muszę przyznać, że po przeczytaniu tylu negatywnych opinii strasznie się wkurzyłam na siebie, że oddałam tam laptopa. Ale jak go odebrałam (naprawa miała trwać 4 dni robocze, a trwała 6, więc do przeżycia) byłam mile zaskoczona. Laptop działa bardzo dobrze, wyczyścili mi go, więc się już nie grzeje tak jak wcześniej. Nie uszkodzili nic, dali gwarancje. Niestety drogo, ale ja miałam macbooka, więc ogólnie naprawy są drogie (przeżyłam te 300 zeta + VAT).Dodam jeszcze, że padło mi podświetlenie matrycy, jakby to kogoś interesowało. Ja mogę polecić ze swojej strony, bo jestem zadowolona, więc dziękuję za naprawę i to tyle co mogę powiedzieć:)
Mi bardzo się podobało to, ze jak przyszłam z dyskiem z którego usunęłam zdjęcia to była to pierwsza firma w której przyjęli dysk bez żadnych opłat i pokazali mi wyniki bez zobowiązań. To ja mogłam zdecydować czy chcę to odebrac i zapłacić czy nie. Zdjęcia się udało odzyskać prawie wszystkie. Jestem bardzo zadowolona
Napisalem do Pana maila, czy moze Pan odpisac lub dac znac, ze mail wogole doszedl?
Moja przygoda z ta firma nie byla zbyt dluga. Niestety zbyt malo czasu na rozkrecenie sie, dogadanie z innymi technikami, ktorych jest chyba z 15tu. Wyprawiaja z ta elektronika cuda. Ja tez pracowalem przy tym, ale i tak bylem pelen podziwu. Poza tym obsluga 3 skaoplikowanych maszyn do lutowania płyt. Ja sobie nie poradzilem w tak krotkim czasie. A szkoda, bo moglbym sie wykazac,ale nie zdazylem. Wymagająca praca, fajna atmosfera. Szkada,ze nie dla mnie
W serwisie byłem krótko, podczas okresu próbnego, który miał trwać 2 tyg. a trwał 2 dni. Było nas czworo, po dwóch dniach podziękowano mnie i jeszcze jednej osobie - po prostu zostali lepsi. Rady dla przyszłych pracowników: - wykazuj się inicjatywą, chęcią do pracy, cenią sobie pracowitość, czasem nie trzeba zrobić czegoś źle, wystarczy czegoś nie zrobić - nie trać czasu na siedzenie, pytaj co możesz zrobić; - ucz się szybko i korzystaj z każdej możliwości poszerzenia/poćwiczenia umiejętności, przygotuj się merytorycznie na ile to możliwe; - niestety oceniany będziesz tylko po wynikach, na obiektywizm i wyrozumiałość lepiej nie licz (przynajmniej na początku - ja się rozczarowałem, oceniono mnie szybko i nie dano szansy się wykazać) - zostają "najlepsi", więc wykaż się szybko. Praca ciekawa, atmosfera całkiem fajna, ludzie przyjaźni i pomocni a zarazem otwarci i bezpośredni. Jak spierd.olisz to usłyszysz: "spierd.oliłeś" - nie inaczej. :) Choć pracowałem tam bardzo krótko, na tyle na ile mogłem się zorientować, serwis zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Poza człowiekiem, który mnie zwolnił i miał kompletnie gdzieś to co mam do powiedzenia.
Serwis oceniam jako profesjonalny. Nie dosc ze szybko dowiedzialem sie co dolega mojemu laptopowi, to naprawionego odebralem po 4 dniach. Jestem bardzo zadowolony z jakosci, poniewaz laptop pracuje bez zarzutow, a nawet szybciej niz wczesniej. Tak jak napisal kolega wyzej, Panie ktore tam pracuja sa bardzo mile a do tego bardzo ladne az milo bylo popatrzec w oczekiwaniu na diagnoze. Szczerze polecam Megaserwis
Witam, nie wiem jakie przygody mieli poprzedni ludzie wypowiadajacy sie tutaj, ale mnie w firmie Megaserwis potraktowano bardzo profesionalnie. Panie w punkcie przyjec staraja sie jak najjasniej przekazac inforamcje dotyczace diagnozy usterki, przy czym sa bardzo mile. Sama naprawa odbywa sie rowniez bezproblemowo, zmiescili sie w czasie wyznaczonym na naprawe, powiadomili ze jest ona zakonczona i grzecznie zaprosili po odbior sprzetu, jasno podali koszty. (zaznaczam ze byla to naprawa plyty glownej laptopa - dokladnie karty graficznej - laptop dziala juz dluzszy czas bez zarzutu). Co do plomb gwarancyjnych, moj laptop posiadal takowe w ilosci 3 sztuk. Dodatkowo duzym plusem jest to ze odebralem laptopa wyczyszczonego na blysk, az milo bylo go wziasc w rece. Szczeze polecam ten serwis.