Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
No Problem
przez Pat, 2015-05-07 18:43:29
Jak narazie nie narzekam. Jestem studentką, nabijam ceny i wykładam towar w Auchanie(Gdynia) , stawka 9 zł brutto...

Perfect Consulting
przez OLX, 2016-11-18 14:20:35
Odbyłam praktyki. Był bardzo fajnie.

About You.pl Sp. z o.o.
przez Karolina, 2014-10-07 11:24:31
Od wczoraj rozpoczęłam pracę o jakiej marzyłam. Bardzo dziękuje firmie About You gdyż to właśnie dzięki tej firmie zdobyłam pracę. Rekrutacja przeprowadzona w pełni profesjonalnie i rzetelnie. Nie ma żadnych uwag, a wręcz przeciwnie poczuwa się do obowiązku (zresztą miłego obowiązku :) aby w pełni świadomie polecić About You kandydatom, którzy faktycznie szukają nowych perspektyw zawodowych. Raz jeszcze DZIĘKUJE.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Gdynia jest rynkiem bardzo atrakcyjnym dla inwestorów, warunki sprzyjają prowadzeniu działalności biznesowej, co znajduje przełożenie na sytuację na lokalnym rynku pracy. Bezrobocie w mieście jest niskie – wynosi 3,8 proc., ale szukając pracy, trzeba pamiętać o kilku istotnych sprawach. Kwalifikacje i doświadczenie wysoko cenione przez pracodawców ...
Czytaj więcej >>
Fryzjerzy poszukiwani w Gdyni
05 wrzesień 2017
Badanie Barometr zawodów, które zostało przeprowadzone w Gdyni na przełomie III i IV kwartału 2016 r., pozwoliło określić kierunki rozwoju lokalnego rynku pracy na 2017 r. Gdynia – pomimo tego, iż bezrobocie wynosi tu 3,8 proc. – boryka się z brakiem wielu fachowców. Na liście zawodów deficytowych znajdują się m.in. fryzjerzy. Duża konkurencja i br...
Czytaj więcej >>
Gospodarka morska odgrywa w kontekście rozwoju Gdyni bardzo ważną rolę. Właśnie tutaj znajduje się drugi pod względem przeładunków port morski w Polsce oraz siedziba wielu firm z branży, która przeżywa obecnie kryzys. Z czego on wynika i jakie rozwiązania są potrzebne, aby się z nim skutecznie uporać? Brak kadr poważnym problemem sektora morskiego ...
Czytaj więcej >>
Pod koniec 2016 roku w polskich mediach pojawiła się informacja o tym, że norweska firma ABAX będąca liderem w branży telematycznej w Europie, wchodzi do Polski. Dziś te doniesienia jak najbardziej się potwierdzają. ABAX otwiera swoje biuro w Gdyni. To szansa na zdobycie zatrudnienia dla co najmniej 100 osób z miasta i okolic. Działalność spółki [&...
Czytaj więcej >>
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdyni organizuje liczne warsztaty, kursy i szkolenia, które mają przybliżyć bezrobotnych do znalezienia ich wymarzonej pracy. Jednym ze spotkań, na które zaprasza osoby bezrobotne, poszukujące pracy WUP w Gdyni,  są warsztaty pod hasłem „Moja strategia poszukiwania pracy”. O warsztatach Centrum Informacji i Planowania Karie...
Czytaj więcej >>
30 maja 2017 roku w Gdyni zaplanowano kolejną edycję Targów Pracy. To wydarzenie kierowane w równej mierze do osób bezrobotnych, poszukujących pracy w Gdyni i w okolicznych powiatach, jak i dla pracodawców, chcących uzupełnić swoje braki kadrowe. O targach Targi Pracy, Edukacji i Przedsiębiorczości 2017 w Gdyni są organizowane przez Powiatowy Urząd...
Czytaj więcej >>
Na tle całego kraju Gdynia bardzo dobrze wypada pod względem liczby osób pozostających bez pracy. W styczniu 2017 roku poziom bezrobocia rejestrowanego w tym nadmorskim mieście wynosił zaledwie 3,9 proc. W efekcie wiele miejsc pracy w Gdyni przez nawet kilka miesięcy pozostaje nieobsadzonych, a pracodawcy muszą podołać karkołomnemu zadaniu zorganiz...
Czytaj więcej >>
Kobieta marynarzem?
03 lipiec 2017
Zdecydowaną większość pracowników branży morskiej stanowią mężczyźni. Potwierdzają to również statystyki prowadzone na wyższych uczelniach w Szczecinie czy w Gdyni. Czy praca marynarza to rzeczywiście typowo męskie zajęcie? Studentki w Akademiach Morskich W Gdyni na Wydziale Nawigacyjnym Akademii Morskiej tylko 30 proc. wszystkich studentów stanowi...
Czytaj więcej >>
Trójmiasto to obszar, w którym poziom bezrobocia rejestrowanego jest bardzo niski. Główny Urząd Statystyczny podaje, że stopa bezrobocia w lutym 2017 roku wyniosła w Gdańsku zaledwie 3,7 proc. W Sopocie jest to tylko 2,9 proc., a bez pracy w Gdyni pozostaje 3,9 proc. obywateli. Rynek pracy staje się więc powoli rynkiem pracownika. Gdzie pracodawcy ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jakub Imosa - Grupa Kotrak"
Ponad 25 lat doświadczenia. Zaczynaliście po transformacji ustrojowej w Polsce i działacie od ponad dwóch dekad. Można chyba powiedzieć, że udało się uzyskać niejeden sukces? To prawda. Dziś jesteśmy firmą rodzinną z siedmioma oddziałami, w tym także w Londynie. Wszystko zaczęło się jednak w 1991 roku w Katowicach od sprzedaży drobnej elektroniki i późniejszej koncentracji na urządzeniach fiskalnych. Z czasem jednak zauważyliśmy zmiany na rynku, do których należało się elastycznie dostosowywać i szukać nowych rynków zbytu. Dzięki posiadanemu już doświadczeniu we współpracy z polskim biznesem, zaczęliśmy współpracować z jednym z największych w Polsce producentów systemów ERP, a także tworzyć oprogramowanie dedykowane. W Katowicach działa wyspecjalizowany software house zatrudniający blisko 100 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.  
Państwa firma podzielona jest na pięć dużych zespołów. Jakie są ich zadania? Zespół developerski tworzy indywidualne, innowacyjne rozwiązania dopasowane do modeli biznesowych klientów. Pracuje w metodyce agile/SCRUM i przy użyciu najnowszych technologii. Sprawia to, że osiągamy lepsze rezultaty przy większym zadowoleniu pracowników. Drugi zespół zajmuje się systemami ERP dla dużych firm, które znacznie ułatwiają prowadzenie biznesu. Kolejny zespół dostarcza rozwiązania sektorowi małych i średnich firm. Oferuje kompleksowe skomputeryzowanie i wyposażenie w zależności od branży i potrzeb klienta. Zespół zajmujący się oprogramowaniem medycznym współpracuje na co dzień ze szpitalami, przychodniami i gabinetami lekarskimi. Ostatni z zespołów tworzą pracownicy administracji i marketingu. Wszystkie zespoły otaczają klientów stałą opieką, co pozwala nam dotrzymać kroku ich potrzebom i rozwojowi. Service desk w naszej firmie działa w oparciu o najlepsze praktyki tj. metodykę ITILa. ...
"Wywiad z Mariusz Kania - Metrohouse S.A."
W Polsce branża nieruchomości rozwija się dość prężnie – co Państwa wyróżnia od konkurencji? Kiedy 10 lat temu rozpoczynaliśmy działalność w branży odbyliśmy ze wspólniczką szereg spotkań, które miały szczegółowo zdefiniować wyróżniki Metrohouse na tle ówcześnie działających firm. Postawiliśmy na jakość oferowanych usług. Zgodnie z hasłem „Sprawdzone nieruchomości” kierowaliśmy się wysokimi standardami we współpracy z klientami. Każda oferta posiadała już na wstępie pełną dokumentację transakcyjną, plany powierzchni, dokumentację zdjęciową. Mimo tego, że to nie było tak dawno klienci byli przyzwyczajeni np. do pozyskiwania zleceń telefonicznie. Nasze podejście – choć bardziej czasochłonne zostało docenione przez klientów. Rewolucją na rynku była też akcja: „Kupujący Nie Płaci Prowizji”. Model, który dziś stał się standardem, wtedy wywołał wiele dyskusji i duże poruszenie w branży. Dzięki niemu z usług pośrednika skorzystało wielu klientów, dla których barierą we współpracy było wynagrodzenie.
Jakie są największe problemy w branży? Branża pośrednictwa w obrocie nieruchomościami jest specyficzna. Osoby, które zamierzają przeprowadzić transakcję myślą, że nie ma nic prostszego niż wejść na pierwszy lepiej wypozycjonowany portal z ogłoszeniami, znaleźć oferty, obejrzeć kilka z nich i dokonać zakupu. Rzeczywistość nie jest jednak tak kolorowa. Każda transakcja niesie za sobą wiele niespodzianek, dlatego potrzebny jest zaufany doradca, który może przeprowadzić klientów przez cały proces transakcyjny. Wyzwaniem jest zmiana podejścia klientów do usług pośrednictwa. Myślę, że dzięki coraz większej świadomości pośredników co do potrzeby wdrażania działań wizerunkowych udaje się powoli zmieniać schematy myślowe klientów.  ...
"Wywiad z Krzysztof Jakubowski - InterKadra Sp. z o. o"
Ostatnie lata są dla Państwa pasmem sukcesów i wyróżnień. Spółka została przyjęta do grona Sygnatariuszy Karty Różnorodności w Polsce. Zdobyła statuetki m.in. Diament Forbesa 2014, Perły Polskiej Ekonomii. Jakie znaczenie mają dla Państwa te fakty? Wszystkie nagrody i wyróżnienia są dla nas potwierdzeniem, że działamy na rynku dobrze i nie popełniamy błędów biznesowych. Uzyskujemy coraz większą część rynku, staramy się być coraz bardziej aktywni. Dzięki temu wiemy, że wybraliśmy dobrą drogę.
Podkreślają Państwo, że sukcesy zawdzięczają wysiłkowi całego zespołu. W jaki sposób motywują go Państwo na co dzień? To jest bardzo trudne pytanie, ponieważ naprawdę nie istnieje jeden skuteczny rodzaj motywowania pracownika. Trzeba pamiętać, że każdy pracownik jest innym człowiekiem, więc działają na niego inne bodźce. Dla jednej części osób są to bodźce finansowe, dla drugiej – zdobywanie doświadczeń, kursy, szkolenia, wsparcie ze strony pracodawcy. Jednak dla przeważającej większości naszych pracowników liczy się dobra atmosfera w firmie. Stawiamy mocno na współpracę koleżeńską. Dzisiaj rzadko spotyka się na rynku pracy, szczególnie w korporacjach, taką atmosferę i wewnętrzne wsparcie, jak w InterKadra. ...