Opinie o Remmers Polska Sp. z o.o.
Zauważyłam ofertę specjalista ds. wsparcia sprzedaży. Czy warto aplikować? Czy może szkoda czasu, bo to miejsce już jest zajęte? O co chodzi z wymogiem dobrej znajomości angielskiego, gdy centrala firmy jest w Niemczech? Ktoś, coś? Może ktoś wie na czym ma polegać "koordynacja przepływu informacji wewnątrz firmy"? Jakaś cenzura, czy może kontrolowane rozpuszczanie plotek?
Szkoda Twojego czasu. Pytanie świadczy o tym, że nie jesteś starą koleżanką prezesa. Więc nie masz szans na tę pracę.
A czy w Remmers Polska nie prowadzą żadnych rekrutacji wewnętrznych? Chociażby po to, żeby pracownicy firmy z doświadczeniem mogli zawalczyć o awans. Daj znać, jak to wygląda.
Jak duża jest konkurencja ?
Jestem klientem od dawna, zawsze ceniłem naszą współpracę ale mam jedno zastrzeżenie co do Pani która siedzi na wejściu ponieważ jest pyskata i nieprzyjemna a szkoda.
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego zespołu w Remmers Polska Sp. z o.o.?
Musisz uznać, że fikcyjna sprzedaż to jest normalny biznes. Nie możesz się niczemu dziwić. No i oczywiście nie wolno Ci kwestionować niczego co zostało ustawione przez prezesa... ale na dobrą pracę i tak nie masz co liczyć, jeżeli nie jesteś krewnym lub dobrym znajomym prezesa.
Tak sporadyczne są ostatnio wpisy, że musi być dobrze i ludzie nie maja powodu do narzekania.
Widziałem ogłoszenie o tym że szukają pracownika do magazynu. Czy ktoś może coś powiedzieć o tej pracy? "owocowe poniedziałki" bardzo zachęcają....
Proces Rekrutacji na DTH rozpoczął się w czerwcu 2018r, następnie zostałem poinformowany iż zostaje on przeniesiony na wrzesień bo są urlopy. We wrześnio firma zaprosiła na rozmowę do Tarnowa ( na mój koszt) gdzie rozmowa była na żenująco niskim poziomie. Pracownik HR i Dyrektor Handlowy właściwie zadawali pytania na tematy nie do końca związane z poznaniem wiedzy, umiejętności, i możliwości rozwoju produktu. Dostałem informację, że decyzja podjęta będzie max w następnym tygodniu. Oczywiście odpowiedzi nie było. Następnie po kontakcie po raz kolejny poinformowano mnie, że nie mają czasu podjąć decyzji ( dział HR ) i czekamy jeszcze tydzień. No i po tym kolejnym tygodniu firma za pośrednictwem HRK przekazała informację, że wstrzymuje utworzenie tego stanowiska i dziękuję za rekrutację. Niby wyszedłem doskonale no ale przecież kogo to interesuje, że osoba szukająca pracy musiała wydać na podróż 300zł.. Oczywiście firma nie zwraca kosztów. Bardzo nie poważne zachowanie , nie profesjonalne zwłaszcza, że pracownik HR szczyci się nazwą stanowiska HR Manager...
Brak odpowiedzialności i całkowita ignorancja klientów. Towar zamówiony miałem otrzymać 13 10 2017 r. Zostałem potwierdzenie e-mailowe. Niestety na tym się skończyło.Czekałem w biurze przez cały dzień na dostawę.Wydzwaniałem do centrali w Tarnowie Podgórnym.Oczywiście nikt nie odbierał telefonów. Po 3 godzinach bezskutecznego wydzwaniania odebrał Pan o godz. 15.10 i obiecał sprawdzić u kierowcy i zaraz oddzwonić.Oczywiście nie oddzwonił i nie odbierał telefonów. Numer tego głuchego telefonu 61 898 86 23! Proszę tam nie dzwonić.Nie lubią pacjentów!!! Po wielu naleganiach od przedstawicieli z Warszawy otrzymałem wiadomość,żebym się kontaktował z numerem!!!! 61 898 86 23. To jest bardzo poważna firma REMMERS ??!! POZDRAWIAM GORĄCO FIRMĘ REMMERS I DZIĘKUJĘ ZA OWOCNĄ WSPÓLPRACĘ. Oczywiście tynku nie otrzymałem i żadnej informacji . Robert Topor. Nie ma nigdzie wiadomości gdzie można wysłać reklamację!!!!!!!
Szanowny Panie Robercie, Każda opinia naszego Klienta jest dla nas cenna, dlatego też przypadek, o którym Pan wspomina, został przez nas szczegółowo zweryfikowany. Zamówił Pan towar specjalny w magazynie w Warszawie, dla którego czas realizacji wynosi ok. 7-10 dni. Aby czas ten skrócić, zapadła decyzja, iż towar został wysłany do Pana bezpośrednio z magazynu w Tarnowie Podgórnym. Towar został nadany 12.10.2017 z adnotacją w liście przewozowym o konieczności dostarczenia w godzinach rannych. Z dokumentów firmy przewozowej wynika, iż pierwsza próba dostarczenia w dniu 13.10.2017 nie powiodła się, ze względu na brak Pana obecności pod wskazanym adresem. Kolejna próba dostarczenia przesyłki miała miejsce dnia 16.10.2017 (ze wzglądu na weekend) i była skuteczna, co potwierdził Pan własnoręcznym podpisem na liście przewozowym. Wspomina Pan o próbach dodzwonienia się do firmy, przy czym nr, który Pan podaje jest numerem do firmy przewozowej, nie do Remmers Polska w Tarnowie Podgórnym. Nasze Biuro Obsługi Klienta działa w godzinach 8-18 i zapewniam, że gdyby wykonał Pan połączenie do nas, otrzymałby Pan stosowne informacje i wyjaśnienia. O nieskutecznych próbach kontaktu poinformujemy naszego operatora logistycznego celem poprawy. Gdyby potrzebował Pan dodatkowych informacji, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z firmą. Pozdrawiamy, Remmers Polska Sp. z o.o.
@Życzę tak samo odpowiedzialnych kontrachentów!!! dziękuję za wypowiedź z perspektywy klienta. Powiedz czy nadal nie dostałeś swojego zamówienia? Ktoś jeszcze miał problem z zamówieniem z Remmers Polska? Może to jakaś przypadkowa sytuacja z Twoim zamówieniem.
@Wert to dobra informacja dla osób zainteresowanych pracą w Remmers Polska. Mógłbyś powiedzieć coś więcej o tych zmianach? Co uległo poprawie?
W ostatnim czasie firma przechodzi kompletną zmianę w strukturach administracyjnych i już widać pozytywne tego efekty, zmierza ku lepszemu.
@Alexwspominasz o słabym zarządzaniu i problemach organizacyjnych w firmie. Czy w ostatnim czasie coś się pod tym względem poprawiło? Chętnie dowiemy się jak obecnie wyglądają warunki pracy w Remmers Polska? @anto s a Ty jak oceniasz firmę jako pracodawcę? Co doradziłbyś osobom, które myślą nad przesłaniem swojej aplikacji do Remmers?
Witam, mam takie pytanko jak w tej firmie wyglada praca na magazynie jako operator wózka I wogole jako magazynier. Jakie sa warunki płacowe itd ???
@szukam jak zdobędziesz takie zatrudnienie na tym stanowisku to możliwość przystąpienia do programu MultiSport otrzymasz i umowę o prace obiecują nawet
Lol- a mozesz rozwinac dlaczego nie polecasz? Widze teraz ogloszenie do pracy jako pracownik ds. Obslugi sprzedazy. Czy ktos moze cos dot. tej firmy i tego stanowiska cos wiecej napisac?
niepolecam :( niestety
Jeżeli to prawda że Remmers na stanowisku przedstawiciela handlowego proponuje 2000 netto to dużo poniżej tego co oferuje się pracownikom w tej branży na tym stanowisku. Jestem zaskoczony tak niskim poziomem wynagrodzeń w firmie z niemieckimi korzeniami.
Miro (usunięte przez administratora) Ludzie potrafią liczyc!
Człowieku to super 2000 na rękę i jeszcze fura, telefon, komp. Nie rozumiem cię jak by mnie wzieli to od razu w d..pe bym calował i chodził od domu do domu z farbami. Śmigam na budowie na czarno i mam 4,5 na godzinę i deszcz, slonce. Dojazd na budowe to 4 złote dziennie potrąca szef i jeszcze czesto kase nie placi na czas. Miro z pruszkowa
Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko ph, zapraszają ludzi do siedziby firmy , pytają się czy znam branże lakierów do drewna, gdyby ktoś przeczytał moje CV bo mógłby wywnioskować ,ze nie znam. Rozmowa na słabym poziomie, kasa jaka proponowali 2000netto
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Remmers Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Remmers Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Remmers Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!