Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paulina Mazur - BIGRAM S.A."
Zaczynaliście w trudnych czasach ponieważ świeżo po transformacji ustrojowej. Jak w 1993 roku wyglądał w Polsce rynek doradztwa personalnego? Ten rynek w naszym kraju dopiero powstawał. Skupiliśmy się wtedy na usłudze executive search, która była w Polsce czymś zupełnie nowym. Dynamiczny rozwój usług rekrutacyjnych pozwolił nam stopniowo rozszerzać naszą ofertę m.in. o assesment centre, outplacement i ocenę 360 stopni.  
Jesteście jedną z największych polskich firm doradztwa personalnego i nie zamykacie się na pojedyncze obszary działalności. Na czym polegają Wasze usługi? Koncentrujemy się na rekrutacji top managementu, managerów i kluczowych specjalistów dla najważniejszych obszarów rynku. Wspieramy naszych klientów w zakresie oceny kompetencji i potencjału pracowników. Doradzamy również w takich obszarach jak outplacement, systemy wynagrodzenia i motywacji. Opracowujemy programy rozwojowe, Development i Assessment Centre oraz szkolenia skierowane do branży HR. W swojej ofercie mamy także usługi z zakresu Employer Brandingu, w tym międzynarodowe projekty.
Chodzi między innymi o Global Management Challenge i Enactus. Kto może z nich korzystać? GMC (www.gmcpoland.pl) to innowacyjna symulacja, która zapewnia pracownikom możliwości rozwoju wiedzy, umiejętności oraz odkrycie potencjału menedżerskiego. Startują w niej również drużyny studenckie. Enactus (www.enactus.pl) z kolei łączy studentów, wykładowców i liderów biznesu, menedżerów oraz firmy, które poprzez realizowane projekty działają na rzecz zrównoważonego rozwoju (CSR). Chodzi tu między innymi o zagadnienia ekonomiczne, ekologiczne i społeczne wspierające rozwój społeczności lokalnych. ...
"Wywiad z Paweł Florek - ATS Balicki Florek sp.j."
Jak przedstawiliby Państwo firmę ATS Balicki, Florek w jednym zdaniu? Firma ATS jest największym w kraju dystrybutorem pełnego zakresu produktów kontaktologicznych. Co składa się na Państwa ofertę? W naszej ofercie można znaleźć wszelkie dostępne na polskim rynku soczewki kontaktowe, płyny do pielęgnacji soczewek, krople nawilżające oraz akcesoria i kosmetyki optyczne. Dostarczamy naszym klientom również oprawy okularowe i okulary przeciwsłoneczne. Jesteśmy również wyłącznym dystrybutorem na Polskę produktów firm Menicon i Avizor. Natomiast w naszej ofercie znajdują się produkty takich marek jak m.in. Bausch+Lomb, Acuvue, Alcon, Cooper Vision i wiele innych.
Jak wyglądały początki działalności i kto był prekursorem firmy? Spółka jest obecna na rynku od 2003 roku. Od kilkunastu lat rozwija się i zdobyła sobie reputację solidnego partnera w relacjach B2B. Działalność rozpoczynaliśmy od hurtowej sprzedaży wąskiego zakresu produktów do niewielkiej ilości klientów. Wszystkie zadania wykonywaliśmy własnoręcznie. Firma zajmowała małe pomieszczenie biurowo-magazynowe. W momencie kiedy ilość zamówień wzrastała, zaczęliśmy zatrudniać kolejnych pracowników. Wkrótce zmieniliśmy też siedzibę i przenieśliśmy się do Jawora. Rozszerzyliśmy znacznie powierzchnię magazynową. Obecnie posiadamy również oddział we Wrocławiu, w którym mieści się Dział Handlowy. ...
"Wywiad z Agnieszką Ilen - BIG InfoMonitor S.A."
Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor funkcjonujące dziś jako BIG InfoMonitor SA, powstało w grudniu 2003 roku. W jakim celu zostaliście powołani do życia? Celem działania BIG InfoMonitor SA jest przyjmowanie, przechowywanie i udostępnianie informacji gospodarczych o przeterminowanym jak i terminowo obsługiwanym zadłużeniu osób i firm. W oparciu o „Ustawę o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych” każdy, zarówno osoba prywatna, jak i przedsiębiorca, ma prawo wpisać do BIG dane swojego dłużnika, czyli imię, nazwisko, nazwę jeśli mowa o firmie, tytuł zadłużenia oraz kwotę. Zarówno osoby prywatne jak firmy, przy spełnieniu określonych warunków, mogą także sprawdzić w bazie BIG czy osoba fizyczna lub firma są dłużnikami.
Czym dokładnie zajmuje się BIG InfoMonitor SA? BIG pozwala weryfikować wiarygodność finansową klientów i kontrahentów. InfoMonitor jako jedyny z BIG-ów działających w Polsce daje również klientom dostęp do danych z baz Biura Informacji Kredytowej oraz Związku Banków Polskich. BIG wspiera również procesy windykacyjne, bo poprzez wpisy motywuje dłużnika do uregulowania należności. ...