Jak wygląda proces rekrutacji?
Nasz proces rekrutacji jest 4-stopniowy: zgłoszenie aplikacji - selekcja wstępna, pierwsze spotkanie, drugie spotkanie, decyzja ostateczna.
Jeśli jesteś zdecydowany i spełniasz wymagania, to wypełnij formularz aplikacyjny zgodnie ze wskazówkami. System aplikacji internetowej umożliwi Ci łatwe i szybkie przesłanie dokumentów, a nam wyselekcjonowanie najciekawszego zgłoszenia w krótkim czasie.
Jeśli Twoja oferta będzie odpowiadała naszym wymaganiom, to skontaktujemy się z Tobą, a następnie zaprosimy na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną.
Celem pierwszego spotkania jest zapoznanie się z kandydatem, określenie jego cech osobowościowych i kompetencji zawodowych.
Podczas drugiego etapu w rozmowie uczestniczy kandydat wybrany przez HR oraz Kierownik działu.
Założeniem trzeciego spotkania jest określenie warunków i deklaracji współpracy oraz dokonanie formalności.
Życzymy powodzenia