Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Axell Polska
przez Witucha, 2014-10-28 10:46:13
Jestem zadowolony z pracy dla Axella. Pracuję na Syncreonie, praca jest całkiem przyjemna, nie narzekam na ludzi i mieszkanie. Polecam.

Axell Polska
przez Wojtas, 2014-11-29 22:21:51
Pracowałem w axell w sodzie, byłem zadowolony. Po paru miesiącach jak dziewczyna straciła rentę po rodzicach to do mnie dojechała tylko do innej firmy, no i mieszkała tez w innym mieście. Ciesze się z tej pracy, bo naprawdę jest dobrze. Polecam axella !

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Katarzyna Dalba - Michelin Polska"
Michelin to uznana marka nie tylko na polskim rynku, ale także przede wszystkim na świecie. Kiedy charakterystyczny biały ludzik zawitał do naszego kraju? Michelin rozpoczął działalność handlową w Polsce w 1994 r. Rok później ówczesny Dyrektor Zarządzający Grupy Michelin François Michelin, podpisał z Ministerstwem Przekształceń Własnościowych umowę prywatyzacyjną, na mocy której nasz koncern objął większościowy pakiet akcji Stomilu-Olsztyn. Dziś, po ponad dwudziestu latach, olsztyńska fabryka jest największą fabryką opon w Polsce i jednym z największych zakładów produkcyjnych Michelin na świecie.
Osiągnięcie takiego statusu to efekt przede wszystkim potężnych inwestycji poniesionych przez firmę. W czasie minionych dwudziestu lat Michelin zainwestował w olsztyńską fabrykę ponad 700 milionów euro. Dzięki inwestycjom fabryka stała się jedną z najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie  na świecie. Jej powierzchnia to 187 hektarów. Michelin produkuje w niej  opony do samochodów osobowych, 4x4, dostawczych, ciężarowych oraz do pojazdów rolniczych, a także formy do produkcji opon, kordy i mieszankę gumową. ...
"Wywiad z Anna Data-Hendler - Atos IT Services Sp. z o.o."
Jak wyglądały początki firmy w Polsce? Firma Atos w Polsce działa od 2000 roku. W Bydgoszczy pracowało wówczas 6 osób. Dziś mamy biura w kilku miastach Polski (Bydgoszcz, Wrocław, Warszawa, Kraków, Gdańsk, Toruń, Łódź), gdzie zatrudniamy ponad 4000 osób.  Tak dynamiczny wzrost organizacji jest jednocześnie unikalną szansą rozwoju dla jej pracowników. Firma cały czas się powiększa, powstają nowe działy, pojawiają się nowe wakaty. Dla osób chcących zbudować swoją karierę możliwości są ogromne.
Z jakich nagród, wyróżnień są Państwo najbardziej dumni? Nasza firma znalazła się wśród najlepszych firm IT w rankingach TOP 200 Computerworld i Best 100 ITwiz. W wielu kategoriach zajęliśmy czołowe pozycje, w tym pierwsze miejsca w: Największy dostawca usług outsourcingowych, Największy dostawca rozwiązań i usług IT dla sektora utilities, Największy dostawca aplikacji webowych i portali internetowych.
Atos jest także doceniany jako atrakcyjny pracodawca, zgadza się? W roku 2015 po raz czwarty znaleźliśmy się w gronie Najlepszych Miejsc Pracy w Polsce w kategorii firm zatrudniających powyżej 500 pracowników, przeprowadzanym co roku przez niezależną jednostkę badawczą Great Place to Work Institute. Nasz wzrost zatrudnienia został dwukrotnie doceniony nagrodą Ministra Pracy i Polityki Społecznej – zdobyliśmy tytuł Kreatora Miejsc Pracy w roku 2014 i 2015. Atos znalazł się również w gronie 50 najbardziej atrakcyjnych pracodawców wśród studentów w Polsce. Pozycja naszej firmy w 2016 roku to olbrzymi sukces – Atos zajął 27. miejsce, awansując o 15 pozycji względem ubiegłorocznego raportu. Wynik ten to nie tylko najlepsza pozycja Atos w historii rankingu, lecz również największy awans pośród wszystkich zaprezentowanych firm. ...
"Wywiad z Kinga Ostrysz - Citi Service Center Poland"
Jakie były początki firmy? Właśnie obchodzimy 10-lecie powstania Citi Service Center Poland. Rozpoczynaliśmy w 2005 roku z liczbą 57 pracowników. Minęła dekada a my możemy pochwalić się liczbą ponad 3500 osób i stale rośniemy. W tym roku planujemy zwiększyć zatrudnienie o kolejne 1000 osób. Rozpoczynaliśmy od relatywnie prostych operacji finansowych. Bardzo szybko organizacja rozpoczęła proces przejmowania coraz bardziej zaawansowanych procesów obsługując klientów na całym świecie i potwierdziła tym samym wysoką jakość i ekspertyzę na rynku międzynarodowym. W rejonie EMEA są cztery takie centra jak nasze, w Budapeszcie, Dublinie i Belfaście. CSC Poland jest jednak najszybciej rozwijającym się pod kątem złożoności usług oraz wzrostu zatrudnienia.
Jakie są więc czynniki rozwoju firmy? Po pierwsze wykwalifikowana kadra, a co za tym idzie - wysoka jakość świadczonych usług. To czynniki wzmacniające naszą pozycję w regionie. Na lokalnym rynku ważne aspekty to duża dynamika wzrostu, pozytywna atmosfera i międzynarodowy charakter, które zachęcają do współpracy kolejne grona absolwentów jak i doświadczonych ekspertów.  ...