Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Arkadiusz Kamiński - ELESTER - PKP"
Co może Pan powiedzieć o spółce ELESTER-PKP osobom, które jej nie znają? ELESTER-PKP jest polskim liderem w tworzeniu systemów zdalnego sterowania i nadzoru dyspozytorskiego energetyką kolejową i tramwajową oraz produkcji stałoprądowej automatyki zabezpieczeniowej. Jakie są główne obszary działania spółki? Należą do nich:-Budowa systemów zdalnego sterowania i nadzoru dyspozytorskiego typu SCADA,-Projektowanie i produkcja urządzeń sterowniczych i zabezpieczeniowych automatyki przemysłowej,-Tworzenie systemów sterowania ruchem kolejowym, w tym systemów komputerowych,- Projektowanie stacji elektroenergetycznych i linii zasilających (WN,SN) oraz infrastruktury teletechnicznej, - Prace uruchomieniowe stacji elektroenergetycznych oraz usługi utrzymaniowe i serwisowe.
Czy firma jest częścią grupy PKP? Spółka ELESTER-PKP nie jest już częścią grupy PKP. Wywodzimy się wprawdzie z branży kolejowej, a sam sektor transportu szynowego jest dla nas istotny i z wielu względów bliski. Jednak na spółkę należy patrzeć jak na producenta systemów i automatyki dla energetyki kolejowej oraz zawodowej czy przemysłowej. Jesteśmy firmą o stabilnych podstawach kapitałowych i perspektywach rozwoju. Udziały spółki w 50% należą do jednej z największych polskich firm sektora energetycznego, jaką jest PKP Energetyka S.A. oraz w 50% do światowego koncernu General Electric (GE) reprezentowanego przez polskie przedstawicielstwo GE Power Controls S.A.      ...
"Wywiad z Rafał Marek - NetPOS Sp. z o.o."
Jak Państwa firma rozwinęła się przez ostatnie 5 lat? Jesteśmy młodą firmą, ale bardzo intensywnie się rozwijamy. Zajmujemy się doradztwem w wyborze oraz wdrażaniem oprogramowania dla gastronomii, hoteli i sprzedaży. Do kogo kierowana jest Wasza oferta? Ofertę kierujemy przede wszystkim do firm, które chcą usprawnić obsługę sprzedaży, a także zapewnić lepszy przepływ informacji poprzez wdrożenie rozwiązań IT do zarządzania biznesem. Wyróżnia nas przede wszystkim bardzo dobrze skonstruowana oferta, w której posiadamy produkty i rozwiązania sprawdzone przez nas w działaniu.
Z jakiego sukcesu firmy jesteście Państwo najbardziej zadowoleni? Najbardziej cieszy nas fakt, że przyjęta przez nas strategia biznesowa pozwala nam się bardzo szybko rozwijać. Sukces? Dla nas ważne są rzeczy związane z zadowoleniem naszych klientów. Dlatego każdy klient, który np. po wdrożeniu systemu IT, wraca do nas po jakimś czasie po więcej, to jest dla nas prawdziwy sukces, bo wiemy, że wykonaliśmy kawał dobrej roboty. Klienci do nas bardzo często wracają, bo cenią nas za jakość usług, a także za partnerskie relacje. ...
"Wywiad z Liwia Kwiecień - Europejski Fundusz Leasingowy S.A."
EFL stworzył Europejski Program Modernizacji Polskich Firm. Na czym on polega? Europejski Program Modernizacji Polskich Firm (EPMPF) to projekt Europejskiego Funduszu Leasingowego, którego celem było podkreślenie roli współpracy z międzynarodowymi instytucjami finansowymi – Europejskim Bankiem Inwestycyjnym, Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju oraz Bankiem Rozwoju Rady Europy. EFL współpracuje z  międzynarodowymi instytucjami finansowymi od 13 lat. W tym czasie pozyskaliśmy łącznie 1 315 mln euro na finansowanie inwestycji polskich przedsiębiorstw poprzez Leasing Europejski. To atrakcyjny produkt, dzięki któremu przedsiębiorcy mogą sfinansować większość środków trwałych, które podlegają amortyzacji, w tym również nowe i używane samochody ciężarowe, naczepy, autobusy, samochody osobowe, a także maszyny i urządzenia potrzebne do prowadzenia działalności gospodarczej oraz sprzęt informatyczny i oprogramowanie. Ideą stworzonego w 2011 roku programu EPMPF było również wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw w prowadzeniu biznesu poprzez przekazanie im wiedzy na temat leasingu oraz innych aspektów finansowych, związanych z rozwojem i modernizacją firm MŚP. W ramach projektu EPMPF od pięciu lat przygotowujemy także raporty „Pod lupą”. ...