Misja i wartości
Misja
Celem firmy Lonza-Nata jest wspólne dążenie do ciągłego rozwoju, a miarą jej działania jest coraz lepsza jakość produktów. Przesłaniem marki jest nawiązanie do dalekowschodniej koncepcji filozoficznej o współistnieniu dwóch żywiołów: Yin i Yang. Woda sprzed tysięcy lat jest czerpana przez człowieka z jego wiedzą i najnowszą technologią. Lonza i Nata wzajemnie się uzupełniając, oferują doskonały produkt ze wspólnego źródła, adresowany do świadomego konsumenta.
Wartości
Uważamy, że uczciwość jest warunkiem koniecznym do osiągnięcia sukcesu i stabilności firmy. Reputacja i zaufanie klientów jest dla nas jedną z najistotniejszych wartości. Szanujemy konsumentów, staramy się sprostać ich oczekiwaniom, gwarantując wysoką jakość. Doceniamy również wkład i inwencję każdego pojedynczego pracownika, respektując jego osobowość. Ponosimy jednak całkowitą odpowiedzialność za pracę Firmy jako całości.