Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Zbigniew Sokół - Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa"
Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa powstała w 1963 roku. Jak wyglądały jej początki? Grupa pasjonatów, która chciała zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, podjęła działania zmierzające do założenia spółdzielni. Był to czas, w którym tworzenie spółdzielni było najlepszą szansą na pozyskanie mieszkania. Mieszkańcy dzisiejszej dzielnicy Stary Fordon (wówczas odrębnego miasteczka), założyli spółdzielnię i rozpoczęli budowę pierwszych trzech budynków przy ulicy Altanowej. Niebawem Fordon stał się największym placem budowy.W 2017 roku będziemy obchodzili 50. rocznicę oddania do użytku pierwszego z budynków, a rok później 55-lecie istnienia firmy.
Obecnie FSM należy do dużych spółdzielni w skali kraju. To prawda, liczymy ponad 13 tysięcy członków, zarządzamy i administrujemy ponad 230 budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi. Powierzchnia zarządzanych zasobów ogółem wynosi ok. 760 tys. m2. Świadczymy usługi dla około 30.000 mieszkańców Bydgoszczy, którzy kochają Fordon i chcą tutaj mieszkać. Przy dzisiejszej swobodzie gospodarczej mogliby wybrać każdą lokalizację, jednak wybierają Fordon. Również ze względu na coraz lepszą infrastrukturę (np. nową linię tramwajową łączącą dzielnicę z centrum).   ...
"Wywiad z Aleksandra Kowal - Euro Bank S.A."
Eurobank został założony ponad dekadę temu przez polskiego przedsiębiorcę – Mariusza Łukasiewicza i szybko stał się rozpoznawalny i wybierany przez klientów. Na czym opiera się Państwa sukces? Eurobank zaistniał na rynku dzięki oryginalności i łamaniu schematów w myśleniu o usługach bankowych. Ideą założyciela było stworzenie banku „po drodze”, dostępnego w miejscach, w których klienci często przebywają i będącego do ich dyspozycji w dogodnym dla nich czasie. Nasza marka szybko stała się rozpoznawalna i wybierana przez klientów ze względu na prostotę i szybkość realizowania usług.
Wprowadzili Państwo jako pierwsi na polski rynek wiele unikalnych rozwiązań w sektorze bankowym. Proszę o nich opowiedzieć. Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy karty płatnicze wydawane od ręki w oddziale, sieć wpłatomatów online oraz token GSM - nowoczesne zabezpieczenie bankowości internetowej. Obecnie proponujemy naszym klientom użyteczną aplikację mobilną, bankowość internetową w technologii RWD, a także płatności zbliżeniowe telefonem.
Dlaczego powinniśmy wybrać właśnie eurobank? Co Państwa wyróżnia spośród firm konkurencyjnych? Zdecydowanie wyróżnia nas jakość obsługi klienta, co potwierdzają liczne rankingi i wyróżnienia. Cieszy nas fakt, iż klienci doceniają naszą pracę. Liczymy się z głosem naszych odbiorców dlatego stworzyliśmy zespół, który je zbiera, analizuje, a następnie wdraża rozwiązania mające usprawnić nasze funkcjonowanie. ...
"Wywiad z Łukasz Ławreniuk - Europegas Sp. z o.o."
EuropeGAS od samego początku swojej działalności funkcjonuje w Białymstoku. Wejście na rynek we wschodnim rejonie Polski było dużym wyzwaniem? Praktycznie wszystkie firmy w Polsce w branży LPG zbierały pierwsze doświadczenia w latach 90-tych jako dystrybutorzy marek zachodnich. Z biegiem lat niektóre rosły w siłę, stając się potężnymi hurtowniami wielomarkowymi, inne natomiast postawiły na rozwój własnych produktów, inwestując w parki maszynowe i działy badawczo-rozwojowe. Firma EuropeGAS wybrała trudniejszą ścieżkę, inwestując we własnych konstruktorów i budowę fabryki wyposażonej w najnowocześniejsze maszyny precyzyjne.
Czym dokładnie się zajmujecie? EuropeGAS zajmuje się projektowaniem i produkcją systemów alternatywnego zasilania LPG/CNG do pojazdów samochodowych o napędzie spalinowym zarówno do silników o spalaniu iskrowym, jak i samoczynnym. Inaczej mówiąc produkujemy instalacje gazowe do samochodw z silnikami napędzanymi benzyną i olejem napędowym.
Wasze produkty są obecne w niemal sześcdziesięciu krajach całego świata. To branża, która pozwala na ciągły rozwój i poszukiwanie kolejnych wyzwań? Branża jest bardzo ciekawa i daje szerokie perspektywy na przyszłość, zwłaszcza w kontekście globalnym, tj. rynków wschodnich, afrykańskich i Ameryki Południowej. To oznacza, że nasi handlowcy i technicy dużo czasu spędzają na targach, szkoleniach i spotkaniach handlowych w najbardziej odległych zakątkach naszego globu. Zbierają informacje od klientów i przekazują je konstruktorom, dzięki czemu nasze produkty jeszcze lepiej odpowiadają ich potrzebom. ...