Etapy procesu rekrutacji
Proces rekrutacji w Samsung Electronics Poland Manufacturing opiera się o kilka podstawowych etapów przedstawionych poniżej:
Jeżeli brak jest ofert pracy odpowiadających Twojemu doświadczeniu zapraszamy do przesyłania aplikacji na adres praca.wronki@samsung.com. W temacie wiadomości prosimy wpisać dział, do którego kierowana jest aplikacja. Nazwa CV powinna mieć konstrukcję Nazwisko_Imię.
Proces selekcji nadesłanych aplikacji pozwala nam na wyłonienie kandydatów, z którymi organizowane są spotkania rekrutacyjne. Na tym etapie możliwa jest również wstępna weryfikacja telefoniczna.
Pierwszy etap to spotkanie z przedstawicielem działu personalnego. Jest to rozmowa kwalifikacyjna z elementami testów kompetencyjnych. Testy te weryfikują m.in. znajomość języka angielskiego czy umiejętności pracy z pakietem Office.
Drugi etap to spotkanie przedstawiciela działu z wybranymi po pierwszym etapie kandydatami. Rozmowa kwalifikacyjna oparta jest o wywiad kompetencyjny i behawioralny.
W trakcie prowadzonych spotkań każdy kandydat otrzymuje pakiet niezbędnych informacji dotyczących specyfiki pracy w Samsung SEPM oraz standardowych warunków współpracy.
Podczas spotkań rekrutacyjnych kandydaci są informowani w jakim czasie zostanie podjęta decyzja. Niezależnie od ostatecznej decyzji, przedstawiciel działu personalnego przekazuje informację zwrotną każdemu kandydatowi, który przejdzie do etapu spotkań rekrutacyjnych.
W przypadku podjęcia decyzji o zatrudnieniu kandydata, pracownik działu personalnego składa oficjalną ofertę współpracy. W przypadku akceptacji oferty przez kandydata rozpoczyna się proces zatrudnienia. Proces ten składa się m.in. z badań wstępnych medycyny pracy, szkolenia BHP, organizacji kwestii formalnych dotyczących zatrudnienia oraz kilkudniowego szkolenia orientacyjnego.