Sherpa International Force
przez Świeży, 2017-02-15 23:24:43
Super agencja,można spokojnie korzystać z ich pośrednictwa.

Multirobotyka
przez Antoś, 2017-02-21 05:31:12
Atmosfera w pracy ok, ludzie ok, przełożeni do wytrzymania. Praca nienudna lecz urozmaicona. Polecam.

Kaufmann s.p z.o.o
przez ten, 2017-02-19 13:14:18
Obecnie pracuję już od dłuższego czasu i nie narzekam na wynagrodzenie.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Dr. Janusz Signetzki - W.P.I.P. Sp. z o.o. Sp. K."
Jakie były początki firmy? Już początkowe działania właścicieli W.P.I.P. zapowiadały kontynuowaną do dziś strategię rozwoju, opartą o nowoczesne technologie i innowacje. Założona w 1993 roku przez Bolesława Jerzego Stasika i Dariusza Stasika firma, jako pierwsza w Polsce wprowadziła do sprzedaży system rur preizolowanych w ciepłownictwie i rozpoczęła ich produkcję w ramach joint venture, z duńskim partnerem biznesowym. Krokiem milowym w rozwoju firmy było nawiązanie w 1997 roku współpracy z amerykańską marką ASTRON (obecnie w rękach szwedzkiego LINDAB), liderem w dziedzinie konstrukcji stalowych. Do dziś W.P.I.P. projektuje i buduje wiele obiektów przemysłowych, korzystając z systemowych rozwiązań ASTRON. Nie ukrywam również, że duży wpływ na rozwój firmy miała i ma nadal stała kadra: bardzo wiele osób ma staż pracy dłuższy niż piętnaście lat. Ja osobiście zaczynałem pracę w W.P.I.P. w 1999 roku i nie wiem nawet, kiedy to zleciało…
Czego poszukujecie Państwo u potencjalnych pracowników? Przede wszystkim odpowiedzialności, zaangażowania i inicjatywy. Firma W.P.I.P. stawia na samodzielność w działaniu, oczywiście w oparciu o wypracowane procedury systemów ISO 9001, 14001, 18001 oraz systemu zarządzania programu ERP. Systemy te są podstawą świadczenia wysokiej jakości usług naszym klientom. Wiedza techniczna jest oczywiście istotna, ale w przedsiębiorstwie funkcjonującym na bazie projektów, liczą się przede wszystkim umiejętności interpersonalne oraz zapał w dążeniu od osiągnięcia celu. W.P.I.P. od lat realizuje strategię biznesową zorientowaną na klienta w myśl filozofii marketingu relacji win-win. Dlatego potrzebujemy  uczciwych ludzi, umiejących słuchać i precyzyjnie odpowiadać na potrzeby inwestorów. Otwartość, budowanie partnerskich relacji z interesariuszami i czytelna, klarowna komunikacja pomiędzy uczestnikami projektu to warunek konieczny, by rozpocząć karierę w W.P.I.P. ...
"Wywiad z Joanna Bednarek - Agora S.A."
"Wywiad z Anna Krawczyk - Agora S.A."
Jakim pracodawcą jest Agora? (Joanna Bednarek) Agora jest jedną z największych grup medialnych w Polsce. Jej działalność obejmuje takie obszary, jak prasa i multimedialne wydania cyfrowe, portale i projekty internetowe, kino, radio, telewizja, reklama zewnętrzna, a także wydawanie książek oraz koprodukcja i dystrybucja filmowa. „Gazeta Wyborcza”, „Metro”, Gazeta.pl, Sport.pl, Blox.pl, „Avanti”, „Logo”, „Cztery Kąty”, Radio TOK FM, Złote Przeboje, Rock Radio, AMS, kina Helios, Stopklatka TV to tylko kilka przykładów z naszej szerokiej oferty medialnej. Siłą Agory jest różnorodność – w zespołach tworzących ponad 100 marek jest wiele możliwości rozwoju dla różnych zawodów i dróg kariery.
Dlaczego warto z Wami pracować? (JB) W Agorze pracują ciekawi, pełni pasji ludzie. Młodzi rozwijają swój potencjał, a specjaliści pogłębiają doświadczenie, tworząc nowoczesne media i ciekawe projekty. Panuje dobra atmosfera pracy – np. mówimy sobie po imieniu, co zdecydowanie ułatwia budowanie relacji. Nie mamy sztywnego dress code’u, co może być atutem dla osób, które lepiej się czują w mniej oficjalnej stylizacji. W Warszawie pracujemy w budynku, który został doceniony w konkursach architektonicznych, występował w filmach i serialach. Są tu: basen, siłownia, sauna. Rano można wypić dobrą kawę w Gazeta Cafe, a po południu zjeść obiad w stołówce. W oddziałach lokalnych biura są położone w centrach miast, w klimatycznych kamienicach i nowoczesnych biurowcach. Agora stara się wychodzić również naprzeciw różnym potrzebom swoich pracowników - zapewnia im podstawową opiekę zdrowotną, partycypuje w kosztach programu sportowego. Duch sportowej rywalizacji towarzyszy nam podczas organizowanych dla pracowników zawodów: piłkarskich, żeglarskich, narciarskich. Co roku, w rocznicę powstania firmy bawimy się też na Balu Agory. ...
"Wywiad z Renata Makuszewska - Polska Press Grupa"
Proszę powiedzieć jakie były najważniejsze momenty w ostatnich latach w Polska Press. Polska Press Grupa jest jedną z największych grup mediowych w Polsce i kluczowym graczem na rynku wydawniczym, internetowym  i poligraficznym. Firma jest liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych w Polsce. W portfolio Grupy znajdują się: dzienniki regionalne – 20 tytułów, tygodniki lokalne – ponad 100 tytułów, miejskie dzienniki bezpłatne, tv guidy, prasa motoryzacyjna, magazyny luksusowe i hobbystyczne, serwisy informacyjne, serwisy moto, serwisy ogłoszeniowe, serwisy hobbystyczne. Prasa oraz produkty internetowe Polska Press Grupy obejmują swoim zasięgiem całe terytorium Polski. Polska Press Grupa zajmuje 10. miejsce w polskim Internecie pod względem liczby realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, 01.2015). Sieć 9 drukarni świadczy usługi poligraficzne na światowym poziomie. Firma zatrudnia ponad 3 000 pracowników. Przez ostatnie lata firma przeszła gruntowną przemianę i z wydawnictwa prasowego stała się koncernem medialnym silnie działającym również na rynku Internetu i nowych technologii. Firma wprowadziła strategię dwumedialności redakcji, serwisy internetowe poddawane są zmianom, rozwijane są nowe kompetencje technologiczne Grupy. Firma przeprowadza również akwizycje na rynku internetowym. Jest współwłaścicielem Grupy e-budownictwo.pl, serwisu zakupów grupowych Gruper.pl, a także agregatora informacji o wydarzeniach Coigdzie.pl. W 2013 roku dokonała się jedna w największych transakcji na rynku prasy w Polsce. 20 marca 2013 r., Polska Press podpisała z Mecom Group plc umowę kupna udziałów w spółce Media Regionalne, obejmujących biznes prasowy, internetowy i poligraficzny. Media Regionalne były drugim co do wielkości koncernem medialnym w Polsce obecnym na rynkach regionalnych i lokalnych, posiadającym w swoim portfolio 9 dzienników, 2 płatne i 3 bezpłatne tygodniki, 50 serwisów internetowych, 5 drukarni.  Od września 2014 w skład grupy kapitałowej Polska Press wchodzi spółka Express Media sp. z o.o., która powiększyła portfolio firmy o dwa dzienniki: Express Bydgoski i Nowości - Dziennik Toruński”, 17 tygodników lokalnych oraz drukarnię.  27 lutego 2015 dokonała się fuzja spółek Polskapresse Sp. z o.o. oraz Media Regionalne Sp. z o.o. w wyniku której została zmieniona nazwa spółki na Polska Press Sp. z o.o.  ...