Pytania do firmy Przedsiębiorstwo Transportowo-Spedycyjne Wak Trans Sp. z o.o.
Czy Przedsiębiorstwo Transportowo-Spedycyjne Wak Trans Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Czy w Przedsiębiorstwo Transportowo-Spedycyjne Wak Trans Sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Ja nie wiem o co chodzi ludziom? Pracuje tu juz ze 3 lata i jakos narzekac nie moge! Wyplata do 10 kazdego miesiaca jest. Wynagrodzenie jest takie na jakie sie umawialem. Jak mi cos kiedys nie pasowalo to pogadalem i wyjasnilem. Zeby zarobic to trzeba po prostu robic, nie stac po krzakach. To czas chociaz szybciej leci! Pracowalem na firance w Niemczech i tam się namachalem. Teraz na cysternie spokoj. Jest ok i nie zrezygnuje poki co.
Wypowie się ktoś na temat pracy w wak trans oddział brzeg dolny??
W ogłoszeniu jest podane, że wyplata gwarantowana to 5000pln W czasie rozmowy okazuje się że to jest już 4600pln.Wychodzi na to, że firma już na samym początku mija się z prawdą..To jak to w końcu jest?
Dzień Dobry, dla uściślenia, w ogłoszeniach nie jest użyte słowo "gwarancja" wynagrodzenia. Podana wartość w ogłoszeniu to realna wysokość wynagrodzenia kierowcy w danym dziale dystrybucji. Nadmienię, że w firmie jest 5 różnych działów dystrybucji, które znacząco różnią się charakterem pracy, a zarazem wysokością wynagrodzenia. Na przykład dla transportu krajowego cystern przedział wynagrodzeń wynosi od 5000 do 7000 PLN netto, a dla lokalnej dystrybucji butli jest to przedział od 4500 do 6000 PLN netto. Wszystkie umowy są podpisane na umowę o pracę godzinową, a wysokość wynagrodzenia zależy m.in od ilości wypracowanych godzin. Dziękujemy za zwrócenie uwagi. W kolejnych ogłoszeniach doprecyzujemy informację.
bylas na rozmowie ze wiesz o takich niescislosciach ... firma wyjasnia sprawe, nie moglas o to dopytac jak cos ci nie gralo podczas rozmowy ?
Dzień dobry, po zaproszeniu na rozmowę kwalifikacyjną staramy się wyjaśniać kandydatom do pracy wszystkie nurtujące ich kwestie. O każdy element zatrudnienia można dopytać, a naszym zadaniem wtedy jest odpowiedzieć zgodnie z panującymi realiami i w sposób satysfakcjonujący kandydata. Nasze oferty staramy się pisać w sposób jak najbardziej oddający rzeczywisty charakter pracy na danym stanowisku. Rozumiemy jednak, że pewne zagadnienia mogą podlegać dodatkowym wyjaśnieniom. Zwłaszcza tematy płacowe. Dziękujemy za komentarz.
Dzień dobry, wszelkie szczegóły wynagrodzenia są omawiane z kandydatem podczas rozmowy kwalifikacyjnej i przed podpisaniem umowy. Informacja o stawce godzinowej na okresie próbnym również nie jest zatajana przed kandydatami. Po zakończeniu trzymiesięcznego okresu próbnego następuje podniesienie stawki. Dziękujemy za komentarz.
Jakie są warunki zatrudnienia w Przedsiębiorstwo Transportowo-Spedycyjne Wak Trans Sp. z o.o.?
Dzień Dobry - podstawa zatrudnienia to umowa o pracę - mamy kilka regionów i charakterów pracy - uzależnione od lokalizacji i naszego klienta - Zalecamy kontakt bezpośredni w celu uściślenia rodzaju, charakteru i miejsca pracy. telefon Pan Krzysztof 602.495.809
Witam, jak wyglądają pierwsze kroki w firmie? Tzn. czy poza rozmową kwalifikacyjna są jeszcze jakieś jazdy próbne? Jak długo trwa szkolenie zanim siądzie się samemu za kółko? Czy firma płaci za okres szkolenia?
Dzień Dobry, Jazda próbna wykonywana jest przed przyjęciem do pracy a okres szkolenia powinien się zamknąć w 1 miesiącu - zwyczajowo praca w podwójnej obsadzie. Osoba szkolona otrzymuje pełne wynagrodzenie za okres szkolenia. Pozdrawiam
Mam pytanie. Czy poza adr na cysterny wymagane są również papiery na nalewaki UDT?
Witam.Czy może ktoś napisać jak średnio wyglądają zarobki w firmie?Czy to minimum co proponują to jest za normę godzin i czy da się zarobić koło 6tys?Proszę tylko o prawdziwe i rzetelne informacje.Pozdrawiam.
Obiecują w ogłoszeniu, że płacą minimum 4800 zł za nominał godzin, a w rzeczywistości juz 4600- 4700zl , niby za nominał godzin. Aby dostać powyżej 5000 tys musisz mie powyżej 210godzin ,6000 i więcej to musisz iść z godzinami na maxa i spać w aucie oraz łapać delegacje zagraniczne i noclegi. Takie realia. Pozdro. Różnica w wypłatach głównie polega na tym ile masz delegacji . Praca weekendy i święta, dzień i noc .
Przeczytałem kilka opinii i coś już wiem o tej firmie, a może ktoś powie jakie samochody ?
Czytam to wszystko i jak dzieci w piaskownicy Czy dowiem się ką kretów ile na godzinę ile za dniówki ile na nocke kasy Orlen obecnie na razie płaci 330 zł za dzien nieważne czy 2 czy 12 lub 15 godzin zazwyczaj jeżdżą po 10 godzin by był czas jakby coś poszło nie tak ,by kierowca mógł wrócić na baze, jazda tylko dniami nocki jeśli śpi w aucie to dodatowa kasa, 4 dni pracuje 4 dni wolnego 15 do 18 dniowe w miesiącu po nowym roku szykują podwyszke a w wag transie jak??? Może ktoś kakretnie na pisac a nie przekomarza się !!!!!!!
Człowieku w WAK transie o podwyżce nie ma co śnić. Za miesiąc orki nie wyciągniesz więcej niż 4000. Nikt nie da ekstra kasy za nocleg w aucie! A jeszcze będą szukac na czym potrącić i jak oskubać. I nie ma co wierzyć wszystkim bajkopisarzom ktorzy ściemniaja tu na zlecenie ze jest super. Kto pracował ten wie!
Dajmy innym mieć swoje zdanie. Nie rozumiem dlaczego określasz innych bajkopisarzami. Przecież ktoś może być zadowolony z pracy w firmie i nie znaczy, że pisze nieprawdę. Wspominasz o potrąceniach z wypłaty. Za co są?
Powiedzcie mi ile godzin pracujecie w miesiącu interesuje mnie jazda kędzierzyn tarnów i rozruszać 2 dni dzień 2 dni noc 2 dni wolnego ile miesięcznie wychodzi wam godzin liczył ktoś??
Czytając poniższe opinie to może i ja zajmę swoje stanowisko... Nie opowiadam się po niczyjej stronie i nie chodzi mi o przekonanie kogokolwiek że jest w błędzie bądź ma rację czy też obronę którejkolwiek ze stron. Ale nurtuje mnie kilka kwestii... Czy ktoś Panstwa, jako pracowników, trzyma w tej firmie siła? Nie wiem, przukuwa kajdankami do kierownicy, do biurka, do krzesła? Jeśli uważacie się za pokrzywdzonych stosunkiem szefa czy kogolwiek wobec waszej osoby - są od tego odpowiednie instytucje, dlaczego wiec nikt nie załatwi sprawy jak należy tylko puszcza w eter opinie, których nie wypowie w twarz? Z perspektywy byłego pracownika mogę powiedzieć że zarówno w tej firmie jak i każdej innej bywają sytuacje trudne i każdy inaczej rozładowuje napięcie z tym związane. Dziwię się, że osoby postronne czy też kierowcy tak szybko wyrokuja nie mając pojęcia o pracy księgowej, kadrowej, dyspozytora czy kierownika. Przede wszystkim zarządzanie firmą transportową, flota, kierowcami to nie jest zabawa klockami lego. Jest to potężna odpowiedzialność która ludzie pracujący tam biorą na swoje barki codziennie i każdy dokłada wszelkich starań aby wszystko dobrze funkcjonowało. Zarówno dyspozytorzy za trasy jakie przydzielaja kierowcom, kierowcy którzy te trasy realizują, księgowość która musi czuwac nad finansami i księgowac każdy najmniejszy dokument, kadry które dbają o to żebyscie mieli umowy, badania i szkolenia na czas. Osoby rozliczające czas pracy które pilnują aby wszystko grało i nie było niedociągnięc czy kar finansowych za wykroczenia które kierowcy popełniają bardzo czesto, aż po osoby zarządzające firmą które odpowiadają za wszystko wyżej wymienione i mnóstwo innych kwestii. Czy na prawdę jest aż tak źle skoro firma zatrudnia tylu pracowników? Nie wydaje mi się żeby wszyscy ci ludzie byli tam na zsylce w ramach prac przymusowych... bo przecież każdy ma prawo wyboru i wolna wolę. Piszecie że obiecują wam 4200 a gdzieś indziej dają więcej, skoro nikt przed wami nie ukrywa kwoty wynagrodzenia to albo się na nie zgadzacie i pracujecie albo nie. Nie ma przecież ustawowego taryfikatora wynagrodzeń za wykonywanie konkretnej pracy. Wiele z was zachwala innych pracodawców gdzie to leje się miód, chętnie dowiem się jakie są nazwy tych firm chociażby po to aby przeczytać czy wszystkie opinie na pewno są takie cudowne i pozytywne. W każdym zakładzie pracy ludzie zatrudniaja sie, odchodzą, wracają, ale nikt nikogo nigdzie nie trzyma siłą!!! Każdy ma wybór którego dokonuje. Mówicie że jest rotacja, a czy macie konkretne dane na jakim poziomie jest ta rotacja przy takiej skali zatrudnienia? Czy ktoś z was miał cywilna odwagę powiedzieć w firmie komukolwiek w oczy to co wypisuje tutaj anonimowo? Jakoś watpie... Piszecie że odchodzą kierowcy czy dyspozytorzy. A czy ktokolwiek w ogóle zastanowił się nad tym, że nie każdy jest w stanie udźwignąć tak duża odpowiedzialność i po prostu z czasem albo sobie z nią przestaje radzic albo się wypala? Czy aby na pewno kazdy z piszących tutaj może uczciwie stwierdzić że nie ma sobie nic do zarzucenia a wszyscy inni są źli i niedobrzy? A co najważniejsze czy każdy może obsmarowywac dyspozytora, księgowa, kadry czy zarządzających nie znając specyfiki ich pracy i nie będąc obserwatorem choćby przez jeden dzień aby zobaczyć jak ta praca przebiega? Czy wydaje wam się, że gdyby wszyscy tam byli niekompetentni mielibyście wypłatę na czas? Bo to, że ją macie nie zależy wyłącznie od widzi mi się szefa, ale od współpracy dyspozytorów, kadr i księgowości skoro piszecie, że wypłata jest na czas, więc musi to funkcjonować. Podsumowując: myślę, że ten kto uważa że wie wszystko, tak na prawdę niewiele wie.