PKP Intercity S.A.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o PKP Intercity S.A.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witam Ma ktoś wiedzę na temat pracy jako elektryk,na hali? Zarobki,system pracy. Zamierzam aplikować. Z góry dzięki.

Elektromonter
Pracownik
@Kandydat

Daj sobie spokój umowa o prace jako elektryk moja stawka 3570 brutto pracuję 4 miesiące i na szczęście już jestem na wypowiedzeniu.W państwowej firmie się nie dorobisz a strajkować nikt nie chce

Elektryk
Pracownik
 Pytanie
@Elektromonter

Można wiedzieć gdzie taka stawka ? Ja jestem z Wrocławia i u mnie to samo.Ciekawi mnie czy wszyscy mamy tak przerąbane z tą głodową stawka bo mamy 2024 rok a robimy poniżej minimalne a o podwyżkach ani widu ani słychu.

Północ
Inne

Najgorsza firma przewozowa w Polsce IC. (usunięte przez administratora) za wszystko wyjaśnienia, za tajemniczego klienta także, tylko aby dać po głowie pracownikowi. Zero wsparcia ze strony zwierzchnika. Już nie długo z przymusem pojawi się konkurencja wobec PKP, pisał już dzisiaj na jednym z portali informacyjnych jeden wiceminister odnośnie infrastruktury, co w najbliższych latach się stanie. Będzie konkurencja innych przewoźników i żaden UTK nie będzie nic blokowało jak było to do tej pory. Mam wiele osób pracujących w tej firmie i wiem w jaki sposób są rozliczani. Płaczą, nie wyrabiają psychicznie, zwalniają się lub przechodzą do innych spółek. Zwykły szary obywatel RP jest skazany na wybór tego dziadowskiego przewoźnika, ale już nie bawem to się zmieni. Będzie konkurencja i wiem, że są chętni ludzie by przejść potem do konkurencji!!! Więc cierpliwości i wytrwałości życzę!

Dla przyszłych pokoleń
Pracownik

Nie dajcie się zrobić w konia ... Egzamin i kurs to coś innego niż praktyka. Kursy, które mają nam dać pewność wykonania dobrej roboty przygotowują tylko do konkretnych scenariuszy (takich jakie spotykamy na zajęciach w pociągu trudno szukać) i wyuczają postępowania w zgodzie w 100% z regulaminem. Sytuacja jest natomiast taka (o dziwo), że pracodawca bardzo niechętnie podchodzi do tematu przestrzegania regulaminu, wystawiania dodatkowych opłat do biletów lub jakichkolwiek "problemowych" sytuacji związanych z pracą konduktora itp., więc wszystko czego uczymy się podczas kursu w mgnieniu oka wyparowuje i zderza się z postawą pracodawcy. W momencie złożenia skargi na konduktora (a dzieje się to non stop, często z prozaicznych powodów) nikt nie wstawi się za pracownikiem, nikt nie ochroni jego dobrego imienia. To właśnie pracownik musi tłumaczyć się na piśmie dlaczego przeprowadzał kontrolę w rozpiętej marynarce (xd), dlaczego zdecydowanym ruchem otworzył drzwi do przedziału (Xd) lub dlaczego wystawił gapowiczowi kwit za brak biletu (XDDDDD). Tutaj pracownik nie ma wiele do powiedzenia, a najstraszniejsze jest to, że przy stażu pracy wynoszącym raptem kilkadzieścia (mniej niż 3 miesiące pracy) służb współpracownicy mają do ciebie jako nowego pracownika pretensje, że chcesz trzymać się reguł, których cię nauczono. Nadmienię tylko przykładem, że podczas egzaminu nie uwzględnienie dodatkowej opłaty przy bilecie jest związane z częściowym jedynie zaliczeniem zadania (na czego skutek często egzamin jest oblany) a w praktyce za tego typu działania musisz tłumaczyć się gęsto, znosić zdenerwowanie lub nawet oskarżenia wobec ciebie nie tylko podróżnych ale i swoich zwierzchników (chociażby kierowników pociągu, czyli tych którzy w razie nagannej postawy podróżnego powinni służyć wsparciem, jesteście przecież "drużyną konduktorską"), którzy w tej sytuacji powinni cię wesprzeć i chronić ...

Marta
Kandydat
 Pytanie

Jak długo czeka się na odpowiedź po rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko konduktora?

??
Kandydat
@Marta

podpisuję się pod pytaniem. Widzę, że ogłoszenia zniknęły na OLX... Może jeszcze zadzwonią

Ktoś kto tam pracuje
Inne
@Marta

Do mnie odezwali się po 3 dniach, jednak na waszym miejscu poważnie zastanowił bym się nad tym czy warto ... To co opowiadają na kursach, oraz w materiałach promocyjnych pokrywa się z rzeczywistością może jedynie w 10% ...

Ringke
Inne
@Ktoś kto tam pracuje

Praca na kolei czy to konduktora czy jeszcze bardziej maszynisty - wiąże się z ogromna ilością nauki. Niestety duzo jest osob ktore napatrzyly sie na pociagi z kladek i peronow, fajnie sie jezdzilo w przedziale i fotografowalo, ale praca tak kolorowa juz nie jest. Bo niestety w tym zawodzie trzeba bardzo duzo dac z siebie, tony materiałow do przyswojenia i to trzeba umiec a nie tylko przeczytac bo egazminy sa trudne i wymagajace a poziom wysoki. Wiec przychodzi wiele osob w rozowych okularach i stykajac sie z brutalna rzeczywistoscia wylewaja pozniej zale ze mialo byc tak pieknie a jest dono i kiepska firma bo cos wymaga. Od kwietnia Tusk zapowiada zniesienie zadan domowych w szkolach - bo to lamanie praw dziecka, wiec tylko czekac jak kolejne pokolenie przyjdzie do pracy i sie zacznie placz ze cos sie wymaga od nich - bo jak w szkole sie nie chce uczyc to w pracy tym bardziej instruktor go nie zmusi... bedzie ciekawie...

Konduktor
Pracownik
@Marta

Do mnie zadzwonili praktycznie po 1 dniu

Pacman
Pracownik
@Ringke

Instruktor ma przyłożony przysłowiowy nóż do gardła....ma przymykać oko i upłynnić proces produkcji maszynistów a nie wydziwiać i wprowadzać jakieś swoje fanaberie i wymysły. Ci co to potrafili to zrobić i wymagali wiedzy i kompetencji dziś są na emeryturze .... Ci nowi traktują to jako rodzaj awansu i kolejny krok w karierze ... krok w ciemnym tunelu, gdzie idzie się już tylko w stronę światła.... Uważa się, że merytoryczny instruktor w tej firmie nie jest potrzebny. Stare pojazdy, gdzie rzeczywiście coś trzeba było umieć wkrótce będziemy oglądać w skansenach, składy zespolone jadą same, nowe loki również, tu żadnej filozofii nie ma, jeśli reset nie pomoże stoi się na szlaku i czeka na pomoc.... Dziś tak naprawdę aby zostać maszynistą IC i sobie pojeździć trzeba mieć dobre zdrowie, to jest tak naprawdę główny problem bo wielu młodych ludzi, wielu mikoli po prostu go nie ma. Tak więc pisanie, że tony wiedzy do przyswojenia, trudne egzaminy etc.... to utopia. Maszynista ma znać co najwyżej sygnalizację, umieć obsługę pojazdu. Z tym ostatnim jest problem bo do dziś wielu nie potrafi łączyć pojazdów ze sobą czy prowadzić w doprzęgu.., Dalej sprawa nie jest taka prosta dla decydentów w centrali bo rośnie oferta firmy, rośnie zapotrzebowanie na pracowników potrzebnych do obsługi tego z drużyn konduktorskich i trakcyjnych i zaczyna brakować kompetentnego personelu. Jeśli pojawiają się w miarę rozgarnięci ludzie to się ich łapie....lepsi na pewno do tej roboty za te pieniądze nie przyjdą. Są też mikole kolejowi. Jest to bardzo wdzięczny materiał na elastycznego pracownika ponieważ wielu z nich jest gotowych pracować nawet za darmo..... więc dlaczego z nich nie skorzystać. Im wystarczy zdjęcie na lokomotywie i świadomość pracy u prestiżowego narodowego przewoźnika. Pasjonaci mają wiedzę często nawet większą niż instruktorzy, trzeba ją tylko jakoś ułożyć, ale też mają kolejowy obłęd w oczach, który juz niekoniecznie jest czymś pozytywnym. Ci ludzie popełniaja dużo błędów zawodowych. Odpowiadają za bardzo niebezpieczne sytuacje, które są wynikiem niedostatecznego wyszkolenia i przymykania oka na egzaminie praktycznym. Takiemu pracownikowi zawiesza się uprawnienia, przenosi na warsztat..... i wszyscy patrzą jak rozwinie się cała sytuacja....a może sam zachce odejść. Ktoś musi dostać po głowie, najważniejsze kto jeszcze może dostać poza samym winowajcą.....to jest tak naprawdę istotne, wszyscy się bronią. Cała reszta nie jest już problem bo zaraz z taśmy szkoleniowej schodzi kolejna grupa świeżaków co uzupełni braki...... i tak to trwa aż do kolejnego razu. Osoby odpowiadające za to (za system szkolenia i decyzje merytoryczne) mają swoje rodziny, czy z innych powodów chcą tu pracować więc podpisują co im centrala podsunie. Ci co na to się nie godzą rezygnują z posady instruktora lub otwierają zupełnie nowy rozdział kariery u przewoźnika prywatnego w ruchu towarowym raczej nie migrują do innych państwowych organizacji kolejowych.

Ktoś kto tam pracuje
Pracownik
@Ringke

Doskonale wiem o tym, że egzamin to coś innego niż praktyka, pracuję przecież w zawodzie o którym rozmawiamy. Chodziło mi o to, że kursy przygotowują do konkretnych scenariuszy i wyuczają postępowania w zgodzie w 100% z regulaminem. Sytuacja jest natomiast taka (o dziwo), że pracodawca bardzo niechętnie podchodzi do tematu przestrzegania regulaminu, wystawiania dodatkowych opłat do biletów itp., więc wszystko czego uczymy się podczas kursu w mgnieniu oka zderza się z postawą pracodawcy. W momencie złożenia skargi na konduktora (a dzieje się to non stop, często z prozaicznych powodów) nikt nie wstawi się za pracownikiem, nikt nie ochroni jego dobrego imienia. To właśnie pracownik musi tłumaczyć się na piśmie dlaczego przeprowadzał kontrolę w rozpiętej marynarce (xd), dlaczego zdecydowanym ruchem otworzył drzwi do przedziału (Xd) lub dlaczego wystawił gapowiczowi kwit za brak biletu (XDDDDD). Tutaj pracownik nie ma wiele do powiedzenia, a najstraszniejsze jest to, że przy stażu pracy wynoszącym raptem kilkadzieścia (mniej niż 3 miesiące pracy) służb współpracownicy mają do ciebie jako nowego pracownika pretensje, że chcesz trzymać się reguł, których cię nauczono. Nadmienię tylko przykładem, że podczas egzaminu nie uwzględnienie dodatkowej opłaty przy bilecie jest związane z częściowym jedynie zaliczeniem zadania (na czego skutek często egzamin jest oblany) a w praktyce za tego typu działania musisz tłumaczyć się gęsto, znosić zdenerwowanie lub nawet oskarżenia wobec ciebie nie tylko podróżnych ale i swoich zwierzchników (chociażby kierowników pociągu, czyli tych którzy w razie nagannej postawy podróżnego powinni służyć wsparciem, jesteście przecież "drużyną konduktorską"), którzy w tej sytuacji powinni cię wesprzeć i chronić ...

Acatus
Pracownik
@Pacman

Kolego zgodzę się ze wszystkim co napisałeś, bo faktycznie ogólna tendencja idzie w tym kierunku, głównie w innych spółkach kolejowych, aczkolwiek w IC też, jednak tutaj dopisałbym gwiazdkę z objaśnieniem - nie dotyczy Zakładu Południowego... tutaj egzamin nadal zdaje się niestety na Mechanika i wymagania z tego zakresu są ogromne, wręcz nieproporcjonalne do tego co dzieje się na rynku kolejowym, bo za chwilę zostaniemy z nowym modułowym taborem gdzie maszynista faktycznie tylko prowadzi pociąg. Ale póki co tutaj czas zatrzymał się w miejscu i aby Świadectwo zdać to trzeba doktoryzować się ze "śrubek i kabelków" ;)

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja odbywała się etapowo. Do rozmowy zostałem zaproszony stosunkowo szybko, bo już zaledwie kilka dni po złożenie aplikacji przez portal internetowy. Pierwsza część (etap I) to coś w rodzaju pogadanki przeprowadzonej grupowo. Oprócz mnie było tam może jeszcze z 10 osób. Następnie po tym jak Pani prowadząca złotymi słowami opisała nam cudowność spółki, przygotowała argumenty, że jest to nasz najlepszy wybór oraz upewniła się, że wyraz twarzy żadnego z kandydatów na tym etapie nie przejawia zniesmaczenia tym propagandowym porzygiem udzieliła informacji, że następna część będzie prowadzona w formie rozmowy 1 na 1 w kolejności alfabetycznej po nazwiskach uczestników. Rozmowa (II etap) prowadzona była przez Panią rekruterkę, i przyglądał się jej przyszły przełożony (w zależności od sektora był to kierownik drużyn lub naczelnik sekcji, choć niektórzy podobno mieli okazję ujrzeć tam nawet i dyrektora). Myślę, że pytania zadawane przez prowadzącą były dość standardowe, nie wybiegały ponad to co spotykamy przy naborze na stanowiska w innych branżach. Pojawiła się również inscenizacja scenki, gdzie to mieliśmy wcielić się w rolę obsługi pociągu w niejednoznacznej lub trudnej sytuacji. Ja wylosowałam scenę, w której to musiałam poprosić podróżnych z biletem na klasę 2 o opuszczenie przedziału w klasie 1. Z tego co wiem, kolega miał coś podobnego, jednak w jego przypadku scenka dotyczyła sytuacji, w której należy poinformować podróżnych o awarii klimatyzacji w upalny dzień. Cały proces oceniam mocno średnio. Po tym jacy ludzie dotarli na kurs widać było, że firma zaczyna chwytać się brzytwy by ktokolwiek chciał u nich pracować. Przede wszystkim bardzo odepchnęła mnie część pytań, które były zadawane publicznie. Tak, to co działo się na I etapie również było wiążące, każdy z uczestników musiał powiedzieć o sobie parę słów oraz udzielać odpowiedzi pod pytania pisane zdaje się przez jakiegoś ministra ds propagandy, gdyż związane były one z tym jakie są największe zalety pracy w tej spółce (to była rozmowa o pracę i nikt nie miał nawet pewności czy przejdzie badania, a przyszły pracodawca już zadawał takie pytania), czy naszym zdaniem nie lepiej było by nam u konkurencji i chyba wisienka na torcie bo coś w stylu czy ktoś z naszej rodziny jest kolejarzem. Całość tak jak pisałam wcześniej wypadło średnio i moim zdaniem cringe'owo. Jeśli chodzi o informacje dotyczące proponowanych zarobków, totalne zero odpowiedzi. Żadnych konkretów. Pani po usłyszeniu tego pytania poczuła się wyraźnie zmieszana, zaczęła wymieniać dziesiątki składowych na pensję kolejarza by na samym końcu podać nam medianę zarobków drużyn konduktorskich z jakiegoś (innego niż nasze) województwa. Niezbyt polecam, chyba że lubicie mało konkretne wywody, oraz rozmowy kwalifikacyjne w stylu szkoleń dla wielu osób w auli.

Pytania

Dlaczego wybrała Pani PKP Intercity? Jak Pani zdaniem pracuje się w PKP Intercity? Na jakie wyzwania jest Pani gotowa w pracy? Co sądzi Pani o pracy w systemie 3 zmianowym i w święta? Czy miała Pani kiedykolwiek styczność z pracą na kolei? Co skłoniło Panią do aplikacji? Czy jest Pani gotowa do odbycia kilkutygodniowego szkolenia, z czego 1 miesiąc przebywać będzie Pani w innym mieście?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Depilator
Pracownik

Ty i dziennikarze nauczcie się hamować w Słupcy. W lutym wyślę towarzystwo z Siedlec i Łukowa na zapoznanie peronu.

Pasjonat
Były pracownik

Może mniejsza o to , jestem małym miłośnikiem kolei i lubię oglądać składy dalekobieżne. Stoję sobie w Stargardzie i widzę że się powtarzają konduktorzy, maszyniści . Jest np pociąg Szczecin Przemyśl , jedzie całą Polskę Kierownik , konduktor że Szczecina np , to nie jedzie całą aż do Przemyśla , tylko są zmiany na oddziały wojewódzkie . Pociąg jedzie z 14 godzin tam , to kiedy by wrócili po pracy do domu maszynista itd . Bo wiadomo to pracownicy .

anonim
Inne

Cześć, a możecie opowiedzieć o jak rozmowa dla konduktora teraz wygląda? widzę to zapytanie o feedback, tylko po czym konkretnie on następuje? Zdarza się ze od razu po rozmowie powiedzą ze są niezainteresowani? Co będzie teraz sprawdzane?

Marta
Kandydat
 Pytanie

Jak długo czeka się na odpowiedź po rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko konduktora?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

CHAT BooT
Inne
 Pytanie

Rozumiemy że jako pracownik masz trudności z regulacją temperatury składu i przyczyna niedogodności w pracy leży po stronie kiepskiego serwisu taboru? Czy jednak masz zastrzeżenia do przebiegu swojego szkolenia zawodowego i niewystarczającego w związku z tym poziomu wiedzy?

Prezesik
Pracownik

Jestem zdeterminowany podpisać porozumienie w sprawie podwyżek ale sam o to nie wystapie. W końcu strona spoleczna niech ruszy (usunięte przez administratora) i złożyły wniosek o podwyżki A NIE jedynie co ich interesowało to wybory do rady nadzorczej .(usunięte przez administratora). NIE ma co dłużej utrzymywać (usunięte przez administratora) wypisujcie się ze związków to może pomysla i wezmą się za robotę. Musicie sami zacząć walczyć o podwyżki bo w innym wypadku nikt wam ich NIE DA!!!!!

Klient
Inne
 Pytanie

Nie decyduję się na jazdę pociągiem często i nawet jak raz na jakiś czas pojadę to zawsze się mogę spotkać z rozczarowaniem. Jak to jest możliwe, że pociąg jest sprawdzany technicznie w godzinie, kiedy powinien dawno temu odjechać? Żarty po prostu. Pociąg powinien byc w 100% sprawny przed godziną odjazdu. Stoję już godzinę i pociąg nadal nie ruszył. Jesteście państwo chaotyczni, niezorganizowani i niestety logistyka jest na poziomie przedszkola. Strasznie jest to przykre i jako państwowy reprezentant kolei jest to po prostu wstyd. Proszę zatrudnić ludzi, którzy są w stanie logistycznie zarządzić wszystkim i nie tworzyć takich sytuacji. Szok że nic się w tej kwestii nie poprawiło jeszcze. Opinii się oczywiście nie da wystawić przez stronę pkp (bład na stronie z kodem captcha), więc może tutaj do kogoś to trafi. Nie polecam nikomu, lepiej jakimkolwiek innym środkiem transportu się poruszać.

4
cHaT BooT
Inne
 Pytanie
@Klient

Jak oceniasz Firmę jako swojego pracodawcę? Czy jesteś zadowolony z pracy w PKP Intercity?

Elektromonter
Pracownik
@Klient

Bardzo słabo nam płacą ludzi biorą z ulicy albo takich co potrzebują doświadczenia mam nadzieje że to padnie i powstanie coś prywatnego bo większość ludzi na kolei nie nadaję się do niczego. Nie mówiąc już o zarządzie i korupcji jaka tam panuje.

1
SzukamPracy
Kandydat
 Pytanie

Widzę, że trwa nabór na konduktora, kurs, jak opisane w ogłoszeniu jest całkowicie finansowany przez PKP a rozpoczęcie kursy pod koniec lutego. Powiedzcie mi proszę, jak to dokładnie wygląda? Czy od razu mnie pod koniec tego lutego zatrudniają i wtedy przeprowadzają kurs? Czy najpiew muszę odbyć kurs i dopiero po pozytywnym zdaniu zostanę zatrudniony? Mam też swoje zobowiązania, chciałbym zmienić pracę ale nie mogę sobie teraz pozwolić na okres w którym nie będę zarabiał, chciałbym dokładniej wiedzieć jak to wygląda, może ktos ma już to za soba i chciałby się podzielić doswiadczeniem?

Pracownik
Pracownik
@SzukamPracy

W pierwszej kolejności musisz odbyć kurs ( 7 tydzien w macierzystym zakładzie + miesiąc w innym mieście) a po nim przystępujesz do egzaminu. Jeśli zdasz egzamin zostajesz zatrudniony na umowie o pracę, wcześniej jest to umowa o zlecenie.

TV 24 HOT NEWS
Pracownik

Przeczytałem wiele miesięcy temu tutaj taką opinię że w tej firmie szkoleniowy jest wrogiem maszynisty. Niestety teraz z własnego doświadczenia muszę to potwierdzić. Taka (usunięte przez administratora) to tutaj norma, radzę się zastanowić przed rekrutacją...

Pacman
Pracownik
@TV 24 HOT NEWS

To nie tak. Młodych jest bardzo dużo, za każdym razem na służbę przychodzi "nowy" młody. Firma dramatycznie potrzebuje ludzi, ogłaszają nabor i wypychają was na obserwatorów. Nikt was nie wygania z pojazdu, ale też i nikt was nie sadza od razu za nastawnik tak jakbyście tego chcieli.... W efekcie atmosfera się zagęszcza, ale to nie jest żadna wrogość. Jesteście wszyscy po prostu ofiarami systemu kształcenia. Nie liczycie na to, że jak zadaliście egzamin wewnętrzny to wszyscy będziecie jeździć za nastawnikiem, dla maszynistów nadal jesteście noname, o których nikt nic nie wie. Są koledzy co zaufali i teraz siedzą pod szopą a wy dalej się uczycie bez żadnych konsekwencji... Szkolenie maszynisty w Intercity to jeden wielki chaos a wy jesteście ofiarami tego. To nie wasza wina. My też do was nic nie mamy, to nie żadna wrogość wobec was tylko to jest troska o nas własny(usunięte przez administratora)...

zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Witam. Ukazało się ogłoszenie na magazyniera w warszawie. Ktoś podpowie jakie są godziny pracy oraz mniej więcej wynagrodzenie >?

Tsa
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś zgromadzonych tu osób składał CV na maszynistę (CV trzeba było wysłać do 15.12.2023) i orientuje się czy są już prowadzone rozmowy? Czy dalej cisza w eterze.

3
xyz
Kandydat
@Tsa

Też wysłałem CV i jak na razie cisza

Piotr
Inne

Drugi tydzień z rzędu jadę w niedziele pociągiem o 16:46 z Lęborka który mial mieć przesiadkę w Gdańsku aby jechać do Krakowa, i drugi tydzień z rzędu pociąg z Lęborka napotkał opóznienie przez co musiałem wziąć bilet zastępczy w Gdyni aby jechać do Warszawy i potem dopiero do Krakowa... To co się dzieje z tymi pociągami to jest gruba przesada jestem dwie godziny opóźniony co tydzień przez wasze błędy a czas to pieniądz przez co nigdy nie polecę nikomu pociągów intercity. Nie pozdrawiam.

3
No Name
Kandydat
 Pytanie
@Piotr

Jak oceniasz kwestię zatrudnienia? Jesteś zadowolony z pracy w PKP Intercity?

ChceĘ
Kandydat
 Pytanie

Witam, na stanowisko konduktora zakończyła się rekrutacja 15.12. Moje pytanie, czy do kogoś już dzwonili ??

anonim
Inne

Ktoś teraz niedawno się spytał w jednym wątku o to, czy za opóźnienia dostaje się jakieś kary finansowe ale czy przy tym zmieniany jest grafik. Zastanawiam się na jakiej podstawie miałyby być te kary przypisywane? Czy takie rzeczy są wskazywane na umowie? wprowadzili cos takiego?

Krzyś
Pracownik

Na odcinku kraków bielsko biała pociągi codziennie się spóźniają od 20 do 50 min albo wogóle nie jadą tragedia!!! To jest jakiś koszmar i jeszcze jedno co miesiąc zmieniam rozkład powini to zaorać i zrobić ścieżkę rowerową

1
baba wanga
Kandydat
 Pytanie
@Krzyś

czy otrzymujecie z tego tytułu kary finansowe, ale zmieniają grafik?

Paweł
Inne
 Pytanie

Jestem zainteresowany pracą maszynisty w IC Poznań. Czy ktoś mógłby podzielić się opinią o tej sekcji?

Paweł
Inne

Atmosfera, traktowanie młodych maszynistów, podział na plany/lepsze gorsze służby itd.

Zostaw merytoryczną opinię o PKP Intercity S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PKP Intercity S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy PKP Intercity S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 729.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP Intercity S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 259, z czego 38 to opinie pozytywne, 86 to opinie negatywne, a 135 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PKP Intercity S.A.?

    Kandydaci do pracy w PKP Intercity S.A. napisali 19 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

PKP Intercity S.A.
Przejdź do nowych opinii