Kierownik sklepu ktory sie nie przedstawil zwracał sie do mnie podniesionym głosem prawie ze krzyczac na mnie .Sprawa dotyczyła pracownika sklepu ktory na temat brakujacych zaslepek do lestew do paneli powiedział mi ze mam wymienic sobie panele .Kierownik bardzo nie miły krzyczal wrecz na mnie ze co on ma teraz zrobic .swoja postawa i zachowanie wrecz arogancki i cisnie sie slowo ch...........ki .A wystarczylo tylko powiedziec PRZEPRASZAM i sprawa byla by zalatwionadnia 16.03 2019 r Wałcz
Jestem niemile rozczarowana podejsciem do klienta przez Pana który podczas rozmowy telefonicznej przedstawił się ze jest kierownikiem sklepu .Jestem stałą klientką sklepu ,ostatnio zakupilam wszystkie materialy potrzebne mi do budowy ganku ,suporeks ,nadproża,klej ,cement ,drzwi wejsciowe itp..i futrynę do drzwi wewnetrznych poniewaz jak mi obiecano skrzydlo będzie za pare dni na sklepie ...po uplywie obiecanego terminu wyznaczono następny termin za tydzien,..minął tydzień wiec w dniu dzisiejszym zadzwonilam z zapytaniem czy drzwi juz są ...w odpowiedzi uslyszalam ze jestem natrętna ,uslyszalam rowniez ze Pan kierownik ma ponad szesdziesiąt lat i zna te numery ,a o co konkretnie mu chodzilo to nie wiem,zarzucil mi ze klamie mówiac ze dzwonie po raz pierwszy w dniu dzisiejszym poniewaz wydzwanialam juz wczesniej ,co nie mialo miejsca ..na moje tlumaczenie ze dzwonie po tygodniu po raz pierwszy dzisiaj ,nie zareagowal, tylko dalej uniesionym glosem kontynuowal swoj wywód ,mówiąc ze ktoś juz dzisiaj z mojej miejscowosci dzwonil w sprawie drzwi ,po czym rozlaczyl sie ...ale to nie bylam ja ,widocznie ktos rowniez zniecierpliwiony dopytywal sie o towar..Nie rozumiem postepowania przedstawiciela tak powaznej firmyw stosunku do klienta..moze Pan kierownik mial zły dzien, ale to wcale nie tlumaczy Jego postepowania w stosunku do mnie ..