Pracuję w tej firmie jako kierowca wystarczająco długo, żeby skomentować,jak to wygląda. Jeśli ktoś liczy na to, że usiądzie na(usunięte przez administratora)i będzie kręcił kierownicą i za to mu zapłacą i to dużo to się przeliczy. Praca do lekkich nie należy,ale da się ją tak zaplanować, żeby i zarobić i odpocząć. Nie ma nic za darmo. Chce się zarobić to trzeba pracować. Jeśli coś nie pasuje, zawsze można zmienić firmę i sobie "polepszyć",a potem płakać w rękaw, że się było głupim i odeszło. Pozdrawiam wszystkich kierowców z
Co do tego wspomnianego Pana Logistyka to ilu ich obecnie zatrudnia się na dziale? Ciekawa jestem czy mimo wszystko Kierowca ma możliwość do zmiany jeśliby się z którymś nie dogadał. I czy w drugą stronę to działa? Ilu ich mniej więcej podlega pod jedną osobę?
Po przeczytaniu niektórych opinii chciałam spojrzeć na oferty pracy do biura na stanowisko logistyka ale nic mi się nie pokazuje w internecie. nie orientujecie się może jakie warunki oferują w tym przypadku? mam na myśli wynagrodzenie i tym podobne, ciekawe za jaki konkretnie zakres zadań?
A o wizerunek firmy jak tu dbacie? teraz jak dodano ofertę dla kierowcy to prócz takich obowiązków jak odbiory na wyjazdach jednodniowych to właśnie zostało też wpisane coś o dbałości o wizerunek, w jaki sposób należy to rozumieć? Czy zdarzają się problematyczni klienci?
Jak nie przyjeżdżasz przez 3 tyg na punkt. Bo logistyka dała du…, albo nie ma komu pojechać bo nikt nie chce już tu pracować - to się nie dziw że klient wkurzony
A to możliwe by doprowadzono do tej sytuacji? mam na myśli to, że faktycznie nikt nie przyjedzie, bo nie ma komu pracować? czy klient wtedy o wiele wcześniej i tak nie zostanie poinformowany o tej sprawie?
Logistyka w tej firmie jest na poziomie kamienia łupanego - nikt nikogo nie informuje taki jest tam (usunięte przez administratora). - dlatego klienci są wkurzeni - to jest właśnie zarządzanie przez (usunięte przez administratora) dyr Tomaszewskiego - nikt nie wie jakim cudem ten koleś jest tak wysoko
no to się zaczeło - własnie nas sprzedali - kazdy nas zapeniwa ze bedzie wszystko dobrze - jasne - trzeba szukac pracy
O co z ta sprzedażą chodzi? szukają stale kierowców B / C. czemu więc piszesz tak jakby firma miała przestać istnieć? Wyjaśnisz to, bo teraz nie wiem czy poświęcać czas na aplikacje?
Masz rację, nic nie zmieni się na najniższych szczeblach. Natomiast z pewnością górę wymienią. W pierwszej kolejności zmieni się dyrekcję zakładu. Zapewne wymienią też logistyków. Tak zawsze się robi po tego typu zmianach własnościowych. My możemy być spokojni! Produkcji nikt nie wymieni! Bo niby na kogo?
Nie byłbym taki pewny - oni mają swoje biogazownie - w różnych częściach kraju - ????
Szczerze nie polecam nikomu aby był zatrudniony w tej firmie. Kierowcy są traktowani w niej jako roboty nie pracownicy ani człowiek. Co to się tam wyrabia należy zgłosić do inspekcji pracy. I może wtedy coś zmienia. Bo brak słów
Zgadzam się w 100% Ja czekam do wypłaty jak nie zwrócą zaległych pieniędzy to dzwonie gdzie popadnie chyba że mnie już nie będzie w pl.
Faktycznie są jakieś zaległości w Twoim przypadku? z jakich okoliczności wynikają oraz w jaki sposób są wyjaśniane? I czy te wspomniane zgłoszenia faktycznie kiedykolwiek miały już miejsce? mój partner chciał tu kiedyś aplikować, przyszłam dopiero poczytać co i jak
No a jak inaczej się tu niby dogadać jak nie na papierze, bo nie łapię chyba? Jeden kolega jakiś czas temu napisał, że bez tego to ani rusz. Z tym, że jak inaczej przystąpić do pracy bez papieru? W ogóle te kwoty w nagłówkach ofert o których ktoś pisał można po dłuższej współpracy przebić czy raczej staż pracy na nic tu nie wpływa? Po ile ludzie jeżdżą teraz?
Bardzo często szukają nowych pracowników. Dzwoniłem dwukrotnie do nich w sprawie pracy i dało mi to nieco do myślenia. Za każdym razem rozmawiałem z kim innym i za każdym razem dostawałem różne informacje nt. pracy na tym samym stanowisku. Wg jednego pana płacą 18/h netto na godzinę, co oznaczałoby więcej niż minimalna krajowa, co wprowadza w błąd odnośnie zarobków. Drugi był już bardziej prawdomówny i powiedział wprost, że najniższa krajowa + każda sobota. No i co najlepsze i co moim zdaniem wiele zdradza o pracy tam, mówią sami, że Ukraińcy pracują tam po 12h dziennie, co jest dla nich jakimś powodem do dumy i chluby.
Czy firma Zakład Produkcji Preparatów Paszowych Bioproten - Sobczak Przemysław w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Ogarniacie może z czego wynikają te nabory dla kierowców? wątek odnośnie nich poruszaliście jakoś w lipcu, a mnie przez przeglądarkę przemknęła taka oferta wrześniowa, o co chodzi? to rozwój czy jednak rotacja? W nagłówku podano wtedy kwotę 6 tys a w opisie jeszcze była mowa o premii, to ile teraz max można wyjeździć?
Zakład Produkcji Preparatów Paszowych Bioproten - Sobczak Przemysław w mieście Konin poszukiwała pracowników na Kierowca. Co możecie powiedzieć o pracy tam? Jak wyglądał proces rekrutacyjny?
Jeżeli masz odrobinę doświadczenia w poruszaniu się autem po Polsce, to dasz sobie radę. Zarobki ok. Praca też nie taka zła. Dużym plusem jest to że masz umowę o pracę i zawsze wynagrodzenie na czas.
Pracuję w tej firmie jako kierowca wystarczająco długo, żeby skomentować,jak to wygląda. Jeśli ktoś liczy na to, że usiądzie na(usunięte przez administratora)i będzie kręcił kierownicą i za to mu zapłacą i to dużo to się przeliczy. Praca do lekkich nie należy,ale da się ją tak zaplanować, żeby i zarobić i odpocząć. Nie ma nic za darmo. Chce się zarobić to trzeba pracować. Jeśli coś nie pasuje, zawsze można zmienić firmę i sobie "polepszyć",a potem płakać w rękaw, że się było głupim i odeszło. Pozdrawiam wszystkich kierowców z
Zdecydowanie masz rację. Nie jedna osoba po odejściu z firmy, po pewnym czasie chciała się przyjąć ponownie! Dotyczy to nie tylko kierowców ale także pracowników produkcji.
to jak to jest, że najpierw chcą odejść a potem jednak wrócić? wracają generalnie? jeśli tak to wtedy na jakich warunkach jest na to szansa i czy mają pierwszeństwo przed innymi kandydatami?
Generalnie byli pracownicy ubiegają się o ponowne zatrudnieni ze względów finansowych jak i relacji międzyludzkich. Po prostu atmosfera jest dobra !
Wiec sam widzisz ze sa bez ambicji i nie chcą się się rozwijać tylko kosze targać za grosze i z myślą czy wypłata będzie cały czy zajęcia za jakąś glupote
Nie wiem,czy praca w tej firmie oznacza brak ambicji...no może awansować się nie da,ale na pewno nie jest to praca, która hańbi czy poniża... bynajmniej ja tak nie uważam. Ale każdy ma prawo do swojego zdania. Mnie pracuje się tu dobrze i nigdzie się nie wybieram. Życzę znalezienia pracy spełniającej Twoje oczekiwania.
awans awansem ale co z rozwojem? można chyba to robić będąc mimo wszystko na jednym stanowisku? jaką wiedzę i doświadczenie można wynieść po kilkuletniej karierze tutaj?
Powiem tak,firma dysponuje na prawdę dobrą flotą. Przynajmniej jeśli mówimy o autach na prawo jazdy kategorii B. Na pewno można zdobyć doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów. Można też sobie "wyrobić" stalowe nerwy,bo czasami bywają ciężkie dni i ciężkie trasy i ciężkie osoby się na swojej drodze spotyka.
Z tego co widzę albo trzeba mieć strasznie smutne życie żeby być zadowolonym z pracy w tej firmie albo jeść przysłowiowego makowca z przedstawicielami. Nie znam osoby która byłaby zadowolona z pracy tutaj i kto z chęcią chciałby wracać w to (usunięte przez administratora) Pracowałem tu dość długo i jedynie co trzymało mnie w tej firmie to koledzy. Po odejściu żałuje że tak długo zwlekałem z tym... Jako kierowca nie musisz martwić się o prace której jest pełno na rynku za normalne pieniądze i nie musisz się martwić że coś się popsuje i będą Cię zmuszać do pokrycia kosztów pomimo że to nie było z Twojej winy. Możesz nawet nie być tego świadomy tylko będzie to stopniowo i konsekwentnie odciągane z Twojej pensji. Dla wszystkich którzy poważnie zastanawiają się nad aplikacją mam nadzieje że uratuje im troche czasu który by zmarnowali przychodząc i sprawdzając tą firme.. Pozdrawiam :)
Co Ty za głupoty człowieku wygadujesz. Jedziesz w trasę busem który nie powinien wyjeżdzać z bazy bo jest przeładowany już na start z pustymi pojemnikami. Jedziesz i się martwisz czy nie trafisz na inspekcje transportu drogowego gdzie aktualne mandaty za przeładunek są potężne i Dyrektor który mówi Ci że nie zwróci za mandat bo możesz kupić sobie cb radio. Logistycy to ludzie znajomki nikt z rzetelną wiedzą.
To nie są głupoty,tylko moje zdanie. Każdy ma prawo mieć swoje i wyrazić swoją opinię. Może i są zakłady pracy,gdzie są lepsze warunki,ale jest też cała masa takich,gdzie jest gorzej. Wszystko zależy od punktu widzenia. Dziwię się osobom, które tak na wszystko w tej firmie narzekają,a dalej tu pracują...zawsze można iść tam,gdzie jest lepiej, zamiast wylewać żale tutaj.
Te wspomniane alternatywy są dosłownie dla niektórych na wyciągnięcie ręki czy może być z tym mały problem? podpytuję, bo również ciekawi mnie temat poruszony w komentarzu wyżej. To jak jest ostatecznie z tematem przeładowania pojazdów oraz inspekcji transportu, jest się czego obawiać czy też nie?
Pracuję w tej firmie ponad dwa lata. Ani razu nie trafiłem na ITD. Ani razu nie usłyszałem od Dyrektora, że nie zwróci za jakiś mandat. Żadnego mandatu nie dostałem. Mój logistyk to w porządku facet. Zawsze znajdzie się ktoś,komu coś lub/i ktoś nie pasuje. Zamiast ciągle narzekać proponuję znaleźć pracę idealną dla siebie,a nie żalić się tutaj, ale ciągle pracować i krytykować za to innych pracowników. Pozdrawiam
Co do tego wspomnianego Pana Logistyka to ilu ich obecnie zatrudnia się na dziale? Ciekawa jestem czy mimo wszystko Kierowca ma możliwość do zmiany jeśliby się z którymś nie dogadał. I czy w drugą stronę to działa? Ilu ich mniej więcej podlega pod jedną osobę?
W tyz zakładzie co się dzieje przechodzi ludzkie pojęcie jak można pracować w takich warunkach i za takie pieniądze i z takim kierownictwem dla których pracownik to zwykly (usunięte przez administratora)z całej polski zwożone wszystko (usunięte przez administratora)najgorszy zakład firma na terenie Konina jeszcze do tego bus który zabiera z grunwaldzkiej na brzeźno i odwozi pracówników kasują (usunięte przez administratora)zl hańba a za miesiąc po 8 godzinnie całe (usunięte przez administratora)tys za tak koszmarną (usunięte przez administratora)robote bez dodatków bez szkodliwego (usunięte przez administratora)
To jest jedną wielka (usunięte przez administratora) Wstyd się przyznać że się tam robiło czy robi,opinia niesie się sama ,ludzi zaraz bedzie szukał od Bydgoszczy po Wrocław.Pracownicy za biurkiem to kompletne DNO-nie mają pojęcia co tam robia tylko dyrektorzy mają misję by (usunięte przez administratora) kase pracownikowi i wsadzić sobie do kieszeni. (usunięte przez administratora) i DNO!!!!
To nie łapię chyba Jeśli masz taki właśnie zdanie to co Cię skłania do tego, żeby dalej się tu zatrudniać? CI za biurkiem, jak ich określasz, to jakie obowiązki powinni wypełniać docelowo i ile za nie płacą?
Współczuję wszystkim pracownikom rozładunku, mającym do czynienia z panem Ireneuszem - kierownikiem . Choćbym chciał obrać w słowa najładniej jak potrafię tego żenującego gołębiarza to chyba się nie da. Wielki pan kierownik, mający w (usunięte przez administratora) swoich pracowników , zakład pracy , dla którego liczą się tylko gołębie, które pewnie (usunięte przez administratora) po nocy zamiast żony alkoholiczki. Brak wszelkich słów na określenie jego podejścia do człowieka i pracownika. Myśli że pozjadał wszystkie rozumy i mądrzejszych od niego nie ma. A jedynym jego hobby po za oczywiście gołębiami jest wchodzenie w (usunięte przez administratora) panu Dyrektorowi
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Zakład Produkcji Preparatów Paszowych Bioproten - Sobczak Przemysław? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
W tej firmie nie ma czegoś takiego jak nadgodziny, każda godzina czy to 15 czy 25 jest liczona tak samo :) na busie stała stawka, natomiast jeżdżąc Solowka ma się liczone z kilometra :) i nie ma to najmniejszego znaczenia ile jezdzisz godzin. A dziennie jest ich od 16 do nawet 24h albo nawet nieraz i lepiej :) a "najlepsze" są wyjazdy dzień po dniu po 4h snu. No bo przecież "dla dobra zespołu" TRZEBA jechać...
Jestem kierowcą tej firmy i napisze tak, panie Tomaszewski, nawet nie zdaje pan sobie sprawy co szykuję na tą firmę, dodam że to będzie głośna sprawa. Począwszy od zebranych SMS-ów od logistyków wraz z rozmowami, do zdjęć wagi, czasu pracy jaki każecie podpisywać, a macie tak inteligentny zespół że wszystko mówią bez ogródek. Nagrane rozmowy z pana które będą materiałem dowodowym. To co pan robi jest obrzydliwe, ja wraz z kilkoma kolegami jesteśmy gotowi, jeszcze tylko chwila, to co powyżej napisałem to tylko mały kąsek. Te kontrole Inspekcji, oraz środowiskowej to tylko mały zalążek tego co mam zamiar ujawnić w mediach. Za wszystkie bezprawne działania odpowie pan i nie pomogą kontakty. Panie Przemysławie to zaszło za daleko. Te wszystkie bez podstawne przywłaszczenia wynagrodzenia pod pretekstem winy. Myśli pan że to wszystko trwa chwilę hahaha. Teraz niech zrobi sobie pan rachunek sumienia i zastanowi się komu co i kiedy pan chciał zabrać.???? Cóż karma wraca. Miłego zarządzania panie Tomaszewski.
Moznaby dodać jeszcze parę rzeczy, w tym między innymi zmuszanie do łamania przepisów (przekraczanie czasu pracy, wyjazdy z trasy w trase- po 20h i przeładowanie) co normalnie kwalifikuje sie pod mobbing. Nie mówiąc o ustawionych kontrolach weterynaryjnych i bałaganie jaki tam panuje. Mam jeszcze paru kolegów którzy tam pracują, choc mówią ze od roku czasu jest tylko coraz gorzej. JESLI KTOŚ LUBI PRACĘ Z OCZAMI NA ZAPAŁKACH i JAZDE po 20h na dobę to ten oboz pracy jest właśnie dla niego.
Zmuszanie do wykonywania "dodatkowych" tras które są niezgodne z przepisami stało sie na porządku dziennym. W dodatku kłamstwa obecne na każdym kroku. Byleby kierowca wyjechal w trasę, a stan samochodu to kwestia drugorzędna. Warto tez wspomnieć o doszukiwaniu sie przepałów i byle pretekstów by obciac wypłatę. A co do atrakcyjności wynagrodzenia? 4 tysiące za 300 h pracy. To jest po prostu śmieszne!
Ja nie liczę czasu spędzonego w kabinie a czas pracy :) robiąc 3 dni w tygodniu w tej firmie jesteś w stanie PROWADZIĆ CIĘŻARÓWKĘ 60 h albo i lepiej gdyż w bioprotenie odbywa się transport bez tacho który teoretycznie nie powinien przekraczać 15h (3 dni w tyg). Jeżdżąc 3/1 czy 2/1 lub też w innym systemie, masz pauzy. W tej firmie niekoniecznie.
To jest obiektywne spojrzenie na podaną sytuację. Jeżeli komuś nie pasuje, to zawsze może zmienić na inną pracę marzeń a nie tkwienie w niej i narzekanie. Ludzie narzekali, narzekają i narzekać będą, wszędzie jest super gdzie nas nie ma. Każdy z tych niezadowolonych jest kozakiem na CB albo na bazie, a w pojedynkę liże (usunięte przez administratora) i wszystko mu pasuje. Życie.
Siemasz człowiek mogę Ci polecić biuro poselskie PIS Konin chętnie zajmują się takimi fr@/€r@mi co żerują na ludzkiej niewiedzy i oszukują ciężko pracujących tam ludzi na wypłatach, odprowadzinym zus, urlopie itd. Przyszedł czas na nas żeby zacząć to czyścić i spakować tych partaczy to przysłowiowego wora. Pozdro wariat jedź z tymi c#€/@mi do spodu. Czas wypłacić wszystkim oszukanym pieniądze Panie T.
Czy ktos wie jak aktualnie wyglada tam praca bo mam zamiar sprobowac
Co konkretnie chcesz wiedzieć? Masz jakieś doświadczenie? Na jakie stanowisko zamierzasz aplikować?
Jak wygląda sprawa grafiku w Zakład Produkcji Preparatów Paszowych Bioproten - Sobczak Przemysław. Czy pracodawca idzie na rękę?
Z uwagi na ostatnie komentarze dotyczące mojej osoby zwracam się z informacją do osoby (osób) które regularnie takowe komentarze dodają, żeby zgłosiły sprawę bezpośrednio do właściciela lub na policję i udowodniły swoje słowa do czego serdecznie zachęcam. Informuje jednocześnie iż z mojej strony sprawa zostanie z całą pewnością zgłoszona Policji ponieważ takie zachowania podlegają pod Art 212 kk.. zapewniam również że po znalezieniu osób które naruszają moje dobre imię zostanie wysunięte ze stopy prywatnej postępowanie sądowe. Pozdrawiam
Auta jeżdżą przeładowane, praca od nocy do nocy, nie wolno się odzywać aby nie dostać po wypłacie, logistyka kuleje
NIC NIE TRWA WIECZNIE zebrany materiał dowodowy rozmowy oraz smsy i zdjęcia z wagi w zupełności wystarczą do zrobienia porządków w tej firmie zbierz jeszcze grupę poszkodowanych i zgłoś się do biura poselskiego PIS KONIN jest nie tylko efektowne ale i efektywne. Sądu bym tutaj nie polecał strata czasu
Przepracowałem tutaj pół roku, zarobki spoko ale trzeba robić żeby takie były. Jak wszędzie. Bywało fajnie bywało (usunięte przez administratora) Jak wszędzie. Gdyby nie zdrowie bym został. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Czy chciał bym wrócić. Nie mówię nie. Odpowiednia propozycja za fajną kasę może czynić cuda. Czy coś się zmieni?? Pewnie się już nie dowiem. Uważam że stawka jak za 3 dni powinna być taka za wszystkie dni.
Ja zarabiałem między 4500-5400. Na busie ale żebyśmy się zrozumieli pracowałem od 5-6 dni.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zakład Produkcji Preparatów Paszowych Bioproten - Sobczak Przemysław?
Zobacz opinie na temat firmy Zakład Produkcji Preparatów Paszowych Bioproten - Sobczak Przemysław tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zakład Produkcji Preparatów Paszowych Bioproten - Sobczak Przemysław?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 3 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!