Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
przez m., 2015-02-19 19:56:39
Witam wszystkich,
Pracowałam w Sodexo na stanowisku Kasjer/bufetowa. Praca bardzo mi sie podobała, bez stresowa, atmosfera jest idealna zarówno miedzy pracownikami jak i Menadżerem. Polecam serdecznie wszystkim zainteresowanym.:)

InC Praca
przez xyz, 2015-09-11 14:57:55
Pracowałam za pośrednictwem tej agencji w lipcu jako kasjerka i zapłacono mi bez problemów w terminie. Moi znajomi również nie mieli żadnych kłopotów. Tak więc polecam.

CHATIER
przez Barteekk, 2017-05-18 22:33:06
Pracuje 2 miesiące jako PH
Firma i produkt bardzo pozytywnie - spoko warunki bez korporacyjnych głupot
Polecam ;)

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Tomczak - Mazars "
Czym zajmuję się firma Mazars? Mazars jest międzynarodową firmą specjalizującą się w audycie, księgowości, doradztwie podatkowym i prawnym oraz doradztwie biznesowym. Jednym z naszych znaków szczególnych jest audyt dużych międzynarodowych spółek notowanych na giełdzie. Świadczymy również usługi doradcze dla przedsiębiorstw o średniej kapitalizacji, firm z sektora MŚP, a nawet dla startupów.
Gdzie sięgają korzenie Mazars? Jak przedstawia się struktura spółki obecnie? Nasza historia rozpoczęła się we Francji, gdzie w roku 1940 Robert Mazars, założyciel firmy, rozpoczął jednoosobową działalność gospodarczą. Działalność ta, dzięki charyzmie założyciela z czasem wyrosła na wiodąca firmę audytorską i księgową w kraju, zaś Robert Mazars miał ogromny wkład w rozwój francuskiej rachunkowości. W latach 1995-2015 następował proces umiędzynaradawiania firmy. Obecnie grupa Mazars działa w 79 krajach, a w 15 innych posiada biura współpracujące i zatrudnia 18 000 specjalistów, w tym ponad 950 parterów. W porównaniu do naszych głównych konkurentów jesteśmy więc młodą organizacją - młodą ze względu na stosunkowo niedługą historię, ale również ze względu na wiek pracowników. Aż 53% z nich to osoby poniżej 30 roku życia. ...
"Wywiad z Olaf Krynicki - SAMSUNG ELECTRONICS POland"
Współczesnemu człowiekowi Samsung kojarzy się przede wszystkim ze smartfonami i telewizorami. Początki waszej firmy niewiele jednak miały wspólnego z elektroniką. Zajmowaliście się eksportem ryb i suszonych owoców. Rzeczywiście, zaczynaliśmy od zupełnie różnych rzeczy. Nasza grupa wystartowała w 1938 roku. Od tego czasu mocno ewoluowaliśmy, a wśród wielu naszych firm narodził się, m.in. Samsung Electronics, który specjalizuje się w produkcji wspomnianych telewizorów i smartfonów, ale również technologii ubieralnej. Warto zaznaczyć, że to tylko połowa wartości naszej firmy. Resztę stanowi produkcja samochodów, budowa budynków, służba medyczna, bankowość, ubezpieczenia i cała masa różnych, innych usług. Jak widać jesteśmy firmą o bardzo zróżnicowanym portfelu.
W naszym kraju obecny jest przede wszystkim Samsung Electronics. Na czym polega wasza działalność w Polsce? Sprzedajemy telewizory, telefony komórkowe oraz sprzęt AGD i RTV. Nie tak dawno zaangażowaliśmy się również w biznes zdrowotny. Oferujemy naszym klientom bardzo wyszukane i nowoczesne aparaty radiologiczne. W Polsce posiadamy również R&D oraz fabrykę, która zajmuje się produkcją lodówek i pralek. Znajduje się ona we Wronkach pod Poznaniem. Łącznie zatrudniamy w Polsce około siedmiu tysięcy osób, co stanowi niemal połowę wszystkich naszych pracowników w Europie. Nasz rynek jest dla Samsunga bardzo ważny. ...
"Wywiad z Agnieszka Tomczyk-Dziadkowiec - Marketing Investment Group"
Początki firmy sięgają 1989 roku. To efekt pojawienia się w Polsce wolnego rynku? Lata 90-te ubiegłego wieku to, z wiadomych powodów, czas bardzo intensywnego rozwoju w polskiej gospodarce. Założyciele firmy Marketing Investment Group, Zbigniew i Andrzej Grząka, zauważyli wtedy u polskiego społeczeństwa ogromną potrzebę noszenia markowych, jakościowych produktów.
Jaka jest Państwa misja? Czy w miarę upływu czasu ulegała ona zmianie? Misja przyjęta przez MIG brzmi: „Pomagać klientowi w dokonywaniu wyboru najlepszych markowych produktów do spędzania wolnego czasu poprzez profesjonalizm i doświadczenie”. Oznacza to, iż na każdym etapie zakupów dokonywanych w naszych sieciach, chcemy być dla klienta przede wszystkim doradcą – pomagać mu w selekcji modeli, doradzać fason czy rozmiar. Jesteśmy zorientowani na klienta, bo jesteśmy firmą handlową. Jednocześnie posiadamy kodeks wartości w relacjach międzyludzkich, którego przestrzegamy w codziennej pracy w naszej organizacji.
Co było kamieniem milowym dla firmy? Kiedy przekonali się Państwo, że Polacy bardzo polubili oferowane przez Państwa marki? Polacy bardzo entuzjastycznie reagowali na wszystkie marki wprowadzane przez MIG na polski rynek. Nasze sieci – Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis i Umbro, to sklepy, które chętnie i często wybierane są przez nich na zakupy. Kamieniem milowym było podpisanie w latach 90-tych umowy masterfranczyzowej z siecią The Athlete’s Foot. ...