brak logo

Solarek sp.k.

Bydgoszcz

Opinie o Solarek sp.k.

Aniołznieba 2015-01-26 18:58:33
Pan (usunięte przez administratora) to kreatywny kłamca. Obiecuje wielkie pieniądze, których nigdy nie zobaczysz. Firma zajmuje sie sprzedażą abonamentów felefonicznych dla Orange. Plan miesięczny dla konsultanta jest tak skonstruowany żeby nie udało się go osiągnąć, a tym samym pracujesz tylko za najniższą krajową. Nawet jeśli zabraknie ci tylko jednego klienta nie masz szans na premie. Na koniec powiedzą ci, że się nie nadajesz i dziekujemy. Szczerze odradzam tego pracodawce!
6
anonim 2015-04-22 12:55:11
Ktoś chyba chce zrobić antyreklamę Solarkowi. Plan miesięczny jest najbardziej przystępny jeśli chodzi o Call Center w całej Bydgoszczy. Po 8 podpisanych umowach dają umowę o pracę! Na zleceniu jest system motywacyjny (po chyba 6-ciu umowach jest 11/h, a po 8 - 12/h itd). To prawda, że jeśli zabraknie jednego klienta, to nie ma premii, ale to chyba wszędzie tak jest. Przynajmniej nie zabierają umów za czasy połączeń, ani nie każą zostawać dłużej, żeby coś odrobić. Warunki przedstawione zarówno w ogłoszeniu, jak na rozmowie zgadzają się z rzeczywistością i są naprawdę ok w porównaniu z tym, co jest gdzieś indziej. Zgodzę się z przedmówcą, że w końcu wyrzucą, jak się człowiek nie nadaje, ale i tak trzymają dłużej niż gdziekolwiek. Jeśli ktoś decyduje się na taki rodzaj pracy, to polecam właśnie tę firmę.
1
spoko firma :) 2015-07-03 14:19:53
To trzecie Call Center, w jakim pracuję (wcześniej pracowałem w Toruniu i innym w Bydgoszczy) i jak na razie najlepsze! Fajna atmosfera, nikt się na Ciebie nie drze, jak bywało gdzieś indziej, fajni ludzie, chce się wstawać do roboty :D
Jeśli ktoś decyduje się pracować w tej branży, to polecam właśnie te firme
aaa 2015-07-15 12:19:53
szukają, tylko na innych portalach. Co do rotacji, to rzeczywiście mała jak na Call Center, ale to chyba dobrze...
student 2015-07-21 17:13:42
jeśli nie masz doswiadczenia to szczerze odradzam, ja szukałam jako studentka pracy na wakacje i dostałam się tam. Po 9- dniach podziękowali mi za współpracę ze względu na to, że przez 9- dni nie podpisałam umowy z klientem. co chwile jest tam ktoś nowy. Cały czas przeprowadzają szkolenia żeby zatrudniać innych i nie wypłacać im za cały miesiąc. Najgorsza firma jaka może być
student 2015-07-21 17:15:13
jeśli nie masz doswiadczenia to szczerze odradzam, ja szukałam jako studentka pracy na wakacje i dostałam się tam. Po 9- dniach podziękowali mi za współpracę ze względu na to, że przez 9- dni nie podpisałam umowy z klientem. co chwile jest tam ktoś nowy. Cały czas przeprowadzają szkolenia żeby zatrudniać innych i nie wypłacać im za cały miesiąc. Najgorsza firma jaka może być
aszka 2015-08-05 21:46:29
zrezygnowałam już na szkoleniu, kiedy pewien Pan - ponoć najlepszy pracownik - klientów określał mianem "buraki", może to pierdoła, ale daje do myślenia...
3
do studenta 2015-08-31 15:49:28
student - szkoda, że nie napisałaś, że dostałaś od szefa drugą szansę... Wszyscy w firmie wiedzą, kto jest autorką komentarza powyżej, bo nieczęsto zdarza się, że dziękują komuś po kilku dniacvh. Zapomniałaś dodać, że podczas 9 dni pracy nie tylko nic nie sprzedałaś, olewałaś, co się do Ciebie mówi, widać, że przyszłaś tylko i wyłącznie dla godzinówki, aa tu nie do konca o to chodzi. Wypadałoby napisać, że wróciłaś do pracy, bo przekonałaś szefa, że potrafisz sprzedawać. Niestety okazało się, że jednak nie potrafisz. rzeczywiście przychodzą do firmy osoby bez doświadczenia, ale każdy po kilku dniach ogarnia już, o co chodzi. Od tego jest też szkolenie i praca z trenrem. Każdy przyzna, że na początku lekko nie jest, ale wystarczy trochę chcieć. Tobie chęci zabrakło.
Osobiście POLECAM tę firmę za względu na fajną atmosferę, realne cele i dobre warunki. W porównaniu z wcześniejszym CC, gdzie miałem wątpliwą przyjemność pracować - to tu jest bajka :D
5+! 2015-10-02 13:01:50
Polecam te firme ze wzgledu na dobra atmosfere i podejscie pracodawcy do pracownika. Warunki takie, jak przedstawiane w ogłoszeniu,a potem w umowie. Praca na poczatku niełatwa, ale można się nauczyć i robić ładne wyniki. Dobra atmosfera bo fajni ludzie pracują. Chce sie wstawac do pracy!!
nie zadowolony 2015-10-02 22:20:49
To prawda, caly czas trwa rekrutacja i przyjmuja nowych.
nie zadowolony 2015-10-02 22:23:24
to prawda jeden z trenerow, koordynatorow okreslal klientow biznesowych jako burakow, by z nich wyciagac kase
lipa 2015-10-02 22:31:14
oczywiscie ze konsultant telefoniczny ma kontakt z klientami biznesowymi, firmami. W firmie Solarek nie podobalo mi sie, ze baze kontaktow ( 300 ich bylo) dostaje konsultant i ta baza przez orange i Solarek nie jest aktualizowana, np. firmy nie istnieja , bledne nazwy o firmie, czesto poczta glosowa sie wlacza. Czesto te dana firme taka sama ma dwoch konsultantow. itp. nie polecam tej firmy, by w niej pracowac.
2
Pan 2015-10-02 22:39:35
to prawda mnie zwolnil trener po nie calych 2 tygodniach, a od razu tak nie zwalniaja szybko . gdy przebywa sie na okresie probnym do 3 miesiecy, gdy nie podpisze sie umow.
1
pracownik 2015-10-02 22:45:38
oczywiscie w firmie Solarek pracuja mlodzi ludzie, atmosfera jest fajna. Lecz na 8 godzin pracy od 8 do 16.00 jest tylko 35 minut przerwy w pracy. Pierwsza przerwa jest o 10.00 trwa 10 minut, druga przerwa o 12 trwa 15 minut, a trzecia przerwa o 14 trwa 10 minut. To za malo, by czlowiek odpoczal i zjadl sniadanie.
Fakt 2015-10-02 22:49:40
prawda w tej firmie konsultant telefoniczny otrzymuje wynagrodzenie podstawowe 10 zl brutto za godz, a jak sprzeda umowy to prowizje i nagrody
zycie 2015-10-02 22:53:41
w tej firmie pracuja osoby zadowolone z pracy, te osoby ktore maja szczescie i potrafia sprzedac produkty. I pomoze im skrypt z rozmowy sprzedazowej, czesto klienci rozlaczaja sie, nie sa zainteresowani orange, mowia ze orange nie ma zasiegu, ze orange neka itp.
pan 2015-10-02 22:58:24
to prawda ze za kazda umowe dostaje sie punkty. Ale to zalezy, czy sprzeda sie laptopa z internetem mobilnym, czy karte sim, czy terminal na raty. Czasy polaczen kazdego dnia musza byc wyniesc 3 godziny. I trener codziennie wydrukuje taki raport z czasem polaczen,
byc tam 2015-10-02 23:05:19
oczywiscie ta firma Solarek jest mala, bo pomieszczenia byly male. Tak mysle ze konsultantow bylo zatrudnionych okolo 40. najbardziej przeszkadzal mi halas, bo gdy rozmawialo sie z klientem, to slyszalo sie innych konsultantow, a osoba ktora rozmawiala z Toba zwracala na to uwage. Przez 8 godzin pracy , miec sluchawki na uszach, glowa mnie bolala przy tej pracy az szumialo w uszach. Dziwne w tej pracy mozna uszkodzic sobie sluch.
prawda 2015-10-02 23:15:49
zanim dostalem umowe bylo szkolenie , ktore trwalo od 3 do 5 dni, za to szkolenie nie zaplacili. Po szkoleniu dostalem umowe na zlecenie na okres probny. Kazda nowa zatrudniona osoba jest przydzielona do grupy i dostaje swojego trenera. Trenerzy nie rowno traktuja swoich konsultantow. Najlepiej maja konsultanci ktorzy dluga pracuja i maja dobre wyniki w sprzedazy od tych nowych , ktorzy sa bez doswiadczenia.
Duch 2015-10-02 23:23:35
Nie da sie nauczyc sprzedawac produktow orange, jesli klienci do ktorych dzwonisz nie sa zainteresowani oferta i maja podpisane umowy z innym operatorem. Ja nie potrafilem przekonac firm by przeniesli swoj numer do orange. Orange to droga siec, np. zabrania sprzedawac abonament za 20 zl , tylko za 40, 80 zl, by zarobic jak najwiecej pieniedzy. Firma Solarek wspolpracuje z operatorem orange, tylko podpisuje umowy na 30 miesiecy, a podpisywanie umow na 24 miesiecy jest nie olacalne dla firmy i konsultanta,
Czapla 2015-10-02 23:27:56
nikt nie drze sie. ale trener zwraca uwage jak nie dzwonisz i rozmawiasz z kolezanka obok. Trener pilnuje czasy polaczen i slucha Twoje rozmowy z klientem, ktore sa rejestrowane, nagrywane. Pozniej trener poprawia Twoje bledy w rozmowie i ma pretensje ze nie podpisales umowy.
1
Zalamanie 2015-10-02 23:36:42
ja tak samo odradzam te firme, mnie trener zwolnil z pracy i nie podal przyczyny uzasadnionej,dlaczego nie nadaje sie do pracy. Pozbawil mnie srodkow do zycia. Wypowiedzenie umowy zlecenia nastepuje w ciagu 3 dni roboczych. Solarek to zmuszanie innych ludzi , wciskanie kitow by sprzedac najgorszy i najdrozszy produkt.
1
pech 2015-10-02 23:41:32
ta praca jest nudna. Codziennie robisz to samo. Call center to nie jest praca ambitna. gdy wykonujesz polaczenia nie wiesz jaka jest po drugiej stronie osoba. Mnie czesto wlasciciel firmy rozlaczal sie, mowil ze nie ma czasu, przeklinal i mowil ze poda do Sadu bo orange go neka i codziennie dzwoni. Ta praca jest trudna.
1
czarny PR 2015-10-14 13:48:05
Pięknie się ktoś wypocił przez 1,5 godziny wystawiając kilkanaście negatywów. rzeczywiście nie każdy patrzy na godziny wpisów, więc może się wydawać, że to tylu niezadowolonych pod rząd było... Ja tu pracuję już pół roku i jestem BARDZO ZADOWOLONA! Chętnie te wszystkie kłamstwa sprostuję, bo uważam, że można dużo stracić idąc do innych CC, zamiast tutaj!
Co do baz z kontaktami - są aktualizowane! Jasne, że się czasem zdarzy, że firma już nie istanieje (albo tak mówią klienci, żeby zakończyć szybko rozmowę). Czasem ktoś nie odbiera, ale dla normalnego człowieka to nie problem, bo dzwoni pod kolejny nr i tyle. Dwóch konsultantów ma tę samą bazę?? No tu to już trochę poprzedniczka pojechała... Nie słyszałam jeszcze o takim przypadku, a pracuję zdecydowanie dłużej niż ona.

Nie słyszałam też, żeby ktoś wyzywał klientów od buraków. Jestem u koordynatorki A.i ona się w ten sposób na pewno nie wypowiada.

"to prawda mnie zwolnil trener po nie calych 2 tygodniach, a od razu tak nie zwalniaja szybko . gdy przebywa sie na okresie probnym do 3 miesiecy, gdy nie podpisze sie umow." - no tu sama sobie odpowiedziałaś, normalnie tak szybko nie zwalniają, trzeba się naprawdę do tego nie nadawać! Zdecydowana większość konsultantów dobija do 3 miesięcy i albo przechodzą na umowę o pracę, albo kończą współpracę.
antypracownik 2015-10-15 09:53:52
Zespół tworzą głównie młodzi ludzie, a atmosfera jest naprawdę świetna! Wg mnie 3 przerwy w zupełności wystarczą na to, żeby coś zjeść, wyjść na papierosa, albo co kto lubi... Odpocząć można w domu, bo nie ma żadnych nadgodzin. O 16 kończymy pracę i nikt ci nie powie, że masz zostać jeszcze 2 albo 4 godziny, tak, jak to robią w innych CC.
1
---- 2015-10-15 10:39:08
Stawka minimalna to 11zł za godzinę pracy. Oprócz tego prowizje, premie i nagrody z konkursów. Jak się sprzeda umowy za łącznie 8 pktów, dostaje się umowę o pracę. Takie info podawane jest na rozmowie i w ogłoszeniu o pracę. Warunki bardzo korzystne jak na telemarketing. zanim zaczęłam pracę w tej firmie, byłam na rozmowie w COB,gdzie usłyszałam od pani, że zarobię bez problemu w pierwszym miesiącu 2400 na rękę. Na szczęście porozmawiałam sobie z pracownikami, którzy akurat mieli przerwę, jak wychodziłam i jak usłyszeli, że takie kwoty obiecują, to mało mnie śmiechem nie zabili :P Teraz mam umowę o pracę na 2000zł i zawsze jakaś premia wpadnie :)
6
antypan 2015-10-16 11:08:52
Teoretycznie łączny czas wszystkich rozmów z danego dnia nie powinien być krótszy niż 3 godziny. W praktyce wygląda to różnie i nie ma żadnych konsekwencji, jeśli jest on krótszy. W COB zabrali mi za to kiedyś zrealizowane umowy. Każdy ma wgląd w swój czas.
We wszystkich call center jest podobnie - sala z boksami, a w nich biurka, komputery, rzeczy osobiste itd. Niektóre firmy na jednej sali mają nawet 100 stanowisk. Tutaj są 2 mniejsze, na jednej 30, a na drugiej ok.20. Każdy siedzi sobie przy swoim biurku, odgrodzony boksem od kolegi obok. Wchodząc na salę słuchać szum rozmów, ale mając słuchawki na uszach i romawiając z klientem nie słyszysz, co mówi inny konsultant.
2
xyz 2015-11-10 15:25:48
Pracowałem w tej firmie niecałe dwa miesiące. Na początku bajka, potem gorzej. Praca na zasadzie: "Pan jeszcze nie wie, że Pan to chce... ale ja Pana przekonam". Na pewno nie dla osób, które nie lubią wciskać czegoś innym ludziom czy też po raz setny przekonywać kogoś, od kogo już dziewięćdziesiąt dziewięć razy usłyszało się NIE. Jeśli jednak ktoś nie ma przed tym oporów, to polecam, bo relacje osób, które pracowały w innych call centrach, wskazują na to, że naprawdę nie jest tu źle. Zarobki spoko, zwłaszcza jeśli jesteś dobry. Ale i studenci poszukujący pracy dorywczej nie powinni narzekać. Wielki plus za to, że warunki przedstawione na rozmowie kwalifikacyjnej zgadzają się z tymi na umowie. Cała rozmowa również bardzo pozytywna, przeprowadzona na luzie i w przyjaznej atmosferze. Ludzie na ogół w porządku, choć akurat nazywanie klientów "burakami" praktykowane przez niektórych pracowników niekoniecznie każdemu się spodoba.

Podsumowując, jeśli szukasz pracy w tej branży i wahasz się pomiędzy kilkoma miejscami pracy albo chcesz zmienić call ceneter, w którym obecnie pracujesz, na inne, to polecam firmę Solarek Sp.K. Jeśli natomiast jesteś osobą, która nie lubi się narzucać i dla której "nie" to nie, radzę sobie odpuścić tę branżę całkowicie. Nie warto tracić zdrowia i nerwów, a istnieje spore ryzyko, że praca w takim przypadku będzie wiązała się ze złym humorem i codziennym odliczaniem tych 8 godzin do końca, a czas naprawdę strasznie się wtedy dłuży. Coś o tym niestety wiem, dlatego zrezygnowałem.
1
były pracownik 2015-11-11 15:25:05
Na początku jest umowa zlecenie, umowę o pracę dają, jeśli się sprawdzisz.
anonim 2015-11-20 08:04:44
Ha chyba raczej jest to zwykłe oszustwo, bo jeśli wykonuje się określoną pracę w wyznaczonym czasie w wyznaczonym miejscu i pod kierownictwem, to mamy już do czynienia ze znamionami umowy o pracę......
1
!!! 2015-11-24 11:58:46
Tak zgadzam się, też pracowałam w tej firmie. Pracownicy nie sa równo traktowani. Pan Ch. bo jest najlepszy miał przerwy jak długo chciał i chodził bez celu po sali nawet jak nie miał zrobionej umowy. Pani Sz. to samo...
a trenerzy pomagali tylko tym którym chcieli. Niektórzy nowi co przychodzili ze szkolenia to nic nie wiedzieli. Trenerzy powinni pomagać takim konsultantom,a nie stali pracownicy. Odnoszę wrażenie że trenerzy tam nic nie robią, no nic.
1
!!! 2015-11-24 12:03:01
Tu mowa o koordynatorze K. który nazywa klientów od buraków a klientki od buraczków. Takich rzeczy się nie zapomina.
!!! 2015-11-24 12:03:02
Tu mowa o koordynatorze K. który nazywa klientów od buraków a klientki od buraczków. Takich rzeczy się nie zapomina.
lubię to 2016-02-03 13:27:38
stawka 12zł/h bez żadnych gwiazdek (nie ma umów szkoleniowych, ani obcinanej podstawy, jak coś nie pójdzie), no i do tego prowizje. a jak polecisz kogoś do pracy i każde z was przepracuje po 95% swojego czasu w miesiącu, to masz 13/h.
xxx 2016-02-19 14:13:12
a na kogo mają być oferty? Przecież to CC! Nie sądzę, żeby pracodawca zatrudniał specjalnie ludzi na chwilę i płacił im od pierwszej godziny 12zł brutto... To by mu się raczej nie kalkulowało.
młoda 2016-04-27 15:11:36
Pracuję tu od niedawna i bardzo mi się tu podoba. Świetna atmosfera, trenerka fajna, konkretna. Taki rodzaj pracy bardzo mi odpowiada. Polecam także tym, którzy nie mają doswiadczenia. Wszystkiego uczą na szkoleniu, a potem też zawsze ktoś pomoże :)
młoda call center 2016-05-09 14:07:02
Pracowałam w tym przybytku nie za długo, ale też nie za krótko- wyrobiłam sobie zdanie. Na plus : kasa terminowo, wszystko na umowie zgadza sie z tym co było uzgadniane, jeżeli chodzi o soboty pracujące- nie przypadają często a i są dobrowolne. Ciekawy, jasny system motywacyjny. ALE i w tej firmie są równi i równiejsi. Są osoby, które kręcą sie po sali bez celu, odbierają prywatne telefony, nawet nie myśląc o tym aby go wyciszyć na czas pracy, wiadomo masz sprzedaż to i stoisz wyżej niż inni- a nieważne że danego dnia jeszcze nic nie podpisałeś, ważne że ogólnie jest duży zysk dla firmy i tak będziesz ponad innych ;) zdarzało sie, że ludzie sie spóźniali z przerwy, a prośby nie skutkowały to koordynatorzy zabrali przerwę 15 minutową tym osobom - co jest niezgodne z kodeksem pracy. Niesprawiedliwe, zwłaszcza dla osób które spóźniły sie 3 minuty . Jeśli już to powinni zabrać tyle minut ile było spóźnienia. I nie do końca rozumiem system który tam panuje. Umowa zlecenie- płacone za wypracowane godziny . Nie dzwonisz , nie zarabiasz. Proste. Więc dlaczego gdy koleżankę dopadł ciężki ból głowy i chciała wyjść dwie h szybciej to jej nie pozwolono , a potem na odprawie usłyszeliśmy że jesteśmy niepoważni, że umowę zlecenie obowiązują te same warunki co umowę o pracę. Cóż... nie wydaje mi się. Koordynator miły, pomocny gdy jest wszystko ok. Gdy coś pójdzie nie tak, jakieś problemy od' góry' to juz miło nie jest. Ale ogólnie atmosfera jak najbardziej ok, ludzie też w porządku, jeśli sie ma predyspozycje i lubi bajerować i wciskać innym, a do tego jest sie odpornym na chamstwo klientów to jak najbardziej polecam. Uważam, że to mimo wszystko jeden z lepszych call center w mieście.
git 2016-06-01 15:47:23
Polecam z czystym sumieniem!! :)
Iza :) 2016-06-03 12:11:26
...A TAK JEST:

Prezes PZU Andrzej Klesyk w słynnym już tekście w "Gazecie Wyborczej", który stanowił swego rodzaju manifest niezadowolonych pracodawców, zarzucił uczelniom produkowanie bezrobotnych. Nie miał racji. Uczelnie produkują zawodowych telemarketerów. Telemarketing to często pierwsza praca dla kolejnych roczników.Gdy po obronie dyplomu opadnie już szał, odbębnione zostaną wszelkie imprezy, przyjęte gratulacje od babć, cioć i wujków czas mężnie ruszyć na poszukiwanie pierwszej pracy. Gdy po kolejnych tonach wysłanych CV i listów motywacyjnych oraz zgrabnych odpowiedziach pracodawców w stylu: doceniamy Pańskie/ Pani kompetencje ale nie przystaje Pan/Pani do profilu naszej firmy, przychodzi czas na poszukanie mniej ambitnego zajęcia.

PRZYCHODZI PORA NA CALL CENTER:

Wówczas z pomocą przychodzą rosnące jak grzyby po deszczu kolejne call center. Oczywiście można tam pracować zarówno na tzw. infolinii, czyli obsłudze połączeń przychodzących, lecz częściej można się spotkać z ofertą pracy telesprzedawcy.
Wymagania: to zazwyczaj: średnie wykształcenie, miła aparycja, komunikatywność. Po rozmowie kwalifikacyjnej, na której najczęściej należy zaprezentować w jaki sposób sprzedać jakiś abstrakcyjny produkt, np.: lodówkę Eskimosom, czy paczkę chusteczek albo papier toaletowy, przychodzi czas na szkolenie wstępne. Celowo nie napisałem, że należy oczekiwać na wynik rozmowy, bo wynik jest równie oczywisty jak to, że do końca miesiąca nie dojdzie do koalicji rządowej Platformy z PiSem. W firmach telemarketingowych panuje tzw. rekrutacja ciągła, z uwagi na ogromną rotację pracowników, nawet tych wyższego szczebla.
Najczęstszymi klientami firm telemarketingowych są sieci komórkowe, firmy ubezpieczeniowe, wydawnictwa. Tym samym najczęściej telemarketerzy proponują nam różnego rodzaju ubezpieczenia, programy emerytalne, pakiety minut, smsów, laptopy, nowe plany taryfowe, kolekcje książek.
Po pozytywnym przejściu szkolenia następuje rozmowa z prowadzącym szkolenie oraz przyszłym kierownikiem grupy sprzedażowej, podczas której kandydat ma za zadanie zaprezentować określony produkt na takiej zasadzie jakiej będzie on prezentowany klientom. A później do pracy.

SZEF BEZ DOŚWIADCZENIA (PRZEWAŻNIE):

Najczęstszą forma zatrudnienia są umowy cywilnoprawne, dlatego też plusem takiej pracy jest możliwość dostosowania grafiku do swoich potrzeb. Młodym absolwentom jest to szczególnie na rękę, kiedy dostają propozycję pracy „w zawodzie”, a rozmowa kwalifikacyjna ma się odbyć z dnia na dzień. Zarobki z kolei plasują się na poziomie 8 – 13 zł brutto za godzinę pracy.
Minus oczywisty – to klienci i czasami przełożeni. Przełożeni jak w każdej pracy mogą pomóc albo zaszkodzić. Wadą, ale równocześnie zaletą jest, że przełożonym – liderem zespołu jest były konsultant. Jest to zaleta, bo rozumie w większym stopniu codzienną walkę z klientem i o klienta. Może to też być wada, bo jeszcze niedawny konsultant, z dnia na dzień staje się szefem swoich kolegów „ze słuchawek” i łatwo tutaj o uderzenie wody sodowej. Ktoś może powiedzieć – no pewnie, ale tak jest w każdej firmie, gdzie jest określona drabinka i możliwość awansu. Jednak branża call center jest specyficzna, bowiem owym liderem grupy zostaje się często z dnia na dzień, a nawet z godziny na godzinę. Zostają nimi bardzo młode osoby – 19, 20, 25 latkowie, bez wcześniejszych doświadczeń na polu zawodowym, umiejętności radzenia ze streseM

SFRUSTROWANE BŁĘDNE KOŁO:

Jednym słowem telemarketing to takie samonapędzające się błędne koło – sfrustrowani klienci kolejnym telefonem w podobnej sprawie od sfrustrowanych telemarketerów, którzy są psychicznie wyczerpani delikatnie mówiąc niemiłymi klientami. A nad ich głowami niezadowoleni z wyniku liderzy, którzy drżą o to jak wytłumaczyć się ze złego wyniku swojej grupy wobec swoich przełożonych oraz klientów.
Ale z drugiej strony co by było, gdyby nie istniały takie firmy. Wtedy absolwenci kolejne miesiące i lata byliby na garnuszku rodziców, ewentualnie zasililiby armię firm typowo akwizycyjnych, gdzie należy sprzedawać pasty do zębów, perfumy w domu klienta czy na parkingu.
Leszek 2016-07-28 08:10:24
omijać tą firmę szerokim łukiem . za tzw. kurs (który do niczego nie zmierza) trwający prawie tydzień firma Solarek nie płaci . Praca ma polegać na sprzedaży przez telefon usług i konkretnych przedmiotów , na czym w tej formie kompletnie nikt się nie zna , za to tzw. trenerzy (nieudacznicy ) składają się z zakompleksionej flegmatyczki i geja z próchnicą . oczywiście sprzedaż jak umiesz i być może ci zapłacą ale to że po sprzedaży czegokolwiek nie zaczną ci przeszkadzać to raczej mała szansa . Więc lepiej nie zaczynać tam kariery .
1
:) 2016-08-02 21:55:48
hmmm Leszek, obstawiam, że jesteś źle poinformowaną konkurencją. Firma (jako jedna z nielicznych) płaci za szkolenie. "Praca ma polegać na sprzedaży przez telefon usług i konkretnych przedmiotów " - jakich przedmiotów?? " oczywiście sprzedaż jak umiesz i być może ci zapłacą ale to że po sprzedaży czegokolwiek nie zaczną ci przeszkadzać to raczej mała szansa" - do tego się nie odniosę, bo nic nie zrozumiałam.
To może dla odmiany słowo od prawdziwego pracownika...
Przyszłam tu do pracy na wakacje i jestem już kilka tygodni. Atmosfera świetna, głównie ludzie młodzi, jest z kim pogadać, można się pośmiać. Praca polega na sprzedaży usług sieci Orange. Przed rozpoczęciem pracy jest kilkudniowe szkolenie, zaa które płacą taką samą stawkę, jak w pracy: 12 zł za godzinę. Jeśli chodzi o klientów, to bywa różnie, to nie jest tak, że każdy chce rozmawiać i jeszcze kupić, trzeba się postarać. Motywuję fajne konkursy i oczywiście trener :) Wielkim plusem są dla mnie godziny pracy 8-16 , fajna stawka i dobra lokalizacja... no i oczywiście ludzie!! Pozdrawiam wszystkich pracowników :):):)
nieleszek 2016-08-02 21:56:47
hmmm Leszek, obstawiam, że jesteś źle poinformowaną konkurencją. Firma (jako jedna z nielicznych) płaci za szkolenie. "Praca ma polegać na sprzedaży przez telefon usług i konkretnych przedmiotów " - jakich przedmiotów?? " oczywiście sprzedaż jak umiesz i być może ci zapłacą ale to że po sprzedaży czegokolwiek nie zaczną ci przeszkadzać to raczej mała szansa" - do tego się nie odniosę, bo nic nie zrozumiałam.
To może dla odmiany słowo od prawdziwego pracownika...
Przyszłam tu do pracy na wakacje i jestem już kilka tygodni. Atmosfera świetna, głównie ludzie młodzi, jest z kim pogadać, można się pośmiać. Praca polega na sprzedaży usług sieci Orange. Przed rozpoczęciem pracy jest kilkudniowe szkolenie, zaa które płacą taką samą stawkę, jak w pracy: 12 zł za godzinę. Jeśli chodzi o klientów, to bywa różnie, to nie jest tak, że każdy chce rozmawiać i jeszcze kupić, trzeba się postarać. Motywuję fajne konkursy i oczywiście trener :) Wielkim plusem są dla mnie godziny pracy 8-16 , fajna stawka i dobra lokalizacja... no i oczywiście ludzie!! Pozdrawiam wszystkich pracowników :):):)
high 2016-08-03 19:14:02
Dla mnie idealne jest to, że zawierana jest umowa o pracę @erteh, bo pewnie jest szansa na jakieś benefity socjalne, żeby umilić zatrudnienie? Dzięki.
Ania Ł 2016-11-04 15:26:06
Ta praca ma dwie strony medalu.
Z jeden strony atmosfera- wspaniała, jak patrzeć na inne CC. Ludzie też super, koordynatorzy w porządku, ale mało kompetentni. Kasa też spoko- nie można narzekać.
Jeszcze tu pracuje, ale spodziewam sie, że niedługo się to skonczy.
DLACZEGO?
System zwalniania 2 osób pod koniec każdego tygodnia. Zaczęto też zwalniać umowy o prace.
Takze nie można tu mówić o stabilnym zatrudnieniu.
2
Lucy 2016-11-09 16:22:55
Jedna wielka ściema z tego solarka umowy nie daje po 3 MC tylko przedłuża na kolejne 3 MC albo wtwala , system maja tak kiepski ze ciągle dzwibua do tych samych klientów . odradzam ta pracę , wielki biznesmen
1
Zostaw swoją opinię o Solarek sp.k. - Bydgoszcz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Solarek sp.k.