które noszą okulary czy mają zeza też skreslicie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry, Odnosząc się do wcześniejszego wpisu pracownika, co do zachowań Pani M, niestety muszę się z tym zgodzić. Dlaczego niestety? Gdyż praca jest naprawdę bardzo fajna, nie wymagająca większego wkładu wysiłku fizycznego. Również można uzyskać zadowalającą premię. Ale jednym z podstawowych postulatów i komfortu pracy, jest przede wszystkim atmosfera. Ta w zespołach, jak najbardziej na plus. Co do w/w Pani, dla niej większość osób to tylko jednostka w tabelkach. Brak możliwości wyrażenia swojego zdania, co sprawia, że pracownik jest zestresowany. Myśl, że zaraz może wpaść jakaś nagana…Zgłaszane było to kilkukrotnie do Dyrektora w Polsce. Niestety to nic nie dało. Pracownicy, proponuję zebrać większą ilość osób i zgłosić pisemnie takie zachowania do odpowiednich osób w Hiszpanii. Tacy ludzie nie powinny pracować z innymi ludźmi, a tym bardziej zajmować tak wysoko postawione stanowisko.

do dziewczyn z forum
Kandydat
 Pytanie

Ktoś zadał pytanie, a wy udajecie, że nie umiecie czytać i się dalej boksujecie!?! No napiszcie wreszcie konkretnie, ile wynosi to chole.... WYNAGRODZENIE na stanowisku sprzedawca/doradca klienta!! Tylko napiszcie czy podajecie w brutto, czy w netto (netto to jest po odjęciu podatku na rękę). OK????????????

Zbigniew
Inne
@do dziewczyn z forum

No właśnie. Też bym się chętnie dowiedział bo moja dziewczyna chce się tu dostać do pracy. Może polityka firmy zabrania pisać o kwotach i dlatego nic nie wiadomo. Ty też chcesz aplikować?

Xxx
Kandydat
@do dziewczyn z forum

Wynagrodzenie brutto wynosi 3400 zł

Weronika
Inne
@Xxx

Dziękuję, wreszcie. Mam jeszcze pytanie, czy to stawka taka sama dla salonów w PL, bo mnie interesuje praca w Warszawie (jest teraz ogłoszenie), nie np. w Krakowie, o którym tutaj jest dużo pisane. Wesołych, tak w ogóle :)

Zuzanna
Inne
@Xxx

Ale ta kwota 3400 to jest na start? A później są jakieś podwyżki po okresie próbnym? Są tez premie sprzedażowe? Na jakie jeszcze benefity można tu liczyć ?

Pytanie
 Pytanie

Czy w TOUS możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

Tousik
Pracownik
@Pytanie

Nie, nie ma takiej możliwości

Stała Klientka
Inne
 Pytanie

Czy ktoś wie dlaczego w salonie Tous Galeria Kazimierz jest taka rotacja pracownic? Co chwile widzę nowe twarze, Panie nie zawsze maja wystaczającą widzę o proponowanych produktach. Jako stała klientka jestem zawiedziona, moim zdaniem jakoś usług coraz gorsza.

Tousikowa
Kandydat
 Pytanie

Warunki jak na taką firme bardzo kiepskie - podstawa najniższa krajowa, brak jakichkolwiek pakietów medycznych czy multisporta, premia ? To pewnie zależne od punktu czy jest ruch więc nastawiać się na kokosy nie ma co, ogólnie rozczarowanie

Moja
Pracownik
 Pytanie

Jak wyglada proces rektutacji na kierownika?

Biały kwiat
Pracownik
@Moja

Jeśli otrzymasz zaproszenie na rozmowę to się tego dowiesz.

Zbigniew
Inne
@Biały kwiat

Bardzo śmieszne. Wiadomo że się wtedy dowiem. Ale po to jest to forum żeby wcześniej się coś dowiedzieć i nie aplikować w ciemno. Powiesz coś czy będziesz dalej śmieszkować?

Mmm
Kandydat
@Zbigniew

Białemu kwiatowi należy podziękować i mieć nadzieje ze więcej się nie udzieli ponieważ nie wie do czego służy to forum ;) a co do rekrutacji to sama chętnie się dowiem :)

Kierownik
Pracownik
 Pytanie
@Moja

Pytanie brzmi : Czy masz doświadczenie na stanowisku kierowniczym, czy miałeś lub miałaś rozmowy na takie stanowisko do innych firm? Większość rozmów przebiega podobnie w wielu firmach pytanie brzmi czym możesz się wykazać aby Ciebie pracodawca właśnie wybrał?

Beata
Inne
@Kierownik

rzeczywiście nic odkrywczego w tych pytaniach, chociaz powinni to wiedzieć jak czytali cv bo każdy z nas o takich rzeczach pisze, wiec nie czytają ich czy jak ?

Haha
Kandydat
 Pytanie

Czy to jest pewne, ze wprowadza zmiany po 8 godzin czy raczej nie ?

Pytanie
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w TOUS? Można dołączyć rodzinę?

Mia
Pracownik
@Pytanie

Nie ma pakietu :)

Angel
Były pracownik
 Pytanie

Pracodawca ok.podaje jasno warunki,chcesz to podejmiesz pracę lub nie.Ale pracownicy z Poznania w Starym Browarze?Poniżanie, dreczenie psychiczne,wyśmiewanie byle tylko zniechęcić pracownika i pokazać pracodawcy ,ze nikt sie jako czwarty do zespolu nie nadaje.Okropne.Pracuja tam 3 osoby na stałe a czwarta jest co chwilę nowa,przez" extra"traktowanie.Niezla klika.Mozna wytrzymać miesiąc.Prosi się o pomstę do nieba.

Zostaw merytoryczną opinię o Tous Poland Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Tous Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii