Connectmedica
przez Ada, 2014-10-17 16:02:40
Obecnie praktyki w firmie Connectmedica trwają od 1 do 3 miesięcy. Pierwszy miesiąc praktyk jest bezpłatny, podczas którego praktykant poznaje firmę a firma praktykanta. Kolejne miesiące praktyk są płatne. Oczywiście istnieje możliwość zatrudnienia w naszej firmie po odbyciu takich praktyk. Mamy w firmie kilka osób, które zaczęły z nami współpracę od praktyk, a obecnie pracują na stanowisku Juniora.
Praktykantom oferujemy elastyczne godziny pracy, aby mogli pogodzić pracę z zajęciami na uczelni. Przeważnie praktykanci pracują u nas w biurze 20-30 godzin tygodniowo.
Każdy praktykant ma przydzielonego Mentora, który przydziela mu większość zadań do wykonania oraz daje feedback i końcową ocenę z praktyk. Praktykanci otrzymują pisemne referencje z odbytych praktyk.
Proces rekrutacji na praktyki jest różny w zależności do jakiego działu praktykant aplikuje. Czasami oprócz standardowej rozmowy rekrutacyjnej praktykant dostaje drogą elektroniczną zadanie do wykonania. Przeważnie prosimy praktykanta o napisanie tekstu, opinii na dany temat lub zaprojektowania prostej grafiki. Te zadania odzwierciedlają realne zadania z jakimi praktykant będzie się stykał podczas praktyk.
Na praktyki zapraszamy osoby, które odbyły już wcześniej praktyki w interesującej ich dziedzinie, jak również osoby bez doświadczenia, które chciałyby takie doświadczenie zdobyć.

Adwokat Anna Brykczyńska, BRYKCZYŃSCY I PARTNERZY Adwokacka Spółka Partnerska
przez Jowita, 2016-03-21 13:41:44
Kancelaria ma super podejście do praktykantów :) Kawy parzyć nie musiałam :)

Goldberg And Son Sp. z o.o.
przez Kamil, 2016-11-21 18:14:23
Ja z kolei pracuję w g&s w Chorzowie, mniej więcej od trzech miesięcy. Na początku bałem się, że tak naprawdę nie poradzę sobie w tak prestiżowej firmie, jednak po kilku godzinach pracy wstępnej zauważyłem, że wcale nie miałem racji. Praca z ludźmi okazała się pracą moich marzeń, wiem że dzięki temu co robię w jakiś sposób pomagam ludziom, sprawiam, że pewne sprawy załatwiają łatwiej. Obecnie w firmie jest bardzo miła atmosfera, jest dobry kontakt z innymi pracownikami, a i sama praca nie należy do najtrudniejszych na świecie. Bardzo polecam zatrudnić się w g&s.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Alvin Gajadhur - GŁÓWNY INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO"
Wasi inspektorzy prowadzą między innymi kontrole pojazdów komunikacji miejskiej. Czy wnioski z takich kontroli są pozytywne? Główny Inspektorat Transportu Drogowego jest inicjatorem akcji „Trzeźwość”, która ma na celu wyeliminowanie z ruchu kierowców autobusów komunikacji miejskiej oraz podmiejskiej prowadzących pojazdy będąc pod wpływem alkoholu. Tylko od początku 2015 roku na terenie całego kraju udało się skontrolować 8388 kierowców, z czego 1079 kontroli odbyło się na terenie Warszawy. W wyniku przeprowadzonych działań ujawniono 8 przypadków prowadzenia pojazdu w stanie po spożyciu alkoholu, bądź w stanie nietrzeźwości. Ponadto, należy również podkreślić, iż  inspektorzy z wojewódzkich inspektoratów transportu drogowego prowadzą stałe kontrole pojazdów komunikacji miejskiej oraz podmiejskiej ukierunkowane również na stan techniczny pojazdów, w tym pod kątem zadymienia spalin.
Przeładowane pojazdy, nieprawidłowy przewóz zwierząt, niewykwalifikowani kierowcy: z jakimi przypadkami macie najczęściej do czynienia? Inspekcja Transportu Drogowego kontroluje szereg zagadnień związanych z transportem drogowym, wykonywanym przez przewoźników krajowych oraz zagranicznych. Począwszy od czasu pracy kierowców, co podlega szczegółowemu sprawdzeniu podczas każdej kontroli drogowej i w przedsiębiorstwie, przechodząc do  przewozu drogowego materiałów niebezpiecznych. Sprawdzamy też stan techniczny, a także zagadnienia związane z kwestiami dotyczącymi pojazdów nienormatywnych, przewozu artykułów szybko psujących się, odpadów oraz zwierząt. Spośród wymienionych przez Pana kwestii najwięcej kontroli przeprowadzanych przez inspektorów transportu drogowego dotyczy nienormatywności pojazdów. To rokrocznie aż około 12% kontroli dotyczących zagadnień związanych z przeciążeniem oraz przekroczeniem norm dla pojazdów. W ostatnich latach liczba kontroli w tym zakresie jest zbliżona. Przykładowo w 2014 r. skontrolowano 26 775 pojazdów należących do przewoźników krajowych oraz zagranicznych pod względem normatywności. Liczba naruszeń ujawnianych w postaci nakładanych mandatów oraz decyzji podczas kontroli ważeniowych sięga wysokiego progu. Średnia to około 30% dla wszystkich 16 wojewódzkich inspektoratów transportu drogowego. Podczas każdej kontroli drogowej i w przedsiębiorstwie sprawdzane są też kwalifikacje kierowcy. Sankcjami za ich naruszenia są mandaty nakładane na kierowców i na zarządzających. W 2014 r. inspektorzy ITD przeprowadzili też ponad 2500 kontroli dedykowanych przewozom żywych zwierząt, szczegółowo kontrolując dokumentację, normy czasu pracy kierowców oraz warunki dla środków transportujących zwierzęta. Skala naruszeń w zakresie przewozu zwierząt nie jest duża i dotyczy corocznie kilkudziesięciu stwierdzanych przypadków. ...
"Wywiad z Aleksander Sobieszek - Arriva RP sp. z o.o."
Co kryje się pod marką Arriva? Arriva jest wiodącym ogólnoeuropejskim operatorem na rynku usług transportowych, zatrudniającym ponad 60 000 pracowników i prowadzącym działalność w 14 krajach Europy.
Jakie spółki tworzą grupę Arriva w Polsce i jakie usługi świadczą państwo w naszym kraju? W Polsce grupę Arriva tworzą spółki Arriva Bus Transport Polska, Arriva RP, Arriva Polska. Arriva świadczy usługi kolejowe i autobusowe na liniach miejskich, regionalnych i dalekobieżnych, eksploatując blisko 700 autobusów, 31 pojazdów szynowych oraz zatrudniając 1500 osób. Arriva uzyskuje jedne z najwyższych wskaźników jakościowych. We współpracy z lokalnymi społecznościami realizuje liczne akcje mające na celu promowanie regionów oraz transportu publicznego.
W których częściach Polski prowadzą państwo działalność? Prowadzimy działalność w siedmiu województwach w Polsce: zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko – mazurskim, kujawsko –pomorskim, podlaskim, opolskim i podkarpackim. Centrala operacyjna spółek znajduje się w Toruniu, biuro Zarządu mieści się w Warszawie. Siedziby eksploatacyjne  w zakresie obsługi autobusowych linii regionalnych znajdują się w Kołobrzegu, Kętrzynie, Węgorzewie, Bielsku Podlaskim, Sanoku, Ustrzykach Dolnych oraz Brzozowie, Sędziszowie Małopolskim, Kędzierzynie – Koźlu, Prudniku oraz Chełmnie, natomiast w obszarze obsługi komunikacji miejskiej w Grudziądzu i Tczewie. Działalność kolejową prowadzimy w województwie kujawsko –pomorskim. ...
"Wywiad z Anna Kowalska - Deante"
Deante to jeden z polskich liderów wyposażenia kuchni i łazienek. Co wpłynęło na tę pozycję? Firma została założona w 1990 roku, a więc w okresie bardzo sprzyjającej koniunktury, która zainicjowała powstanie wielu firm z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz. My również wykorzystaliśmy ten czas, a następnie zainwestowaliśmy w rozwój w kolejnych latach. Początkowo zajmowaliśmy się dystrybucją wyposażenia przeznaczonego do łazienek i kuchni, jednakże obecnie skupiamy się na własnej produkcji. Od 2010 r. w grupie Deante funkcjonuje fabryka baterii, a od 2011 r. fabryka zlewozmywaków, zlokalizowana w Tomaszowie Mazowieckim, na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
Jak ćwierć wieku temu wyglądała ta branża i co się zmieniło? 25 lat temu popyt na produkty wyposażenia wnętrz był bardzo duży, a asortyment mniej zróżnicowany i nie tak dostępny, jak dziś. Obecnie konkurencja prześciga się w propozycjach estetycznych i funkcjonalnych. Producenci i dystrybutorzy muszą rywalizować zarówno na rynku tradycyjnym, jak i w sieciach marketów budowlanych oraz sklepach internetowych. ...