NORDIS Chłodnie Polskie

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o NORDIS Chłodnie Polskie

Wojtek

To wszystko prawda niestety. Na początku jest ok. Masz to co obiecywali, bezstresowa robota. Po 3 miesiącach się zaczyna wyścig. Tylko czym? Otóż samochodem z przebiegiem powyżej 300tys km, na łysych oponach i bez ogrzewania. Chcesz się rozwijać i starasz się, ale to nadaremno. Braki na magazynie, źle wydany towar przez magazyniera spowodują że klient wywali Cię na zbity pysk.I tak w koło.Wypłaty żenada. Zrobisz plan to i tak nic nie masz z tego.W tej firmie nie wzbogacisz się na pewno choćbyś był najlepszym handlowcem w kraju. Dajcie sobie spokój z tą firmą. Nic dobrego Was tam nie spotka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maciek

Nie polecam tej firmy. Chociaż nie wiadomo jakby się człowiek starał i tak wynagrodzenie nędzne. Kierownik nawet nie potrafi wytłumaczyć jak jest się rozliczanym na koniec m-c. Mimo, ze zrobi się plan miesięczny, to otrzymuje się grosze. Wiecznie nie ma towaru, trzeba jeździć po innych sklepach i zaopatrywać magazyn nordisu w Złotnikach.Pracownicy mają urlop nie wybrany, a kierownicy (jest ich dwóch) nie pozwalają go wybrać pracownikom. Mało tego zmusza się pracowników do wyjazdów integracyjnych, jeśli ktoś nie pojedzie musi bulić pieniądze. Obiecali,że pracownicy otrzymają wakacje pod gruszą, a niedostali nic. Nie dabaja nawet o samochody. Policja lapie ph i wtedy dopieri zbierają się na to by wymienić np kolo w aucie. Jak najdalej od tej firmy,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janek

Darujcie sobie te firmę. Wypłaty przy obrocie 100tys - 1400zł. Zawsze oszukują na nich i nikt nie wie jakie kryteria są brane pod uwagę przy wypłatach. Kierowcy maja ok 2tys za... 260h. Klienci odchodzą bo brak towaru w dostawach. Pracujesz, szukasz klientów a jakies barany przez swoją debilną politykę wszystko Ci psują. Nędzna firma, nędzne płace, nędzny sprzęt.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rob

Burdel na kołach. Pandziory mają min 300tys przejechane. Kierownik w niczym nie pomaga. Siedzi tylko i udaje że coś robi. Kasa? UWAGA PROSZĘ USIĄŚĆ!!!! 3,5/h brutto. To nie żart.No i prowizja chora którą rozliczają tak abyś szanowny pracowniku nigdy nie mógł dojść czy nie zostałeś oszukany. Oczywiście kasę dostaniesz jak klient zaplaci. Nie trzeba dodawać że każdy kombinuje aby nie zaplacić. Wtedy nic z tego nie masz. Jeśli znajdziesz nowego klienta i chcesz wstawić mu lodówkę to najpierw musisz komuś ją zabrać. Najczęściej brudną i pokopaną z rdzą. Udało się? Nie ciesz się jeszcze. Przy pierwszym zamówieniu klient na 98% nie dostanie wszystkiego co zamawiał bo magazyn sie pomyli albo nie będzie fizycznie mimo że w palmtopie będziesz widział stan na magazynie np szt 79szt. Najlepiej się zatrudnić i zobaczyć na własne oczy ten świat bez przyszłości.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną w firmie NORDIS Chłodnie Polskie? Czy warunki oferowane przez pracodawcę zgadzały się z informacjami zawartymi w ogłoszeniu? Jak przebiegło spotkanie? Podziel się swoimi wrażeniami.
michal

potwierdzam burdel jak cholera, 3 magazynierow wiecznie nawalonych, towar dojezdza w zaleznosci jaki wydadza na magzaynie, auta szroty, pandy z przebiegiem 300k km i na naprawe brak zgody bo koszta, nie ma kierownika, jest a'la kierownik, ktoremu do sprzatacza duzo brakuje, nie ogarniety zawieszajacy sie typ, wyplaty stowka ponad krajowke, smiech na sali

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick

No chyba żartujesz!!! Do profesjonalizmu to im daleko.Wieczne braki asortymentowa na magazynie, nieterminowe dostawy do klientów (czasami nawet po 3 dniach), burdel na magazynie, [usunięte przez moderatora] ludzi, którzy ciężko pracują (kierowcy pracują w sezonie po 12-14h na dobę 6 dni w tygodniu za 2 tys. zł. No i oczywiście brak podstawowych narzędzi pracy począwszy od długopisu a skończywszy na iPAQu które wiecznie się psują a zastępczych brak. Wypada wspomnieć jeszcze o niesprawnych samochodach handlowców zarażających ich bezpieczeństwu bo brak kasy na naprawę.To dopiero początek. Szkoda czas tracić na opisywanie burdelu jaki tam panuje. Szukajcie lepiej pracy w innych firmach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o NORDIS Chłodnie Polskie - Wałbrzych

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
NORDIS Chłodnie Polskie
Przejdź do nowych opinii