Z punktu widzenia pracownika salonu Centro - pracuje sie w podonie nieprofesjonalny sposob, w jaki odywaliscie rozmowy na regionalnego dyrektora. Po 1: umowy o prace moznanie ujrzec i przez kilka miesiecy Po 2: stawka, o ktorej pracownik jest poinformowany poprzejsciu rekrutacji moze sie w pracktyce okazac o jakiej 20-25% nizsza. No ale niekoniecznie musi zostac wyplacona w calosci (nawet tej nizszej kwoty) pod koniec miesiaca. Nie wierzcie tez w jakies bajki o podwyzkach i premiach - mamienie oczu przyszlemu pracownikowi Po 3: O platnych nadgodzinach zapomnijcie - o odebranie powyzszych trzeba sie niezle naprosic. Po 4: O szkoleniach bhp i innych wymaganych przez kodeks pracy tez zapomnijcie. Po 5: Zadnych szkolen dotyczacych obslugi klienta, a wymagania oczywiscie sa - ze trzeba wiedziec jak klienta obsluzyc, technologie produkty i materialow, z ktorego jest zlozony. A sprzedawcy zatrudnieni bez zadnego doswiadczenia w obsludze klienta. Po 6: Wszystkie instrukcje przychodza w jezyku rosyjskim - a rosyjski dla pracownikow nie jest wymagany, wiec nikt nic nie wie. No chyba, ze ktos pokusi sie o wrzucenie instrukcji do jakiegos tlumacza on-line i w tak nieudolnej formie rozsyla do sklepow. Po 7: Brak telefonu na sklepie zdostepem z zewnatrz i na zewnatrz - czyli korzystasz ze swojej prywatnej komorki chcac zalatwic jakakolwiek sluzbowa sprawe,a klient do sklepu dodzwonic sie nie moze rowniez. Po 8: Dyrektor regionalny wydaje opinie na zasadzie \'wydaje mi sie\' albo \'chyba juz nie ma tej akcji\' - profesjonalnie. Generalnie - szkoda waszych nerwow!
Opinie o Cento w Ładne
Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Cento. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w Cento o rekrutacji.