Z jakimi etapami możesz się spotkać podczas rekrutacji w Performance Media?
1. Selekcja aplikacji
Pierwszym etapem rekrutacji, po publikacji ogłoszenia, jest selekcja nadesłanych CV. Etap selekcji aplikacji jest momentem, w którym prowadzone są wstępne rozmowy telefoniczne z wybranymi kandydatami. Może się zatem zdarzyć tak, że zadzwonimy do Ciebie, aby zadać kilka pytań jeszcze przed zaproszeniem na spotkanie.2. Spotkanie z działem HR
Kolejnym etapem jest zazwyczaj spotkanie z działem HR w naszej firmie. Możesz je potraktować jako okazję do wzajemnego poznania się i sprawdzenia, na ile pasujesz do firmy, a firma do Ciebie. Podczas spotkania będziesz mieć okazję do szerszego zaprezentowania swojej osoby, a także dowiesz się więcej na temat firmy oraz atmosfery i stylu pracy, jaki u nas panuje.3. * Zadanie rekrutacyjne
(opcjonalnie)
4. Rozmowa z Managerem
Rozmowa z Managerem jest zazwyczaj ostatnim elementem procesu rekrutacyjnego. Jest to świetny moment do poznania potencjalnego przełożonego. Podczas spotkania z Managerem masz też możliwość, aby dowiedzieć się więcej o zakresie zadań oraz zespole, do którego możesz dołączyć. Przed rozmową warto zastanowić się, jakie informacje są Ci potrzebne, aby podjąć decyzję o ewentualnej współpracy.5. Zwieńczeniem całego procesu jest złożenie oferty wybranemu kandydatowi i podziękowanie pozostałym.