Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
TSC Poland Sp. z o.o.
przez Ceglasty, 2017-09-18 07:00:41
Pensje na czas, fajna atmosfera jetem zadowolony.

Polski HR - Temporary Work Sp. z o.o.
przez E, 2017-09-12 08:40:01
Pracowałam w Niemczech zatrudniona przez Polski hr i było super. Kasa bardzo fajna, terminowe wypłaty, wszystko świetnie zorganizowane i dopięte na ostatni guzik. POLECAM

TOOLS FACTORY
przez pracownik, 2017-09-21 09:42:35
Odpowiedź na: [Aneta - 2017-04-05 15:13:12]:
Tak, jestem zadowolony. Kasa zawsze na czas, umowa o pracę.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach wraz z Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej zaprasza m.in. osoby z Bielska-Białej na szkolenie dla pracodawców. Realizowane jest ono 6 lipca 2017 roku pod hasłem „Rekrutacja i selekcja pracowników”. W dzisiejszych czasach, kiedy bezrobocie diametralnie zmalało, to pracodawcy muszą nauczyć się, jak sz...
Czytaj więcej >>
Od wielu miesięcy obserwowany jest spadek bezrobocia rejestrowanego w całej Polsce, nawet w tych regionach, w których mieszkańcy przez lata żyli z zasiłków dla bezrobotnych. Jaka sytuacja na rynku pracy panuje w Bielsku-Białej? Według statystyk Głównego Urzędu Statystycznego w mieście bezrobocie wynosi zaledwie 3 proc. Rynek pracownika Z uwagi na r...
Czytaj więcej >>
W połowie maja w Bielsku-Białej miały miejsce Dni Otwarte Funduszy Europejskich, które tym razem odbywały się pod hasłem „Praca w krajach Unii Europejskiej”. Miejscem organizacji takiej akcji było Młodzieżowe Biuro Pracy Bielsko w Bielsku-Białej przy ulicy Kosynierów 20. O akcji Od czasu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej w 2004 roku w wielu...
Czytaj więcej >>
Niepełnosprawni to jedna z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy. Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej prowadzi szereg działań mających na celu udzielenie im pomocy w znalezieniu zatrudnienia. Aktywizacja w tym właśnie obszarze ma bardzo duże znaczenie, ponieważ w przeciwnym wypadku wiele osób zdolnych do podjęcia pracy pozo...
Czytaj więcej >>
Podejmowanie działań ukierunkowanych na walkę z bezrobociem to najważniejszy czynnik decydujący o sytuacji na rynku pracy. Przybierają one rozmaite formy – jedną z nich jest tworzenie miejsc pracy w przedsiębiorstwach społecznych. W Bielsku-Białej przedsięwzięcia w tym obszarze są w cenie – istnieje bowiem możliwość uzyskania dofinansowania. Czym s...
Czytaj więcej >>
Jednym z najważniejszych czynników decydujących o atrakcyjności danej posady są zarobki. Ich ostateczna wysokość jest zdeterminowana wieloma przesłankami – stażem pracy i doświadczeniem pracownika oraz piastowanym przez niego stanowiskiem, nie bez znaczenia są tu także region kraju i sytuacja finansowa pracodawcy. Jak pod tym względem przedstawia s...
Czytaj więcej >>
Wskaźnik rejestrowanego bezrobocia wynoszący 3,1 proc. to wynik, jaki Bielsko-Biała odnotowała na koniec 2016 r. Rezultatami poniżej 5 proc. może się poszczycić niewiele miast w Polsce, jednakże to wcale nie oznacza, iż wszystkie osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia w Bielsku-Białej znajdują posadę. Cel badania Barometr zawodów Dobra koniunk...
Czytaj więcej >>
Bielsko-Biała to miasto na prawach powiatu w województwie śląskim. Liczy niespełna 173 tys. mieszkańców i należy do grona najlepiej rozwiniętych pod względem gospodarczym miast Polski. Uważane jest za jedno z najatrakcyjniejszych miejsc w kraju do prowadzenia biznesu. Znajduje to odzwierciedlenie m.in. w poziomie bezrobocia, które jest tutaj wyjątk...
Czytaj więcej >>
W grudniu 2016 r. stopa rejestrowanego bezrobocia w Bielsku-Białej ukształtowała się na poziomie 3,1 proc., co zarówno na tle województwa śląskiego, jak i całego kraju jest znakomitym wynikiem. Niewiele jest w Polsce miast, gdzie wskaźnik bezrobocia wynosi poniżej 5 proc. O takim stanie rzeczy zadecydowało wiele czynników – w tym m.in. działania po...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Tomasz Lis-Wyczółkowski - Europejski Instytut Edukacji Engram"
Jaka idea przyświecała Państwu podczas zakładania Instytutu? Byliśmy świadomi zmian, które następują w sferze społecznej i edukacyjnej. Wiedzieliśmy, że przyszłe pokolenia, będą jako pierwsze musiały uczyć się przez całe życie. Byliśmy i nadal jesteśmy przekonani, że wiedza o tym, jak się uczyć jest najważniejszą umiejętnością w życiu, dlatego naszą misją jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem poprzez propagowanie metod efektywnego uczenia się, wykorzystując przy tym najnowszą wiedzę i technologię.
Jak wyglądały Wasze początki? Konkurencja dawała się we znaki od początku, czy nasycenie tego rynku było niewielkie? Początki były skromne. Działaliśmy bardziej z pasji, niż w celach zarobkowych. Najważniejsza była dla nas jakość, rzetelność i pomoc uczniom – zarówno zdolnym, jak i wykluczonym z procesu edukacyjnego. Konkurencja była spora, podobne szkoły działały w wielu miastach. Różnica polegała na tym, iż już w tamtych czasach szkoły konkurencyjne pracowały na „starych” programach lub programach stworzonych dla dorosłych, a nie dla dzieci. Ponadto wiele szkół prowadziło tylko naukę korespondencyjną, bez spotkań z trenerem. Postanowiliśmy stworzyć swój własny autorski program, specjalnie zaprojektowany dla dzieci i zgodny z najnowszą wiedzą z zakresu psychologii uczenia i neuropedagogiki. Jednak przede wszystkim postawiliśmy na osobisty kontakt z trenerem i zajęcia warsztatowe. Dzięki temu popularność programu „Ucz się inteligentnie” wciąż rosła. W tym momencie jesteśmy największą szkołą tego typu w Polsce.  ...
"Wywiad z Marcin Wojda - Cityboard Media"
Jakie były początki firmy Cityboard Media i skąd pomysły na biznes w tej branży? Początki sięgają 1996 roku, kiedy Pan Michał Stan, czerpiąc z doświadczeń kanadyjskiego rynku reklamy zewnętrznej postanowił założyć w Polsce firmę. Był to czas, kiedy w Polsce pojawiły się koncerny zachodnie, w sklepach nowe marki i produkty, a Polacy wchodzili w epokę konsumpcji. Celem firmy było, stworzenie wysokiej jakości medium, tak, aby promować te dobra i przekonywać klientów do zakupów. Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy cityboardy, czyli wielkoformatowe konstrukcje o wymiarach 6x3 m. Ten format stał się standardem na polskim rynku outdooru.
Jak zmieniła się Państwa firma od początku jej istnienia? Funkcjonujemy na rynku już 20 lat, co daje nam świetną perspektywę. Przyznam, że zmiany dostrzegam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy. Kiedyś nieomal wszystko robiliśmy manualnie, a dziś w firmie dominuje elektronika. Na początku istnienia, byliśmy firmą, która jako jedyna instalowała wolnostojące nośniki. Z czasem nasza konkurencja zaczęła nas naśladować. Zmienił się też sposób spojrzenia na problematykę związaną z OOH. Dziś staramy się przewidywać trendy rynkowe. Efektem tego są chociażby ekrany ledowe ecolight. Nasza technologia pozwala, aby z wykorzystaniem telefonu, bez pomocy konsultanta zrealizować kampanię na ekranie ecolight. ...
"Wywiad z Rafał Marek - NetPOS Sp. z o.o."
Jak Państwa firma rozwinęła się przez ostatnie 5 lat? Jesteśmy młodą firmą, ale bardzo intensywnie się rozwijamy. Zajmujemy się doradztwem w wyborze oraz wdrażaniem oprogramowania dla gastronomii, hoteli i sprzedaży. Do kogo kierowana jest Wasza oferta? Ofertę kierujemy przede wszystkim do firm, które chcą usprawnić obsługę sprzedaży, a także zapewnić lepszy przepływ informacji poprzez wdrożenie rozwiązań IT do zarządzania biznesem. Wyróżnia nas przede wszystkim bardzo dobrze skonstruowana oferta, w której posiadamy produkty i rozwiązania sprawdzone przez nas w działaniu.
Z jakiego sukcesu firmy jesteście Państwo najbardziej zadowoleni? Najbardziej cieszy nas fakt, że przyjęta przez nas strategia biznesowa pozwala nam się bardzo szybko rozwijać. Sukces? Dla nas ważne są rzeczy związane z zadowoleniem naszych klientów. Dlatego każdy klient, który np. po wdrożeniu systemu IT, wraca do nas po jakimś czasie po więcej, to jest dla nas prawdziwy sukces, bo wiemy, że wykonaliśmy kawał dobrej roboty. Klienci do nas bardzo często wracają, bo cenią nas za jakość usług, a także za partnerskie relacje. ...