Opinie o Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
Wyjedź z nami na zlecenie obejmujące okres wielkanocny i odbierz specjalne premie i bonusy.
W kwietniu zarabiaj więcej!
PREMIA ZA POLECENIE
Poleć nam sprawdzonego Opiekuna lub Opiekunkę, a otrzymasz premię specjalną za polecenie!
Zadzwoń i zapytaj o szczegóły:
(+48) 572 663 645
(+48) 58 551 00 52
___________________________________________________________
*** PREMIA ŚWIĄTECZNA ***
Oferta ważna jest dla umów podpisanych od 1 lutego 2023 roku do odwołania. Dotyczy wyłącznie zleceń obejmujących okres Świąt Wielkanocnych.
Szczegóły dotyczące systemu premiowego przedstawia koordynator, a informacje dotyczące przyznanej premii zostają zapisane w umowie.
Premia zostanie wypłacona po zrealizowaniu zlecenia bez zastrzeżeń ze strony Prestige24h Sp. z o.o. Sp. k.
Premia jest przyznawana jednorazowo.
*** PREMIA ZA POLECENIE ***
Oferta ważna dla umów podpisanych przez osoby polecone w okresie od 1 lutego 2023 roku do odwołania.
Dotyczy wyłącznie zleceń obejmujących okres Świąt Wielkanocnych.
Szczegóły dotyczące systemu premiowego przedstawia koordynator.
Premia za polecenie zostanie wypłacona po zrealizowaniu przez osobą poleconą zlecenia zgodnie z umową i bez zastrzeżeń.
Polecam firme godna zaufania. Ja zaufałam i jeżdżę z nimi od 3 lat. Sztele zawsze szczerze przedstawione. Pieniadze na czas i super koordynatorki które zawsze pomogą. Wesołych świąt dla całej firmy
Jesteś w stanie opowiedzieć od A do Z o co tak naprawdę chodzi? dopiero wstępnie oglądam agencje, chce mieć jasność co do bieżących warunków. co się stało i przede wszystkim w jakim okresie zatrudnienia?
Nigdy nie miałam z nimi żadnych problemów. Zlecenia przedstawiane zgodnie z prawdą, pieniądze zawsze na czas. Premie też uczciwe wypłacane. Polecam wszystkim opiekunkom.
Dzień dobry. Z tytułu diety do 10ego. Z tytułu umowy do 15ego., a np. Premia Świąteczna będzie wypłacona przed Świętami. Jeżeli wskazany z przewoźnik z nami współpracuje, to nie ma problemu żebyśmy właśnie jego zamówili. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu pod numerem: (+48) 58 551 00 52. Spokojnego popołudnia, Prestige24h
Pierwsze zlecenie z nimi. Jestem już kilka dni u seniora i jest tu tak jak było opisane podczas przedstawiania. Umowa była wcześniej przesłana, test na korone, sprawny transport. Nie zapeszam i polecam. Zobaczymy jak będzie dalej. Dostałam premie za szybki wyjazd i świeta
Dziękujemy za pozytywną opinię i wierzymy w to, że nasza współpraca nadal będzie dobrze się układać. Pozostajemy w kontakcie, Rafał Ereciński Prestige24h Sp. z o.o. Sp. k.
Pracuje z nimi od roku i jeździłam na różne zlecenia Teraz mam stałe i jestem bardzo zadowolona. Ja bardzo polecam Prestige
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Ja się natknęłam na resztki ogłoszenia na pozycję konsultant ds. obsługi klientów kluczowych z językiem niemieckim. Co to za praca? Chodzi o wyszukiwanie rodzin w DE, zainteresowanych usługami opiekunek z PL, czy jakichś klientów - przepraszam - hurtowych, agencje niemieckie, także pośredniczące między opieką, a podopiecznym? Jeździ się do Niemiec, czy tylko na telefonie i mailowo?
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą pracy na stanowisku konsultanta ds. obsługi klientów kluczowych z językiem niemieckim. Praca na tym stanowisku polega głównie na budowaniu oraz utrzymaniu relacji z naszymi klientami w Niemczech. Obejmuje również wyszukiwanie nowych klientów. Naszym celem jest zapewnienie wysokiej jakości usług odpowiadających na potrzeby rodzin, podopiecznych i personelu opiekuńczego. W zakres obowiązków wchodzi również koordynacja rodzin, z którymi nasza firma już współpracuje. Komunikacja z klientami odbywa się głównie drogą mailową i telefoniczną, jednak możliwe są również wyjazdy do Niemiec w celu spotkań z klientami lub wizytacji, w zależności od potrzeb i ustaleń. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i życzymy powodzenia w procesie rekrutacyjnym. Zapraszamy do wysłania CV na adres - rekrutacja@prestige24h.pl
Nie polecam tej firmy. Zlecenie ukończone z dobrymi referencjami. Po zjezdzie do Polski minelo 2 tygodnie czekajac na wypłatę okazało się że została wstrzymana za tzw rzekome uszkodzenie paneli dowiadując się dopiero w dniu wypłaty. Firma bardzo ignoruje pracowników. Sprawę kieruje do Inspekcji Pracy !
Dzień dobry Pani Małgorzato. Została do Pani wysłana wiadomość e-mail z informacją, że musimy zweryfikować powody reklamacji. Uszkodzona podłoga to tylko część zgłoszonych uwag. Część z nich staramy się z Panią wyjaśnić od początków lutego. Z pewnością nie ignorujemy ani naszych pracowników, ani klientów. Prestige24h
Czy ktoś wie jakie są warunki pracy w marketingu i rekrutacji w tej firmie? Jakie są zarobki?
A to potrzebują teraz? Bo ja nie znalazłam oferty ale mogłam gdzieś przeoczyć, bo w sumie sporo ich dla samych opiekunek. Wiadomo czy zespół rekruterow jest tutaj duży?
Rozmowa telefoniczna
Doświadczenie, język, referencje i takie tam. Miła koordynatorka
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Polecam firme godna zaufania. Ja zaufałam i jeżdżę z nimi od 3 lat. Sztele zawsze szczerze przedstawione. Pieniadze na czas i super koordynatorki które zawsze pomogą. Wesołych świąt dla całej firmy
Pani Renato, bardzo dziękujemy za zamieszczoną opinię. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona i polecamy się na kolejne zlecenia. Zdrowych i spokojnych świąt życzy Zespół Prestige24h
Bo to nie prawda koordynatorki szczególnie (usunięte przez administratora)okropna baba , zakłamana i beszczelna
Bezczelna kłamliwa firma,oszukują,nie poczuwają się do winy,mają gdzieś opiekunkę.Nie polecam pracy w tej firmie.
Jesteś w stanie opowiedzieć od A do Z o co tak naprawdę chodzi? dopiero wstępnie oglądam agencje, chce mieć jasność co do bieżących warunków. co się stało i przede wszystkim w jakim okresie zatrudnienia?
W jakim stopniu trzeba znać język niemiecki? Zdarzają się może oferty dla niezbyt nim władających? A jak jest sprawdzany ten język, rozmowa z rekruterem, czy jakoś inaczej?
Dzień dobry. Wszystko zależy od zlecenia. Na 75% zleceń konieczna jest znajomość języka w stopniu umożliwiającym w miarę swobodną komunikację z podopieczną/podopiecznym, jego rodziną i bliskimi, czy np. służbą pielęgniarską. Na pozostałej części zleceń wymagania co do języka są niższe, albo wyższe. Poziom języka, doświadczenie i wzajemne oczekiwania są weryfikowane z naszym koordynatorem i szukamy odpowiedniego zlecenia. Pozdrawiamy, Prestige24h
A jak ktoś zna język trochę słabiej to jakie wtedy zlecenie dostaje? Czy organizują Państwo kursy językowe dla swoich pracowników?
Tak o was piszą Kochani przestrzegam was przed firmą Prestige . Bezczelność w kłamaniu oszukiwaniu w płatnościach mają chyba w genach. (usunięte przez administratora) nie tylko mnie ale też inne osoby.. Zero reakcji w sytuacji gdzie jedna opiekunka napadła i pobiła drugą. Nawet nie spytali czy potrzebuje lekarza. Pracowała za 2 osoby nie spała w łóżku 2 tygodnie. Obiecali jej za to śmieszne 150 euro i oczywiście ich nie dostała. Pozdrawiam i trzymajcie się od nich z daleka☹️ z innej grupy*******
Dzień dobry, w takim razie osoba, która takie rzeczy wypisuje, niech nieco lepiej zorientuje się w sytuacji. Owszem, miał miejsce incydent między Opiekunkami, jednak kłamstwem jest, że z naszej strony nie było reakcji. Wręcz przeciwnie, reakcja była natychmiastowa i w ciągu doby Opiekunki zostały rozdzielone. Proszę o informację w jakiej grupie znajdę ten wpis, żebym mogła to wyjaśnić bezpośrednio z autorką. Pozdrawiam, Prestige24h
Jestem na zleceniu. Jest nie zgodne z przedstawieniem oferty. I to już nie pierwszy raz. Firma nie reaguje i na przeniesienie tez nie ma co liczyć
No to faktycznie niezbyt przyjemnie:/ A oprócz tego jak ci się podoba praca? Wynagrodzenie jest okej? Aplikowałabyś drugi raz? Ja się zastanawiam mocno, fajnie byłoby poznać opinię aktualnego pracownika:)
Na pewno juz z tej firmy nie pojadę 3 zlecenia i wszystkie okropne. Ignorancja ze strony firmy.
Szanowna "Biedronko", chętnie skonfrontujemy postawione zarzuty z rzeczywistością. Jednak możliwe to będzie wyłącznie po poznaniu Pana/Pani tożsamości, aby móc również prześledzić pracę koordynatora. Czekamy na wiadomość pod adresem: marketing@prestige24h.pl Pozdrawiamy, Zespół Prestige24h
Potwierdzam firma tragedia moja mama jest właśnie u nich na zleceniu koordynatorka nie odbiera wgl tel już od tygodnia.. umowa była inna ,inaczej się okazało dramat totalny ...Gdyby coś się stało to mają w (usunięte przez administratora)
Dzień dobry, proszę o przesłanie w wiadomości prywatnej: 01. Imię i nazwisko Pani mamy. 02. Numer telefonu z którego próbuje się do nas dodzwonić. Sprawdzę i zweryfikuję przekazane przez Panią informacje. Wiadomość proszę przesłać na adres: marketing@prestige24h.pl Nasze opiekunki i opiekunowie mają dostępne kilka numerów na które mogą do nas dzwonić, a wszystkie połączenia, w tym te nie odebrane są zapisywane
Ja jestem aktualnie na szteli i jest ok pozdrawiam Panią Ola i Panią Magdę ????????
Dziękuję w imieniu koleżanek. Przekazałem :) Również serdecznie pozdrawiamy i życzymy miłego dnia, Zespół Prestige24h
Byłam z tą firmą.Solidna.Wypłaty na czas. Z koordynatorkami w ciągłym kontakcie. Pań Rafał problemy rozwiązywał pozytywnie. Polecam.
Jak długo trwa proces awansu w Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.?
Hej wam:) Ostatnio zakończono rekrutację do działu rekrutacji, ktoś dostał pracę? Ja nie aplikowałam, ale następnym razem chce to zrobić. Jak tam na rozmowie kwalifikacyjnej? :) Jakie warunki zaproponowała firma? Firma w ofercie pisze o doświadczeniu, ale nie jest sprecyzowane ile ma ono wynosić. Ktoś coś wie?
Dzień dobry, zapraszamy do złożenia swojej aplikacji na adres rekrutacja@prestige24h.pl Skontaktujemy się za Panią i porozmawiamy o szczegółach. Zapraszamy do kontaktu, Prestige24h
Nie polecam ani na pierwsze swoje zlecenie ani następne. Ze swoimi "nowymi" postepuja z kompletnym brakiem poszanowania. Wysylaja nowego pracownika, do nowego klienta na sprawdzenie. Podczas zlecenia rezygnuja z tego klienta a pozniej jeszcze nie placa za przepracowany miesiac. Dodatkowo szydertwa i kpiny ze strony ich pseudo profesjonalnego kierownika jak i pracownikow Koordynatorow na porządku dziennym. Brak kontaktu z opiekunem, maja nawet problemy z tym zeby odbierac telefony. Nie polecam.
Witamy szanowną konkurencję :) Doceniamy czas poświęcony na napisanie opinii, jednak w przyszłości zachęcamy do lepszego researchu. Pozdrawiamy, Zespół Prestige24h
Ale to jest akurat prawda. Kierownik w tej agnecji straszy wpisaniem na czarną listę, w momencie jak powiedziałam, że zjeżdżam z kolejnego ciężkiego zlecenia.
Jaką czarną listę masz na myśli? Listę pracowników których nikt nie zatrudni? Pierwsze słyszę o takich praktykach. A czemu taka sytuacja? Nie chciałaś przyjąć zlecenia?
Szanowna Pani Paulino, chcielibyśmy obalić ten tzw. "miejski mit" w sprawie list. Jedyne co mogło być do Pani przekazane to, że w momencie opuszczenia danego zlecenia, nie będzie możliwości nie tylko współpracy z nami w przyszłości, ale również z agencją niemiecką która obsługuje to oraz wiele innych zleceń. Pozdrawiamy, Prestige24h
Może ktoś, kto pracuje w dziale HR i zajmuje się rekrutacją w firmie to czyta i wypowie się jak tam warunki? ;) Nie potrzebujecie dodatkowych rak do pomocy do zespołu może? :) Niestety ciężko znaleźć mi jakiekolwiek oferty pracy, trafiam na same publikowane przez agencje na temat pracy tymczasowej.
Dzień dobry Pani Kamilo, w chwili obecnej prowadzony jest proces rekrutacyjny na stanowisko specjalisty ds. rekrutacji. Zachęcam do zapoznania się z treścią ogłoszenia: https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ka-ds-rekrutacji-sopot,oferta,1002567234 Pozdrawiam, Prestige24h
Wyjedź z nami na zlecenie obejmujące okres wielkanocny i odbierz specjalne premie i bonusy.
W kwietniu zarabiaj więcej!
PREMIA ZA POLECENIE
Poleć nam sprawdzonego Opiekuna lub Opiekunkę, a otrzymasz premię specjalną za polecenie!
Zadzwoń i zapytaj o szczegóły:
(+48) 572 663 645
(+48) 58 551 00 52
___________________________________________________________
*** PREMIA ŚWIĄTECZNA ***
Oferta ważna jest dla umów podpisanych od 1 lutego 2023 roku do odwołania. Dotyczy wyłącznie zleceń obejmujących okres Świąt Wielkanocnych.
Szczegóły dotyczące systemu premiowego przedstawia koordynator, a informacje dotyczące przyznanej premii zostają zapisane w umowie.
Premia zostanie wypłacona po zrealizowaniu zlecenia bez zastrzeżeń ze strony Prestige24h Sp. z o.o. Sp. k.
Premia jest przyznawana jednorazowo.
*** PREMIA ZA POLECENIE ***
Oferta ważna dla umów podpisanych przez osoby polecone w okresie od 1 lutego 2023 roku do odwołania.
Dotyczy wyłącznie zleceń obejmujących okres Świąt Wielkanocnych.
Szczegóły dotyczące systemu premiowego przedstawia koordynator.
Premia za polecenie zostanie wypłacona po zrealizowaniu przez osobą poleconą zlecenia zgodnie z umową i bez zastrzeżeń.
WYPŁACONEJ JESZCZE PRZED ŚWIĘTAMI
JESIENNE NOWOŚCI lubią zaskakiwać.
Jedną z nich jest nawet 200 EUR PREMII* za wyjazd na zlecenie, obejmujące okres Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku.
Okres świąteczny to duże wyzwanie logistyczne i finansowe, dlatego właśnie z myślą o Was, wypłata premii będzie jeszcze przed Świętami.
Jak wybrać odpowiednie zlecenie?
- Sprawdź oferty na naszej stronie lub zadzwoń do koordynatora;
- Omów zlecenie z naszym koordynatorem i podpisz umowę.
Nie warto zwlekać, bo liczba najlepszych ofert systematycznie spada. Im bliżej Świąt, tym coraz szybsze tempo znikania atrakcyjnych zleceń!
Zapraszamy do kontaktu i współpracy,
Prestige24h
* Zlecenie obejmuje okres Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku od 24.12.2022 do 07.01.2023 roku.
Premia jest wypłacana jednorazowo.
Premia Świąteczna zostanie wypłacona do 21.12.2022 roku.
Premia "200 EUR za Święta" nie łączy i nie sumuje się z innymi premiami.
Słyszałam że firma ma problemy finansowe i likwiduje lokalizację w Sopocie. Wypłaty nie są wyplacane
Dzień dobry Pani Elżbieto, proszę się nie martwić i spać spokojnie. Po ponad 12 latach na rynku nadal mamy się dobrze i mocno stoimy na nogach. Zapraszamy do współpracy i sprawdzenia nas osobiście
Czekam na tel.Pracowałam z Wami 2017 rok lipiec.czekam na info
Firma prestige nadaje się tylko i wyłącznie pod sprawę w sądzie jak możecie tak oszukiwać ludzi. ZUS jest odprowadzony od najniżej kwoty.... Agencja jest nie pomocna.
Może Pani tylko sobie podziękować ponieważ każda firma zawsze przedstawia warunki zatrudnienia. Opiekunki chlapią się tylko na wysokie stawki nie zrwaracja uwagi na składki i potem takie komentarze dlatego polecam niemieckie warunki. Nie duzo mniejsze wynagrodzenie.Skladki wyoskie ale przynajmniej niemiecka emerytura.
Nie interesują się pracownikami, składki od śmiesznych kwot, umowy wysyłają kurierem żeby człowiek nie miał jak się zapoznać, notoryczne problem z dodzwonieniem się - praktycznie nigdy się to nie udaje, potem jeśli już się uda to obiecują oddzwonić i nic - jakaś masakra, ale już przy rejestracji były PROBLEMY-NIE POLECAM
Dzień dobry Pani Magdo, Jeśli chodzi o umowy to wysyłane są także drogą elektroniczną, a kurier jedynie ułatwia proces rekrutacyjny - mamy Opiekunki z różnych części Polski. A jeśli nie można się do nas dodzwonić, to tylko dlatego, że jest duże zainteresowanie naszą agencją i linia często jest zajęta. Każdy nasz pracownik jest pod opieką swojego koordynatora, więc jeśli doświadczyła Pani jakiegokolwiek braku zainteresowania z jego strony - zapraszam do kontaktu mailowego pod adresem: marketing@prestige24h.pl. Zostanie to sprawdzone i wyjaśnione, gdyż brak zainteresowania pracownikiem na pewno nie leży w naszych standardach. Niemniej bardzo dziękujemy za wyrażoną opinię. Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Prestige24h
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.?
Zobacz opinie na temat firmy Prestige24h Sp. z.o.o. S.K. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 40.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 35, z czego 26 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.?
Kandydaci do pracy w Prestige24h Sp. z.o.o. S.K. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.