Wywiady Pomorski Dom Finansowy Krzysztof Żołnieruk
Wywiad udzielony przez użytkownika Pomorski Dom Finansowy
Pracownik firmy - Zespół
Czym zajmuje się Państwa firma?
Jesteśmy wieloletnim partnerem jednego z największych banków na ogólnopolskim rynku finansowym. Naszymi klientami są osoby fizyczne i klienci biznesowi. Oferujemy fachowe doradztwo w wyborze produktów finansowych i pomoc w przejściu przez procedurę kredytową. Naszym celem jest dbałość o to, aby więź z Klientem przetrwała latami, dlatego stawiamy na najwyższą jakość naszych usług.
W jakich miastach Państwo działacie?
Nasza główna siedziba znajduje się w Gdyni. Dodatkowo posiadamy bankowe placówki franczyzowe, zlokalizowane na terenie Polski.
Jak wyglądały początki firmy?
Firma powstała w 2007 roku z przekształcenia spółki, działającej w tej samej branży. Wspólnicy postanowili działać osobno z racji innych wizji strategii rozwoju. Obecny właściciel zdecydował się na prowadzenie bankowych placówek franczyzowych.
Jak prezentuje się struktura Państwa firmy?
W głównej siedzibie naszej firmy znajdują się Sekretariat i Dział Personalny. Natomiast nasze franczyzowe placówki oferują stanowiska: Młodszego Doradcy Klienta, Doradcy Klienta i Kierownika placówki.
Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?
Rekrutacja do placówek składa się z dwóch etapów. Pierwszy etap może być przeprowadzony zdalnie lub stacjonarnie w placówce, do której rekrutuje kandydat. Jeśli ten etap zakończy się pozytywnie, po około 2-3 dniach kandydat zapraszany jest na etap drugi, odbywający się wyłącznie stacjonarnie, w tej samej placówce co wcześniejsze spotkanie. Kandydat jest informowany o wyniku rekrutacji bezpośrednio po zakończeniu rozmowy lub następnego dnia.
Jakie kompetencje powinna posiadać osoba, która chciałaby zostać Młodszym Doradcą Klienta?
Idealny kandydat powinien czuć się dobrze w sprzedaży i kontakcie z klientem. Stawiamy na osoby energiczne o pozytywnym nastawieniu do pracy i zdeterminowane do realizacji celów.
Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?
Proces wdrażania nowego pracownika odbywa się indywidualnie w placówkach, pod okiem Kierownika placówki. W okresie adaptacyjnym, nowy pracownik otrzymuje wsparcie doświadczonego doradcy – aż do czasu uzyskania pełnej samodzielności.
Jak wyglądają możliwości rozwoju, np. droga od Młodszego Doradcy, przez Doradcę, po Kierownika placówki?
Na stanowisko Doradcy awansuje się po okresie próbnym. Jeśli w placówce pojawia się wakat Kierownika, wówczas wśród zespołu przeprowadza się konkurs na stanowisko Kierownika.
W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?
Organizujemy szkolenia wstępne oraz szkolenia rozwojowe i warsztaty zawodowe – wszystko na koszt pracodawcy.
Jakie macie Państwo plany rozwojowe?
Planujemy działać nieprzerwanie, rozbudowując sieć placówek partnerskich.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy