Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Grupa Eurocash S.A.
przez pracownik, 2014-10-20 20:23:10
Jestem pracownikiem grupy i bardzo sobie ten fakt chwale. Polecam kazdemu wszelkie stanowiska w centrali. Pensja jest wiecej niz rynkowa a praca daje mozliwosc wykazania i spelnienia zawodowego. Goraca polecam!

Grupa Eurocash S.A.
przez do szukam, 2014-11-13 23:29:34
Odpowiedź na: [szukam - 2014-11-12 09:57:15]:
Czesc, na Balickiej z tego co wiem to nie ma przyjęć. W Krakowie jest drugi Eurocash na Bazarowej i tam na 100% są przyjęcia. Pracuje tam ktoś z mojej rodziny, więc mogę ci powiedzieć, że bardzo fajna jest tam atmosfera i kierowniczkę mają podobno bardzo w porządku, a to też ważne.

ArjoHuntleigh Polska Sp. z o.o.
przez f3, 2015-05-10 13:59:12
Wszystko fajnie,ale nikt nie odniósł się do spraw finansowych np.podstawa produkcja premia,lub ile zarabia taki brygadzista pozdrawiam

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Arkadiusz Kamiński - ELESTER - PKP"
Co może Pan powiedzieć o spółce ELESTER-PKP osobom, które jej nie znają? ELESTER-PKP jest polskim liderem w tworzeniu systemów zdalnego sterowania i nadzoru dyspozytorskiego energetyką kolejową i tramwajową oraz produkcji stałoprądowej automatyki zabezpieczeniowej. Jakie są główne obszary działania spółki? Należą do nich:-Budowa systemów zdalnego sterowania i nadzoru dyspozytorskiego typu SCADA,-Projektowanie i produkcja urządzeń sterowniczych i zabezpieczeniowych automatyki przemysłowej,-Tworzenie systemów sterowania ruchem kolejowym, w tym systemów komputerowych,- Projektowanie stacji elektroenergetycznych i linii zasilających (WN,SN) oraz infrastruktury teletechnicznej, - Prace uruchomieniowe stacji elektroenergetycznych oraz usługi utrzymaniowe i serwisowe.
Czy firma jest częścią grupy PKP? Spółka ELESTER-PKP nie jest już częścią grupy PKP. Wywodzimy się wprawdzie z branży kolejowej, a sam sektor transportu szynowego jest dla nas istotny i z wielu względów bliski. Jednak na spółkę należy patrzeć jak na producenta systemów i automatyki dla energetyki kolejowej oraz zawodowej czy przemysłowej. Jesteśmy firmą o stabilnych podstawach kapitałowych i perspektywach rozwoju. Udziały spółki w 50% należą do jednej z największych polskich firm sektora energetycznego, jaką jest PKP Energetyka S.A. oraz w 50% do światowego koncernu General Electric (GE) reprezentowanego przez polskie przedstawicielstwo GE Power Controls S.A.      ...
"Wywiad z Krzysztof Lewandowski - Kasa Stefczyka"
Kasa Stefczyka powstała na gruncie słynnego zrywu Solidarności. Trudne czasy, początki też trudne? Polsce, która właśnie odzyskiwała niepodległość, potrzebne były niezależne od zagranicznego kapitału, silne instytucje finansowe. Tak właśnie zrodziła się idea utworzenia Kasy Stefczyka. Początkowo, od 1993 roku, była to instytucja o ofercie skierowanej do pracowników sektora morskiego na Pomorzu. Dziś to rozkwitająca instytucja ogólnopolska, której członkowie mają dostęp do sieci ponad 400 placówek i 900 bankomatów.
Kim był patron Kasy? Warto pamiętać, że Kasa Stefczyka nie jest dla Polaków nowością. Doktor Franciszek Stefczyk był wielkim działaczem społecznym przełomu XIX i XX wieku. Wtedy to zakładał pierwsze instytucje o charakterze oszczędnościowo-pożyczkowym. Warto wspomnieć, że nasz kraj był wtedy jeszcze pod zaborami. Naszemu patronowi przyświecał jasny cel: wyrwanie polskich rodzin z rąk lichwiarzy, którzy wyzyskiwali naszych rodaków z majątku. Ta idea nie straciła na znaczeniu i dziś Kasa Stefczyka poprzez edukację finansową, roztacza opiekę nad setkami tysięcy zrzeszonych w niej rodzin. ...
"Wywiad z Alvin Gajadhur - GŁÓWNY INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO"
Wasi inspektorzy prowadzą między innymi kontrole pojazdów komunikacji miejskiej. Czy wnioski z takich kontroli są pozytywne? Główny Inspektorat Transportu Drogowego jest inicjatorem akcji „Trzeźwość”, która ma na celu wyeliminowanie z ruchu kierowców autobusów komunikacji miejskiej oraz podmiejskiej prowadzących pojazdy będąc pod wpływem alkoholu. Tylko od początku 2015 roku na terenie całego kraju udało się skontrolować 8388 kierowców, z czego 1079 kontroli odbyło się na terenie Warszawy. W wyniku przeprowadzonych działań ujawniono 8 przypadków prowadzenia pojazdu w stanie po spożyciu alkoholu, bądź w stanie nietrzeźwości. Ponadto, należy również podkreślić, iż  inspektorzy z wojewódzkich inspektoratów transportu drogowego prowadzą stałe kontrole pojazdów komunikacji miejskiej oraz podmiejskiej ukierunkowane również na stan techniczny pojazdów, w tym pod kątem zadymienia spalin.
Przeładowane pojazdy, nieprawidłowy przewóz zwierząt, niewykwalifikowani kierowcy: z jakimi przypadkami macie najczęściej do czynienia? Inspekcja Transportu Drogowego kontroluje szereg zagadnień związanych z transportem drogowym, wykonywanym przez przewoźników krajowych oraz zagranicznych. Począwszy od czasu pracy kierowców, co podlega szczegółowemu sprawdzeniu podczas każdej kontroli drogowej i w przedsiębiorstwie, przechodząc do  przewozu drogowego materiałów niebezpiecznych. Sprawdzamy też stan techniczny, a także zagadnienia związane z kwestiami dotyczącymi pojazdów nienormatywnych, przewozu artykułów szybko psujących się, odpadów oraz zwierząt. Spośród wymienionych przez Pana kwestii najwięcej kontroli przeprowadzanych przez inspektorów transportu drogowego dotyczy nienormatywności pojazdów. To rokrocznie aż około 12% kontroli dotyczących zagadnień związanych z przeciążeniem oraz przekroczeniem norm dla pojazdów. W ostatnich latach liczba kontroli w tym zakresie jest zbliżona. Przykładowo w 2014 r. skontrolowano 26 775 pojazdów należących do przewoźników krajowych oraz zagranicznych pod względem normatywności. Liczba naruszeń ujawnianych w postaci nakładanych mandatów oraz decyzji podczas kontroli ważeniowych sięga wysokiego progu. Średnia to około 30% dla wszystkich 16 wojewódzkich inspektoratów transportu drogowego. Podczas każdej kontroli drogowej i w przedsiębiorstwie sprawdzane są też kwalifikacje kierowcy. Sankcjami za ich naruszenia są mandaty nakładane na kierowców i na zarządzających. W 2014 r. inspektorzy ITD przeprowadzili też ponad 2500 kontroli dedykowanych przewozom żywych zwierząt, szczegółowo kontrolując dokumentację, normy czasu pracy kierowców oraz warunki dla środków transportujących zwierzęta. Skala naruszeń w zakresie przewozu zwierząt nie jest duża i dotyczy corocznie kilkudziesięciu stwierdzanych przypadków. ...