Pytania do firmy Promesa Service Sp. z o.o.
A mnie się ta firma podoba. Umowa o pracę, pełny etat a nie jakieś kombinacje. Klienci bardzo mili. Wypłata może nie najwyższa, ale zawsze na koncie 10go. Każdy weekend wolny. Praca biurowa w sprzedaży, nie fizyczna na tasmie. Zawsze na pierwszą zmianę. To plusy. Minusy? Brak szkoleń ze sprzedaży i ubezpieczeń. Presja na wynik.
kolejna umowa nie została przedłużona, a nabór na nowych naiwnych nadal trwa, powodzenia, czas szukać pracy i zdążyć przed wygaśnięciem obecnej umowy, a jeszcze miałam nadzieję że pracownik jest ważny
(usunięte przez administratora)
Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się opinią na temat naszej firmy. Każdą informację traktujemy bardzo poważnie. Zapewniamy, że podejmiemy wszelkie działania mające na celu poprawę sytuacji i stworzenie bardziej pozytywnego środowiska pracy. Życzymy wszystkiego dobrego!
A gdzie jest napisane że bronie? Za to jest napisane że nawet na wakacjach siedzi w kompie, co oznacza ze nie potrafi zarządzać swoimi pracownikami a także swoim czasem pracy. Czytanie ze zrozumieniem. A co do tego że ma się zwolnic to w dalszej części mojej wypowiedzi napisane jest że właśnie ja zwolnili...taka to oto Pani Dyrektor-czlonek zarządu, co to szach mat zamieniona została na nową Panią Dyrektor, która najpierw udawała w każdym z oddziałów że jest zwykłym pracownikiem, który tylko nie wie w którym z nich będzie pracować;). Kłamstwo, kłamstwem popędzane.
Czytając najnowsze opinie można zaobserwować, że w końcu zaczęto tutaj pisać prawdę. Szczerze mówiąc sama też mogłam napisać już wcześniej co się w tej firmie dzieje. 1. realizacja planu jest najważniejsza - i to jest zrozumiałe, bo przecież jest to praca związana ze sprzedażą, ale... - w premii która możesz otrzymać za wyrobienie planu są minus za nie zrealizowanie wszystkich jego punktów, weryfikowana jest każda z czynności wykonywanych na danym Kliencie i w przypadku kiedy jest ich nieodpowiednia ilość (np telefonów przypominających o spłacie) zaraz jest mail upominający - a np w okolicach 10-tego każdego miesiąca, nie ma fizycznej możliwości, żeby zadzwonić do wszystkich Klientów ze spłata na dziś, na jutro itd - w dniach takich jak 10 czy 25 każdego miesiąca jest kolejka aż przed oddział, Klienci są zdenerwowani, a pracownik jak mantre musi każdego wypytać o to samo o co pyta za każdym razem (takie są zasady), dodatkowo powiedzieć mu tzw asystę - którą "klepie" jak pacierz (Pani Dyrektor zna ją najlepiej i weryfikuje na każdym kroku) i do tego wszystkiego nie może zapomnieć o poinformowaniu Klienta o poleceniu, o ubezpieczeniu o możliwości wzięcia pożyczki długoterminowej itd (policzcie sobie 8 h pracy i obsługa od 30 do 60 Klientów do tego wykonywanie telefonów) 2. codzienne czynności to: wykonywanie telefonów przypominających do wszystkich Klientów, ze spłata pożyczki w dniu dzisiejszym, do wszystkich Klientów ze spłata na dzień następny (jutro znowu do nich trzeba zadzwonić i przypomnieć że to dzisiaj maja przyjść) i wykonanie telefonów do Klientów przeterminowanych. W przypadku niedodzwonienia się do Klienta trzeba nagrać się na pocztę głosową (w określony sposób) oraz jeszcze najlepiej wysłanie smsa (można to zrobić z systemu, ale możliwość wysłania sms z sytemu starcz na 7 dni w miesiącu potem trzeba z telefonu (na pytanie czy można powiększyć ilość sms do wysłania z systemu, bo jest proście i szybciej, odpowiedź jest że NIE, a na pytanie dlaczego? odpowiedź: BO TAK :)) 3. pomysłem pracodawcy jest codzienne wychodzenie na "zrywki", najlepiej więcej niż 1 raz dziennie, zrywki trzeba przygotowywać sobie samemu - robić wzory, wymyślać hasła itp (każdy oddział ma inne pomysły na to). kiedyś była możliwość drukowania "zrywek" na kolorowym papierze, ale ze względu na koszty teraz tylko na białym. Taśma dwustronna do zrywek przychodzi raz na miesiąc i w związku z cięciem kosztów jest słabej jakości. Dodatkowo każdy Klient powinien otrzymać na zakończenie przed wyjściem ulotki, które ma wrzucić do skrzynek pocztowych lub przekazać swoim znajomym - to tez jest drukowane przez pracowników w ciągu pracy. 4. "polecenie" to taki program dla Klientów, za polecenie innego nowego Klienta dla firmy osoba polecająca otrzymuje drobny sprzęt agd - każdy oddział na stanie ma max 5 takich sprzętów i jak czegoś brakuje w połowie miesiąca, to do końca danego miesiąca nie otrzyma nic nowego, tylko sam musi się skontaktować z innymi oddziałami i pytać czy ktoś mu czegoś nie da... 5. nowy Klient - jeżeli nie może otrzymać chwilówki, to nie mówi mu się wprost, że nie ma takiej możliwości, bo wiek, bo za małe dochody, bo zadłużenia itp - tylko opowiada mu się "bajeczkę", że na ta chwilę nic nie mamy, ale odezwiemy się jak coś będzie
Witam, widziałam jakiś czas temu ogłoszenie o pracę. Standardowo z ciekawości weszłam tu aby poczytać opinie o firmie. Zaczynam się poważnie zastanawiać nad wysłaniem cv. Dlaczego pracodawca regularnie usuwa nieprzychylne komentarze? Pozdrawiam.
Ciągle rekrutują i szukają nowych pracowników. Nowi przychodzą i sami rezygnują. Pracodawca narzuca obecnym pracownikom wystawianie pozytywnych opinii. W tej firmie nigdy nie wiesz kiedy zostaniesz zwolniona. Po prostu przyjeżdżają z wypowiedzeniem i koniec. Wymagań coraz więcej a zarobki nie adekwatne do tego co musisz zrobić.Jak chcesz się przekonać to aplikuj a jak cenisz sobie swój czas i zdrowie to szukaj dalej.
Warto wspomnieć, że wypowiedzenie dostajesz z nienacka po przepracowaniu 8h i pomimo zapewnień np. Pani dyrektor(która w tym czasie nastawia Cię pozytywnie na dalsze działania itp - chociaż nigdy nie robi tego w ten sposób - zazwyczaj mailowo gdzie ciężko zrozumieć o co chodzi) że ogłoszenie na nabór nowego pracownika w miejscu pracy w, którym obecnie pracujesz - wcale nie tyczy się zwolnień i pod żadnym pozorem masz się nie martwić. Mija takie 8h patrzenia pracownikowi na ręce i nagle bum.. Do widzenia :-)
Szanowna Pani, nie usuwamy żadnych opinii. Ze wszystkich opinii, zarówno tych pozytywnych jak i nieprzychylnych, wyciągamy wnioski na przyszłość. Pozdrawiamy serdecznie Promesa
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Promesa Service Sp. z o.o.?
Pracujemy stacjonarnie w oddziałach, standardem jest komputer z systemem CRM i infolinią. Materiały szkoleniowe i opieka osoby pracującej w oddziale. Mamy przejrzysty system wynagradzania: podstawa+premie i liczne konkursy, sprzedażowe i nie tylko.
1. Możliwość rozwoju- tak, jeśli jesteś indolentny. 2. Lubisz adrenalinę- tak, bo przez cały okres zatrudnienia będziesz się bał, że zostaniesz zwolniony. A jak już zostaniesz zwolniony, to z dnia na dzień, bez jakichkolwiek reprymend upominających np: Robisz źle to, tamto, popraw to. Po prostu zwalniają i nara. Powody zwolnienia? Z Rectum wyciągnięte. No i piękna rotacja pracowników jak zmiana wody w spłuczce.. 3. Jeśli lubisz nękać ludzi , być nękanym i sprzedawać felerny produkt, to właśnie praca dla Ciebie. 4. W firmie więcej kierowników niż zwykłych pracowników. 5. Brak doceniania naprawdę ciężkiej pracy. Nie raz trzeba łamać swój kregoslup moralny, by firmę zadowolić. Niestety przysłowie " miekkie serce i twardy (usunięte przez administratora) w tej pracy to po prostu zaprzeczenie. Podsumowując - z dala.
Czy firma Promesa Service Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Jaka jest stawka początkowa w Promesa Service Sp. z o.o.? 17 maja na Pracuj.pl dodali ogłoszenie na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta.
Zachęcamy do złożenia CV w celu umówienia rozmowy na której zostaną omówione powyższe kwestie. Zespół Promesa Service