Bezpieczeństwo:
- możliwość 100% kontroli detali pochodzących od dostawców
- zapewnienie wyłącznie zgodnych jakościowo komponentów do produkcji
- możliwość pełnej kontroli wyrobów gotowych wraz z gwarancją ich jakości
- odpowiedzialność za przeprowadzone kontrole
- wieloetapowa kontrola i nadzór nad realizacją zleceń
Elastyczność:
- indywidualne dopasowanie zakresu wsparcia
- wspieranie Klientów w każdym czasie, w którym to konieczne
- możliwość zwiększenia obsady personalnej w ciągu kilkudziesięciu minut od informacji Klienta oraz jej redukcja natychmiast kiedy po zrealizowaniu zadań
Kompetencje:
- 13-letnie doświadczenie w realizacji zadań kontroli jakości oraz wsparcia produkcji przedsiębiorstw
- realizacja zleceń poprzez optymalnie dopasowanie właściwie przeszkolonej kadry
- bieżąca organizacja, motywacja, kontrola zespołu
- zaufanie dzięki gwarancji zachowania tajemnicy
Optymalizacja kosztów:
- pomagamy w obniżeniu kosztów jakościowych
- redukujemy koszty produkcji
- pomagamy w obniżeniu kosztów HR
- zwiększamy elastyczność operacyjną przedsiębiorstw
Czas reakcji
Pracownicy SGP Group są do dyspozycji 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. Stawienie się kontrolerów SGP do zakładu Klienta od momentu dokonania prawidłowego zgłoszenia zapotrzebowania, wynosi zwykle do 60 minut dla grupy do 4 osób oraz maksymalnie 120 minut dla grupy 5-10 osób. Jesteśmy w stanie modyfikować te czasy wg indywidualnych wymagań Klientów.
Przygotowanie
Działania podejmowane przez pracowników firmy SGP Group wyznaczone są ścisłymi procedurami, co w listopadzie 2008 r. zostało potwierdzone Certyfikatem wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015. Każdy z kontrolerów oddelegowywanych do realizacji usług przechodzi podstawowe szkolenia w celu dochowania najwyższych standardów.
Koordynacja
Od chwili podjęcia współpracy, każdemu Klientowi przydzielany jest opiekun, tzw. Koordynator, który dostępny jest 24 godziny na dobę przez cały czas trwania umowy. W momencie otrzymania zlecenia, Koordynator zapewnia odpowiednią ilość przeszkolonych osób oraz nadzoruje ich pracę. Odpowiada również za sporządzanie i przekazywanie raportów z kontroli oraz bieżące kontakty z Klientem czy dostawcą.