Opinie o ccc.pl - CCC S.A. w Połkowice

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o CCC

Lena Mazowsze
Pracownik
 Pytanie

Hej pytanie Jam , co się znowu swieci w firmie , u nas gadają ze do końca roku E strukturze ma nie być liderów tylko degradować ich będą na sprzedawców ? Wiecie cos więcej ??

3
xxx
Pracownik
@Lena Mazowsze

tak, w kadrze kierowniczej będzie tylko kierownik, zastępca i dekorator

1
JoAnka
Były pracownik
 Pytanie
@xxx

Dekorator? Chyba żart! Przeciez oni nawet zmian nie prowadzą, a jeśli już to tylko chwile z rana, zamknięć dnia nie robią a co dopiero zamknięcia miesiąca? Poukładać akcesoria i ogarnąć instrukcje każdy potrafi. Uciekłam z tej firmy właśnie z powodu takiego dziwnego podziału, że dekorator ma najmniej pracy i pracuje na najlepszych warunkach pod względem godzinowym a zarabia prawie na równi z ZKS i LS którzy robią drugie zmiany, soboty, niedzielę

KaKa
Były pracownik
 Pytanie

Mam nadzieję że osoby z HR-u po przeczytaniu tego znajdą 5 minut na jakieś refleksje. Mocno w to wierze, że będzie to początkiem jakichś zmian, zmian na lepsze dla nowych pracowników bo każdy widzi co się dzieje, odchodzą najlepsze osoby, osoby które jeszcze chciały dać sobie i innym nadzieję na lepsze jutro.. Odeszłam i ja, po 6 latach pracy.. Pierwsze 4 lata to były lata gdzie przychodziłam z wielką przyjemnością do pracy i miałam satysfakcję z tego co robiłam. Po tych czterech latach zaczęło dziać się coś dziwnego.. Oszukiwałam siebie i innych że będzie tak jak kiedyś.. Powiedzenie nadzieja matką głupich tutaj w 100% się potwierdziło. Wiem że nigdy nic nie będzie takie jak kiedyś ale gdzie się podziały te WARTOŚCI które dla firmy były zawsze najważniejsze? Co takiego wpłynęło na to że ludzie już nie są traktowani jak ludzie? Są traktowani jak jakieś roboty.. To ile obowiązków spada na kadre kierowniczą i sprzedawców jest nie do pojęcia.. Wyznaczane priorytety których nie raz jest kilka, kilkanaście i człowiek zwyczajnie głupieje bo już nie wie co jest ważne a co ważniejesze. Najlepiej wszystko zrobić na już, pytam się jak? Jak wszystko ma być dopilnowane i zrobione w 100 % gdy co chwilę jest wymyślane coś nowego i na dodatek mając tak małą ilość osób na sklepie? Stała się jakaś straszna gonitwa, w której liczy się tylko wynik, nie ważne jakim kosztem, nie ważne są żadne ludzkie wartości. Jest to przykre że aż tak musimy liczyć każdą godzinę, minutę, sekundę aby wszystko było zrobione na czas. W efekcie nic nie jest zrobione, dlaczego jeszcze nikt tego nie widzi że żeby wymagać i osiągać w 100 % to co się zakłada, oczekuje, trzeba mieć odpowiednią ilość osób do tego wszystkiego.. Najlepiej jest dorzucić obowiązków i zmniejszyć ilość pracowników. Takimi działaniami prowadzicie tylko i wyłącznie do wykończenia osób, do tego że zaczną odchodzić najlepsi. Nie wiem co należy się mojej kierowniczce, podziękowania, prezenty to nie wystarczy żeby odwdzięczyć się za wkład pracy jaki daje od siebie i wiem że ona nie jest jedyna. Kierownicy często pracują po godzinach pracy bo zależy im żeby sklep spełniał jakieś normy, na większość rzeczy oni nie mają czasu bo jest za dużo innych obowiązków do których brakuje ludzi. I będzie tak dalej dopóki większość nie zacznie mówić o tym głośno.. Tak naprawdę tylko dzięki tej kobiecie przychodziłam do pracy ale zrozumiałam że nie o to w pracy chodzi.. Wszyscy robią wszystko a i tak nie jest tak jak być powinno. Kontrole i patrzenie każdemu na ręce to jest okropne. Dlaczego nikt nie zastanowi się co doprowadziło do takich kontroli? To ile stresu ta praca przynosi to się nie mieści w głowie.. Jeśli ktokolwiek z Was zastanawia się nad odejściem, to zrób to! Zacznij walczyć o siebie! Jeśli nie zaryzykujesz to nigdy nie zaznasz zmiany w swoim życiu. Ofert pracy jest bardzo dużo, musicie tylko uwierzyć w siebie, w swoje możliwości i w to że może być lepiej. Życzę wszystkim powodzenia. GoForMore

2
@ktoś
Pracownik
 Pytanie

Szczerze to mam już dość tej pracy i nie dobrze mi na samą myśl o tym, że mam tam iść. To wszystko przypomina (usunięte przez administratora). Kierowniczka wprowadza "super atmosferę" samą swoją obecnością. Nie potrafi dobrze rozdzielić zadań (stojąc na kasie mam wkładać dostawę i co chwilę jestem wołana, bo ktoś podszedł do kasy). A o tych elastycznych godzinach pracy to można sobie pomarzyć xd Grafik co chwilę się zmienia bez żadnego powodu. W jednym miesiącu dosłownie codziennie (30 razy - tak liczyłam) dostawałam nowy grafik na maila. Powód? BO TAK. Żadnej informacji, sama sobie pilnuj i sprawdzaj czy przypadkiem nic się nie zmieniło. Często też dowiadywałam się, że mam inne godziny przychodząc do pracy i oczywiście problem, bo jak to ja nie wiem, że się grafik zmienił. Pracownice z długim stażem są niedoceniane i się zwalniają. Dokładnie obowiązków i dziwne wymagania - swoją drogą czemu mam robić zamówienia na eobuwie, modivo czy half price? Co ja z tego mam? Jakieś głupie zakazy jak nie włącznie klimatyzacji, gdy na sklepie jest 30° lub zakaz włączania ogrzewania w zimę, bo przecież dostaliśmy koszulki termiczne XDD Kawę i herbatę najlepiej robić wszystkim na raz, żeby czajnik przypadkiem za dużo razy nie był podłączany do prądu, a o używaniu odkurzacza można w ogóle zapomnieć. Takich rzeczy jest niestety więcej niż się wydaje.

Nowy pracownik
Pracownik
 Pytanie

U nas to samo, ciągle praca z towarem.Ja nawet się kierowniczki spytałam czy ja się tu na sprzątaczkę przyjmowałam ? Ciągle w kółko każą sprzątać i dokładać i przekładać towar.A klienci chodzą samopas i błądzą bo nie ma się kto nimi zająć.Wręcz im głupio o cokolwiek zapytać bo widzą nas jak się uwijamy z towarem jak mrówki ! Upocone i szybko,szybko......A ktoś tu napisał że jak klienci są to mamy rzucić wszystko i lecieć do obsługi.No tak powinno być !!! ale niestety jak nie zrobimy zadanej nam przez kierownika pracy ,to dostajemy taki okrzan, gadanie bez końca,obgadywanie za plecami do innych pracowników na nas i taka toksyczna atmosfera w pracy od razu się robi że już nic się nie chce robić ani tu przychodzić.!!!! A tylko się odezwij i wypowiedź swoje zdanie w jakiejkolwiek nawet błachej sprawie TO CIĘ ZASZCZUJĄ,ZAGRYZĄ,I BĘDĄ CI DOKUCZAĆ NA KAŻDYM KROKU!!!!! Że ośmielasz się mieć inne zdanie niż kierownik.I będą szukać i wymyślać na daną osobę nie stworzone rzeczy .To jest w tej pracy najgorsze z nikąd pomocy ! Bardzo to smutne, że nikt z firmy wyżej zarządzających nie staje w obronie sprzedawców.Pracuje naprawdę krótko ale już tyle złych rzeczy tu widziałam że nie chcę pracować w tak toksycznym środowisku gdzie sprzedawca nie ma nic do powiedzenia tylko liczą się kierownicy, liderzy i dekoratorzy.KOSZMARNE PODZIAŁY TU SĄ !.

Piotr
Pracownik
@Nowy pracownik

Chyba krótko pracujesz i jeszcze nie wiesz jak to wygląda. Rks zaszczuwaja kierowników liderów i dekorator. Oni też nie mają nic do powiedzenia. Góra też się z nimi nie liczy i z ich zdaniem. A jak się odezwa to już po nich

xxx
Pracownik
@Nowy pracownik

ale jak nie zrobisz czegoś na bieżąco to później się nawarstwia i nie idzie przez zaplecze przejść, ccc dąży do salonów samoobsługowych i jasne jak klient poprosi to podchodzimy ale często ten klient obsługuje się sam, ostatnio towaru jest od groma i nie dziw się że jedna zmiana nadaje na drugą jak druga tylko obsługuje klientów, a towar kipi w każdej części sklepu, ja pracuje na salonie gdzie zaplecze jest bardzo male i jak jedna zmiana odpuści pracę z towarem to nie da się przejść

Pierwsze słyszę
Pracownik
 Pytanie
@xxx

Po raz pierwszy słyszę że na drugich zmianach tylko obsługuje się klientów ? Czyli mimo że to sieciówka to na każdym sklepie inne zasady? U nas zawsze od lat na drugich zmianach również w soboty co ludzi jest mnóstwo pracujemy z towarem i ciągle przesuwamy i dokładamy buty.Także nowy pracownik pisze tu prawdę !!! Pewnie w intranecie pisze co innego ale rzeczywistość na sklepach jest całkowicie inna.A macie tu rację toksyczna atmosfera na sklepie to porażka do takiego sklepu to klienci nawet nie chcą przychodzić bo klient wszystko wyczuje i obsmaruje taki sklep w internecie i NPS.A przecież podobno klient ma być najważniejszy i jego obsługa.To czemu firma tego nie sprawdza ? Przecież ma kamery na sklepach.Jak by chciała żeby to było przestrzegane to szybciutko kamery w ruch i czy po południu jest klient najważniejszy czy przekładanie butów!.Jak się chce to wszystko można !.

xxx
Pracownik
@Pierwsze słyszę

to w zależności od regionalnych, często jest tak że 15 stop pracę towarowe, nie chodzi o drugie zmiany w sensie od 14 tylko druga zmiana od tej na której jesteś, jeśli jeden kierownik zmiany nastawia się tylko na obsługę a drugi musi nadrabiać dostawę itp to atmosfera robi się jaka się robi, dlatego trzeba pogodzić obsługę z pracami towarowymi bo nikt za nikogo nie będzie robić jego roboty

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Praca w Half Price Leszno Zostałam telefonicznie zaproszona na rozmowę, dostałam smsa ze szczegółami rozmowy. Spotkanie odbyło się na sali sprzedażowej w galerii. Ale uwaga! W tym samym czasie ze mną na spotkaniu były jeszcze 2 inne kandydatki! No powiem, że pierwszy raz się z takim czymś spotkałam i muszę przyznać, że zostałam tam tylko ze względu na moją ciekawość jak to dalej będzie wyglądać, bo dla mnie to było bardzo żenujące. No chyba, że tak teraz wygląda rekrutacja w tego typu firmach... Na spotkaniu była kierowniczka i jej zastępczyni. Pierwsza opowiedziała o firmie, specyfice pracy, frmie zatrudnienia, dodatkach i pensji. Zastępczyni opowiedziała jak wygląda dzień pracy. Ogłoszenie o pracę na 1/4 1/2 i 3/4 etatu ale propozycja tylko na 1/2 etatu za najniższą krajową z możliwym dodatkiem pod koniec roku w postaci premii. Poźniej pani kierowniczka poprosiła o kilka słów o sobie każdą z nas uwzględniając swoje doświadczenie. Na koniec był czas na pytania. Całość trwała z 15 min i ogólnie atmosfera była dość luźna, jakby szukali kogoś do budki z hotdogami. Plus za słowność i telefon zwrotny w zapowiedzianym terminie oraz za umowy o pracę od początku. Dostałam propozycję pracy na 1/4 etatu z opcją dodatkowych godzin. Dla osób wchodzących na rynek pracy taka praca może być całkiem ok.

Pytania

1. Opowiedz kilka słów o sobie i swoje doświadczenie w pracy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Pracownik
Pracownik

Hej dziewczyny mam pytanie jestem zatrudniona na okres próbny na pół etatu w umowie najniższa krajowa a ja dostaje mniej . Dokładnie wychodzi mi 14.20 na godzinę czy u was też są takie cyrki. Firma twierdzi że wypłata została naliczona prawidłowo . Cyrk na kółkach .

Magda
Pracownik
@Pracownik

Obecnie od 1 lipca 2023 roku stawka godzinowa w Polsce wynosi 23,50 brutto za godzinę czyli 21 zł netto na rękę. I tyle powinnaś dostać i ani grosza mniej.To masz zagwarantowane w prawie pracy.Jeżeli ty masz na godzinę płacone 14,20 to sama musisz podjąć decyzję czy chcesz pracować za takie zaniżone stawki.Nikt za Ciebie tego nie zrobi.Sama widzisz jak się czujesz i czytasz też opinie innych pracowników większość się zwalnia i szuka pracy za lepsze pieniądze.Teraz to jest praca w CCC dla studentów i to na krótko bo też szybko odchodzą jak widzą ile się trzeba napracować ile zadań wykonać a pieniądze kiepskie.Więc zespoły na sklepach ciągle się zmieniają rotacja pracowników jakiej nigdy nie było !.

ex-kandydat
Kandydat
 Pytanie

Prawie 1,5 miesiąca temu miałem rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko specjalistyczne w biurze CCC. Spotkanie online przebiegło całkiem poprawnie. Na koniec poinformowano mnie, że odpowiedź z decyzją co dalej dostanę w ciągu dwóch tygodni. Do dzisiaj nikt się nie odezwał. A tyle się mówi/pisze o tym, jak ważne jest dawanie informacji zwrotnej wszystkim kandydatom po rozmowach rekrutacyjnych. CCC, poprawcie w tym aspekcie Candidate Experience, bo inni robią to dużo lepiej. P.S. Ciekawe, gdzie kupię buty w tym roku na zimę? ;)

Dd
Były pracownik
@ex-kandydat

Nie ma co się dziwić że nie wracają z feedbackiem jeśli chodzi o rekrutację zewnętrzne jak nawet nie informują o decyzji pracowników którzy biorą udział w rekrutacjach wewnętrznych… porażka. Bardzo nieprofesjonalne

Nowy pracownik
Pracownik
 Pytanie

Bardzo mądrze tu piszecie i całą prawdę!. Jestem nowym pracownikiem pracuje bardzo krótko ale tyle co się naoglądałam na sklepie rzeczy źle robionych to w głowie się nie mieści.I niestety uważam że zarząd rządzący tą firmą pojęcia o tym nie ma co się dzieje na sklepach.. Bo przełożeni pytają nas czy czytamy informacje w intranecie pracowniczym, owszem część czyta ,część kompletnie nie czyta.Ale w tym intranecie pisze całkowicie co innego a na sklepach jest robione co innego.Np.czytałam tam że moi przełożeni powinni rozdzielać pracę wśród pracowników według ich najlepszych predyspozycji, zdolności......I mają mieć do pracowników podejście biznesowe.A wiecie co ja widzę to oczy ze zdumienia przecieram !!! Np.na sklepie na którym ja pracuję jest osoba która wspaniale potrafi zająć się klientem, obsługa to jej konik ! Jest naprawdę w tym świetna.To wiecie co robi kierownik::::: daje ją żeby towar wywoziła z magazynu, żeby w półki wkładała, żeby dostawę robiła , żeby towar oklejała.........A nas nowe daje na obsługę co my dopiero się uczymy i każą nam wyrabiać cele sprzedażowe na indywidualne zamówienia on-line od klientów na urządzeniach sklepowych np.telefonach,kioskach....... No i oczywiście na koniec dniówki okrzan czemu tak mało? To ja raz się odważyłam i powiedziałam że czemu ta dziewczyna co jest fantastyczna w tej obsłudze klienta robi z towarem, przecieży to możemy my robić bo to prosta robota a ona jak ma takie predyspozycje do obsługi to niech obsługuje bo zrobi to dużo lepiej i tych zamówień zrobi też mnóstwo.! To moja przełożona powiedziała że nie mój interes i ona będzie na sklepie robiła jak ona chce a nie jak jej każą !.No powiem Wam że z takim podejściem to na pewno droga firmo dobrych zaangażowanych sprzedawców mieć nie będziecie! Bo do oklejania pudełek,przeceny,doceny,do wykładania towaru ,do przyjęcia dostawy to ludzi zawsze znajdziecie.!!!!!! Ale UTALENTOWANYCH SPRZEDAWCÓW TO JUŻ JEST DUŻY PROBLEM !!! O NICH SIĘ DOBRE SKLEPY BIJĄ !!! A TAK JAK ONI SĄ TU TRAKTOWANI TO PORAŻKA !! Dziwi mnie jeszcze jedno dlaczego to nie jest sprawdzane przez tych wyżej zarządzających dyrektorów? Przecież macie kamery na sklepach, nawet wyrywkowo można zobaczyć co się dzieje na danym sklepie jak obrót nagle spada.Ja wam współczuję i już szukam nowej pracy gdzie podejście do zaangażowanego utalentowanego w danej dziedzinie pracownika będzie DOCENIONE !!!! A co do wycierania tych kurzów to też prawdę piszecie ciągle mamy chodzić i ścierać a kurz i tak leci zewsząd i za godzinę znowu jest Klienci się z nas śmieją że chyba tu jesteśmy na etacie sprzątaczek !!!! bo ciągle sprzątamy zamiast profesjonalnie zająć się klientem.Apropo nikt oprócz tej jednej dziewczyny nic nam nie wytłumaczył odnośnie profesjonalnej obsługi klienta.To też porażka !!!! I TO MA BYĆ BIZNESOWE PODEJŚCIE PRZEŁOŻONYCH DO NOWYCH I STARYCH PRACOWNIKÓW ????!!!!

@Były pracownik
Były pracownik

Polecam wszystkim niezdecydowanym i odważnym zmianę pracy???? uwierzcie, że już nigdzie! (nawet w Polsce) nie jest tak źle jak w CCC, a jeśli udało Ci się przez jakiś czas tam wytrzymać, to wytrzymasz już wszystko, wszędzie ???? Nie pozdrawiam regionu Podkarpacie! zwłaszcza od marca 2023r. ????

Obecny pracownik
Pracownik

Czytam tutaj te wszystkie wpisy i musze potwierdzić że tak naprawdę źle się dzieje .Jedno mi się jeszcze nasuwa ,w wielu firmach są organizowane imprezy integracyjne ,żeby pracownicy lepiej się poznali polubili ,bo w takiej atmosferze lepiej się pracuje i osiąga się lepsze wyniki.A tej RKS jak pojawia się na wizycie ,przeszkadza że ludzie są dla siebie mili .Najlepiej jakby każdy się nienawidził .Jej przyjazna atmosfera w pracy kojarzy się z niewykonywaniem obowiązków ,a to wręcz przeciwnie .Z mojego doświadczenia wiem że jak jest szef despota to ludzie tylko w jego obecności udają że coś robią ,natomiast szef który potrafi dogadać z pracownikiem osiągnie zawsze lepsze wyniki .Widac że Pani RKS brakuje doświadczenia w zarządzaniu .

2
Kasia
Pracownik
 Pytanie

Współczuć to trzeba Wam, którzy muszą tutaj wylewać swoje nieuzasadnione żale. Z tego co wynika z tych Waszych wypowiedzi - jesteście bylymi pracownikami, więc tym bardziej mi Was szkoda,że nie potraficie emocjonalnie odciąć się od przeszlosci. Poziom nienawiści który w sobie macie jest przerażający. Do tego sami siebie pogrążacie - wg Was praca niezgodna z zasadami firmy powinna być pochwalana? Bo ktoś pracuje wiele lat to może wszystko? Bo Kierownicy tak zawsze robili? Wstyd dla firmy to takie wypowiedzi jak Wasze. Do tego anonimowe bo zapewne odwagi brakuje na otwartą komunikację...

5
Kaśka
Inne
@Kasia

Tak, wiemy, pracownicy, ktorzy nie maja pojecia o tej firmie, beda sie uwazac za kogos lepszego i krytykowac tych, co juz tu nie pracuja. Nie bez powodu odeszli i nie dlatego, ze bylo pieknie, cudownie jak jedna szczesliwa rodzinka. Zanim wiec sie wynaturzysz na temat czegos o czym nie masz pojecia, to sie dowiedz, popytaj. Moze wtedy napiszesz cos madrego. Poki co, wiesz niewiele.

True
Pracownik
@Kasia

:)

Basia
Pracownik
@Kasia

Żal Kasiu to Ciebie. Ale widać, że Ty masz mnóstwo nienawiści w sobie. Swoja drogą kto się podlizuje temu dobrze. I nie nie jestem byłą pracownicą.

Pracownik
@Kasia

Powiedziała Kasia… z anonimowego konta…

Barbie
Pracownik
@Kasia

No tak , te słynne "pokolenie Z " tylko czeka na Nasze stanowiska za najnizsza krajowa gdzie większość dnia się stoi i pachnie:D

@Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kasia

Wogole nie wiesz co piszesz ,Znalazła się odważna co pisze do pokrzywdzonych ludzi też anonimowo ,nie widzę nazwiska .Co to za stwierdzenie że ktoś zawsze tak robił ,to znaczy że trzeba się na to godzić??Firma tak samo reaguje anonimowo jak i z nazwiska .

Kasia
Pracownik
 Pytanie

Ludzie trochę sie zastanówcie! Wypisujecie tutaj swoje frustracje i uważacie, że ktoś coś z tym robi? Ja Wam odpowiem: nie. A jeśli uważacie, że jesteście bohaterami bo na goworku napisaliście to nic nie zmienicie. Robicie tylko nam kuku bo potem narzekamy, że jako kierownicy nie możemy nikogo zatrudnić. Jak ktoś wejdzie i naczyta sie frustracji to szuka dalej. Dzieje sie zle jak w całym handlu. Rozejrzyjcie sie. Ja zadowolona też nie jestem Ale to co sie tutaj dzieje to masakra. Macie coś do swoich przełożonych to napiszcie (usunięte przez administratora).

Bolek
Pracownik
@Kasia

Po to jest ta strona i kazdy może pisać co chce. Pracować w sprzedaży, bez premi i jakichkolwiek dodatków. Tu nawet nie potrzeba Goworka , żeby szybko zrozumieć że na nic poza najnizsza krajowa nie można liczyć. A tak... ewentualnie można oczekiwać, ze pojawi się jakiś garb czy problemy z kręgosłupem.

Ludzie prawdę piszą
Pracownik
 Pytanie
@Kasia

Ludzie prawdę piszą, niestety tak jest na sklepach.Moze wy w firmie naprawdę nie zdajecie sobie z tego sprawy bo was na tym sklepie po prostu nie ma.I dostajecie całkowicie inne informacje od swoich podwładnych.A na sklepach jest naprawdę źle są wyróżniani tylko liderzy i dekoratorzy a sprzedawcy mają na wszystkich robić ???!!!!!!!! A ciągle się czepiają o wszystko,o byle bzdety,o buty krzywo postawione,o kurz nie starty,o torebkę źle położoną........i można tak wymieniać bez końca.Odechciewa się przychodzić do pracy !!!!! A priorytetem ma być obsługa klienta !!!!!! A tego nie ma !!!!! Bo sprzedawca ma wszystko zrobić dostawę rozpakować,kurze pościerać,towar dołożyć na sklep, ciągle zbierać papiery po klientach, zamiatać , myć podłogę, sprzątać socjal,ciągle klepać pułki ( czyli poprawiać w kółko buty które klienci stawiają gdzie chcą). Więc czasu na obsługę klienta kompletnie nie ma !!!!!!!!!!! Pieniądze wam uciekają droga firmo !!!! Bo klientem nie ma kto się zająć !!!!! I klienci odchodzą do innych sklepów gdzie nie jest najważniejszy krzywo postawiony but,czy ciągła praca z towarem TYLKO KLIENT !!!!! Więc droga Kasiu . Zawsze trzeba dokładnie poznać prawdę !!!!! A nie się oburzać że ludzie ją piszą !!!! Ten portal jest właśnie po to !!! Żeby pracownik mógł napisać prawdę !!!! Bo jak zrobi to oficjalnie to go na sklepie jego przełożeni ZNISZCZĄ !!!! ŻYCIE MU ZATRUJĄ !!! Taka jest prawda !!! I takie są fakty !!! Wszędzie na sklepie są osoby które zgłosiły oficjalnie jak były traktowane przez swoich kierowników, liderów .I wiesz droga Kasiu co się z nimi stało ??? Już nie pracują !!!! Tak im zatruwano życie na sklepie czepianiem się ich o byle bzdety i utrudnianie im wszystkiego że psychicznie nie wytrzymali.I albo sami odeszli albo kierownik znalaz na nich jakiegoś bzdurnego haka i ich zwolniono.Niestety smutne to ale prawdziwe.

Hajdi
Pracownik
 Pytanie
@Ludzie prawdę piszą

No z tego co widzę, to brak prawidłowego zarządzania. Codziennie czyścicie kurze i cały dzień? Że brak obsługi jest????gdyby takie rzeczy były robione na bieżąco nie byłoby problemu.......a po za tym jak są klienci, zostawiam wszystko inne i idę do obsługi.

Bb
Pracownik
@Kasia

A (usunięte przez administratora) jest bohaterką na GoWork bo nas postraszyła że płoszymy potencjalnych pracowników którzy wchodzą drzwiami i oknami i tak bardzo chcą zarabiać 2 tys. Każdy ma oczy i widzi co się dzieje, liderzy, dekoratorzy dostają premię a ci którzy ciężko o nią walczą mogą się oblizać...

Masz rację
Pracownik
@Bolek

Nie ma co wdawac sie w dyskusje. (usunięte przez administratora) ma problem nie przez wpisy tu, ale przez swoje zarzadzanie bo boi sie zwolnienia bo boi się zmian. Dobrze jest grzać jeden stołeczek i miec pupili przez zastraszanie. Pracowałam z nią i wiem, że najważniejsze co jest to kosmetyczka, fryzjer i w domu ogladanie kamer. Nudne życie Kasiu.

Magda
Pracownik
 Pytanie

Ja też się zgadzam z dziewczyną, napisała prawdę !. Tak jest mamy jako sprzedawcy setki zadań do wykonania i mamy wszystko zrobić i to szybko ! Tylko jak ? Przecież mamy tylko dwie ręce ! To jest taka głupota że ja również w żadnej pracy się z czymś takim nie spotkałam Żeby klientów traktować na końcu bo w kółko przekładanie butów jest ważniejsze?!. Każdy z nas sprzedawców doskonale wie że trzeba wywieść towar na sklep i trzeba go włożyć w półki.Ale moi drodzy zarządzający w firmie nie róbcie hałasu ( chodzi o regionalne i inne kontrole z firmy) o to że buty stoją na sklepie nie tak jak powinny, że są ustawione w słupki obok regałów a to nie zgodnie z instrukcją .Bo przecież chcecie te buty sprzedać !.A jak półki zawalone i nie mieszczą się nowe buty to chyba lepiej żeby te co przyszły były wystawiane na sklep ! Bo wtedy klient je kupi ! A nie były schowane na magazynie.Dla klientów to kompletnie nie ma znaczenia czy te buty stoją w słupku przy półce czy są w półce.Nawet mówią wprost że jak stoją modelami ułożone w słupku to dużo dla nich lepiej bo bardzo przejrzyście widać jaka rozmiarówka z danego modelu. ! I nie róbcie afer jak przyjeżdżacie z firmy o takie głupoty bo to właśnie przez takie chore głupoty kierownicy nas gonią.A to jest taka głupota że aż pisać się nie chce.KLIENT MA BYĆ NAJWAZNIEJSZY I JEGO OBSŁUGA ! ZROZUMCIE TO WRESZCIE ! ON MA BYĆ ZADOWOLONY TO WTEDY WRÓCI !!! A nie że kurze na półkach,papier pod pufą, buty krzywo stoją, niedokładnie zamieciona podłoga lub źle umyta............i tak bez końca wymyślane kolejne nic nie znaczące dla klientów rzeczy.Klient przyjdzie wyleje sok rozdepcze to dopiero brud ! ( a uwierzcie ścieramy takie rzeczy kilkanaście razy dziennie, kapiące lody po całym sklepie też ścieramy na bieżąco itp.) Więc przez takie chore awantury NIE CHCE SIĘ PRZYCHODZIĆ DO TEJ PRACY ! Czy Pan Prezes o tym wie ???????? Przecież to jego sklepy i nie wierzę że on nie chce tych butów sprzedać ! My sprzedawcy nie jesteśmy w stanie przychodząc na 6 godzin do pracy podczas swojej zmiany wykonać dziesiątki zadań którymi nas zarzucają nasi przełożeni.Bo jak mam za zadanie przełożyć i dołożyć do półek kilka wózków towaru.To niestety nie jestem w stanie w tym samym czasie wyrobić swoje cele ! Bo nie mam po ludzku na to czasu !!!!!!! Bo jak tych butów nie włożę w te półki to mam okrzan i gadanie że jestem niezdarą i tego typu teksty ( a co mówią za moimi plecami to nie da się tu nawet napisać!)A na koniec zamiany znowu okrzan bo przełożeni pytają: dlaczego nie zrobiłaś na tysiąc złotych indywidualnych zamówień od klientów on-line ? Przecież to Twój obowiązek ! A ja się pytam ale kiedy ? Jak musiałam włożyć te buty, rozpakować dostawę, wytrzeć kurze i jeszcze biegać wokół i papiery zbierać bo klienci rozrzucają wszędzie.Więc kiedy miałam zrobić te zamówienia ??????? Zmieńcie te swoje zasady drodzy przełożeni bo nikt tu nie będzie pracować !!!!! Nie da się zrobić wszystkiego perfekcyjnie !!!!!! I nie ma pracowników idealnych !!!!! A jak już macie WYBITNYCH PRACOWNIKÓW TO I TAK ICH NIE SZANUJECIE !!!!!! Zarabiają też takie grosze jak reszta zespołu i też skróciliście im etaty z całych na 3/4 !!!!!! Naprawdę to już jest nienormalne bo wszyscy dobrzy wręcz wybitnie uzdolnionych sprzedawców stracicie !!!! A my nowi napewno Wam takich wyników nie zrobimy !!!!. Starzy sprzedawcy podziwiam Was że to wszystko wytrzymujecie ale pewnie już nie długo.Życzę Wam pracy w której będą Was doceniać !!!! Ja też szukam nowej pracy na cały etat.

@Pracownik
Pracownik
@Kasia

Naprawdę wierzysz ,że jak napiszesz do przełożonego to on się tym przejmie albo pomoże rozwiązać problem to jesteś naiwna ,najwyżej za chwilę Cię zwolni i tyle .

Pracownik
Pracownik

Co wy na tą nową promocję bo dla mnie porażka fajnie ludzie biorą produkt za 200 zł i mają na kartę podarunkowa 50 zł zwrotu na wykorzystanie do ccc lub do hm halfprice. Klient kupuje i wykorzystuje na kolejne zakupy za tydzień zrobi zwrot karta się pomniejsza o kwotę zasilenia. A klient już wykorzystał środki i co w tedy karta idzie na minus a firma też. Bo karty my nie weryfikujemy.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Wow ten kierownik został zwolniony bo puścił pracownika na papierosa ,albo do sklepu ?naprawde ??mocno naciągane .HR na to pozwolił?Ja mam tylko małe pytanko do obu pań ,czy mogą się uderzyć w pierś i powiedzieć że nigdy tak nie zrobiły ?nigdy w żadnej galerii podczas kontroli sklepu nie weszły do żadnego butiku ??bądź jeżdżąc firmowym samochodem nigdy nie zbłądziły ?nie uwierzę w to .

Zbulwersowana
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Został zwolniony bo miał być zwolniony po prostu … tu teraz interpretacja za co jest dowolna jak się okazuje …Rks dopiął swego i na tym powinien zaprzestać, ale jak się okazuje poszedł o krok dalej. Do mnie dziś dzwoniła koleżanka z jednego salonu że huczą plotki bo „szanowna” Pani rks na jednym salonie ładną bajeczkę opowiedziała nowemu jeszcze naiwnemu kierownikowi. Ciekawe czemu nie powie tego do ludzi pracujących dłużej w firmie którzy znają prawdę którzy nie wierzą w takie bzdury? Pracowałam z tym kierownikiem (usunięte przez administratora)parę lat temu aż nie da się tego słuchać …Zastanawia mnie tylko czy jest to profesjonalne żeby mówić innym za co się zwolniło pracownika ? Tym bardziej mówiąc nieprawdę ? Oj (usunięte przez administratora)nieładnie … czy to nie podlega już pod naruszenie dóbr osobistych pracownika wynikające z artykułu 11 kodeksu pracy?

Pati
Pracownik
@Zbulwersowana

Ale RKS tego regionu nie zna kodeksu pracy. Gdyby nie HR to leży. Zna tylko kodeks tzw '....chronu", który ma od ponad roku w tej firmie. A kolezance (usunięte przez administratora)nie zyczę długiej kariery bo wymięknie i powie sobie dość. Jak już dwóch Kierowników tam równo rok po roku

Ewa
Pracownik

Zgadzam się z Wami ja też lubiłam tą pracę a teraz czuję upokorzenie i wstyd.Że serce wkładałam w tą pracę, że zawsze się starałam byłam na każde zawołanie.Zostawiałam rodzinę bo nagle byłam potrzebna w pracy bo kolejne przełożenie sklepu, kolejne nowe instrukcje,kolejne zwózki i zawsze coś .A zostałam tak podle za to potraktowana.Zmuszona pod groźbą zwolnienia musiałam podpisać obniżenie z całego etatu na 3/4 etatu.Bo inaczej nie będę miała życia na sklepie.Potworne to wszystko jak teraz o tym myślę żeby tylko poniżyć pracownika.Czuje że odebrano mi godność,cofnęłam się o kilka lat wstecz.Takie wypłaty po 2 tyś miesięcznie były 8 lat temu.A mamy rok 2023 !. Wszystko poszło w górę a my pracownicy zostaliśmy tak okrutnie potraktowani i zmuszeni do podpisania umów na 3/4 etatu.Bardzo to przygnębiające i smutne.Też szukam nowej pracy na cały etat bo to podstawa żeby jakoś się utrzymać a nie żebrać u rodziny bo na wszystko brakuje.

Kasia
Były pracownik
@Ewa

Kochana, sama sobie odebrałaś ta godność już dawno temu, pozwalajac żeby Cie tak traktowali.

Kinga
Pracownik
 Pytanie
@Kasia

Łatwo Ci oceniać osóby, których nie znasz i o których sytuacji rodzinnych nic nie wiesz.Takich dziewczyn,kobiet pracujących w tej firmie jest tysiące !. Mają kredyty, dzieci na utrzymaniu, są po rozwodach........ więc bardzo im trudno zrezygnować z pracy z dnia na dzień !.A co jak szybko nie znajdą kolejnej pracy? Banku to nie obchodzi ! Rata kredytu ma być zapłacona w terminie.A co z wydatkami na dzieci ?jedzenie, książki do szkoły, zajęcia pozalekcyjne, ubrania, opłaty na utrzymanie domu,leki i tysiące innych rzeczy które są podstawowymi rzeczami potrzebnymi do życia !!!.A jeżeli nie ma pomocy z nikąd ??? To tkwi i bardzo dobrze że pisze co czuje !!!.Tak się czuje większość z nas !!! Upokorzone,niedocenione,wykorzystane i teraz nikogo to nie obchodzi jak masz utrzymać rodzinę i siebie za 2 tysiące miesięcznie !!! Każdy chce żyć godnie !! Nikt tu niczego nie chce za darmo !!! Tylko zapłaty uczciwej za ciężką pracę fizyczną którą się tu wykonuje !!! Tysiące pracowników pokrzywdzonych zmniejszeniem etatów z całych na 3/4 TAK WŁAŚNIE SIĘ CZUJE !!! I w firmie doskonale o tym wiedzą !!!.

Renia
Pracownik
 Pytanie
@Kinga

@kinga ale kto powiedział,że pracodawca będzie zapewniał samotnym kobietom zabezpieczenie na życie? To jest myślenie sprzed dawnych lat, jak państwowe zakłady zapewniały pracę na całe życie. Rzeczywistość się zmieniła. Rynek daje możliwość wyboru. Jeśli ktoś myśli że jemu się należy tzn że zatrzymał się w czasie. Albo decydujesz, że jesteś gdzie jesteś i nie narzekasz, albo decydujesz, że to zmieniasz. Kto ma podejmować ryzyko jak nie Ty jeśli chcesz zmiany. Narzekając tutaj na pewno swojej sytuacji nie poprawisz....

2
Kasia
Były pracownik
@Kinga

Moja droga, przypominam że to jest praca W SKLEPIE, jakich są tysiące w Polsce. To nie jest tak że odejdzie się z pracy a potem przez rok szuka się nowej bo mamy tak ograniczone pole manewru, a nasze stanowisko jest specyficzne. W sklepach przyjmują ludzi z otwartymi ramionami, bo brakuje rąk do pracy. Jednego dnia kończysz robotę w ccc, a tydzień później, już mając załatwionego lekarza i inne dokumenty zatrudniasz się w innym. Więc śmieszy mnie takie gadanie że ktoś ma rodzinę do utrzymania, kredyty na głowie itp. a równocześnie daje się sobą pomiatać w takiej firmie.

Nika
Były pracownik
@Kinga

Hmm...przeważnie pracę zaczyna się zmieniać kiedy ma się dogadaną kolejną. Nie widzę tutaj problemu. Sama odeszłam z firmy w tym roku i w życiu bym nie wróciła. Pomysły nie z tej ziemi które naprawdę niczego nie wnoszą mnie dobijały. Naprawdę, życie nie kończy się na CCC. Zadbajcie o siebie, jest dużo możliwości. Problem często jest taki, że nam w miarę wygodne i boimy się nowego. Nie warto dłużej robić się w balona, bo nikt nie będzie pamiętał o Twoim poświęceniu dla firmy. Powodzenia!

Ooo
Były pracownik
@Nika

W sedno :)

anonim
Kandydat
@Nika

Możesz powiedzieć jakie to pomysły że tak cię wykończyły? A te redukcje na 3/4 etatu były wczesnej uzgadniane czy zrobili to z zaskoczenia? Teraz jak przyjmują to też tylko na część a nie cały etat?

Była
Były pracownik
 Pytanie
@Renia

My zglosilysmy takie zachowania wyżej i co?zero reakcji i zero konsekwencji dla funkcyjnych

Anita
Pracownik
@Nika

@Nika wszystko to jest prawdą...dopóki jeden człowiek zastąpi drugiego nikt z góry nie będzie walczył o lepsze jutro. A jak widać dalej mamy rynek pracodawcy???? Rozumiem wielozadaniowość w korporacjach, ale żeby pracować za 10 to już szczyt szczytów...nie za te marne stawki????

Pracownik
Pracownik
@Ewa

Niestety firma robi z nami co chce

Nika
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

Pewnie że mogę. Raz to klient jest najważniejszy. Za chwilę jednak nie bo przecena i przekładka. Później power hours I znów czas dla klienta w wybranych godzinach. Plan dnia którego cele się zmieniają i lider musi się tłumaczyć ze swojej zmiany przed RKS. Raz wyniki wpisujemy do planu, raz na kompie za chwilę jednak na Teams. Milion tabelek które niczego nie zmieniają, oprócz tego że nadal brak czasu na takie głupoty a wyniki leżą. Oczywiście raportowanie regionalnej dlaczego cel nie został osiągnięty i jakie my widzimy plany by poprawić sytuację. Ja swoje przedstawiłam ale wiązały się również z pytaniem - co firma może zrobić by poprawić sytuację spadku sprzedaży? Odpowiedzi nie dostałam. Także ilość zmian w przeciągu roku czasem była tak ogromna oraz zmian komunikatów, że szczerze żadna poważna firma nie funkcjonuje w ten sposób. Więcej, dziwię się że ta jeszcze funkcjonuje. Choć tylko dzięki sprzedawcom.

Zawiedziona
Pracownik
@Ewa

Zgadzam się z Tobą

Napiszcie co wiecie
Pracownik
 Pytanie

Napiszcie jeżeli wiecie już na sto procent coś więcej.O tych likwidacjach całkowitych zastępców kierowników.Że ma być tylko kierownik i reszta sami sprzedawcy.Czyli liderzy i dekoratorzy też będą zlikwidowani ? Piszcie co wiecie. Na nowych sklepów rzeczywiście nie ma już zastępców kierowników.Ale liderzy i dekoratorzy są nadal. Czy te stanowiska będą również zlikwidowane ? W gruncie rzeczy i tak cały personel robi wszystko więc i tak zostają tylko nazwy przy nazwiskach dekoratorów a sprzedawcy odwalają za nich robotę !!!! To samo z liderami. U kogo już zlikwidowano to piszcie.

Aaaaa
Pracownik
@Napiszcie co wiecie

Klamstwo

Magda
Pracownik
@Napiszcie co wiecie

U nas tak naprawdę nie zdążono zlikwidować, z-ca kierownika oraz liderzy sami odeszli...teraz kombinują, że tak naprawdę na 900 m wystarczy kierownik, lider i dekorator

ToJa
Inne

Ehhh co to się podziało z firma, której jeszcze kilka lat temu największą wartością był człowiek, sprzedawca. W końcu przecież dzieki nam towar jest wystawiany, prezentowany, sprzedawany. To my jesteśmy na pierwszej linii frontu z klientem. Poprzedni rksi na regionie Krakowa stali za pracownikami, rozumieli, doceniali i przede wszystkim prowadzili DIALOG, nie MONOLOG. Teraz jesteśmy nikim. Gorszym sortem. Ciekawe, ze nikt się nie zainteresuje rotacja na stanowiskach kierowniczych, menagerskim. Tutaj nie ma się co do imion przyzwyczajać , bo uciekają z tej firmy.

Basia
Pracownik
@ToJa

I dlatego tamtych RKS-ów nie ma. Bo nie pasowali już.

Pracownik
Pracownik
@Basia

Panią Basiu nie że nie pasowali po prostu byli ludźmi z którymi chciało się pracować i oni nas motywowali. A teraz jest straszenie i demotywacja. Bo każdy czy pracownik czy osoba funkcyjna boi się przyjść do pracy żeby nie popełnić błędu bo zostanie zwolniony jesteśmy tylko ludźmi każdy błędy popełnia i na górze też popełniają ale zganiają na pion niższy bo uważają się za lepszych i żeby ich nie zwolnili to zwalają całą winę na nas taka jest prawda.

Kaska
Były pracownik

Ale sie ciesze, ze odeszlam z ccc. Jak.czytam teraz te wpisy, to mysle, ze w dobrym czasie. Firma zatrudnia juz pewnie tylko.pociotki, znajomych, brata, siostre, siostre kolezanki, kolezanke kolezanki etc. Wspolczuje wam kierownicy i pracownicy. Zycze wam odwagi zeby odejsc i szukac czegos lepszego. Ccc juz dawno.przestalo szanowac pracownikow, wiec nie dziwie sie takich opinii.

To jest obłęd
Pracownik
 Pytanie

Czy u was też są kolejne zmiany na gorsze ? Otóż obuwie można reklamować tylko u kierownika, nawet jeśli przyjedzie się w dniu wolnym do sklepu i nie wolno od razu uznać reklamacji tylko kiero musi wysłać zdjęcia na otrs, to samo jest ze zwrotem nowych produktów, tylko kierownik może przyjąć zwrot Poprostu paranoja, ja rozumiem, że w godzinach pracy absolutnie nie wolno, ale w dniu wolnym jestem takim samym klientem jak inni...

Ewa
Były pracownik
@To jest obłęd

Ograniczenie pracowników. Jak w czasach (usunięte przez administratora) Choć wtedy jak się wyszło na ulicę to były rezultaty.

@To jest obłęd
Pracownik
@Ewa

Tutaj chyba trzeba zrobić to samo, bo mają nas za zwykłych roboli, którzy będą pracować za najniższą krajową, a obowiązki prawie takie same jak Kierownik I jeszcze co chwilę dokładanie nowych obowiązków, a pracowników coraz mniej, bo nikt nie chce przyjść

cwana
Inne
@To jest obłęd

reklamację może przynieść mąż albo mama albo koleżanka t będzie uznana na miejscu ,albo tak jak ja nie kupować w CCC

przyszły pracownik
Kandydat
 Pytanie

Czytając opinię jestem przerażona... W dniu dzisiejszym wysłałam cv na stanowisko kierownika tylko mam jedno pytanko, do kiedy ta rks ma umowę? jest już na wypowiedzeniu czy to dopiero kwestia czasu? Bardzo proszę o informację :) Chyba nie chce z nią współpracować...:)

Basia
Pracownik
@przyszły pracownik

Umowa na czas nieokreślony. A CV wysłałaś (usunięte przez administratora). Na początku jeśli wgl zaproszą Cię na rozmowę będzie dobrze. Tak z dwa miesiące:) potem będziesz musiała być pod dyktando. Nie zapominaj o monitorowaniu swoich ludzi w dniu wolnym na kamerach????

ja1234
Były pracownik
 Pytanie

@obecny jeszcze kiero... obiema rękoma podpisuję się pod Twoją opinią! Na całej Polsce huczy głośno i oby jeszcze głośniej było o tej sprawie. Dwoje ludzi, obie osoby miałam okazję poznać, pracować z nimi i co wiecej uczyć się od nich. (usunięte przez administratora) o której mowa uczyła mnie wszystkiego, drugą osobę też miałam okazję poznać i też z nią pracować. Dla mnie to nie do pojęcia. One? Za co? niech ktoś mi odpowie!!!!! praca w CCC była dla mnie przystankiem...pomimo to łzy były nie do opanowania. To co tutaj czytam o tym co się dzieję, jestem w szoku, po sytuacji która miała miejsce pytam co się dzieję z firmą, która była kiedyś firmą top, kiedy premie były wysokości niemalże pensji???? Co się dzieje????Kiedy pracownik mógł być człowiekiem a od kierownika wręcz człowieczeństwa się wymagało??? Każdy mądry człowiek wie, że tylko zgrany team realizuje wyniki, tylko zgrany team uzupełniający się zrealizuje plan!!!! jak czytam o tabelkach to się śmieję, wszyscy wraz z samym założycielem firmy wie, że papier przyjmie wszystko. To nie tabelka realizuje plan, robi towar, obsługuję klientów, kasuję, robi zamówienia!!! Nie tabelka tylko człowiek!!! Bardzo "GRATULUJĘ" pozbycia się z firmy osób które umiały zmobilizować zespół do walki o realizację planów, celów!!! Teraz to tylko czekać na bunt. Czekam na ciąg dalszy wpisów, zamiast książki do poduszki będzie gowork.

Izabel
Pracownik
 Pytanie

Rekrutacje (usunięte przez administratora) w ostatnim czasie na stanowiska Rks pozostawiaja wiele do życzenia, region poludnowy wschód jak widać kuleje od strony personalnej ,operacyjnej, zespołowej. Czego nie było wcześniej. Plany na te region, proszę szanowny zarzad również o weryfikację ponieważ po każdej zmianie rks te regiony wyrabiają znaczna nadwyżkę planu sprzedazy jako argumentacja dobrej zmiany po poprzednim rks. Czy zmiana planu sprzedazy per region to coś normalnego aby uzasadnić że wybór nowego rks nie był strzałem w kolano?

Zostaw merytoryczną opinię o CCC - Polkowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CCC?

    Zobacz opinie na temat firmy CCC tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 450.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CCC?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 385, z czego 14 to opinie pozytywne, 227 to opinie negatywne, a 144 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CCC?

    Kandydaci do pracy w CCC napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

CCC
Przejdź do nowych opinii