POSTAL STEEL GROUP POLSKA

2.5 Dodaj merytoryczną opinię
Współpraca

Postal Steel Group tworzy 8 silnych marek. Gwarantujemy trwałe materiały i najwyższą jakość wykonania.

 

Zasady współpracy
We współpracy, czy to z dostawcami, czy z odbiorcami, stawiamy na komunikację. Słuchamy, rozmawiamy i uzgadniamy, bierzemy odpowiedzialność i odpowiedzialności wymagamy. Trudności rozwiązujemy wspólnie – jesteśmy otwarci na sugestie i zmiany.

Większe możliwości, szybszy rozwój i oczekiwane efekty.
Razem będzie raźniej.

 

Współpraca z dostawcami
W kooperacji z dostawcami kierujemy się prostymi zasadami. Jedną z nich jest dążenie do obopólnej korzyści – chcemy, by zadowolona była każda ze stron. Zgodnie z polityką naszej firmy:

  • składamy jasne, zrozumiałe zapytania ofertowe,
  • przy ocenianiu ofert pod uwagę bierzemy: politykę cenową, jakość produktów, terminowość,
  • nastawiamy się na cykliczne zamówienia – zależy nam na stabilnej produkcji, gwarantującej stałą dostępność towarów,
  • kładziemy nacisk na rozwój i możliwość nieustannego powiększania oferty,
  • gwarantujemy regularny kontakt z przydzielonym opiekunem ze strony Postalu, wpływający na dobrą, przejrzystą komunikację pomiędzy firmami,
  • zakładamy bliską współpracę marketingową,
  • aby poprawić i przyspieszyć komunikację wykorzystujemy elektroniczny obieg dokumentów (e-faktury),
  • wprowadzamy wspólne oznaczenia produktów firmy,
  • zapewniamy pełną poufność danych,
  • kompleksowo współpracujemy z działem logistyki.

Chcesz zostać naszym dostawcą? Wyślij nam wiadomość na zakupy@postal.pl


Współpraca z odbiorcami
Współpracując z odbiorcami, chcemy, by każda transakcja kończyła się satysfakcją. Naszą – z powodu dobrze zrealizowanego zamówienia, klientów – w wyniku błyskawicznej dostawy. Mając na celu obustronną korzyść, oferujemy:

  • intuicyjną ścieżkę zakupową – chcemy, by proces składania zamówień był możliwie najprostszy,
  • natychmiastową realizację zamówień – wszystkie produkty z naszej oferty mamy na magazynie,
  • profesjonalną pomoc – pracownicy biura obsługi klienta odpowiadają na każde, nawet najbardziej szczegółowe pytanie,
  • szeroki asortyment towarów – na bieżąco reagujemy na potrzeby i oczekiwania klientów, dostosowujemy ofertę do ich wymagań
  • możliwość planowania zakupów – dzięki przechowalni produktów klienci naszej platformy B2B z łatwością mogą planować zakupy w dłuższej perspektywie czasowej,
  • opcję tworzenia wielu kont dla pracowników jednej firmy – materiały dla danego przedsiębiorstwa mogą być zamawiane przez różne osoby.

Dla naszych kontrahentów przygotowaliśmy dwie platformy sprzedażowe – strona bonmario.com przeznaczona jest dla klientów indywidualnych, b2b.bonmario.com odpowiada potrzebom przedsiębiorców i większych firm.

 

"Na ścieżce przedsiębiorczości upór w dążeniu do celu jest najważniejszy"
Aliko Dangote

 

Zobacz więcej →

 
POSTAL STEEL GROUP POLSKA