Opinie o Przedsiębiorstwo Transportowo-Spedycyjne Wak Trans Sp. z o.o.
Co za stek bzdur !!!. Pracuje tu 15 lat i nigdy nic takiego nie miało miejsca, jest duży nacisk na przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o czasie pracy kierowcy etc. Więc na jakiej podstawie takie (usunięte przez administratora) pracowniku piszesz, domniemam, że krótko tu pracujesz, jeśli długo to sam sobie zaprzeczasz, bo jeśli by tak było to każdy rozsądny by odrazu odszedł z takiej firmy :-) A póki co bawi Cię oczernianie na podstawie nieuzasadnionych własnych wniosków .
Były pracowniku nawiązując do zarzutów które wymieniłeś, Nieprzewidywana wypłata- co za bzdury ! Nigdy nie zarobiłeś mniej niż stawka która jest ustalana przy zatrudnianiu się - jeśli podpisałeś umowę tzn, że odpowiadało Ci- to lub więcej - co jest uwarunkowane wieloma czynnikami m.in jak norma czasu pracy w danym miesiącu, urlopem, chorobowym a przede wszystkim ilością wypracowanych godzin. Za leżenie niestety nie płaci się :). Proste?-proste. Wczasy pod gruszą, paczki na Mikołaja, premie świąteczne i inne dodatki z ZFŚS były i są, więc pracując tu z jakiejś części tych świadczeń korzystałeś - nie pamiętasz??? niestety często tak bywa odchodząc - "zapomina się". Ubezpieczenie jest -Twój wybór jak każdego przyjmującego się tu pracownika, czy przystąpić do niego czy też samemu sobie coś opłacać indywidualnie. Nikt nikogo do niczego nie zmusza. :) Co do odchodzących pracowników- w każdej firmie ktoś przychodzi i odchodzi z różnych powodów, ( wypalenie, nie radzenie sobie z obowiązkami, naruszenie regulaminu i innych obwiązujących zasad i przepisów etc. )-czy to świadczy o tym, że w firmie jest źle ??!!! Podsumowanie. Tak naprawdę, łatwo jest wylać tu swoje żale...jednostronna opinia która nie będzie obiektywna, uwarunkowana osobistymi przesłankami. Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Coś ode mnie na koniec - pracuje w tej firmie 15 lat :). Gdyby było tak źle jak opisujesz, dawno by mnie tu nie było. :_). Po takim czasie mogę powiedzieć jedno - nie brakowało i nie brakuje wariatów, którzy przychodzą tu do pracy i po niedługim czasie odchodzą a potem przedstawiają swoją wersję ;-). no cóż na takich nie ma rady.
Cześć pracowałem na cysternach przed emeryturą.I powiem tak można się z każdym dogadać jak się chce ( chodzi o dyspozytorów) Ja idę im na rękę oni mi tak (wcześniejsze zjazdy, powrót do domu,) jak potrzebowałem coś załatwić bez urlopu Odnośnie wynagrodzenia można może zarobić lepiej w innych firmach ale ja nigdy tutaj nie miałem problemów. Czas pracy pilnowany jest podobnie godziny nocne (kompetentny dyspozytor) Wypłata na czas,wczasy pod gruszą,na dzieci Z minusów dokumenty zdarza się wypisywać ręcznie ostatnio nawet często( liczne problemy z aplikacją) Co do skakania po autach nowi kierowcy na początku tak (starzy nie skaczą) Praca ok przede wszystkim stabilna wypłata i pewna.
jestem bardzo zadowolony z pracy w firmie co prawda jest bardzo odpowiedzialna i stresujaca ale zarobki sa uczciwe prawidłowo prowadzona dokumentacja pełny socjal
Zależy na czym wylądujesz. Butle przeważnie codziennie zjazd do domu, ale jedziesz godziny na max, czasem robisz na wyciągniętej karcie żeby czasu nie przekroczyć, wracasz do domu, padasz na ryj i na drugi dzień to samo. Weekendy i święta niby wolne. Na cysternie nie ma co marzyć o zjeździe do domu codziennie, weekendy pracujące, święta też. Obojętnie ile będziesz jeździć im i tak będzie wiecznie mało. Zarobki nieadekwatne do tej harówy. Trzymaj się z daleka lepiej!
Czy Przedsiębiorstwo Transportowo-Spedycyjne Wak Trans Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Jak teraz wygląda kwestia nadgodzin? Pisali cos o tym, że są zanizane, czy to prawda? Zastanawiają mnie przy tym ewentualne zmiany, bo jakby nie patrzeć nowy rok już minął. Jak przy tym kwestia biura wygląda? czy kojarzycie aktualne widełki dla dyspozytorów?
Wynagrodzenia za nadgodziny nigdy nie były zaniżane (prosimy o niepowielanie nieprawidłowych informacji) - nowy rok nic nie ma z tym wspólnego - Nie poszukujemy nowych dyspozytorów ani pracowników biurowych, których stawki są sprawą indywidualną. W sprawie zainteresowania pracą i omówienia warunków zatrudnienia, proszę kontaktować się bezpośrednio z osobą wskazaną w ogłoszeniu lub na stronie internetowej. Pozwoli to na otrzymanie najbardziej rzetelnych informacji. Dziękujemy za zainteresowanie
W jakim stanie macie tu flotę? Tata chce się przyjąć na kierowcę tutaj, w ogłoszeniu piszą, że obsługiwany ma być ciągnik + cysterna. W jego poprzedniej pracy stan samochodów był największym problemem, jakieś naprawy czy coś, często musiał ogarniać na własny koszt i rękę. Jak to tutaj wygląda? Wynagrodzenie w ofercie to 8500 - 11500, a niżej ktoś wspomniał o 22,50 brutto na rękę. O co chodzi?:D
Dzień dobry, Nasza flota składa się wyłącznie z kilkuletnich pojazdów, mają one maksymalnie do 5-6 lat. Są one na bieżąco serwisowane w autoryzowanych warsztatach producenta oraz w naszym wewnętrznym warsztacie. Kierowcy nie naprawiają u nas pojazdów na własną rękę, muszą natomiast zgłosić nam usterkę, resztą zajmujemy się proceduralnie. Wynagrodzenie między 8500 – 11500 zł netto to widełki płacowe proponowane przez nas dla przewozów międzynarodowych chemii płynnej. Stawka 22,50 zł brutto to stawka bazowa, która powiększana jest o dodatki: za godziny jazdy, za przepracowany dzień, dodatek za wynagrodzenie zagraniczne + jeszcze występują dodatki za pracę w soboty, niedzielę i święta – finalnie dniówka na rękę dla kierowcy za dzień pracy zaczyna się od 425 zł netto/dzień dla transportu międzynarodowego. Niestety nie mamy wpływu na niepełne komentarze, nieprecyzyjne przekazywanie informacji przez innych uczestników, które zakrzywiają realny efekt i warunki płacowe – dlatego doradzamy aby dowiadywać się u źródła, a nie opierać się na lakonicznych komentarzach. Dziękujemy za pytanie.
Hej, a jak pracownik zgłasza usterkę, to wtedy ma postojowe, bo nie ma na czym pracować? Czy dostaje po prostu inne auto i nie ma przerwy? Zgłaszanie tych usterek to jest jakoś elektronicznie czy np. przez formularz papierowy?
Wypadałoby zebranie zrobić. Tak dla przypomnienia stawka godzinowa wynosi od lipca 23,50 zł . Także te opowieści możesz Pan między bajki włożyć, bo stale zaniżane są nadgodziny, które płacicie po 22,50 zł. Dlatego kolejki nie ma do jakichkolwiek dodatkowych wyjazdów.
Jazda, z cysterną z ADR, zaladunek i rozładunek po stronie kierowcy, któy musisz nadzorowac przez cały czas a to jest kilka godzin stania z tyłu przy naczepie. Podstawowa stawka za godzinę pracy to 22.50 zł.brutto. i tyle masz napisane na umowie. Czy trzeba coś wiecej dodawać.
Witam wszystkich praca bardzo stresująca dyspozytorzy zmuszaja do pracy max 15 godzin pauza 45 min przy rozładunku druga 45 niepłatne inaczej śpisz w aucie a jak śpisz to naciagasz godziny bo inny zrobił tą trasę bo szybki Lopez jest a ładunek adr zarobki 4.600 netto zł
Szanowny Kierowco - obecny system wynagrodzenia jest składowym wielu elementów i gwarantuje minimalną stawkę brutto od 30 zł za godzinę pracy + ryczałt za diety i delegacje. Nasi kierowcy doskonale wiedzą, że jest zakaz odbierania pauzy na rozładunku lub załadunku . Każdy pracownik naszej firmy także wie, że może skierować pytania bezpośrednio do zarządzających firmą jeżeli ma jakieś pytania lub wątpliwości - bez z wątpienia jest to atutem, że jesteśmy otwarci na bezpośrednią komunikacje z każdym pracownikiem i zachęcamy do rozmów - proszę samemu wypróbować tę metodę a nie powielać nieprawdę na portalu
Dobrze ten kolega Mark napisał. Mało tego te kwoty podawane sa razem z delegacja. Jeżeli kierowca zarabia 4600 zł netto, za nominał godzin - wypłata podstawowa, łącznie z delegacja. Obiecujecie w ogłoszeniach, ze min. 4800zl, tak na marginesie. 4600zl/20 dni (srednio) = 230zl dniówki :) 230/ 8h = 28,75zl cały czas łącznie z delegacja. Dodatkowy wyjazd extra płatny , gdzie człowiek poświęca swój wolny czas, dostaje za taki wyjazd 100zl więcej do wypłaty . Mniej niż dniówka nominalna . Tak firma chce zachęcić kierowców do jazdy ?! Proszę sobie nie żartować z ludzi póki jeszcze jest kim pracować w tej firmie.
Nie wypowiadaj się Pan jak Premier ???? Wielkie składowe, a za dodatkowy wyjazd płacicie niewiele ponad 100 zł dniowki. Dlatego tez nie ma chetnych kierowców, by jechac Zrozum to w końcu. Możecie sobie przymuszać, zastraszać ale raczej ludzie prędzej się zwolnią i tyle będzie. Na chwilę obecną nie potraficie juz pospinac grafików pracy, a kolejna fala wirusa jeszcze przed nami, urlopy świąteczne, L4 itp. Wypadałoby przemodelować system płac, by kierowca wiedział ile zarobi za kazdy wyjazd (stałe dniowki i wszystko policzalne) Te stałe optymalizowanie kosztów firmy nie wyjdzie na dobre, bo rynek kierowców stale się kurczy. P.S Czekamy na wypłaty na poziomie 5500zl za nominał, a wszystko ponad program 1,5 dniowki .
Żeby tak było jak firma pisze to kierowcy mieliby na umowie 30 zł na godzinę, ewnentalnie ok 5300 zł brutto podstawy (176h). A tak nie jest, bo na umowie jest najniższa krajowa. Od kiedy wylicza się kwotę z wpływu na ROR i dzieli przez nominał godzin by podawać, zecto owa stawka godzinowa?
Firma placi dyżuru 100%. Jest to na pasku w pozycji dyżur lub jest zamieniane na godzinę pracy jeżeli nie wypracowany został nominał godzin - jeżeli uważasz że twój Dyspozytor nie „dogadał” się z tobą to zgłosić do jego przełożonemu - bo błędy i niedomowienia trzeba eliminować
Dzień dobry, faktycznie, wszelkie dodatkowe dyżury są widoczne na pasku wynagrodzenia w pozycji dyżur. W razie wszelkich niejasności bardzo prosimy o kontakt. Dziękujemy za komentarz.
30 złh, hahaha...teraz w 2023 jest 22.50 za inną pracę, tzw. młotki
Czy w Przedsiębiorstwo Transportowo-Spedycyjne Wak Trans Sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
@Pracodawca wypłaty 5700 zł. Nadgodziny poniżej minimalnej ustawowej.
Widzę na stronie firmy ogłoszenie dotyczące stanowiska Kierowca ADR. Bardzo interesuje mnie oferta na System Pracy 4/2 dni. Czytam, że codziennie wraca się do domu... W takim razie - w jakich godzinach się pracuje na tym stanowisku? :)
Dzień dobry, system pracy jest uzależniony od klienta, dla którego wykonujemy usługi, a także od lokalizacji zatrudnienia. W celu uzyskania szczegółów prosimy o kontakt na podany w ogłoszeniu numer telefonu. Odpowiemy na wszelkie pytania. Dziękujemy za kontakt.
Firma Przedsiębiorstwo Transportowo-Spedycyjne Wak Trans Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Kierowca Ce. Czy ktoś wie, jakie warunki oferują? Zależy mi na sprawdzonych informacjach.
5000+ Za transport zmianowy/krajowy . Stawka najniższa krajowa + premia + delegacja .
To o co pytasz tkz „premia” to tak naprawdę dodatek z trzech łącznych pozycji do godzin pracy składający się z - dodatku za godzinę jazdy, dodatku za dzień pracy, dodatku za dzień pracy za sobotę lub niedziele i święto. Wszystko opodatkowane + ZUS. Wyliczane „automatycznie” z karty kierowcy. Wchodzi to także do wyliczenia wynagrodzenia urlopowego i chorobowego. Całość to daje wysokość wynagrodzenia zgodnie z ogłoszeniem o pracę
Dzień dobry, tak jak odpisał nasz przedmówca, premia jest złożona z trzech składowych: 1) dodatek za godziny jazdy; 2) dodatek za dzień pracy; 3) dodatek za soboty, niedziele i święta. Ponadto istnieje również dodatek za godziny dyżuru w podwójnej obsadzie. Wszystkie te dodatki zostały skonfigurowane do wyliczenia na podstawie danych zapisanych na karcie kierowcy. Wchodzą one w skład opodatkowanego i oskładkowanego wynagrodzenia. Delegacje natomiast wyliczane są zgodnie z ustawową stawką. Częstotliwość delegacji jest zależy od wybranego stanowiska pracy, ale zwykle jest to układ 5 na 2 dni. Zazwyczaj kierowcy wybierają wariant z codziennymi powrotami do domu. Dziękujemy za pytanie.
Miałem zadzwonić w sprawie pracy ale taka awantura na forum skuteczne odwodzi od tego zacnego pomysłu.. pozdrawiam.
Osobiście nie nazwałbym aktywności na forum awanturą - Firma działa na rynku od bardzo długiego czasu - wiec jest wiele wpisów. Stabilna, uczciwa firma, która otrzymuje nagrody pracodawcy roku z głosowania pracowników. Pracuje z pełnym bezpieczeństwie pracownika. Warto zadzwonić - rozmowa nic nie kosztuje
Koledzy napisał by ktoś na jakie zarobki można liczyć w tej firmie, chodzi mi o oddział Dąbrowa Górnicza i jazda po kraju z góry dzięki
Nie licz na cuda. Widełki jak i system pracy, które podają w ogłoszeniu nie są realne. W firmie matematyka (wynagrodzenie) działa tylko na korzyść pracodawcy ;)
Dzień dobry, kwestia wynagrodzeń zawsze pozostaje otwarta do omówienia, zarówno przed podpisaniem umowy, jak i w trakcie zatrudnienia. Zarząd stosuje politykę otwartych drzwi wobec wszystkich pracowników i nie ukrywa przed nimi składników wynagrodzenia. Wysokość wynagrodzenia kierowcy może faktycznie różnić się w poszczególnych miesiącach, jednak wpływ na jego wysokość ma mnóstwo czynników. Ilość składników wynagrodzenia jest duża. Różnice wynikają także z tego, że jest to system pracy równoważny. Co do systemów planowania pracy to trzymamy się tego, co zostało zaproponowane przy zatrudnieniu. W ciągu roku jednak zdarzają się sytuacje, kiedy trzeba zastąpić innego kierowcę. Mamy tu na myśli sezon urlopowy oraz tzw. sezon chorobowy. Oba łącznie mogą trwać praktycznie cały rok. Być może stąd wynika nieścisłość co do systemów pracy panujących w naszym przedsiębiorstwie. Dziękujemy za komentarz.
Ty to chyba z konkurencji jestes - jest tak jak podaja widwlki i regularnie wypłacają- DG to dla niebieskich praca na cystrrnach i jedna ze spokojnieszych - tylko dniówki i zgodnie z przepisami - kasa zgodnie z tym co zostalo ustalone -
Coś jest nie halo. System urlopowy i chorobowy cały rok?
Dzień dobry, nie system, tylko tzw. sezon, i tak, cały rok, ponieważ różne schorzenia mogą trapić pracowników, a przeziębienia zwykle przez ok. 3/4 roku, natomiast sezon urlopowy to zwyczajowo okres letni od czerwca do września. Oczywiście powodów absencji jest więcej, ale wymieniliśmy dwa główne. Dziękujemy za komentarz.
Powiem tak - słowa dotrzymują co do pracy, wynagrodzenia i maja być niedługo podwyżki - faktycznie stawka godzinowa plus premia i dodatki za godziny nocne, dyżury, dodatki w dni wolne - nie kombinowania na lewo, normalna umowa prace i duże składki ZUS odprowadzone - w tym roku jeszcze wpadły dodatki świąteczne i wakacyjne poza wypłata - zawsze to jaki 1000 do przodu - a jak nie ma pracy i godzin to gwarantowane minimum i tak wypłaca
Ja nie wiem o co chodzi ludziom? Pracuje tu juz ze 3 lata i jakos narzekac nie moge! Wyplata do 10 kazdego miesiaca jest. Wynagrodzenie jest takie na jakie sie umawialem. Jak mi cos kiedys nie pasowalo to pogadalem i wyjasnilem. Zeby zarobic to trzeba po prostu robic, nie stac po krzakach. To czas chociaz szybciej leci! Pracowalem na firance w Niemczech i tam się namachalem. Teraz na cysternie spokoj. Jest ok i nie zrezygnuje poki co.
Wypowie się ktoś na temat pracy w wak trans oddział brzeg dolny??
W ogłoszeniu jest podane, że wyplata gwarantowana to 5000pln W czasie rozmowy okazuje się że to jest już 4600pln.Wychodzi na to, że firma już na samym początku mija się z prawdą..To jak to w końcu jest?
Dzień Dobry, dla uściślenia, w ogłoszeniach nie jest użyte słowo "gwarancja" wynagrodzenia. Podana wartość w ogłoszeniu to realna wysokość wynagrodzenia kierowcy w danym dziale dystrybucji. Nadmienię, że w firmie jest 5 różnych działów dystrybucji, które znacząco różnią się charakterem pracy, a zarazem wysokością wynagrodzenia. Na przykład dla transportu krajowego cystern przedział wynagrodzeń wynosi od 5000 do 7000 PLN netto, a dla lokalnej dystrybucji butli jest to przedział od 4500 do 6000 PLN netto. Wszystkie umowy są podpisane na umowę o pracę godzinową, a wysokość wynagrodzenia zależy m.in od ilości wypracowanych godzin. Dziękujemy za zwrócenie uwagi. W kolejnych ogłoszeniach doprecyzujemy informację.
bylas na rozmowie ze wiesz o takich niescislosciach ... firma wyjasnia sprawe, nie moglas o to dopytac jak cos ci nie gralo podczas rozmowy ?
Dzień dobry, po zaproszeniu na rozmowę kwalifikacyjną staramy się wyjaśniać kandydatom do pracy wszystkie nurtujące ich kwestie. O każdy element zatrudnienia można dopytać, a naszym zadaniem wtedy jest odpowiedzieć zgodnie z panującymi realiami i w sposób satysfakcjonujący kandydata. Nasze oferty staramy się pisać w sposób jak najbardziej oddający rzeczywisty charakter pracy na danym stanowisku. Rozumiemy jednak, że pewne zagadnienia mogą podlegać dodatkowym wyjaśnieniom. Zwłaszcza tematy płacowe. Dziękujemy za komentarz.
Dzień dobry, wszelkie szczegóły wynagrodzenia są omawiane z kandydatem podczas rozmowy kwalifikacyjnej i przed podpisaniem umowy. Informacja o stawce godzinowej na okresie próbnym również nie jest zatajana przed kandydatami. Po zakończeniu trzymiesięcznego okresu próbnego następuje podniesienie stawki. Dziękujemy za komentarz.
Jakie są warunki zatrudnienia w Przedsiębiorstwo Transportowo-Spedycyjne Wak Trans Sp. z o.o.?
Dzień Dobry - podstawa zatrudnienia to umowa o pracę - mamy kilka regionów i charakterów pracy - uzależnione od lokalizacji i naszego klienta - Zalecamy kontakt bezpośredni w celu uściślenia rodzaju, charakteru i miejsca pracy. telefon Pan Krzysztof 602.495.809
Witam, jak wyglądają pierwsze kroki w firmie? Tzn. czy poza rozmową kwalifikacyjna są jeszcze jakieś jazdy próbne? Jak długo trwa szkolenie zanim siądzie się samemu za kółko? Czy firma płaci za okres szkolenia?
Dzień Dobry, Jazda próbna wykonywana jest przed przyjęciem do pracy a okres szkolenia powinien się zamknąć w 1 miesiącu - zwyczajowo praca w podwójnej obsadzie. Osoba szkolona otrzymuje pełne wynagrodzenie za okres szkolenia. Pozdrawiam
Mam pytanie. Czy poza adr na cysterny wymagane są również papiery na nalewaki UDT?
Witam. Pracuje w tej firmie i nigdy nie spotkałem się z tym aby tak przestrzegać przepisów wszystkich... według mnie firma na poziomie . Przejeździłem swoje e to co oferuje wak nigdzie nie dostaniecie . Kierownik transportu jak i reszta kadry kierowniczej bardzo wporzadku . Masz problem wystarczy przyjść,zadzwonić cokolwiek a napewno się dogadasz . System pracy zalezny od tego jak chcesz pracowac i logiczne jest to ze jak malo robisz mniej zarabiasz ale fakt faktem wszystko legal . Krotko zwięźle i na temat firma godna polecenia . A ci co piszą takie bzdury to nadają się tylko do rozwożenia pączków. Pozdro
nigdzie nie dostaniemy tego, co oferuje ten pracodawca? To co on takiego daje? :D Zaskocz mnie Haha
Szkoda że nikt nie wspomina o tym ze szefowie kaza zaladunki i rozladunki wykonywac na pauzie anie na mlotkach zeby czasem wiecej nie musieli zaplacic. Jeszcze tam pracuje, ale juz niedlugo.
Witam, jeśli uważasz, że ktoś kazał znaczyć pauzę zamiast innej pracę, to zapraszam przeanalizujemy wszystkie czynności które są znaczone na karcie kierowcy. Bo nie mieści mi to się w głowie. Jak już piszecie to piszcie choć prawdę, na Twoim miejscu zapadł bym się w tej chwili pod ziemie ze wstydu.
W firmie panuje całkowity zakaz wykonywania pracy na PUAZIE - wszystkie prace załadunków i rozładunków muszą być wykonywane na motkach Nie jest prawdą aby, któryś z szefów zatwierdził i tym bardziej kazał wykonywać pracę na Pauzie W przypadku wystąpienia takiej sytuacji należy ją niezwłocznie zgłaszać do działu rozliczeń kierowców celem jej wyeliminowania W razie wątpliwości lub pytań - zespół rozliczeń pozostaje do dyspozycji w celu wyjaśnienia wątpliwości
Co za stek bzdur !!!. Pracuje tu 15 lat i nigdy nic takiego nie miało miejsca, jest duży nacisk na przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o czasie pracy kierowcy etc. Więc na jakiej podstawie takie (usunięte przez administratora) pracowniku piszesz, domniemam, że krótko tu pracujesz, jeśli długo to sam sobie zaprzeczasz, bo jeśli by tak było to każdy rozsądny by odrazu odszedł z takiej firmy :-) A póki co bawi Cię oczernianie na podstawie nieuzasadnionych własnych wniosków .
Pracowniku, a może raczej prezesie? Bądź łaskaw rozliczyć fakturę za to że KTOŚ pracował żebyś TY mógł czerpać z tego profity !!! (usunięte przez administratora)!
Dlaczego nie rozliczacie się z faktur? Dlaczego milczycie?
To powiedz dlaczego oglaszacie się, że płacicie min. 4800 zł, jak płacicie 4600 zł. . Juz na wstępie oszukujesz ludzi i dziwisz się, że nie na kto Ci jeździć. Dodatkowe wyjazd płacicie po 80 zł netto , jeśli ktoś wypełnia nominał godzin ... wybacz ale za miskę ryżu nikt normalny Ci w dodatkach nie pojedzie. Sam sobie jeździj ????.
Roman, może sprawdzisz czy przystąpiłeś do programu PPK. Pracodawca odprowadza swoją cześć dla każdego pracownika, ale pracownik, który przystąpił do programu również odprowadza cześć składki ze swojego wynagrodzenia. Dlatego prawdopodobnie wynika ta różnica. Przystąpienie do programu PPK jest dobrowolne
@Waldek. Płac jak konkurencja (Dino) od min. 5500 netto to i kierowców Ci nie braknie . Pozdrawiam.
Gdzie Waldus zapłaci . Przez 3 miesiące zaniży wypłatę , a w październiku da 200 zł do premii o powie , ze to podwyżka heh Stary myk . Będzie odpływ kierowców.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Przedsiębiorstwo Transportowo-Spedycyjne Wak Trans Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Przedsiębiorstwo Transportowo-Spedycyjne Wak Trans Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Przedsiębiorstwo Transportowo-Spedycyjne Wak Trans Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 5 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!