Solid Security
przez pracownik, 2015-09-02 22:55:42
pracuje w firmie od 6 miesiecy, kontakt z inspektorami bardzo dobry, kiedy potrzeba wolnego staraja sie załatwić, wypłaty na czas. W oddziale w Kaliszu widać zmiany, nowi ludzie nowe podejscie do pracownika. Pana (usunięte przez administratora) nie znam ale słyszałęm że można z nim pogadać i jest ok.Pozdrawiam

DG - INWEST
przez marlenaciekot6, 2017-02-19 11:00:37
Odpowiedź na: [gosc - 2013-08-10 12:57:02]:
Witam, współpracuję z tą firmą od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Firma przeprowadza bardzo dobre szkolenia i jak czegoś nie wiem to zawsze chętnie mi pomogą, jak najbardziej polecam!

Sente Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
przez Mewa, 2017-02-19 10:22:11
Sente bardzo mi się podoba, to profesjonalista na rynku .

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marta Marzec - Starter24 Sp. z o.o."
Dlaczego Warto zostać pracownikiem Państwa firmy? Osobiście nie jestem fanką przekonywania kogokolwiek na siłę i dlatego uważam, że warto przyjść i przekonać się samemu. Nasi pracownicy tworzą różne działy i obsługują ciekawy biznes, który jeśli ktoś pozna, jest w stanie pokochać. W Centrum Zgłoszeniowym (call center) zatrudniamy wielu pracowników z naprawdę długoletnim stażem w naszej firmie i w ich opinii praca jest ogromnie ciekawa i wciągająca. Twierdzę, że to jest siłą naszej organizacji: ludzie, którzy lubią swoją pracę. Zgadzam się także ze stwierdzeniem, że praca w Centrum Zgłoszeniowym nie jest dla wszystkich. Po pierwsze jest to praca z ludźmi będącymi w sytuacjach wymagających, stresujących i nieprzewidzianych.  Wymaga ona wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych, odpowiedniego podejścia do Klienta i jego sytuacji, empatii, spokoju i cierpliwości. Nie jest to komplet cech, którym każdy z nas się charakteryzuje, stąd nie jest to praca dla wszystkich.    Poza Centrum Zgłoszeniowym mamy kilka innych interesujących działów, jak Dział Finansowy, który obecnie rozwija się w kierunku kontrolingowym. Dział IT od grudnia 2015 roku do chwili obecnej urósł trzykrotnie, inwestujemy w nowe technologie, równocześnie pracujemy wewnętrznie nad rozwojem i budową naszych systemów operacyjnych. Poza tym warto pochwalić się sprawnie i aktywnie działającym zespołem obsługi Klienta, który odpowiada na pojawiające się reklamacje Klientów. Nie zapominajmy o zespole Regionalnych Kierowników Sieci, zespole sprzedażowym czy Dziale Technicznym. W celu szerszego zapoznania się z bardziej szczególowymi opisami działów i ich specyfiką - zapraszam na stronę korporacyjną, zakładka O firmie – Nasze działy. Naprawdę warto!  ...
"Wywiad z Igor Krajnow - ZTM"
Jakim taborem dysponuje ZTM? Zarząd Transportu Miejskiego nie jest operatorem lecz organizatorem komunikacji miejskiej. To oznacza, że nie mamy własnego taboru. Zlecamy usługi przewozowe różnym firmom, którym potem płacimy. Przewozy tramwajowe, metrem oraz SKM świadczą wyłącznie firmy komunalne. W przypadku autobusów mamy zarówno operatora komunalnego jak i przewoźników prywatnych. ZTM jednak jako organizator określa warunki jakie powinien spełniać tabor, którym wożeni są nasi pasażerowie. I tak w przypadku autobusów wymagamy żeby były niskopodłogowe, wyposażone w klimatyzację, monitoring, biletomaty, systemy do liczenia pasażerów, nowoczesną informację pasażerską, oraz systemy lokalizacyjne pozwalające lepiej zarządzać ruchem. Wymagamy oczywiście by były również przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, czyli żeby miały specjalne platformy umożliwiające wjazd wózkom, przyciski oznaczone alfabetem Braille’a oraz systemy głosowego zapowiadania przystanków. W ostatnich dwóch umowach, które zawarliśmy z przewoźnikami autobusowymi wprowadziliśmy zapisy mówiące o tym, że każdy autobus dopuszczony do wykonywania usług na nasze zlecenie musi uzyskać nasz certyfikat. Warto dodać, że wszystkie autobusy kursujące dziś po warszawskich ulicach są niskopodłogowe. Niską podłogę mają również wszystkie pociągi SKM i metra. W przypadku tramwajów udział pojazdów niskopodłogowych przekroczył już 40 proc. ...
"Wywiad z Katarzyna Kern - OTCF"
Przez 15 lat Państwa marka ekspresowo pokonała drogę od dystrybutora sprzętu sportowego do liczącego się na polskim rynku producenta, z ambicjami międzynarodowymi. Co wpłynęło na tak szybki rozwój firmy? Biznes i sport działają na podstawie podobnych mechanizmów. W początkowej fazie prowadzenia firmy naszemu założycielowi, Igorowi Klai, bardzo pomogło zrozumienie tych zależności. Determinacja i wytrwałość są decydujące, zwłaszcza w trudnych momentach, bo tak jak w sporcie, sukces naszej firmy okupiony był długimi przygotowaniami i niejedną porażką.
Obecnie produkty 4F można znaleźć w ponad 160 sklepach własnych, a także w ponad 500 profesjonalnych sklepach sportowych. Czy kluczem do sukcesu firmy jest sieć sprzedaży? Najważniejsze to podążać za rynkiem. W tej branży jest bardzo dużo czynników wpływających na wyniki: sezonowość, moda, jakość, zarządzanie zapasami. Żeby utrzymać się na rynku, trzeba zaspokoić cztery sezony. Mamy ofertę dla sportowców wyczynowych, pasjonatów sportu, uprawiających sport nieregularnie i dla tych, którzy po prostu chcą mieć sportowe ubrania w szafie. Trzeba mieć dobry jakościowo i atrakcyjny wizualnie produkt, ale do jego stworzenia potrzebny jest sztab wykwalifikowanych osób – projektantów, technologów, sprzedawców. W firmie oddzieliliśmy działy odzieży męskiej i damskiej, mamy także osoby wyspecjalizowane w tworzeniu konkretnych elementów garderoby, np. butów. Na co dzień poszczególne zespoły przygotowują kolekcję detaliczną, przeznaczoną do sklepowego obiegu, jak i stroje dla kadry olimpijskiej. Z myślą o nich w 2015 roku powstał projekt 4F Creative Team, umożliwiający realizację autorskich pomysłów projektantów. Zadaniem konkursowym było stworzenie kolekcji „Odzież sportowa przyszłości”. Z kilkunastu otrzymanych projektów, jury wybrało 2 prace. Nagrodą dla młodych projektantów było uszycie autorskich kolekcji wraz z realizacją profesjonalnych sesji zdjęciowych na koszt firmy. Projekty zostały także zaprezentowane szerszej publiczności w Warszawie, podczas organizowanego w grudniu Press Day marki 4F. Poprzez takie działania staramy się stymulować kreatywność naszych pracowników i uwzględniać ich indywidualny charakter artystyczny. Największym sukcesem jest dobieranie właściwych ludzi. Tylko osoby o szczególnych predyspozycjach są w stanie realizować cele firmy. Poskładanie zespołu z indywidualistów jest wyzwaniem. Nam się udało i to dlatego marka 4F jest dziś tam gdzie jest. Spółka OTCF rozwija się niesamowicie pod kątem zatrudnienia. W ubiegłym roku zwiększyliśmy liczbę pracowników o około 20%, obecnie mamy otwartych około 40 rekrutacji. Wierzymy w zasadę, że dojrzali menadżerowie otaczają się profesjonalistami w swoich obszarach i działają na zasadzie zaufania do nich. ...