Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w epaka.pl? Dodali nowe ogłoszenia 16 marca na GoWork.pl.
Nie wiem czy w Łukowie jest lepiej zorganizowana firma. Wysoka kultura pracy, rzetelność, warunki na plus. Miła atmosfera, fajni ludzie. Polecam!
Mignela mi kiedyś oferta na programistę ze znajomością PHP i JavaScript, czy Wiecie może jakie oni na ten moment proponują stawki na to stanowisko ? Czy można liczyć na ponad 6 czy nie ma co
Stawki różnią się w zależności od poziomu kwalifikacji, co zostanie omówione podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Jeśli kandydat posiada niezbędne umiejętności, zachęca się go do przesłania CV i umówienia spotkania, gdzie wszystko zostanie jasno wyjaśnione. Obecnie przyjętym standardem dla osób z odpowiednimi kwalifikacjami jest miesięczne wynagrodzenie na poziomie około +/- 6000 zł brutto.
6.000 brutto, to jakieś 4.500 brutto, przy umowie o pracę. Znajdujecie programistów PHP i Java chętnych pracować za takie pieniądze? Pytam dla brata :3 Chyba, że przez miesiąc-dwa, a potem podwyżka. Jaka?
Firma godna polecenia. Bardzo przyjazna atmosfera, duże możliwości dla pracowników w tym szansa na rozwój. Wynagrodzenia na bardzo dobrym poziomie. Pracownicy jak i kadra zarządzająca zaangażowani i pomocni na każdym kroku.
Hej, jest szansa, że będą szukać kurierów? Nigdzie nie ma ofert pracy do nich, w ogóle w ich firmie nie występuje rotacja? W sumie czytając tyle pozytywnych wpisów, to pewnie ludzie chcą jak najdłużej pracować i ani im się śni zmieniać pracy :P piszecie, że wynagrodzenie bardzo dobre i rynkowe, czyli ile byłbym w stanie u nich zarobić na stanowisku kurierskim? Samochody mają dobrze wyposażone i skoro tak dbają o komfort pracowników, to jest szansa na system premiowy?
Moja opinia o @pracodawcy jest jak najbardziej pozytywna. Profesjonalizm, zaangażowanie, dbanie o dobro pracownika to tylko sam wstęp. @epaka to bardzo dobra firma zapewniająca bardzo dobre warunki pracy, wynagrodzenie i przede wszystkim przyjazną atmosferę.
Rozmowa bardzo pozytywna, firma ma ofertę zdecydowanie na plus względem bezpośredniej konkurencji. 1. wyższe wynagrodzenie 2. szkolenia 3. praca z doświadczonym zespołem 4. rozwój firmy mimo kryzysu Na minus w zasadzie tylko lokalizacja.
1. Mini audyt obecnych działań marketingowych 2. Pomysły na dodatkowe działania (poszło w kierunku zmiany części obecnych działań i wzmocnienia pozostałych, do tego w zasadzie tylko jedno dodatkowe zadanie) 3. Jak prowadzę rekrutacje i wdrożenia nowych pracowników 4.Podejście do pracy zdalnej
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Pracuję w epaka.pl kika lat i mogę śmiało powiedzieć, że wszystko jest w porządku. Mój przełożony jest odpowiednią osobą, na odpowiednim miejscu. Jeśli chodzi o wynagrodzenie to jest odpowiednie do tego rynkowego. W pracy czuję się doceniany, a zespół w którym pracuję jest zgrany. Są też różne szkolenia, spotkania.
Moja opinia o pracodawcy jest pozytywna. Przez cały okres pracy w tej firmie miałam okazję doświadczyć profesjonalizmu, zaangażowania i dbałości o dobro pracowników. Atmosfera pracy jest przyjazna, a relacje między pracownikami są wzorowe. Szanuje prawa pracownicze, zapewniając godne wynagrodzenie. Podsumowując, uważam mojego pracodawcę za rzetelnego, odpowiedzialnego i godnego zaufania. Jego dbałość o pracowników, dobre warunki pracy oraz kultura organizacyjna sprawiają, że jest to miejsce, w którym chcę dalej rozwijać swoją karierę.
@epaka.pl dobra firma, dobre warunki pracy. Wynagrodzenie sprawiedliwe, dobre warunki zatrudnienia, umowa o prace a nie zlecenie jak to często ma miejsce.
Rodzinna i fajna atmosfera panuje w firmie. Przełożeni zawsze są wyrozumiali. Wszyscy jesteśmy traktowani równo, płace są odpowiednie do wykonywanych obowiązków. Często są organizowane integracje.
Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w epaka.pl? Dodali nowe ogłoszenia 16 marca na GoWork.pl.
Cześć, ogłoszenia wstawiane są najczęściej na (usunięte przez administratora), zależy jeszcze jakie stanowisko cię interesuję. Rekrutacja polega na rozmowie z Szefem oraz Kierownikiem działu do którego się rekrutujesz. Ogólnie polega na rozmowie, czasem na wykonaniu jakiegoś zadania np. w przypadku rekrutacji do IT czy Grafika. Cały proces jest łatwy i przyjemny :).
Jest jeden etap czy kilka spotkań zanim podejmą decyzje o przyjęciu? Jak szybko jest feedback? Wysyłają nawet jak kogoś nie przyjmą?
@Jarek ciężko mi odpowiedzieć na Twoje pytanie. Przypuszczam, że zależy od stanowiska, na które aplikujesz. Przechodziłam 1 etap rekrutacji, a odpowiedź dostałam do końca tygodnia. Informują zarówno o przyjęciu jak i nie. Masz jeszcze jakieś pytania?
O to szybko dostała informacje zwrotną. Pewnie już pracujesz. Powiesz czy warunki jakie ci zaproponowali na rekrutacji pokrywają z się tymi w rzeczywistości? Co według ciebie jest na plus?
Nie wiem czy w Łukowie jest lepiej zorganizowana firma. Wysoka kultura pracy, rzetelność, warunki na plus. Miła atmosfera, fajni ludzie. Polecam!
Pytanie czy ktoś prowadzi punkt franczyzowy tej firmy. Jakie odczucia ,czy jest wsparcie z ich strony ,jakieś limity sprzedaży ?Tylko prawdziwe proszę opinie. Wiadomo każda miejscowość ma swoje punkty konkurencji itp. i to różnie bywa .Ale czy serio to dobry pomysł na biznes ?
Wszystkie informacje znajdziesz tu: (usunięte przez administratora). Nie ma żadnych limitów przesyłek. Zależy z jakiego pakietu skorzystasz, ale zawsze organizują 2-dniowe szkolenie. 1 dzień to teoria, a 2 praca w punkcie. Ciężko powiedzieć czy będzie Ci się opłacało, nie wiem jaką masz konkurencje i wielkość miasta. Jeśli umiesz zarządzać i działasz na Facebooku, to powinieneś sobie poradzić.
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w epaka.pl?
Komunikacja jest w porządku. Szefowie preferują zwracanie się do siebie po imieniu, chętnie angażują się w relacje z pracownikami.
Czy poziom wynagrodzeń w epaka.pl uległ zmianie od czasu dodania ostatnich opinii? Pojawiły się nowe ogłoszenia na GoWork.pl 16 marca.
czyli nie ma szans na napisanie wprost? a można prosić o podanie chociaż tych rynkowych, które są tu w opinii brane pod uwagę? zawsze to jakiś zarys sytuacji
Uważam, że poziom płac w epaka.pl jest wysoki. Porównując rynek stawki są naprawdę wysokie. Szefowie doceniają również zaangażowanie pracowników i udzielają podwyżek. Minusem jest brak karty multi-sport lub innych benefitów.
(usunięte przez administratora)
Nie, poszukiwani są specjaliści z dużym doświadczeniem. Dla pracowników to plus, bo nie muszą poświęcać czasu na przyuczanie innych osób, które po miesiącu i tak znikną z firmy.
Wszystko zależy od stanowiska. Z tego co wiem do działu IT chętnie zatrudniają też stażystów. Zawsze warto wysłać CV, jeśli będą potrzebować na pewno skontaktują się zwrotnie.
Czy rozmowa rekrutacyjna w epaka.pl odbywa się również w języku angielskim?
Nie, rozmowa rekrutacyjna w epaka.pl nie odbywa się w języku angielskim. Jeśli masz takie kompetencję, to zawsze warto o nich wspomnieć. Nie spotkałam się, żeby były takie wymagania w ogłoszeniach o pracę.
(usunięte przez administratora)
Dlaczego? Napisz coś więcej. Zastanawiam się właśnie nad b2b. Jakieś warunki niekorzystne proponują według Ciebie?
Wiecie czy jest zadanie rekrutacyjne podczas rekrutacji na stanowisku Specjalista ds. SEO? Jest jakieś sprawdzające znajomość seo? Wpadłam w internecie na ich ogłoszenie.
NIE POLECAM. To co przeżyłam za ostatnie 5 dni, kiedy musiała moja rodzina chodzić po ulicach Irlandii i szukać przesyłkę którą zostawił bądź gdzie kurier.Przesyłka była na ulicę 3 dni pod deszczem. Jak chcecie sobie szukać własne przesyłki to proszę serdecznie.Reklamacja o zwrot kosztów za dostawę e paka zrezygnowała, oddała całą winę na UPS.Dlaczego Państwo proponują usługi UPS,jeżeli nie mogą normalnie odpowiadać za swoich dostawców?W tej sytuacji nie z czym zostaje klient jaki zapłacił za wszystkie możliwe usługi,aby kurier zadzwonił i oddał do RĄK ODBIORCY.Żałosne „przepraszam” proszę zostawić w mojej reklamacji.To co przeżyłam ja i moja rodzina z tą przesyłką gdzie były rzeczy wartościowe ,chcę aby przeżyli ci kto poleca UPS.Przesyłka była zostawiona na sąsiedniej ulicy, kurier nie zadzwonił i nie oddał do rąk odbiorcy. Napewno moję szczęście,że ktoś tej przesyłki nie zabrał,bo leżała obok śmietnika sąsiedniej ulicy.
Korzystamy z usług już od dłuższego czasu. Jeździmy z paczkami do punktu odbioru. Michałowskiego Częstochowa. Najtańsze wysyłki których nie mogliśmy nigdy nadać tam bez problemu wysyłają. Bez marudzenia, mają kartony, folie bąbelkową, stretch, i co tylko potrzebne do wysłania. Polecam serdecznie. Jak ktoś marudzi o wysyłkach jedźcie do innych szybko wrócicie. Pozdrawiam fajne Dziewczyny z Michałowskiego!!
Wyslana przez EPAKA.pl ubezpieczona paczka do Niemiec (17.06.2022) zaginela tzn Kurier DPD zaznaczyl ja jako dostarczona! po naszej interwencji w Biurze DPD Niemcy zostalismy powiadomieni ze Paczka faktycznie zaginela i mamy zglosic Reklamacje w DPD Polska co oczywiscie zrobilismy, po 2 tygodniach DPD udzielilo odpowiedzi ze ani Nadawca ani Odbiorca nie maja prawa do skladania Reklamacji! na poczatku lipca zglosilismy zaginiecie Paczki w Biurze Obslugi Klijenta w epaka.pl oraz prosbie o wyplate Odszkodowania, reklamacja niby zostala przyjeta. po wymianie dzesiatek wiadomosci, wczoraj tzn 19.09.2022 dostalismy zapytanie czy chcemy ZLOZYC!!! Reklamacje. Smiech na sali, rozumiem ze my nie jestesmy jedynymi Klientami epaka.pl i rozpatrzenie zgloszenia potrzebuje czasu ale profesionalne podejscie do problemu wyglada zdecydowanie inaczej 10 tygodni jest stanowczo za dlugo. skorzystalismy pierwszy i ostatni raz z uslug tej Firmy,
(usunięte przez administratora)
Szanowny WAN wierzę Panu w 100% bo również jestem byłą klientką epaki.pl ale w mieście Jarosław, woj. podkarpackie a pisze tutaj bo nie mam możliwości nigdzie indziej powiedzieć że bardzo źle dzieje się w tym punkcie epaka.pl w Jarosławiu(epaka.pl Jarosław opinie z Google nie wyświetla mojej opini).Tego jak się zachowywał kierownik tego punktu, jak się do mnie odnosił i jak kłamał to tego nie nauczą żadne wyższe studia, równiez próbował mnie wciągnąć w jakieś swoje głupie gierki i dodatkowe opłaty(Ja niby miałam płacić za to że przewoźnik Dhl uszkodził w trasie moją paczkę, odmówił sporządzenia protokołu uszkodzenia i paczka wróciła do nich z powrotem a mnie oklamywali że nie wiedzą dlaczego ta paczka do nich wróciła z powrotem i ta paczka to już mój problem a nie ich i żebym sobie sama załatwiła ta sprawę z przewoznikiem) ale mu się nie udało bo ja zadzwoniłam ze skargą na infolinię epaka.pl, przyznali mi rację, zachowali się bardzo profesjonalnie i z klasą, czego nie można powiedzieć o kierowniku epaka w Jarosławiu .A jeśli chodzi o Pana sprawę to troszkę źle Pan z nimi to rozegrał bo należało pójść z tą sprawą do Rzecznika Praw Konsumenta w PANA mieście, powiedzieć że się Pan nie zgadza z ich żądaniami, rzecznik powiedziałby czy ma Pan rację czy nie(A wiem że racja była po pana stronie ale nie można niestety w ten sposób zignorować wezwania do zapłaty). Wtedy rzecznik zająby się w PANA imieniu tą sprawą a w razie konieczności skierowałby sprawę do sądu. Wierzę ze ta sprawa miałaby taki sam finał jak u mnie.
Niestety ale jeżeli kształt jest nieregularny nawet w jednym mieści jest to już niestandard Warto prosić specjalistów z punktu o mierzenie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w epaka.pl?
Zobacz opinie na temat firmy epaka.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w epaka.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 7 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy epaka.pl?
Kandydaci do pracy w epaka.pl napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.