Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

GD Profesja SC
przez mlody21, 2014-11-12 13:18:07
Firma w porządku, pracuje dzięki nim jako elektryk w Niemczech. Oferta była zgodna z tym co mam na miejscu. Pomagali z organizacja wyjazdu i tłumaczeniem jak były problemy. Resztę sam ogarnąłem. Polecam.

THYE LOKENBERG - POLSKA SP. Z O.O.
przez Kamil spawacz, 2015-03-25 21:14:40
Firma jest fajna milo mi sie pracuje, panuje tu mila atmosfera, pieniadze zawsze mi sie zgadzaja i firma zatrudnia elektryka z prawdziwego zdarzenia.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Daniel Jastrzębowski - Systherm Sp. z o.o."
Czym jest Systherm? Jesteśmy grupą firm działającą w branży HVACR. Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji i ogrzewnictwa – głównie pomp ciepła – co oznacza, że można u nas zamówić zarówno projekt (np. instalacji chłodniczej czy klimatyzacyjnej), zakupić urządzenia kluczowych marek z montażem, a następnie objąć je usługą serwisową. Oprócz tego jesteśmy autoryzowanym serwisem samochodowych agregatów chłodniczych amerykańskiej firmy Carrier Transicold.  
W których częściach Polski świadczycie swoje usługi? Działamy na rynku ogólnopolskim. Centrala naszej firmy znajduje się w Poznaniu. Natomiast oddziały zlokalizowane są w Białymstoku, Kaliszu, Koszalinie, Katowicach, Lublinie, Olsztynie oraz Szczecinie. Łącznie w całym kraju zatrudniamy ponad 100 pracowników.  
Na jakie stanowiska najczęściej rekrutujecie pracowników? Najczęściej poszukujemy specjalistów z zakresu serwisu montażu urządzeń chłodniczych. W zależności od zapotrzebowanie pojawiają się też wakaty na stanowiska handlowe i administracyjne.   ...
"Wywiad z Piotr Onikki-Górski - Business Centre Club"
Jakie są warunki członkostwa w BCC? BCC zrzesza indywidualnych przedsiębiorców z wszystkich branż i regionów, którzy prowadzą działalność pod różnymi formami prawnymi i własności, jak również o zróżnicowanej wielkości. Członkowie BCC to firmy sprawdzone, rzetelne, o ugruntowanej pozycji na rynku. Członkami Business Centre Club są reprezentanci lub przedstawiciele firm, w szczególności członkowie zarządu, właściciele, główni menedżerowie, posiadający dobrą opinię w środowisku. Akceptują oni Statut i inne zasady obowiązujące w organizacji, takie jak na przykład Kodeks Koleżeński.
Jakie korzyści wynikają z członkostwa w BCC? Można streścić je w kilku punktach. Po pierwsze chronimy interesy gospodarcze. BCC pomaga przedsiębiorcom rozwiązywać konflikty z urzędami skarbowymi, windykować należności, znaleźć pracę. Podejmuje mediacje w sporach firmy z instytucjami administracji państwowej i samorządowej, zapewnia pomoc prawną wybitnych specjalistów, zwłaszcza z zakresu prawa podatkowego i funduszy unijnych. Po drugie walczymy o prawa przedsiebiorców. Efektem naszej działalności jest ponad sześć tysięcy interwencji, opinii, komentarzy, ekspertyz, projektów i propozycji zmian przepisów, kilkadziesiąt tysięcy publikacji i audycji w mediach. Zasługa BCC to m.in.: obniżenie podatku od osób prowadzących działalność gospodarczą z 27% do 19%, wprowadzenie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, uchwalenie nowej ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym i zablokowanie podniesienia wadium w projekcie zmian ustawy o zamówieniach publicznych. Na nasz wniosek Trybunał Konstytucyjny zdecydował o usunięciu zapisów naruszających prawa obywatelskie w ustawie o CBA czy umożliwiających inwigilację przedsiębiorców w ustawie o wojewódzkich kolegiach skarbowych. No i wreszcie po trzecie dostarczamy rozwiązań. Business Centre Club organizuje dla swoich członków porady i konsultacje w zakresie m.in.: funduszy unijnych na lata 2014-2020, pozasądowych metod rozwiązywania sporów gospodarczych, prawa zamówień publicznych oraz przekształceń prawnych przedsiębiorstw. Aktywnie pomagamy redukować koszty prowadzenia przedsiębiorstwa, restrukturyzować je, a także zarządzać projektami. ...
"Wywiad z Jakub Nieczaj - Bolarus S.A."
Początki firmy Bolarus sięgają lat 60-tych ubiegłego wieku. Proszę przybliżyć naszym użytkownikom historię Państwa firmy. Zgadza się, Zakład Produkcji Urządzeń Chłodniczych, obecnie BOLARUS S.A. powstał w 1962r. jako Oddział Przedsiębiorstwa Remontowo-Montażowego Handlu Wewnętrznego w Krakowie i początkowo prowadził remonty urządzeń chłodniczych na zlecenie jednostek handlu uspołecznionego. W dniu 01.01.1965r. oddział został przekształcony w odrębne przedsiębiorstwo, produkujące urządzenia chłodnicze dla potrzeb handlu i gastronomii. Przez następne 10 lat Zakład rozwijał się w oparciu o własne koncepcje i środki dochodząc do zdolności produkcyjnych na poziomie kilku tysięcy sztuk urządzeń chłodniczych rocznie. Przeprowadzona w latach 1974-1976 modernizacja i rozbudowa Zakładu zwiększyła jego zdolności produkcyjne do poziomu ok.20 tys. sztuk rocznie. Do 31.12.1991 r. Zakład był przedsiębiorstwem państwowym, a następnie został przekształcony w jednoosobową spółkę Skarbu Państwa. Z dniem 12.09.1995 r. nastąpiło wniesienie akcji Spółki do Narodowych Funduszy Inwestycyjnych. We wrześniu 2002r. oraz w lipcu 2003 r. inwestor strategiczny - Firma Handlowo Usługowa "WICA" z Wrocławia wykupiła akcje BOLARUS S.A. od Narodowych Funduszy Inwestycyjnych i Skarbu Państwa. Aktualnie FHU "WICA" posiada ponad 86% akcji Spółki. Pozostałą część akcji BOLARUS S.A posiadają pracownicy. ...