Opinie o ccc.pl - CCC S.A. w Połkowice

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o CCC

@Michalina
Pracownik
 Pytanie

Cześć. Wiecie coś o zamiarze firmy odnośnie usunięcia stanowisk Zastępca Kierownika? Ponoć mają być tylko sprzedawcy i Kierownik salonu. Nie wiem od kiedy ale w regionie zachodniopomorskim wyciekła taka informacja.

U nas to samo.
Pracownik
 Pytanie

U nas też tak ja piszecie kompetencje pracowników wiszą na tablicach na zapleczu .I każdy indywidualnie ma zazczone w kwadracie co potrafi i ma albo pełny kwadrat,albo połowę kwadrata,albo 1/3 kwadrata,albo 1/4 kwadrata albo pusty kwadrat.Wymysły !!!!! straszne tak jak tu piszecie bo jeżeli ktoś ma umieć perfekcyjnie wszystko i we wszystkich pracach być perfekcjonistą to tak naprawdę nic nie będzie robił perfekcyjnie tylko wszystko po łebkach.I macie rację pełny kwadrat ma kasjerka z 18 letnim stażem i pełny kwadrat ma nowa osoba która pracuje trzy miesiące.No śmiech ha ,ha ,ha,.........I to samo z obsługą klienta i osoba która kompletnie się nie przykłada do obsługi klienta wręcz nie lubi ludzi a ma pełny kwadrat z obsługi klienta i osoba która robi to naprawdę perfekcyjnie też ma pełny kwadrat.Ha,ha,ha,...... Wszyscy się z tego śmieją.Po co takie kłamstwa i wymysły wywieszać ??? Przecież nikt nie jest perfekcyjny we wszystkim !! Jeden potrafi zrobić na urządzeniach sklepowych zamówień indywidualnych od klientów przez internet na parę tysięcy złotych !!!!! ,a drugi zrobi 200,400 lub tysiąc złotych i wrzucacie takich sprzedawców do jednego worka ???? ŚMIECH !!!! . Zawsze są TALENTY !!! na sklepach ta od kasy,ta od zamówień internetowych,ta od układania sklepu,ta od dostawy.....itd.ALE NIE KAŻCIE WYPISYWAĆ TAKICH GŁUPOT !!! Klienci są najważniejsi i obsługa ich na sklepie !!! A nie w kółko robota przekładka sklepu, materiały marketingowe, sprzątanie wycieranie w kółko kurzu, klepanie sklepu......... A KLIENCI OLANI BO NIE MA KTO SIĘ NIMI ZAJĄĆ BO KAŻDY ROBOTĄ ZAJĘTY BO JAK NIE ZROBI NA CZAS TO (usunięte przez administratora)OD KIEROWNICZKI !!! Że to czy tamto nie zrobione. Czy zarząd firmy o tym wie ???? Że ważniejsze jest umycie podłogi wyklepanie sklepu na błysk,idealne ułożenie butów i torebek A NIE OBSŁUGA I ZAJĘCIE SIĘ KLIENTEM !!! No to jak na takie rzeczy przymykacie oczy to będziecie mieć idealne sterylne sklepy, idealnie ułożone buty i torebki, idealnie ułożone materiały marketingowe TYLKO KLIENTÓW MIEĆ NIE BĘDZIECIE BO PÓJDĄ TAM GDZIE SIĘ NIMI ZAJMĄ I SUPER OBSŁUŻĄ !!! . Już klienci się strasznie wkurzają że nie ma kto im pomóc bo widzą że nie mamy rąk w co włożyć tyle roboty !!!! Zastanówcie się bo wszyscy dobrzy pracownicy odchodzą bo mają dość a nowi owszem przychodzą miesiąc,dwa lub krócej i odchodzą.I kompletnie nie angażują się w pracy bo widzą co jest i że nie warto !!!!

Ja
Pracownik

Dlaczego nie wyrabia się planu: - zabrali większość tego co tworzyło plan (np z brutto na netto, itd) -klienci z byle powodu składają reklamację, które są zasadne. -coraz niższa jakość butów. Co do zmian w placach i pracy.. JAK NADAL BĘDZIE SIĘ robić wszystko bo region,. Przyjedzie, bo zdjęcia trzeba zrobić itd... Jak będziecie pokazywać że pomimo braku pracowników, godzin wyrabiacie się... To nigdy to nie zostanie zmienione!!! Trzeba by było pokazać raz drugi i setny,,, nie nie dało,, nie nie ma kto zrobić tego czy tamtego,, nie ludzie nie chcą pracować za te grosze i rezygnują jeszcze przed podpisaniem umowy! Zacznijcie mówić, pokazywać jak jest naprawdę!!! Bo jak będzie się robić wszystko by region. było zadowolone, to nigdy nie zmienicie tego co jest złe..

Agnieszka
Kandydat
 Pytanie

Witam, chce zlozyc cv do halfprice na caly etat lub trzy czwarte. Widzialam ogloszenie, ze jest taka mozliwosc. Czy warto w ogole skladac cv? Jak sie pracuje w tym sklepie? Pozdrawiam

HP
Pracownik
@Agnieszka

Ogólnie w Halfie jest na pewno lepiej niż w CCC. Jest bardziej zadbane, nowe sklepy ciągle się otwierają więc marka się rozwija co jest naprawdę na +. Z minusów: ciągłe zmiany na sklepie i lokale w większości są naprawdę spore wiec trzeba się nachodzić w pracy. Przy wyprzedażach czym lepsza cena to tym gorszy klient ale to nie wina firmy tylko klientów. Codzienne dostawy, często przerzuty z CCC. Czasami mam wrażenie że firma z HP robi śmietnik do którego produkty wyrzuca CCC

Halfik
Pracownik
@Agnieszka

Niestety praca jest fizycznie ciężka ,duże dostawy ,ciężkie kartony ,plecy wysiadają ,nachodzisz się i zobaczysz jak osoby funkcyjne w tym czasie mają dwugodzinną przerwę na kawkę ,jedzonko ,wychodzą sobie na prywatne zakupu ...ja pracuję ale mam psychicznie dość gnojenia przez liderki i fizycznie wysiadam więc zaczęłam szukać innej.nie polecam tej pracy jeśli masz słabą psychikę

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Praca w Half Price Leszno Zostałam telefonicznie zaproszona na rozmowę, dostałam smsa ze szczegółami rozmowy. Spotkanie odbyło się na sali sprzedażowej w galerii. Ale uwaga! W tym samym czasie ze mną na spotkaniu były jeszcze 2 inne kandydatki! No powiem, że pierwszy raz się z takim czymś spotkałam i muszę przyznać, że zostałam tam tylko ze względu na moją ciekawość jak to dalej będzie wyglądać, bo dla mnie to było bardzo żenujące. No chyba, że tak teraz wygląda rekrutacja w tego typu firmach... Na spotkaniu była kierowniczka i jej zastępczyni. Pierwsza opowiedziała o firmie, specyfice pracy, frmie zatrudnienia, dodatkach i pensji. Zastępczyni opowiedziała jak wygląda dzień pracy. Ogłoszenie o pracę na 1/4 1/2 i 3/4 etatu ale propozycja tylko na 1/2 etatu za najniższą krajową z możliwym dodatkiem pod koniec roku w postaci premii. Poźniej pani kierowniczka poprosiła o kilka słów o sobie każdą z nas uwzględniając swoje doświadczenie. Na koniec był czas na pytania. Całość trwała z 15 min i ogólnie atmosfera była dość luźna, jakby szukali kogoś do budki z hotdogami. Plus za słowność i telefon zwrotny w zapowiedzianym terminie oraz za umowy o pracę od początku. Dostałam propozycję pracy na 1/4 etatu z opcją dodatkowych godzin. Dla osób wchodzących na rynek pracy taka praca może być całkiem ok.

Pytania

1. Opowiedz kilka słów o sobie i swoje doświadczenie w pracy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Pochwalcie się czy w każdym regionie macie podwyższone plany na wrzesień ? u nas RKS tak region zalatwila ze dolozyla na wrzesień ok 100 tys, mamy upały 30 stopni, zabrali letnie obuwie, ludzi nie ma a my musimy zakasac rękawy i namwiac ludzi na zakup śniegowicow i kozaków. Wspanialy kreatywny pomysł.Pochwwalcie się czy u was tez takie rzeczy maja miejsce. Chyba to celowe zeby nikt nie dostał premi . A FIRMA I RKS PONOC TAK POTRAFIA MOTYWOWAC I PODOBNO W TEJ FIRMIE TO PODSTAWA.NIE POLECAM TEJ PRACY

Porażka
Pracownik
@Pracownik

Ja po dzisiejszym dniu też podjęłam decyzję że szukam nowej pracy. Dziewczyny które odeszły są zadowolone mają pełne etaty, nową pracę, premię co miesiąc raz większą raz mniejszą ale co miesiąc ponad 3 tyś mają.Ja dziś poczułam się jak żebrak, przyszły kupić buty zadowolone, docenione.A ja upocona,roboty po pachy i za moją ciężką pracę pensję dostałam 2 tyś za miesiąc.Porażka i poniżenie, poczułam się koszmarnie.Od jutra szukam nowej pracy na cały etat,bo wyżyć i utrzymać rodzinę za te dwa tysiące się nie da.A naprawdę lubiłam tę pracę.A teraz czuję się upokorzona i poniżona i wstyd mi jak przychodzą do sklepu koleżanki które kiedyś tu pracowały że ja nadal tu tkwię za dwa tysiące miesięcznie. Bardzo to smutne że firma kompletnie nie docenia zaangażowanych pracowników.

Qwer
Pracownik
@Pracownik

Bardzo to smutne co się dzieje. U nas tez plany podwyższone. I tak wiemy że nie ma szans na zrobienie planu. Ani miesiacznego i kwartlanego. Premii nie będzie. Motywacja spadła do zera. Odechciewa się przychodzić do pracy. Bo i tak gola pensja za tyle ciezkiej pracy. Cele na produktywność z kosmosu a budżet godzin taki sam. Jaki sens tych działań. Ciekawe czy prezes wie że przez takie działania starci kupe kasy ponieważ ludzie już nie są zaangażowani-wiedza że i tak nie ma premii

Porazka
Pracownik
@Pracownik

U nas tez taka maskara. Jak mamy zrobić plan sprzedając botki w iście letnia pogodę. Ktos u góry chyba oszalał. Aż ma się wrażenie że to sklepy są winne że jest ładna pogoda. Tylko to rks podwyższają plany A później zdziwieni że nie wykonało się tego planu z kosmosu.

Gabi
Kandydat
 Pytanie

Witam. Chce aplikować na stanowisko ds kadr i płac w Polkowicach. Jakie wynagrodzenie, godziny pracy, obowiązki, atmosfera pracy?

2
Ja
Pracownik
 Pytanie

Tez macie takie problemy? Przyszła Pani złożyć reklamację, ale w aplikacji nie muala ani jednego nr zamówienia, ani jednego paragonu.. Zadzwoniła na BOK po podaniu nr zamówienia nie można było go odnaleźć u nas w systemie.. Pani mocno zdenerwowana, czekała na rozwiązanie sytuacji. Musiała kolejny raz dzwonić, by uzyskać nr paragonu do zamówienia internetowego. Z aplikacji usunęli wszystkie paragony i zamówienia internetowe. Klientom mówią, że my na sklepie je odnajdziemy.. A nam usunęli cześć zamówień internetowych z systemu.. Robią z nas wariatów przed klientami.. Klienci są sfrustowani, bo myślą że my nie potrafimy odnaleźć danych.. Ta firma już całkiem się rozpada..

Pomoc
Pracownik
@Ja

Jak spisujesz reklamację z zamówienia online to wystarczy, że na gorze reklamacji zaznaczysz, że jest to reklamacja online a w miejsce dowodu zakupu wpiszesz numer zamówienia i wyskakują Ci pozycje z zamówienia. Nie musisz wpisywać numeru PARI, PAR przy reklamacji online, wystarczy numer zamówienia. Pozdrawiam @Pracodawca

Właśnie
Pracownik
@Ja

Ja sama szukałam u siebie w aplikacji swojego paragonu, potem kolejnego i go NIE MA!!! To niech się dziady nie reklamują że w aplikacji masz historię zakupów i zamówień, KLIENT POWINIEN SAM MIEĆ W TO WGLĄD I MOŻE MIEĆ OCHOTĘ SOBIE TO PRZEJRZEĆ NAWET W ŚRODKU NOCY!!! W tej firmie robi się dom wariatów, mam wrażenie że trwa konkurs na największy idiotyzm i każdy absurdalny pomysł jest wcielany w życie!!!

Czytaj
Pracownik
@Pomoc

Czytaj ze zrozumieniem, nie wyświetlają się w ogóle zamówienia więc skąd dziewczyna ma go wziąć - klienci byli zapewniani że historia zakupów i zamówień będzie widoczna w aplikacji. A teraz już nie można wyszukiwać zamówień przez kasjera.

Nowy pracownik
Pracownik
 Pytanie

Mam do Was pytanie.Jestem nowym pracownikiem i chciałabym się dowiedzieć jak jest u Was na sklepach z liczeniem enstora.My mamy powiedziane że od naszych zamówień które zrobimy na sklepie mamy odliczyć 23% od kwoty i dopiero ta kwota się liczy.Rozmawiałam z koleżanką która również pracuje w CCC i u niej na sklepie mają powiedziane że jest odliczane 19% od sumy ogólnej którą w danym dniu zrobią same na sklepie na telefonie służbowym lub kiosku internetowym w zależności co dany sklep posiada.Więc jak to jest ? Każdy sklep ma inaczej? Jedni 23% inni 19% .O co chodzi ? Ktoś z Was wie ? Przecież to sieciówka to powinno być w każdym sklepie jednakowo.Dlaczego są takie różnice ? Napiszcie jak jest u Was.

Dobre...
Pracownik
@Nowy pracownik

Powiem ci tyle, 23% to jest nic... zrobisz zamówienia na 10 000 netto (już po odjęciu podatku), a na drugi dzień Power BI pokaże na przykład 6 800... i nikt nie wytłumaczy dlaczego, bo tak i koniec

1
Mówili
Pracownik
 Pytanie
@Dobre...

U nas kierownik tłumaczył że od tego jeszcze są odejmowane zwroty naszego sklepu które ludzie zwracają w innych sklepach.Dlatego nigdy prawdy tu się nie dojdzie.Dla mnie to jest w takim razie bez sensu bo człowiek się stara robi te zamówienia na nstorze a tyle zabierają że szok.I na dodatek nie wiadomo czy to jest naprawdę tak bo nie można tego sprawdzić na sto procent.W jakich sklepach te nasze buty były oddane.Nikt takich statystyk nam nie przesyła Rzeby to było czarno na białym że rzeczywiście tyle zrobiliście a tyle macie bo ten i ten klient zwrócił w tym i tym sklepie.Także końca się tu nie dojdzie .A że w każdym sklepie inne procenty odejmują to też jest okropne, dobrze piszesz przecież to sieć i wszędzie tyle samo powinno być jak 19 % to wszędzie tyle a nie w innych sklepach 23% a w innych pewnie jeszcze inaczej.Bez sensu.Przecież ludzie z firmy wszystko tu czytają więc powinni odpisać że tyle i tyle i dlaczego różnie Albo w intranecie dokładnie to opisać dla pracowników bo nikt tego nie wyjaśnia i dlatego ludziom nawet nie chce się robić tych zamówień na enstorze.Bo po co ? Jak i tak nie wiadomo ile z tego zostanie i ile wezmą z tego zwrotów i nie wiadomo czego jeszcze.

Nocki
Kandydat
 Pytanie

Są w tej pracy zmiany nocne i ewentualnie ile godzin oraz ile dni w miesiącu?

Rzadko
Pracownik
@Nocki

Bardzo rzadko kilka razy w roku w zależności ile jest więcej pracy Np . inwentaryzacja, jakieś prace na zamkniętym sklepie, jakieś naprawy na zamkniętym sklepie, przełożenie całego sklepu np z zimy na wiosnę lub odwrotnie.I w nocy są to raczej 10-12 godzin.

Magda
Kandydat
 Pytanie

Witam A jak pracuje się w biurze? W kadrach np?

Wolna
Były pracownik

Dość miałam odeszłam. Jak się okazało tz tych1950 zł to tak naprawdę trzeba odjąć jeszcze 300 zł. Na początku było fajnie, ale ostatnie pół roku to koszmar. Ciągle w pracy, każdego dnia, jedna sobota wolna, w środku tygodnia dzień wolny za sobotę.. Zmiany zabierając cały dzień, bo od 10 do 16.. Coraz więcej obowiązków, a kasa ta sama. Dostałam pracę, za normalna wypłatę,, pracuje 12stkami, dostaje premie, dostaje kasę za nadgodziny.. Jak widać nie trzeba się bać zmian,, trzeba wierzyć w siebie i iść do przodu, nie kisić się w cc, gdzie nie ma się wizji na rozwój, na docenienie że się pracuje potrójnie Drogi prezesie odchodzę, bo ilość wykonywanej pracy przez jedną osobę jest nieadekwatna do wynagrodzenia!! Męczące są ciągle zmiany w celach itd. Brak realnej motywacji. Zmiana systemu pracy dodatkowo przekonała mnie, że nie warto poświęcać więcej czasu i energii na pracę w ccc. Grafik układany wg. potrzeb kierownika, i jego pupili,, a inni mają harować,, Odchodzę po kilku latach pracy, to co teraz jest zrobione w tej firmie dąży tyłko do tego by firma upadła.

.
Pracownik

Atmosfera w firmie pozostawia wiele do życzenia, zastraszanie pracowników, konieczność przechodzenia na 3/4 etatu baby okropne perfidne towarzystwo spóźnianie się z wypłatami to normalka dostałam mniej wypłaty niż powinnam z 4dniowym opóźnieniem proszenie się o kontakt. traktowanie ludzi jak (usunięte przez administratora) taka praca

Co myślicie.
Pracownik
 Pytanie

A co myślicie o pociętych etatach z całych na 3/4 . Jestem nowym pracownikiem i chciałbym mieć cały etat.Czy to w tej firmie możliwe ? . Czy firma przywróci pełne etaty dla pracowników którzy chcą pełny etat ? Pierwszy raz w pracy się spotykam że pełny etat to przywilej ! wyróżnienie ! . Przecież wszędzie to podstawa !.A tu tylko wybrani cały etat kierownicy, liderzy,dekoratorzy.A sprzedawcy tylko 3/4 etatu lub 1/2 etatu. Co to jest ?

Haha
Pracownik
@Co myślicie.

A ja jestem starym pracownikiem i też chciałbym mieć cały etat. Jak na razie to nowi pracownicy mają o niebo lepiej od tych którzy włożyli całe serce i część swojego życia w tę pracę...

Nowy pracownik
Pracownik
 Pytanie

Cześć wszystkim.Jestem nowym pracownikiem i dowiedziałam się że pomimo że robię bardzo dużo zamień online na sklepie to nic dodatkowo za to nie dostanę !!!! Owszem za moją ciężką pracę dostaną dodatkowe pieniądze kierownik,lider i dekorator bo oni raz na trzy miesiące dostaną dodatkowe pieniądze że wyrobili wskaźnik kwartalny na zamówienia on-line które mają w celach kwartalnych danego sklepu.Powiem Wam że aż się we mnie zagotowało !!!!!!!!! Jak można tak (usunięte przez administratora) pracownika !!!!!! Przecież to my sprzedawcy robimy te wskaźniki,te zamówienia on-line, wartości paragonu,nps..............i my nie mamy za to dodatkowych pieniędzy ?????????? tylko kierownik,lider i dekorator!!!!!?????? JA SIĘ PYTAM A ONI ZA CO ????????? Przecież oni nic z tych rzeczy NIE ROBIĄ !!!!!!! ANI JEDNEGO ZAMÓWIENIA ON-LINE PRZEZ KWARTAŁ !!!!! No powiem Wam że takiej niesprawiedliwości to ja się na żadnym sklepie nie spotkałam, wszędzie gdzie pracowałam to zawsze były dodatkowe pieniądze za dodatkową pracę którą wykonywałam !!! I tu jeszcze jedna rzecz jest nie do pomyślenia lider, dekorator czy kierownik oni nie pójdą kasować za kasę klientów BO IM FIRMA NIE POZWALA !!!! .No głupota z którą w żadnej firmie się nie spotkałam.To ja się pytam PO CO TACY LUDZIE NA SKLEPIE???? Jak oni nie mogą kasować klientów ??? Obsługiwać też nie !!!! Dostawy przyjąć też nie !!!! Tylko rządzić i rozkazy wydawać !!!! Porażka !!!! I jeszcze pieniądze wezmą co kwartał za naszą ciężką pracę sprzedawców którą my wykonujemy !!!! Bardzo Wam współczuję bo popracowałam tu trochę i się napatrzyłam na rzeczy NIE DO POJĘCIA !!!! Szukam nowej pracy bo tak wykorzystywać to ja się nie pozwolę !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niech z zaplecza wyjdą dekoratorzy,kierownicy, liderzy i niech robią sobie wskaźniki sami !!!! A nie popychadła robić z sprzedawców.Dobrze i prawdziwie tu piszecie !!!! CYRK NIE PRACA !!!!!!!!

Pracownik
Pracownik
@Nowy pracownik

To nie jest twoja dodatkowa praca, lecz zakres twoich obowiązków - realizacja celi sprzedażowych.

Funkcyjny
Pracownik
@Nowy pracownik

Jestem pracownikiem funkcyjnym i tez robię OMS, dostawy, kasuje na kasie , spisuje reklamacje , informuje klientów o promocjach , realizuje Nstore, przekładkę na sklepie a nawet zamiatam czy myje podłogę. Wiec może i są sklepy, gdzie kierownik nie włącza klimatyzacji i pokazuje tylko palcem , ale uwierz ze jest sporo takich , co nie raz już nie wiedza w co ręce włożyć. Bo robią wszystko. A jeszcze trzeba załatwić swoje obowiązki. Po prostu źle trafiłaś. Zgodzę się z tym, ze nie fajnie , ze nie liczy się OMS do utargu , bo dziennie mamy sporo zamówień a priorytet goni kolejny priorytet- a pracowników mało. Pozdrawia funkcyjny , co nawet premii nie ma , bo są takie plany nie realne , ze głowa mała.

Za które
Pracownik
@Pracownik

Dziewczyna ma rację !!!! Zgadzam się z nią w stu procentach !!!! Za wszystkie onlajny powinna mieć zapłacone !!!! A nie żeby brali pieniądze Ci co tego nie robią !!!! Wiadomo że to są cele i obowiązki pracownika ale jak wykonuje je w stu procentach to niech ma zapłacone !!!! Bez dobrych sprzedawców celi nie wyrobicie !!!! Wystarczy wejść w power bo i poczytać ile sklepów nie wyrabia planów miesięcznych i żadnych wskaźników !!!! A tu jak dziewczyna wyrabia i się stara to powinna być doceniona !!!!! A tego tu nie ma !!!!! Sprzedawcy są tu traktowani najgorzej !!!! I wykorzystywani do wszystkiego !!! A pieniądze biorą kierownicy, liderzy i dekoratorzy !!! . CHORE TO !!!!! Jeżeli wskaźnik z on-linów zostaną wykonane to kwartalnie pieniądze powinny być PODZIELONE NA CAŁY ZESPÓŁ !!!!! A nie na funkcyjnych co kompletnie tego nie robią!!!!!

@Misia
Pracownik
@Pracownik

Nie wiem w jakim sklepie pracujesz, ale nie zgodzę się z tobą że kadra menadżerska siedzi na zapleczu. U nas najwięcej zamówień robi właśnie dekorator i lider, a towar najczęściej przyjmuje kierownik. Pracę z towarem najwięcej robi zastępca i dekorator żeby nie odciągać sprzedawcy od kasy. A jak trzeba to i skasują i reklamacje zrobią. To wszystko zależy od EKIPY. Ale co do płacy za tą harówkę to że rzeczywiście brak słów.

Deko
Pracownik
@Nowy pracownik

Nowy pracownik- wszystko zależy od zespołu i salonu ja jako osoba funkcyjna robię Oms, Odbieram dostawy, stoję na kasie ,przekładam towar jednym słowem pracujemy wszyscy tak samo, oprócz tego wykonuje swoje obowiązki i nikt nie ma z tym problemy .

Taka prawda
Pracownik
@Pracownik

Niestety ale rzeczywiście sklepy są różne i dziewczyna ma tu rację.Są sklepy że kierownicy stoją za kasą i kasują klientów i to są wzorowi KIEROWNICY !!! I dostawę rozpakowują i sklep pomogą ułożyć.TO SĄ WZORY DLA PRACOWNIKÓW.Ale niestety jest mnóstwo kierowników, liderów, dekoratorów którzy tworzą kliki na sklepie i tylko robią tyle ile do nich należy lub mniej i palcem nie tkną nic innego!. Skasować nie pójdą bo im firma zabrania ha,ha,ha.Większej głupoty to nigdy w swoim życiu nie widziałam!. Ludzi obsługiwać nie pójdą bo ich nie znoszą !.I ludzie ich denerwują !. Dostawy rozpakować nie pójdą bo ich plecy bolą! ,lub co innego.No CYRK ! Dobrze dziewczyna opisała.Młodzi ludzie którzy teraz przychodzą wszystko dokładnie widzą,i natychmiast wychwycą wykorzystywanie,i złe postępowanie funkcyjnych.Oczywiście że nikt tu wszystkich nie wrzuca do jednego worka.Bo są WSPANIALI KIEROWNICY KTÓRZY WSZYSTKO ROBIĄ Z ZESPOŁEM A NIE SIEDZĄ NA ZAPLECZU !. I ja również zgadzam się z dziewczyną że ma RACJĘ! PRAWDĘ PISZE! Sprzedawcy powinni mieć również płacone za wyrobione wskaźniki! BO TO ONI JE ROBIĄ!.W kółko się w tej pracy mówi o zespole ŻE WSZYSTKO ROBIMY WSPÓLNIE,PRACA ZESPOŁOWA! To wszystko powinno być dzielone na WSZYSTKICH! A nie takie podziały robić !. BRAWO MŁODZI! BROŃCIE SWOICH PRAW! BO NA NIE PRACUJECIE!.

2
Jaką prowizję
Pracownik
 Pytanie

Jaką prowizję? Plany miesięczne mało który sklep wyrabia w Polsce.Wejdz w power bo i sobie sprawdź.Większość sklepów ( sprzedawcy) pracują za gołe pensje na 3/4 etatu za dwa tysiące miesięcznie !!! A priorytetów na sklepie do zrobienia w miesiącu SETKI !. Sprzedawcy robią wszystko a nic z tego nie mają oprócz gołej pensji !.I zapewne są napewno wspaniali kierownicy,liderzy, dekoratorzy którzy pracują z całym zespołem.Ale dziewczyna tu pisze PRAWDĘ ! większość z funkcyjnych to by z zaplecza nie wyszła ! I tylko tam siedziała i rozkazy wydawała a zrobić byle co,byle by było i do domu uciekać bo dniówka odbębniona(i to najczęściej przychodzą na rano żeby o 15 lub 16 już wyjść).A sprzedawca ma cele wyrobić za wszystkich!. Jeszcze jak wyściubią głowę z zaplecza to okrzan do sprzedawców że co tak wolno robią! Tu trzeba wszystko robić na czas ! Co tak mało onlajnów ? Ruszaj się szybciej !Co tak mało butów przełożyłaś? ruszaj się szybciej, szybciej...............co tak wolno dostawę rozpakowujesz ? ruszaj się szybciej, szybciej.............. przychodzić do pracy się odechciewa ! A żeby lider lub kierownik umył u nas podłogę na sklepie.To nigdy tego nie robią! Podziały straszne a atmosfera koszmar !

Pracownik
Pracownik
@Nowy pracownik

Cześć, nie zgodzę się z Tobą w kilku kwestiach- zamówienia wliczają sie do realizacji celu miesięcznego jeżeli mówimy o Nstor, wiec nie do końca jest tak że nie masz za to zapłacone, i tak jak napisała osoba poniżej to zakres Twoich obowiązków. Przy obowiązkach które mamy watpię by było tak, że osoby funkcyjne nic nie robią. Widzę po swoim kierowniku, który tak samo jak stoi na kasie tak samo towaruje salon i zarządza. Zgodzę się z tym, że pracy jest dużo ale też nie przesadzajmy nie jest to praca w kamieniołomach. PS: nie ma czegoś takiego jak rozliczenie kwartalne z zamówień. Pozdrawiam :)

1
Wow
Były pracownik
@Pracownik

O czym mówisz o nstory czy oms bo tam byla mowa o zamowieniach online czyli oms. Chyba pracujesz zbyt krótko i jeszcze wszystkiego nie ogarniasz. Ps.jest rozliczanie kwartalne z oms

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Wow

Większość nie potrafi czytać ze zrozumieniem !. Ewidentnie dziewczyna pisze o nstor czyli celach sprzedażowych które każdy sprzedawca na danym sklepie ma wyznaczony w danym dniu( cały personel ma jakiś cel na dany dzień jeden sprzadawca ma 200 zł inny 600 a jeszcze inny 2 tyś do zrobienia dziennie dodatkowo sam na urządzeniach sklepowych).Są to zamówienia które sam sprzedawca musi zdobyć od klientów czyli musi sam namówić klienta na zakup przez internet z sklepowego tabletu,kiosku czy telefonu służbowego.Czyli to jest zasługa sprzedawcy bo to on musi znaleźć i namówić klienta do takiego zakupu ! Musi się postarać!!!!! A nie że klienta ma podanego na tacy.! To nie OMS że pozbiera się po sklepie zamówienia i spakuje które sami z domu klienci zamówią. NSTOR - INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIA ON-LINE O TYM TU DZIEWCZYNA PISZE !!!! . Czytajcie ze zrozumieniem!.I ja również się z nią zgadzam takie zamówienia jest dużo trudniej zdobyć bo to sprzedawca musi wyjść z inicjatywą i zachęcić klienta do kupna z sklepowego urządzenia które dany sklep ma na stanie .Bo jedne sklepy mają kioski internetowe inne tablety jeszcze inne telefony służbowe.To są prawdziwe TALENTY ! Nie każdy to potrafi.Są sprzedawcy którzy przez cały dzień pracy nie zdobędą ani jednego takiego indywidualnego zamówienia,inni zrobią z 5-7 a są sprzedawcy którzy zrobią indywidualnie dodatkowo 50 i więcej takich zamówień !!!! Pracowałam na różnych sklepach ( studiuje,pracuje dorywczo w CCC na umowy zlecenia) więc mam porównanie i widziałam to na własne oczy !. Naprawdę są TALENTY na sklepach, sprzedawcy którzy potrafią zrobić mnóstwo zamówień na urządzeniach sklepowych NSTOR i nikt ich za to nie docenia ! Smutne to bo inni zrobią 2 lub 5 zamówień lub 0 .A WSZYSCY BIORĄ TAKĄ SAMĄ PENSJĘ !. Więc wcale się nie dziwię że jak młodzi przychodzą i to widzą to kompletnie odechciewa im się pracować i się dodatkowo starać ! Bo po co ? Jak pensja identyczna dla wszystkich sprzedawców.Ma rację CHORE TO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.I kasę za wskaźniki ( za wyrobienie wskaźników) wezmą funkcyjni !!! Pracuje na różnych sklepach i tak jak tu piszecie są funkcyjni którzy pracują z zespołem ale jest mnóstwo funkcyjnych którzy na sklep to wyjdą tylko żeby rozkazy wydać i nic innego na sklepie nie zrobią bo to nie ich obowiązek tylko sprzedawców ! Na Oglądałam się tego pełno ! A udają jak to się ciężko na pracują ha ,ha,ha........... Więc też macie rację nie można wszystkich wrzucać do jednego worka.Są różni ludzie na sklepach i bardzo leniwi i średnio leniwi i bardzo pracowici i bardzo zaangażowani w swoją pracę.NIESTETY WSZYSCY SPRZEDAWCY DOSTAJĄ TAKĄ SAMĄ PENSJĘ BEZ WZGLĘDU NA ZAANGAŻOWANIE !!! I TO JEST TU NAJWIĘKSZYM BŁĘDEM !!! Bo niestety najpiękniej ułożony sklep nic nie da jak nie będzie WSPANIAŁYCH SPRZEDAWCÓW KTÓRZY TO BĘDĄ POTRAFILI SPRZEDAĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Każdy pracownik wie są to cele sprzedażowe każdego z nas wyznaczone każdego dnia każdej osobie na sklepie.Tylko dziewczyna pisze tu całkowicie o czym innym( nie o OMS tylko enstor), że wyrabia swój cel sprzedażowy z ogromną nadwyżką a nic za to nie dostaje !! Np.jeden sprzedawca ma do zrobienia indywidualnych zamówień na nstorze lub telefonicznie służbowym na kwotę 200 zł , drugi na 600 zł trzeci na tysiąc zł.a są sprzedawcy że robią tych indywidualnych zamówień na nstorze po kilka tysięcy dziennie 4 tyś,5 tyś . 6 tyś.lub więcej. !!! I to jeden sprzedawca tyle potrafi zrobić i nic dodatkowo za tą pracę nie dostaje !!!.O tym dziewczyna tu pisze.Więc jaka tu jest motywacja ? Jaka zachęta ? Żeby robić aż tyle więcej jak każdy sprzedawca i tak dostanie taką samą pensję i ten co robi takie ogromne sumy pieniędzy dodatkowo i ten co zrobi 200 zł dziennie lub 0 zamówień indywidualnych na nstorze lub kiosku internetowym lub telefonicznie służbowym . Także również się z nią zgadzam !!! . ZERO MOTYWACJI ŻEBY BYĆ LEPSZYM !!! I ŻEBY DAĆ Z SIEBIE WIĘCEJ !!! Bo pensja za miesiąc na 3/4 etatu 2-2,200 zł .No i jeszcze to że premie kwartalne za wyrobione wskaźniki ( ATV,NPS,ENSTOR.........)nie są dzielone na wszystkich pracowników tylko na funkcyjnych TO JUŻ JEST MOCNO NIESPRAWIEDLIWE !!! Jak jesteśmy zespołem i mamy działać zespołowo to niech będzie to podzielone NA WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW BO GŁÓWNIE SPRZEDAWCY TE CELE WYRABIAJĄ !!! BEZ WSPANIAŁYCH SPRZEDAWCÓW NIC NIE BĘDZIE !!! SAMYMI SŁOWAMI,ROZKAZAMI,I UKŁADANIEM PERFEKCYJNYM SKLEPU DOBREGO WYNIKU ZE SPRZEDAŻY SIĘ NIE ZROBI !!! BO TO SPRZEDAWCY SĄ NA SKLEPACH NAJWAŻNIEJSI BO TO ONI PRZYCIĄGAJĄ KLIENTÓW !!!

Bojownik
Pracownik

Myślę, że to wszystko , o czym Piszecie zależy od ludzi! I Uwierzcie, jest taki sklep, gdzie wszyscy sobie wzajemnie pomagamy i nikt nikomu nie robi pod górkę. Uprzejmość, życzliwość zarówno między ' zwykłymi ' sprzedawcami off- price, jak i na linii pracownik- leader, leader - menager, menager- pracownik.Do tej pracy chce się chodzić, chce się pracować, a każdy brak zajęcia to katastrofa. Tu nikogo nie trzeba prosić, żeby coś zrobił..jasne, małe błędy zdarzają się, ale można je skorygować, poprawić..Ten sklep to Halfprice Poznań Plaza :)

Święta Trójca
Pracownik

Firma to co robi z ludźmi to jest nie do opisania zrobili sobie z ludzi (usunięte przez administratora) myślą że jedna osoba będzie pracowała za trzy i to za takie marne pieniądze.Jakiś (usunięte przez administratora) wymyślił sobie audyty i jeżdżą po sklepach i szukają żeby się tylko do czegoś przyczepić,bo przecież za coś trzeba pieniądze wziąść.Druga sprawa zgłaszanie kradzieży na policję,a z jakiej racji i kiedy jak na sklepie dwie trzy osoby i to jeszcze za dużo nas jest.Panie prezesie obudź się Pan bo nie dzieje się dobrze niedługo nie będzie kto miał tego ciągnąć.Może trzeba zrobić redukcję etatów tam wyżej i pieniądze się znajdą dla ludzi bo (usunięte przez administratora) za marne grosze.

Ulllaa
Pracownik
 Pytanie

Ta firma jest żałosna, pracuję tu od ponad 10 lat, były dodatki stażowe, za niechorowanie, premię sprzedażowe itd. A teraz są plany na ponad 1000000 do zrobienia, gdzie odliczają nam zwroty stacjonarne i online na co mamy 0 wpływu!!! Żeby dostać z 200! zł premii na miesiąc, trzeba stawać na rzęsach a i tak się nie uda, a przyjdzie taki Janusz, Seba albo Karyna, da do reklamacji buty które mają 1 rok i 11 miesięcy, kosztowały 200 zł, jest klubowiczem i co? Ano to że reklamacja od ręki zasadna, sklep jest albo na 0 przy wymianie albo na minusie jeśli jest zwrot gotówki!!! I ten klient ma za jedne pieniądze buty na kilka sezonów. STAĆ FIRMĘ TO NIECH DADZĄ KAŻDEMU PRACOWNIKOWI JAKIEŚ POCZCIWE WYNAGRODZENIE!!! NAKRĘCAJĄ NAS KLIENCI, piękne hasło tylko szkoda że kierowniczka ciśnie żeby pracować z towarem, dekorator wymyśla kolejne swoje wizje i trzeba wywrócić wszystko do góry nogami, ale łapać każdego klienta żeby zrobić plan, jednocześnie najlepiej, a potem znów 2200 na przelewie. Na szkoleniu SOK była mowa o tym, żeby klient sam się rozglądał ale pracownik żeby był dostępny, weźcie się na coś zdecydujcie bo zostaniecie bez żadnych pracowników do tego to wszystko zmierza... :/

1
Lkjh
Pracownik
@Ulllaa

Święta prawda. Wszystko pod górkę. Plany z dnia na dzień zwiększane. Krytyka pleciona pięknymi słowami. Zwozki bez kartonów od butów, co powoduje że robi się to 100 razy dłużej. Czasami się zastanawiam co to za umysł wymyśla takie rzeczy.

Karolina
Inne
@Lkjh

Uprzedzają o zwiększaniu planach czy ludzie są postawieni przed faktem dokonanym? Tak w ogóle czemu zwiększają, jak ktoś jest dobrym pracownikiem i ogarnia to też może mieć zwiększone obowiązki?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Kasia
Były pracownik
 Pytanie

Sami sobie jesteście winni. Nie rozumiem jak z takimi pieniędzmi jesteście w stanie pracować w takim miejscu. Jak wy się utrzymujecie w życiu? Czy raczej wegetujecie od wypłaty do wypłaty. Przecież to zwykła praca w zwykłym sklepie, jak nie tu to gdzie indziej.

Kitty
Pracownik
 Pytanie

Hej czy zwolnienie l4 przerywa urlop? jestem na dwutygodniowym urlopie, minęło mi 7 dni a co z pozostałymi 3? widzę w grafiku optymalnym że nadal mam urlop a czerwone krzyżyki oznaczajaace zwolnienie są dopiero od poniedziałku kiedy już powinnam być w pracy, jak to jest? robią mnie w balona, na necie czytałam co innego?

Rd
Były pracownik
@Kitty

L4 ma pierwszenstwo nad uw. Powinni usunac uw i wprowadzic l4 w dniach na jakie wystawił ci lekarz.

Lkkhg
Pracownik

Jak ma się udac zrobić premie. Jak dane w power sie w kółko zmnieniaja. To jest jakaś kpina. Dzisiaj znowu plan podwyższony. Ma się wrażenie że jest to robione specjalnie. Demotywacja w najwyższej formie

Ta firma to żenada
Pracownik
@Lkkhg

Z tej firmy już nic nie zostało oprócz ciągłego dokręcania śruby, opieprzania wszystkich że źle i za mało i ciągłego podwyższenia planów których nie da się realizować. A potem firma zdziwiona że ludzie odchodzą

Zostaw merytoryczną opinię o CCC - Polkowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CCC?

    Zobacz opinie na temat firmy CCC tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 450.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CCC?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 385, z czego 14 to opinie pozytywne, 227 to opinie negatywne, a 144 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CCC?

    Kandydaci do pracy w CCC napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

CCC
Przejdź do nowych opinii