Opinie o Marina Club w Siła

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Marina Club. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w Marina Club o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Marina Club w Siła

PK Nowy wpis
Pracownik

Praca w tym obiekcie to czysta przyjemność. Współpracownicy są kompetentni, rzeczowi i profesjonalni. Wspaniałe widoki towarzyszą przez cały dzień pracy. Co ważne, hotel działa na ściśle określonych procedurach, których po prostu trzeba przestrzegać. Nie ma miejsca na nieład. Management dokłada wszelkich starań, aby w firmie panował porządek. Jeszcze inną zaletą jest to, że hotel jest po prostu przepiękny.

Miłego Dnia Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Dopóki miejsce nie przestanie posiadać toksycznej atmosfery i wywyższania się Państwa prezes nikomu nie polecam pracy w tym miejscu. Mój staż ok. 3 lat, zwolniłam się jakiś czas temu. Podjęcie decyzji o zwolnieniu była jedną z najlepszych w życiu. Ciągłe nękanie po pracy wiadomościami dlaczego to? dlaczego tamto? Pensja zawsze na czas lecz nie adekwatna do obowiązków. Niektórzy urodzili się z kijem.....

prosecco :))) Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Witam wszystkich odwiedzających ta stronę :))) Czytam tak i czytam te opinie o pracy w Marinie i jednak nie wytrzymałem. po Nicku większość się domyśli kto pisze i o kogo chodzi ale chyba czas postawić sprawy jasno...... trochę tu napisze...:) i nie będzie tu lizostwa czy przypodobania sie komuś bo już w tej firmie nie pracuje... Pracowałem w tej firmie w sumie 6 lat....3 razy odchodziłem i 3 razy wracałem a 4 raz odszedłem już na zawsze (problemy personalne i współpracowników ) chociaż ciągle jakoś mnie tam ciągnie, i odrzuca ..ale takie jest życie ...Marina ma to cos w sobie...i na pewno nie Prezesostwo...nie musze tego rozwijać.... Nigdy nikt mi nie powie ze ktoś nie dostał wsparcia od Menagerów danej sekcji jeżeli o to poprosił, albo nie dostał podwyżki jeżeli dal konkretne powody i przykłady, pozwolę sobie napisać po imieniu czy to Marta , Agnieszka, czy Jola jeżeli był problem wystarczyło iść i porozmawiać, zawsze One trzy były wsparciem i zawsze jeżeli mogły to pomagały (innych osób na tych miejscach sobie nie wyobrażam ) Pamiętajcie jedno ze Menagerowie zawsze odpowiadają za was wszystkich przed zarządem i to One musza świecić oczami za was wszystkich. Krótko.. wynagrodzenie zawsze na czas, wymagania - jak wszędzie zawsze duże ale to kwestia tego co sobą reprezentujesz i co dajesz Wymagacie dużo ale co dajecie od siebie ? Jeżeli dacie cos od siebie i przedstawicie konkrety ? zawsze to dostaniecie....to jest nie zaprzeczalne.... Z całego serca polecam tą firmę, z kimś w pracy się dogadacie albo nie jak wszędzie Ale nie można powiedzieć ogólnie nic złego nie licząc "szanownego" grona prezesostwa hahah I to co napisze to nie jest pod lizaniem się bo ta firmę już pożegnałem Ale Menagerowie robią naprawdę dobra robotę P.Agnieszko dziękuje za te 6 lat :))) Pozdrawiam

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy firma Marina Club udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Marina Club? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
ANiePowiem
Były pracownik

Też w kilku zdaniach postanowiłem odnieść się co do Pani Marty M bo co do samego miejsca pozwolę opinie ukształtować sobie samemu. Osobie dzięki której nauczyłem się bardzo wiele. Czy do w podejściu do pracy czy życia prywatnego. Marta to osoba ,która niezależnie czy problem wynika w relacjach między pracownikami czy też pracy codziennej(szczególnie w sytuacjach klientami o których jak wiemy można napisać nie jedną książkę) wiedziała jak praktycznie natychmiastowo znaleźć rozwiązanie. Po zaczęciu pracy w Hotelu Marina moje doświadczenie z recepcja było praktycznie zerowe. To właśnie Marta wdrążyła mnie w zawód recepcjonisty. Nie zapominajmy ,ze stanowisko to w wysokim standardzie hotelu nie jest łatwym zadaniem. Teraz po kilku letniej przerwie w pracy w ww hotelu jest to osoba ,którą wspominam na prawdę bardzo dobrze. Życzę każdemu niezależnie w jakim miejscu pracuje mieć nad sobą taką osobę jaką jest Marta. (Pozdrowienia również lecą do Joli,Agnieszki,Marty A. Kasi i Karoliny pamiętam o was dziewczyny :) )

@była_recepcjonistka
Były pracownik

Witam wszystkich zainteresowanych! :) Jakiś czas temu (sezon letni 2022) mialam przyjemność pracować jako recepcjonistka w Hotelu Marina Club w Sile i na prawde moge z czystym sercem polecić to stanowisko. Było to jedno z lepszych stanowisk, na których do tej pory pracowałam. Niestety z powodu zmiany planów życiowych i miejsca zamieszkania musiałam zrezygnować. Jak wiadomo stanowisko recepcjonisty, tym bardziej w 5-cio gwiazdkowym hotelu nie jest dla każdego. Trzeba być cierpliwym, mieć poczucie odpowiedzialności i przede wszystkim trzeba wykazać się zaangazowaniem aby wszystko funkcjonowało jak należy. Praca recepjonisty w tak wielkim obiekcie jest niezwykle ważna. To własnie recepcjnista/-ka łączy ze sobą i przekazuje informację pomiędzy wszystkimi mozliwymi działami. Na szczęscie nigdy nie jest sie pozostawionym samemu sobie. Tak właściwie zawsze można bylo liczyć na pomoc kazdego, kogo się poprosiło. Koordynacja tego wszystkiego to nie lada wyzwanie, ale warto sie go podjąć dla wlasnej satysfakcji i satysfakcji odwiedzających Marinę gości, którzy bardzo doceniają miłą obsługę hotelu i nie kryją się z wystawianiem opinii, także tych personalnych pracownikom. Można je znależć na roznych forach bookingowych. Dzieki grupie na Whats App, informacje docierały szybko do odpowiednich osob i były przekazywane między zmianami, tak aby każdy pracwnik był na bieżąco z tym co moze się wydarzyc danego dnia w hotelu, czy o co może poprosić gość, który np. zglosi sie do recepcji po odbiór zagubionego 2 dni temu telefonu, czy ulubinego pluszaka dziecka, który został w restauracji po śniadaniu. Już czekaliśmy wtedy ze zgubą. Zwarci i gotowi do pomocy gościom! :) Grupa jak i hotel funkcjonują 24/7, wiec nic dziwnego, ze bywalo to uciązliwe ale jak ze wszystkim trzeba poprostu umieć zachować work-life balance. Poza tym działa to w obie strony. Nikt nie jest w stanie (zwłaszcza na początku pracy) zaznajomić się ze wszystkimi panujacymi procedurami i wtedy moze poprosić o pomoc własnie na Whats Appie. Zawsze znajdzie się ktoś kto akurat jest w stanie pomóc czy to managerki Pani Marta M., Pani Agnieszka czy inny kolega/kolezanka recepjonista/-ka, nawet póżno w nocy. Zarobki były fajne, adekwatne do stanowiska. Atmosfera na recepcji i w całym hotelu była na prawdę świetna, swobodna i koleżeńska, aż chciało sie przychodzić do pracy. Praca w hotelu przynosi dużo wyzwań ale dlatego jest ciekawa i nie jest nudna, bywa nieprzewidywalna i satysfakcjonująca. Bardzo serdecznie wspominam ludzi których tam poznałam, uśmiechy gości i słowa uznania. To na prawdę cieszy. Zachęcam do podjęcia pracy w Hotelu Marina Club (chociażby na sezon) KAŻDEGO kto lubi pracę z ludzmi i nie lubi nudy. Chętnie wracam tam wspomnieniami! Koleżanka z Holandii

@123Porto
Były pracownik

W hotelu Marina Club w Sile byłam pracownikiem recepcji, czekałam na dzień aż ten koszmar się skończy, zakończyłam tam pracę bez podania prawdziwego powodu, bo tam nikt nie lubi prawdy i szczerości. Niestety wszystkie negatywne opinie nt.Mariny to prawda, ludzie nie wierzcie że jest inaczej. Miejsce ciężkie do współpracy , winni są temu ludzie, managerowie wożą się wysoko jakby nie wiadomo kim byli, czasami nawet nie odpowiadając po ludzku „Dzień dobry” , z resztą właściciele również, każą się sobie kłaniać w pas a „szanowna córka”właścicieli wchodząc do hotelu odwraca głowę, nie mówiąc swoim pracownikom po ludzku „dzień dobry”- średniowiecze. Poszczególne działy nie współpracują ze sobą, wręcz przeciwnie, donoszą na siebie nawzajem chcąc pokazać swoją lepszość . Brak komunikacji, współpracy, wzajemnej pomocy, zrozumienia, managerowie czują się na tyle ważni że miażdżą słowami, mobbingują, podcinają skrzydła, kopią dołki pod pracownikami ( i sobą nawzajem), wyciągają wszystkie brudy które często są tylko drobnostkami do poprawienia aby donieść „wyżej”, bardzo często reagują krzykiem- oni po prostu krzyczą na pracowników ! Najgorszy jest Dominik W.- bardzo toksyczny chłopak , który jest lizusem prezesa, dlatego czuje się tak ważny, jest arogancki, bezczelny , gardzi ludźmi , „dusi” się od swojego ego wyższości, zatruwa ludziom pracę chwaląc się głośno że „ Jakby chciał, to pewne osoby wyleciałyby z pracy” bo ma takie plecy u prezesa, ubliża innym pracownikom, obraża ich, mobbinguje. Jest fałszywym i toksycznym człowiekiem , narcystycznym kłamcą, ma wiele za uszami ale niestety prezes ma klapki na oczach i tego nie widzi… ale za to inni pracownicy już tak, wszyscy to widzą tylko nie prezes. Na recepcji mieliśmy managerkę która ujeżdżała nas psychicznie, wiecznie pretensje i krzyczenie na pracowników 24/h, głównie na grupie na whats app i na messengerze, nie dała żyć , potrafiła pisać i ochrzaniać o każdej porze dnia i nocy. Pracownicy byli wykończeni psychicznie. Atmosfera w pracy była fatalna.Kiedy zmienili na nową managerkę fajną, kulturalną, cierpliwą, to nieznośna sytuacja spowodowała jej odejście, nie dziwię się, w przeciągu krótkiego czasu kilku pracowników recepcji postanowiło odejść, w sumie i tak codziennie słyszeli że: *recepcja jest do niczego *że kiedyś było lepiej *że(usunięte przez administratora) Najwięcej pretensji do recepcji miały działy które miały najwiecej za uszami np. dział sprzedaży, kierowniczka housekeeping , chyba w ten sposób chciały ukryć swoje grzeszki wylewając pomyje na recepcję. Zarząd ma zbyt małe zaufanie do pracowników, sprawdzają każdy kąt, wtrącają się dosłownie do wszystkiego wytykając palcem wszystko, jak wychodzą z hotelu wszyscy oddychają z ulgą choć przez chwilę- współpraca z nimi jest ciężka. Każda prośba o pomoc, każde zażalenie zatrzymuje się u pani dyrektor, która zamiata sprawy pod dywan i nic nie dociera do zarządu. Ludzie nawzajem się obgadują,pracownicy wiedzą dużo a zarząd nic. Gdyby ktoś z nami normalnie rozmawiał i miał do nas szacunek, to takie opinie omawiane byłyby wewnątrz firmy a nie w miejscu publicznym. Powodzenia .

2
@Pracownik
Pracownik
@@123Porto

W Hotelu Marina Club, od kilku lat pracuję na stanowisku managerskim. Przeczytałam Twój wpis z uwagą i nie mogłam przejść obok niego obojętnie bo pracowałyśmy razem i dobrze wiesz, że hotel funkcjonuje w oparciu o procedury, w które wdrażany jest każdy pracownik. Zarząd i Dyrekcja po prostu oczekują stosowania się do tych procedur, ponieważ to właśnie one stwarzają poczucie bezpieczeństwa i wyznaczają tryb naszej codziennej pracy. Osobiście uważam, że to jedyna słuszna droga, aby zapanować nad dobrą współpracą między działami w tak dużym obiekcie. Dlatego bez szerokiego komentarza pozostawię opisaną przez Ciebie kwestię zaangażowania Zarządu w pracę hotelu. Jest to po prostu dbałość o szczegóły, estetykę i pierwsze wrażenie Gościa. Zespół rotuje jak wszędzie indziej w tej branży. Wiele jednak osób, które odeszły z Mariny, po doświadczeniach u innych pracodawców wracało do naszego hotelu z nienajlepszą opinią o konkurencji. Można by rzec „wszędzie dobrze gdzie nas nie ma”. Te osoby współpracują z nami do dziś a bardzo dobre opinie o obiekcie, które można przeczytać na stronach typu Google, Tripadvisor czy Booking.com, świadczą o wysokiej jakości pracy całego naszego zespołu. Naprawdę każdemu życzę możliwości pracy z tak ciekawymi i uśmiechniętymi ludźmi jak w Marinie i mam tu na myśli zarówno pracowników poszczególnych działów jak i Managerów. Zarząd wyciąga wnioski i widzi niepożądane zachowania wśród pracowników. O ile dobrze obserwuje, osób, których dotyczy pozostawiona tutaj niepochlebna opinia już z nami nie ma bądź pracują na innych stanowiskach, a to też o czymś świadczy … Wiesz … jeszcze jedno … ja tu nie widzę nigdzie „szanownych córeczek”, przeciwnie, myślę, że każdy kto pracuje w tym obiekcie na swoim stanowisku zapracował sobie na nie ciężką pracą. Każda osoba, która widzi potrzeby Gościa, jest rzetelna, lojalna i wkłada serce w swoją pracę zostanie tu zauważona. Dlatego też każdego, kto przez chwilę zawahał się przed wysłaniem do nas swojej aplikacji gorąco zachęcam do kierowania się swoim rozumem a nie komentarzami, które często nie mają pokrycia w rzeczywistości.

WifiMoney
Były pracownik
@@123Porto

Odnosząc się do opinii użytkownika @Porto123 absolutnie nie mogę się zgodzić z jej treścią. Byłem pracownikiem recepcji przez pół roku oraz bardzo dobrze wspominam ten czas. Hotel Marina Club posiada bardzo dobre opinię na wszystkich serwisach bookingowych oraz z własnego doświadczenia wiem ilu stałych, zawsze zadowolonych gości odwiedza go przez cały rok. Nigdy nie spotkałem się z sytuacja gdy któryś z właścicieli czy zarządu nie odpowiedział mi „Dzień dobry” - wręcz przeciwnie. Menadżer recepcji w okresie w którym pracowałem wykazywał się dużym zaangażowaniem w swoją prace jak i w wprowadzeniu mnie w system czy procedury hotelu mimo, że nie miałem poprzedniego doświadczenia w tej branży, menadżer odpowiadał na Moje telefony nawet późnymi wieczorami by mi pomóc, i rozwiązać komplikacje. Również na dalszym etapie pracy zawsze mogłem liczyć na instrukcje ze strony menadżera czy innych pracownikow więc nie zgadzam się z wątkiem (usunięte przez administratora) czy podcinania skrzydeł. Odnosząc się do kwestii krzyków na pracowników to już jest totalna bzdura, nigdy nie doświadczyłem ani nie słyszałem żeby któryś z menadżerów czy zarządu na kogoś podnosił głos. Co do grupy WhatsApp - fakt czasami bywała ona uciążliwa, ale jednak przez tą grupę przechodziły bardzo ważne informacje, bardzo szybko poprzez grupę można było również uzyskać pomoc w jakieś nagłej sytuacji czy nadrobić newsy z poprzedniej zmiany - po wyjściu z pracy wystarczyło grupę wyciszyć by nie być jak wspomniał użytkownik @Porto123 „ujeżdzany psychicznie” przed przyjściem na zmianę, zapoznać się z treścią grupy by być na bieżąco i to wszystko :) Nikt nikomu nie nakazywał śledzić grupy przez 24h, grupa funkcjonowała przez 24h - fakt - ale ciężko żeby nie funkcjonowała skoro recepcja w hotelu jest 24/7 :) Jeśli chodzi o zarząd czy właścicieli, nigdy nie miałem żadnego złego doświadczenia w komunikacji z nimi, mało tego - gdy zdecydowałem negocjować warunki zatrudnienia - zarząd był bezkonfliktowy, ugodowy i profesjonalny. Proszę absolutnie nie kierować się jedną opinią przy składaniu CV, jestem wręcz pewny, że każdy zaangażowany pracownik zostanie doceniony w Hotelu Marina Club.

Prima
Pracownik

Branie na recepcję ludzi bez wcześniejszej pracy w tym hotelu jest nieporozumieniem, stanowisko które wymaga wiedzy o wszystkim co związane z hotelem. Szefostwo być może nie zdaje sobie z tego sprawy

Administrator

Jeśli pracowałeś w przedsiębiorstwie Marina Club w mieście Siła to dodaj o niej opinię i oceń ją jako pracodawcę. Podziel się swoimi doświadczenia związanymi z pracą w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Marina Club - Siła

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Marina Club?

    Zobacz opinie na temat firmy Marina Club tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Marina Club?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Marina Club
Przejdź do nowych opinii