Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
DIMA Sp. a.a.
przez Jagu, 2014-08-26 07:30:24
Ja też uważam, że to całkiem przyzwoitta firma. Pracuje w niej już pięć lat i nie narzekam.

DIMA Sp. a.a.
przez Miu, 2014-11-25 11:03:24
Ja pracuje w Dimie 8 lat - od założenia, pracę szanuję, znam sie na tym, ci robię i jestem odpowiedzialny. Firmę polecam tylko tym, którzy chcą pracować i znają się na robocie. Zawsze najłatwiej jest narzekać i wytykać komuś błędy. Niech każdy najpierw spojrzy na siebie zanim zacznie krytykować innych lub pracodawcę. To tyle.

DIMA Sp. a.a.
przez mmix, 2016-09-05 09:36:16
a ja uważam, że to porządna firma. Po prostu trzeba umieć i chcieć pracować!!!Widać,że wprowadzają zmiany , a ludzie zawsze się ich boją, nawet jak potem okaże się, że jest lepiej! Ja firmę polecam tym, którzy do pracy chodzą, żeby pracować.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Towarek - Idea Call Center"
"Wywiad z Iwona Bogdanov - Idea Call Center"
   
Na czym polega działalność Idea Call Center? Idea Call Center to kameralne contact center, koncentrujące się na indywidualnym podejściu i wnikliwej analizie każdego projektu. Jesteśmy firmą oferującą szerokie spektrum usług tj. obsługa klienta, badania jakościowe, ilościowe, generowanie leadów, ankiet, pozyskiwanie klientów. Gwarantujemy ciągłość biznesu, wymaganą jakość obsługi oraz satysfakcjonujące relacje partnerskie.  
Jak wygląda historia firmy? Idea Call Center została stworzona w marcu 2012 roku przez managerów z wieloletnim doświadczeniem w branży call center, a przy okazji związanych ze sobą prywatnie:-). Można powiedzieć, że jest to firma rodzinna. Ważne, ze  nasze kompetencje sie uzupełniają. W naszym zespole jest osoba z doświadczeniem w zarzadzaniu dużym usługowym call center, inna od lat jest związana z rynkiem telekomunikacyjnym, gdzie oprócz optymalizacji kosztów zna się na strategii i rozwoju biznesu, a kolejna w  sprzedaży i obsłudze klienta. Ponadto trzon kadry tworzą ludzie związani z rynkiem od wielu lat, którzy także chcieli doświadczyć czegoś nowego. Ernest Kargol to jeden z najbardziej doświadczonych szefów sprzedaży usług call center w Polsce, a Ania Towarek jest świetnym trenerem i dyrektorem odpowiedzialnym za realizację projektów.   ...
"Wywiad z Katarzyna Skorupka-Podziewska - Skanska S.A."
Jaki był kluczowy moment dla firmy? Historia Skanska na świecie liczy niemal 130 lat. Na polskim rynku, jako kluczowe wydarzenie można wskazać nabycie grupy budowlanej Exbud w 2000 roku. Od tego momentu polski rynek jest dla Skanska rynkiem kluczowym. Chcemy być tu obecni na stałe i rozwijać swoją działalność w oparciu o wartości będące fundamentem naszej działalności. 
Jakie są główne wyzwania dla Państwa branży? Z branżą budowlaną wiąże się wiele wyzwań, ale dla nas najpoważniejszą kwestią jest bezpieczeństwo pracowników. Budownictwo to najbardziej ryzykowna branża przemysłu nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. Wypadków śmiertelnych jest dużo więcej niż na przykład w górnictwie. Wprawdzie ich liczba z roku na rok maleje, ale nadal w wielu firmach nie są przestrzegane standardy bezpieczeństwa. Jesteśmy przekonani, że zmniejszyć liczbę wypadków może współpraca i wymiana doświadczeń między firmami. Dlatego pięć lat temu, wspólnie z innymi największymi firmami budowlanymi, utworzyliśmy Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie, które obecnie obejmuje 10 generalnych wykonawców. Chcemy wyeliminować wypadki na budowach. Przyjęliśmy zasadę totalnej transparentności i wymieniamy się doświadczeniami. Współpracujemy ze wszystkimi partnerami biznesowymi - zależy nam na tym, aby nasi dostawcy i podwykonawcy spotykali się wszędzie z takimi samymi standardami, niezależnie od tego, z którym z generalnych wykonawców współpracują. ...
"Wywiad z Monika Bentkowska - Sodexo Polska Sp. z o.o."
W tym roku Sodexo obchodzi swoje 50 urodziny. Od roku 1966 firma ogromnie się rozwinęła i w tym momencie są Państwo na miejscu 19 największych pracodawców na świecie. Jak wyglądał rozwój firmy w Polsce? To prawda, bieżący rok jest dla nas wyjątkowy, właśnie ze względu na fakt, że globalnie świętujemy swoje pięćdziesiąte urodziny. „Z Francji dookoła świata…” – tak można podsumować historię Sodexo. Stworzona w 1966 roku w Marsylii skromna, rodzinna firma, w ciągu półwiecza zawojowała cały świat. Dzięki niezwykłemu zaangażowaniu i entuzjazmowi pracowników Sodexo z małej, lokalnej firmy cateringowej staliśmy się jedną z największych spółek outsourcingowych na świecie – Grupą Sodexo. W Polsce Sodexo (znane jako Sodexo On-site Services) zadebiutowało w 1993 roku. Za nami blisko 25 lat działalności na rodzimym rynku. Początkowo byliśmy znani w głównej mierze jako dostawca usług cateringowych, ale z biegiem lat wyrośliśmy na lidera w dziedzinie kompleksowych rozwiązań z zakresu usług dla nieruchomości. Zaczynaliśmy od kilkudziesięciu pracowników, a obecnie, w całym kraju, zatrudniamy ich blisko 2200! Obsługujemy tu także ponad 250 nieruchomości, ponad 2000 mniejszych obiektów, a także prowadzimy ponad 70 restauracji, m.in. w tak unikatowych lokalizacjach jak PGE Narodowy czy Instytut Lotnictwa. Świadczymy swoje usługi także w wielu siedzibach międzynarodowych firm w całej Polsce. ...