brak logo

Uniflex Bemanning

Kraków

Opinie o Uniflex Bemanning

anonim 2011-11-29 21:42:06
Jeśli ktoś chce jechać z Uniflex do Norwegii to odradzam. Firma ta każe sobie dużo płacić za wynajem pokoiku (ok 4500NOK/mies), prace zapewnia na 2 tygodnie, czasami krócej. I siedzi sie i czeka na zlecenie po kilka tygodni. A życie kosztuje!!! w Norwegii duuużo. Znów zlecenie na tydzień - dwa tygodnie i znów postój na 3 tygodnie. Załatwiaja pracę jakąkolwiek. Wynajmują Cię np. do sprzatania na budowach mimo że masz podpisaną umowe jako wykwalifikowany murarz. I zasuwasz jak sprzataczka. Bo innej roboty Oni nie są w stanie załatwić. Nie szanują pracowników. W biurze osoby nie zorientowane zupełnie. Co chwile zmienia się obsada biura. Głównie Polacy a szefuje im Szwed(mówiący ciut po polsku). NIkt nic nie wie - ciemna magia. I płacą po terminie z duzym opóźnieniem. UWAŻAJCIE NA TĄ FIRMĘ!!!!!!
1
Xxx 2011-11-30 15:28:15
To nie Szwed im szefuje ale [usunięte przez moderatora]., Norweg, ktory mieszkal w Polsce.
Firma naprawde nierzetelna i nie uczciwa. Odradzam
1
Marek 2012-01-11 13:57:15
To norweg [usunięte przez moderatora]były policjant i detektyw .Twierdzi , ze mieszkał w Polsce 9 lat i wie jak robić wałki .Zajmował sie sprowadzaniem sprzetu do golfa ...popłynąl w sina dal .Łupie Polakow na czym sie da , nie ubezpiecza pracowników ,z tego co wiem nie wychodzi z sadu ,Kapitał ktorym dysponował ok. 1mln koron , nie wiele z niego zostalo przez odszkodowania wyplacane za nie zgodne z prawem działania .Preferuje o dziwo pracowników uzaleznionych od narkotyków ! moze razem ćpają ?Nie polecam tej firmy i zakłamanych menadzerów , jak [usunięte przez moderatora]
1
katastrofa 2012-01-11 14:02:36
To jest kolejna franca na Polaków ! Nie placa i nie zapewniaja pracy . Nie polecam tej firmy dla rodaków .
anty ćpacz 2012-07-28 23:52:34
faktycznie , jest w tej firmie grupa polskich cwaniakow .
Doładowuja sie marychą , natepnego dnia w pracy leża za kominem na da [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a po 12 w poludnie steruja do domu.
Godziny pisza jednak takie jak ci co [usunięte przez moderatora] do 18-19.
Powiesz słowo ..juz idzie kabel do firmy ( [usunięte przez moderatora]) koleś ćpaczy zaczyna od wyrzucania z mieszkania ,
Uwazajcie na [usunięte przez moderatora] .
Ten Norweg nie jest do końca zły , daje sie sterowac tym ćpaczom...a moze o niczym nie wie ?
1
gutek 2013-03-06 18:53:36
Pelna satysfakcja !!! wyrzucili Omsretha z roboty !!! skonczyly sie wałki i aprobowanie kapusiostwa przez Polakow.Częśc z donosicieli i wachajacych butapren musi sie rozgladać za inna "pracą " .[usunięte przez moderatora]
git 2013-05-09 13:26:53
Duze zlego mozna tylko o nich napisac !! wolny wybór , macie za duzo kasy i za duzo spokoju mozecie ryzykowac .Ja juz podziekowalem ...masakra !!!!
marian111111 2013-05-18 14:45:56
Dzwoniła do mnie kaska G.robi nabur na jakąs elektrownie w szwecij napiszcie czy jest sens sie tam wybrac.
1
hahaha 2013-05-24 00:24:59
Naiwnych nie sieja , naiwni sie rodza .Edmund czy te informacje nie przemowily do twoich szarych komorek , do portfela ? więc nie pytaj glupio .Wnioski wyciagaj na bieżaco .
To [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z patatajnią ..ale sprobuj ..masz pare zeta do stracenia to jedz.
kuglarze 2013-06-08 03:28:53
Uważajcie na firmy wypożyczajace pracowników do firm ; za osobe biora 550-600 koron norweskich netto i praktycznie nic nie gwarantuja .
Uniflex, Rett Bemanning, Am Direct ,, Es Perfect .
1
marian 2013-06-18 18:55:47
szkolenia bezpłatne micha całodobowa ale i tak zapomnij ze coś się nauczysz może liczyc i podstawy z zerówki a pracy i tak nie będziesz miał to lipa i nie wierz [usunięte przez admina]
anonimek 2013-07-09 11:14:34
A po co firma wydaje kasę na te szkolenia skoro piszecie że nic się z nich nie wynosi? Czy to raczej chodzi o to żeby była impreza bo niektóre firmy i tak robią
anonim 2013-08-08 21:46:39
luis dlaczego masz taka negatywna opinie na temat firmy Uniflex Bemanning? jest tam aż tak źle? mało płacą?
gapka29 2013-09-10 19:05:33
marian111111 - 2013-05-18 14:45:56

Dzwoniła do mnie kaska G.robi nabur na jakąs elektrownie w szwecij napiszcie czy jest sens sie tam wybrac.
Witam moj maz tez dostał oferte pracy w szwecji !! Dzwoniła do niego pani Katarzyna G. powiedziała ze jest szansa zarabiac 90 zł na godzine czy jest to realne?!?! Jesli ktos cos wie bardzo prosze o szybka odpowiedz poniewaz praca zaczyna sie na poczatku pazdziernika??
darek 2014-01-17 23:09:17
Ja jestem bardzo zadowolony z Uniflexu. Wyjechałem jako dekarz. 3 tygodniowy kurs języka (darmowy) w Zakrzowie k. Wadowic, potem 3 dni praktyk i egzamin w Pabianicach (też darmowy). 2 tygodnie czekania i znalazłem się w Bergen. Pracowałem w Unifleksie ponad 1,5 roku. Nigdy nie miałem problemów ani z pieniędzmi, ani z pomocą z biura. Zakwaterowanie na początku 4000 koron, potem 5000 - ale to norma dla Norwegii. Na godzinę na początku 155 nok/h potem 170. Bywało, że przepracowałem w miesiącu 170 godzin a bywało, że 240. Wszystko zależy od firmy dla której mają zlecenie, dlatego opinie same w sobie o Unifleksie są trochę na wyrost zarówno dobre jak i złe. Jak dla mnie firma bardzo rzetelna. Dużo osób "wiesza psy" na ludziach z biura ale prawda jest taka, że jeśli ktoś jest dla kogoś człowiekiem to tak samo będzie odbierany. Osobiście nie mogę powiedzieć złego słowa (usunięte przez administratora)Po 1,5 roku przeszedłem bezpośrednio do firmy norweskiej i Uniflex nie robił mi żadnego problemu - wręcz odwrotnie, dogadali szczegóły i ułatwili ten proces. Wiem, że bywa różnie, ale ode mnie 5/5. Pozdrawiam!
1
darek 2014-01-17 23:22:02
Gwoli ścisłości...
1. Jeśli jesteś dobrym specjalistą i nie znasz języka (angielski bądź norweski) - masz duże szanse wyjechać i średnie szanse na utrzymanie się.
2. Fach + język - 100% gwarancji wyjazdu i utrzymania się.
3. Średni fach + język - 100% i wysokie prawdopodobieństwo utrzymania posady na dłużej.
4. Średni fach bez języka - małe prawdopodobieństwo wyjazdu i nikłe szanse utrzymanie się.
5. Bez fachu i języka, czyli typowo na farta - szkoda jechać i tracić pieniądze - taka jest prawda.

Podczas pobytu w Norwegii poznałem wiele osób z różnych agencji i ten schemat się sprawdza. Poza tym nie ma co zgrywać kozaka bo tu po prostu tego nie tolerują, bo jakby nie było Polak w Skandynawii jest tanią siłą roboczą.
1
NMT6 2015-01-06 21:29:41
Ja uprzedzam wszystkich chetnych do pracy w uniflexie a w szczegolnosci na ta france ewke! Zlosliwa laf...nda! A do tego oszustka, ten kto wie o co chodzi to z pewnoscia podzieli moje zdanie. Jest wredna i falszywa!!!!! UWAZAJCIE NA NIĄ!!!
Adam 2015-02-26 13:00:13
To dziwne, bo ja z kolei słyszałem, że w Norwegii wcale nie jest drogo, ale zależy jak to porównywać, czy pod kątem polskich zarobków, czy norweskich. Możecie napisać jak tutaj jest z tak zwanymi ukrytymi kosztami, czyli ile się płaci za dojazdy do pracy, zakwaterowanie, ile przepada na jedzenie - bez używek?
1
velveger 2015-03-18 19:55:59
ale ty napewno przez uniflex? bo mam propozycje i sie zastanawiam
wajha 2015-06-26 13:53:06
furi!!!!! czy mogłbyś napisać coś więcej na temat tej Ewki i uniflexu. czy płacą na czas?
samarytanin 2015-10-05 18:46:55
UNIFLEX NORGE AS to najbardziej( usunięte przez administratora )bemmaning w norwegii!!!!!
wierzcie Mi:) PRACOWAŁEM
nawet na mieszkaniu w baraku KROJĄ DLA SIEBIE 1000 KORON
ZADNYCH ZWROTOW ZA DOJAZDY!!!
O ROBOCZE TRZEBA SIE TYGODNIAMI PROSIĆ
pozdrawiam
1
zibi 2016-03-02 06:07:28
Witam

Dostałem ofertę pracy w Szwcji przez Uniflex jako stolarz w Saffle i zastanawiam się czy warto może ktoś tam pracuje lub pracował prosze o opinie równiez o Uniflex
rargnar 2016-05-10 22:04:51
szwecja z powodu problemów lewicowo-politycznych jeszcze jest eldorado dla pracowników, trzeba korzystać póki działa. a póki co, płaca ta, nieźle i fajne warunki zycia. tylko czy jesteśmy zatrudniani bezpośrednio w Polsce czy jednak u wikingów już tam?
Zostaw swoją opinię o Uniflex Bemanning - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Uniflex Bemanning