logo  Morad

Morad

Kartuzy

Opinie o Morad

anonim 2011-08-01 10:45
Czy ktoś wie jakie są warunki i atmosfera pracy na stanowisku technolog/konstruktor, widze, że co pół roku jest ogłoszenie o rekrutacji.
2
anonim 2011-09-03 14:04
tego pracodawcy nie polecam
2
anonim66 2014-01-07 00:23
Pracowałem tam przez kilka lat, praca dobra na początek - na oddziale mało się działo, przez 90% czasu mozna się było obijać. Wypłaty - słabizna. jakość - poniżej przeciętnej. Szefostwo - totalna porażka. O jakimkolwiek socjalu mozna zapomnieć. Szukają oszczędności kosztem pracownika i tylko patrzą jak na pracowniku przyoszczędzić. Kierownictwo czesto ma pomysły z "czapy" i chyba za bardzo nie wie co się na rynku dzieje. Klientelę stanowią tam głowie firmy które u innych (lepszych) dostawców są skreśleni (bo albo biorą za mało, albo mają u nich długi).

Można się zaczepić na chwilę żeby zapoznać się z sytuacją jaka w branży panuje, nabrać jakiegoś doświadczenia i poszukać czegoś lepszego. MORAD nie da Ci nic dla czego warto by było u nich zostać.
barak 2015-01-28 19:06
POLECAM pracodawcę. Pracowałem kilka lat, zarobki są ok, właściciel jest bardzo cierpliwy co do niektórych pracowników którzy się obijają.
Po opiniach widać, że niektórzy woleliby dostawać kasę za nic nierobienie!
2
roda 2015-02-06 20:14
Witam,
pracowałam w tej firmie krótko, ale nie dla tego że było tak tragicznie jak to opisujecie, tylko z przyczyn osobistych zrezygnowalam.
Czytajac wasze opinie mam wrazenie, ze opowiadacie o jakiejs innej firmie. W swojej krotkiej kadencji otrzymalam kilka premii za dobrze wykonana robote.
Bez pracy nie ma kołaczy !! tak dziala ta firma, albo pracujecie i macie godne zarobki , albo sie obijacie i macie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Na gwiazdke takze dostalam duzy zastrzyk gotowki. Co prawda szefostwo ma swoje wady, ale czlowieka nie zmienisz, w koncu to jest ich firma ...
POLECAM, ale tylko ludziom lubiącym i angażujacym sie w swoja prace, bo faktycznie obibocy nie sa tam mile widziani .
Pozdrawiam
1
Joanna 2015-02-10 17:52
Czytajac wasze opinie zaczynam sie zastanawiac....Jutro tam idę na rozmowę wiec chyba jeszcze przemysle decyzje ....
Pyrak 2015-02-21 17:56
Pozdrawiam moich kolegów z Moradu o/Poznań.
halinka1 2015-02-24 09:55
sorry skórze
torreador 2015-02-25 09:08
jeszcze szczegulnie - szczególnie i durzym - dużym...pozdrawiam
Ronin 2015-02-25 11:54
A ja pozdrawiam kolegów z Morad O/Bydgoszcz i Białystok.....
1
rtrtrrrt 2015-03-02 14:33
Nie warto wybierać się do tej firmy, Zwalniają pracowników, gdzie za 2-3miesiące zatrudniają nowych... tak się teraz oszczędza, kosztem innych.
zxc 2016-02-03 15:56
Zupełny brak profesjonalizmu. Zero odpowiedzi po rozmowie kwalifikacyjnej pomimo obietnic. Radzę sobie darować.
4
morad 2016-02-10 13:38
na jakiej podstawie wywnioskowałeś, że dobre pieniądze skoro w ogłoszeniu nie ma takich informacji? z tego co słyszałem pracownicy na produkcji są zatrudniani na własną działalności no i nowe osoby w biurze też.
cych 2016-05-12 16:46
hej, widzę, że moj poprzedni post pozostał bez odpowiedzi, nocoż może tym razem uda sie by ktoś odpisał, ponieważ jestem akurat osobiscie zaintersowany praca tam, wiecie czy posuzkują pracowników budowlanych?
Były pracownik 2017-02-01 11:38
anonim66 2014-01-07 00:23
"Pracowałem tam przez kilka lat, praca dobra na początek - na oddziale mało się działo, przez 90% czasu mozna się było obijać. Wypłaty - słabizna. jakość - poniżej przeciętnej. Szefostwo - totalna porażka...."

Co do w/w wypowiedzi zgadzam sie w 100% dodatkowo obiecane są na początku złote góry a potem zong . Soboty pracujące chociaż "nie są obowiązkowe" -ale jak nie przyjdziesz licz się z tym ze możesz zostać zwolniony... Prosić o obiecaną podwyżkę przez szefa ,proszę Was to tak samo jakby próbować dogonić wiatr- nierealne. Do tego wszystkiego forma zatrudnienia , też zostawia wiele do życzenia.Nikt nie powie tez 8 godzinny dzień pracy zmienia się w 10 godzinny dzień pracy , dodatkowa stawka za nadgodziny-zapomnij. Wykażesz się zostajesz po godzinach , nagroda jaka Cie spotka jeszcze więcej obowiązków , a podwyżka adekwatna dla dodatkowych obowiązków? Jak wyżej goń dalej za wiatrem .
1
kandydatka 2017-04-09 17:54
Sporych kilka lat temu byłam tam na rozmowie kwalifikacyjnej. Miałam pracować w biurze. Szef jednak nie zrobił na mnie dobrego wrażenia. Wyszydził moje średnie wykształcenie. Widać tam się liczy bardziej tytuł, niż umiejętności i doświadczenie, a takowe miałam należyte, by podjąć tę pracę. To moim zdaniem świadczy o podejściu szefa do pracownika. To, że ktoś ma niższe wykształcenie nic nie znaczy, to taki sam człowiek jak i on!!!
Zostaw swoją opinię o Morad - Kartuzy
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Morad