Opinie o Legarto Sp. z o.o.
Świat się zmienia, logistyka się zmienia a my już od ponad 20 lat budujemy naszą pozycję na rynku transportowym. Pracujemy z wieloma stałymi partnerami od lat co daje nam stabilność organizacyjną i finansową.
Jesteśmy firmą, dla której wartością są ludzie, którzy ją tworzą.
W każdym dostrzegamy potencjał i dokładamy wszelkich starań by stworzyć przestrzeń oraz możliwość na rozwój zawodowy i osobisty.
To co już możemy zagwarantować to stabilne miejsce pracy z jasnymi warunkami finansowymi. Dowozimy to co obiecamy!
Думал сюда устроиться, но после звонка перехотелось. Ездить бусом по 1000км чтобы поработать 2 недели, нет, спасибо. Имея опыт более 3х лет мне предложили стажировку за 50€ день. И без стажировки никак. Вы серьезно?????
System szkolenia ma za zadanie płynnie wprowadzić nowego kierowcę do naszej firmy. Z wieloletniej praktyki wyszło, że najbardziej efektywnym sposobem jest wysłać nowa zatrudnianego kolegę w trasę na 2 tygodnie w podwójnej obsadzie razem z naszym trenerem. Zadaniem trenera jest zaznajomienie z technicznymi aspektami u poszczególnych załadowców, pomoc przy awizacji, wyjaśnienie zasad współpracy z biurem, kanałów kontaktowych w razie awarii itp. Nie da się tej praktycznej wiedzy przekazać podczas szkolenia stacjonarnego w biurze. Posiadane przez Pana 3 letnie doświadczenie jako kierowcy z pewnością by zaprocentowało podczas samej jazdy, ale praca kierowcy jest dużo bardziej skomplikowana i dlatego organizujemy 2 tygodniowe wprowadzenie z trenerem żeby było łatwiej. Z naszej strony płacimy trenerowi dodatkowe pieniądze za szkolenie bo to procentuje szybszym wdrożeniem nowego kierowcy. Dodatkowo po 2 tygodniach, kiedy kierowca wsiada na swoje auto, w każdej chwili może zatelefonować do swojego trenera z dodatkowymi pytaniami co znacznie ułatwia mu samodzielną pracę i powoduje , że czuje się w niej pewniej. Mam nadzieję, że wyjaśniłem sens naszego postępowania. Co do dojazdów busem to jest to prawda. Dowozimy naszych kierowców firmowymi busami. Niemniej 99,99% dojazdów jest znacznie krótsza niż Pan sugeruje. Dodatkowo należy wspomnieć, że podróż busem zalicza się do podróży służbowej i jest normalnie płatna, więc np. dwutygodniowy wyjazd rozpoczyna się od wyjazdu busem z bazy. Naszym zdaniem to uczciwe podejście i płacimy za to solidne pieniądze. Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, Prowadzenie aktywnej polityki medialnej i moderowanie treści, które nas dotyczą, pojawiających się w przestrzeni publicznej jest naszym prawem a niekiedy nawet obowiązkiem. Szczególnie w przypadkach, gdy pojawiające się opinie są rażąco nieprawdziwe lub obraźliwe. Nie inaczej jest w przypadku Pana opinii, w której sugeruje Pan skandalicznie niską stawkę dzienną niezgodną z polskim prawem i płacami sektorowymi obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej. Żaden kierowca nie pracował by za taką stawkę i nie pracuje. Średnie zarobki na stanowisku kierowcy w 1Q2024 wyniosły 96 EUR za każdy przepracowany dzień, wliczając niedziele czy dojazdy do pracy. Wielu z naszych kolegów zarobiło powyżej 100 EUR za dzień i to jest bonus za ich ciężką pracę. No, ale żeby o tym wiedzieć musiał by Pan być nadal naszym pracownikiem a z tego co pamiętam to podziękowaliśmy Panu za współpracę. Jeśli sobie Pan życzy publicznego podania powodów zwolnienia to bardzo prosimy o podpisanie się imieniem i nazwiskiem i upoważnienie nas do publikacji danych na temat Pana kariery w naszej firmie. Podczas Pana pracy w Legarto Logistic sp. z o.o. z całą pewnością zarobki były wyższe niż Pan sugeruje i wypłacone co do grosza i w terminie. Nie inaczej jest dzisiaj, rozliczamy się terminowo i z dochowaniem wszelkich ustaleń dotyczących płac. Życzymy powodzenia w dalszej drodze zawodowej. Z poważaniem M.Latkowski
To,że napiszę swoje dane nic nie zmieni i tak Pan mnie nie zna i raczej już nie pozna. Przez kilka lat pracy w tej firmie nigdy nie poznałem Pana a Pan mnie byłem tylko nr na kabinie. Zwolnienie było za porozumieniem stron bo zlikwidowaliscie system pracy w którym jeździłem . Nie wspominam tej firmy źle ale proszę pisać w ofertach prawdę,że za każdy dzień postoju czy bez pracy i to nie z winy kierowcy jest 34 czy 36e. Przez kilka lat mojej pracy nigdy nie było nic płacone za załadunki czy rozładunki a to chyba praca magazyniera a nie kierowcy?! Można by pisać o dojazdach do Francji po 1 tys km busem czy o straszeniu mandatami przez Pana R.N. ale po co. Życzę miłego dnia i pozdrawiam. Ps. Dalej bym u Was pracował gdybyście nie kombinowali
Firma z wieletnim stażem. Jak ktoś chce pracować to zarobi. Nie trzeba się męczyć na załadunkach jak to jest przy meblach. Polecam
No jasne ,że nie ale za (usunięte przez administratora) ładujesz i zrzucasz a firma za to kasę bierze
No cóż, taki ten świat jest okrutny, że kto inny pracuje a kto inny kasę bierze. Na szczęście mamy na to receptę, proszę założyć własną firmę i wtedy CAŁA kasa będzie Pańska. Nieustająco z życzeniami powodzenia. P.S. Załadunki i rozładunki w naszej firmie są płatne.
(usunięte przez administratora)
To 6/2 to jak to wygląda w praktyce? Pierwszy raz się spotykam z czymś takim słuchaj. A te kary to jeszcze za coś, o których piszesz? Mam nadzieję, że ustalane to jest na rozmowie rekrutacyjnej, a nie później po fakcie?
6/2 nie wiem bo dopiero wchodzi od stycznia ale pewnie zjazd po trzech tygodniach pauza 45 i dalej trzy w trasie i dwa wolne. Systemy są ewidetnie robione pod kolegów z UA. Nie kary tylko ucinanie premii która zwiększa twoja dniowke( 34E podstawy a max 111E) w danym miesiącu i każdy z biura ma na nią wpływ. Nie dogadujesz sie ze spedytorem? Nie da ci zrobic normy i zostajesz bez dodatku. Z działem technicznym też zgrzyty? To samo rozwiązanie. I tak musisz być potulny i bron cie mieć swoje zdanie bo ci szybko pokażą gdzie twoje miejsce. Nie wiem jak rekrutacja wygląda, dla zainteresowanych niech dzwonią i pytają bo widzę że szukają jeleni.
Hej, no i jest połowa stycznia, wiesz już więcej, jak ten system hula? Czemu jest pod ludzi z UA, myślisz, że kierowiec z PL się nie znajdzie chętny tak jeździć? Czemu?
Witam, mamy już kwiecień 2024 czyli nowy system płac funkcjonuje od 3 miesięcy. Można się pokusić o pierwsze oceny. Średnia płaca w w firmie (prawie 200 kierowców) wyniosła 96 EUR za każdy przepracowany dzień wliczając w to niedziele i soboty kiedy pozostaje się w kabinie samochodu. Nie uważamy, że kierowcy z którymi razem tworzymy tą firmę to jelenie. Wręcz przeciwnie zarabiają uczciwą kasę za uczciwą pracę.
Świat się zmienia, logistyka się zmienia a my już od ponad 20 lat budujemy naszą pozycję na rynku transportowym. Pracujemy z wieloma stałymi partnerami od lat co daje nam stabilność organizacyjną i finansową.
Jesteśmy firmą, dla której wartością są ludzie, którzy ją tworzą.
W każdym dostrzegamy potencjał i dokładamy wszelkich starań by stworzyć przestrzeń oraz możliwość na rozwój zawodowy i osobisty.
To co już możemy zagwarantować to stabilne miejsce pracy z jasnymi warunkami finansowymi. Dowozimy to co obiecamy!
Jak jest z pakietem medycznym w Legarto Sp. z o.o.? Można dołączyć rodzinę?
Nowy rok nowe systemy i zmiany!!! Zabrali 2/2 i 2/1 czyli najbardziej pożądane systemy. Ale za to są inne 3/1, 6/2 ,8/2 i weekend za weekend. Często na lekkich autach jest przestój z braku zleceń wtedy zarabiasz całe 34e. Stoisz weekend też 34e, zawiozą Cię busem na koniec Europy w piątek w nocy ale rozładunek masz w poniedziałek rano więc stoisz weekend za 68e.(usunięte przez administratora) Było fajnie ale się skończyło
Witam, jaki towar wozi się w legardo?
Przeważnie puszkę, styropian bo większość aut to lekkie zestawy do 12 ton. A na ciężkich to butelki, palety, puszki stalowe i czasami coś z giełdy wpadnie.
Dzień dobry Andrzeju. Złego słowa nie powiem na pracodawcę na publicznym forum. Ale wypłaty mogłyby być wyższe. Jeśli idzie o dofinansowanie posiłków to sugeruję firmę AVENTUS GRUOP z Białystok. Pracownicy (wiem to od brata, który jest tam zatrudniony) mają tam aplikację, dzięki której codziennie zamawiają posiłek w którego koszcie partycypuje pracodawca. W sumie to w porównaniu z jakąś kantyną lub Żabką trochę lepsza opcja. Bo jesz to co lubisz a nie to co jest. Życzę powodzenia! Arleta.
Witam Pani Arleto. Poruszacie Państwo bardzo interesujący temat, dlatego dodam kilka słów od siebie. Firma AVENTUS GRUOP, której nazwę Pani wspomniała zoptymalizowała proces żywienia pracowników poprzez aplikację SmartLunch. Dlaczego o tym piszę? Wdrażałem to rozwiązanie od strony dostawcy. Dodam, że firma ta nie jest wyjątkiem. Pracownicy z reguły wolą pracować w firmach, w których otrzymują posiłki jako benefit pracowniczy. Pozdrawiam Robert
To może się jakoś ustosunkujesz do tej wypowiedzi, skoro uważasz, że są to nieprawdziwe informacje? Z czym się nie zgadzasz? Z tym, że zarobki mogłyby być wyższe? Czy z tą aplikacją do zamawiania posiłków?
Hej, Dajcie znać jakie warunki i jaka płaca dla kierowcy przy pracy na cały miesiąc. Możliwa praca 5 dni w tygodniu i zjazd na weekend do domu, czy raczej powroty w sobotę?
Powroty busem z Holandii, Belgii czy Niemiec. System 2 tyg na weekend, 2/2, 2/1. Kasa byla 60e za dzień i podstawa 2200zl teraz zrobili 87e czyli słabo
System 2/2 albo weekend w pracy weekend w domu , oraz systemy dłuższe ale to dla ,,innych " powroty busami z całej Europy po 12-15h typu Belgia,Holandia , Francja. 87e za dzień ale jak euro spada to i wypłata w dół
Czemu wypłata jest w Euro? Bo to chyba polska firma, no nie? A umowy jakie dają tutaj w takim razie dla kierowców?
W internecie wiedziałem ogłoszenie dla młodszego specjalista ds. rozliczeń i fakturowania. Prócz doświadczenia w fakturowaniu wymagają żeby znać angielski i niemiecki. W benefitach są szkolenia to można dostać dofinansowanie do kursów językowych? Pytam bo znam dobrze angielski ale niemiecki trochę kuleje.
Czy urlop w Legarto Sp. z o.o. jest płatny 100%?
Tak jest płatny, chyba że jeździsz w systemie 2/2 to rozpisują na bieżąco. Zresztą przy takim systemie ciężko oczekiwać jeszcze urlopu płatnego!)
A ile dają w Legarto na rękę? Są jakieś premie czy tylko podstawa? Może podasz jakieś konkretne kwoty? A może zarobki od czegoś zależą? Byłbym meeeega wdzięczny, zależy mi żeby ktoś obeznany w temacie powiedział mi coś na ten temat. :D
Podstawa liczona od najniższej krajowej, dieta 60 euro i jakieś dodatki z młotków itp. 2/1 wychodzi +/- 7.5 na rękę a w 2/2 około 6.
@mirasol aż tyle osób stamtąd ?
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Legarto Sp. z o.o.?
Tak. Ale z tego co mi wiadomo jest prowadzona selekcja wstepna. Po selekcji wstepnej kazdy przez ojres 1 lub 2 tygodni jezdzi z tzw. Trenerem ktory na koniec wydaje opinie czy dany kandydat moze samodzielnie kontynuowac prace w firmie. Poniekąd wiem tez ze jest spora lista oczekujacych na prace juz po selekcji. Sprobowac zawsze warto.
Nikt nie pisze w temacie, a na pewno coś dzieje się w firmie. Macie informacje o tym jak aktualnie wygląda zatrudnienie w firmie LEGARTO SP. Z O.O.?
firma w porządku ale od pewnego czasu tam pracuje nie jaka pani Joanna strasznie pyskata i z małym bagażem doświadczenia chwali się że jej mąż jest jako kierowca, a nie zna podstaw godzin czasu kierowcy dramat, bardzo opryskliwa i na pewno psuje dobrą opinie tej firmy.
Ahahahaha, Pani Joanna W., która wczesniej pracowała w firmie HIT. Żadna firma nie powinna zatrudniać tak opryskliwych ludzi.
Podobno coraz lepiej. Odkąd jest dyr. Kier. Mgr. Inż transportu kombinowanego i obrotu paliwami płynnymi R. N. atmosfera niby stała się bardziej,, rodzinna''
czy firma wprowadziła jakieś obostrzenia w pracy w związku z pandemią żeby zabezpieczyć pracowników?
Jeśli chciałbym spróbować stażu w tej firmie, ile jestem w stanie zarobić ?
będziesz musiał być cały czas pod telefonem 24/7, nie zarobisz kokosów i nie będziesz mial żadnych możliwości awansu
Decyzji nigdy nie podejmujesz sam nawet jako samodzielny spedytor czy przekaźnik, z każą pierdołą ,,latasz wyżej,,. To nie jest samodzielne stanowisko chodź w innych firmach tak to wygląda, ale nie tutaj. Przepisujesz tylko zlecenia od planistów dla kierowców nic nie możesz sam zrobić , no może iść do kibla i się ....
Czy w Legarto Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?
Wynagrodzenie kierowców w firmie nie różni się niczym. Ani obywatelstwem, ani stażem. Wszyscy zaczynający pracę w tej firmie dostają takie same warunki zatrudnienia. Podczas stażu dla nowych kierowców, który trwa tydzień lub dwa tygodnie ( zależy od umiejętności ) naliczane są mniejsze diety. Składnikami wynagrodzenia są: płaca minimalna, ryczałt za nadgodziny i godziny pracy nocnej, wyrównanie stawki godzinowej za pracę na terenie innych krajów członkowskich ( milog, macron itd.), oraz diety i ryczałty za noclegi. Co kwartał robione jest wyrównanie nadgodzin i godzin pracy nocnej. Jak wiadomo oprócz diet i noclegów cała reszta podlega oskładkowaniu. Wypłaty przychodzą w dwóch terminach. Diety i noclegi wypłacane są do 20go następnego miesiąca, a cała reszta do 5go następnego miesiąca. Diety i noclegi przychodzą w jednym przelewie, a cała reszta w 3 przelewach z wyszczególnieniem ile i za co, żeby było wszystko jasne i przejrzyste. Dla chcącego nic trudnego. Miłe biuro zawsze na prośbę zainteresowanego kierowcy wydrukuje wszystkie szczegóły i składniki wynagrodzenia. W firmie obowiązują 3 systemy pracy. I. dwa tygodnie w aucie i weekend w domu,II. dwa tygodnie w pracy tydzień w domu ( tu na dwóch autach jest 3 kierowców i zmiany dokonywane są w piątki), oraz III.dwa tygodnie w aucie i dwa tygodnie w domu ( jedno auto dwóch kierowców i zmiany w piątek). Dojazdy do aut odbywają się busami i cały czas dąży się do tego by zajmowały one jak najmniej czasu ( tu wspominany pan R. dwoi się i troi, aby każdy w domu znalazł się jak najszybciej planując zjazdy i korygując je na bieżąco ). Co do floty to już wspomniano we wcześniejszych postach. Dodam tylko, że wszystkie auta to tandemy. A teraz odpowiem na kilka postów. BYŁY: Trochę ruchu nie zaszkodzi, a jak chcesz jeździć tylko od miejsca do miejsca i nic nie robić, to zrób prawo jazdy na autobusy i tam będziesz tylko drzwi otwierał. Odnośnie zatrudnienia to nie jesteś już w temacie bo wszyscy pracują pod jedną nazwą Legarto Logistik sp. z o.o. Co do pracowników z Ukrainy, są takimi samymi ludźmi jak my i tak jak my za lepszymi zarobkami wyjeżdżamy do pracy w Niemczech, Anglii czy też Francji tak oni przyjeżdżają do nas. Zwykła migracja za lepszymi warunkami do życia swoimi i rodziny i bardzo często z obawy przed utratą pracy pracują ciężko i nawet lepiej niż Polacy. JANEK: Nie wiem czy się orientujesz, ale te wszystkie bonusy o których piszesz są wypłacane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, a taki w chwili obecnej nie istnieje w firmie. Były lepsze lata, były karpiowe i paczki dla dzieci.( mam nadzieję że to kiedyś wróci ) W obecnej sytuacji jedyną organizowaną imprezą firmową jest Piknik Rodzinny na który ze względu na specyfikę pracy nie wszyscy mogą przyjść. Na profilu firmowy Facebooku ( sam szef osobiście go prowadzi ), są pełne relacje z tych pikników. To, że po kilku latach pracy nie poznałeś szefostwa to tylko źle świadczy o Tobie. Są organizowane spotkania firmowe, szkolenia na których można ich spotkać i porozmawiać. Nie unikają nikogo. JESZCZE OBECNY: Co do pana R. jak już wspomniałeś były taksówkarz, kierowca busa, wokalista ale również wspaniały mówca i wodzirej czego dał przykład przejmując prowadzenie ostatniego pikniku rodzinnego. ( polecam na imprezy tylko nie wiem czy znajdzie jeszcze na to czas). Sprawdzanie ciśnienia w oponach należy do obowiązków prawdziwego kierowcy, a zaniedbania tego obowiązku skutkują zbędnymi kosztami które ponosi pracodawca. W regulaminie zakładu pracy jest to wszystko ujęte w obowiązkach pracownika. Tylko kto przed podpisaniem umowy lub w trakcie już pracy pofatygował się go przeczytać? Co do obciążeń za szkody to nie dodałeś wszystkiego. Pierwsza szkoda jest darowana i każda kolejna jak pisałeś tylko nie napisałeś że są to szkody wynikające ewidentnie z winy i zaniedbań kierowcy. ŁUKASZ: Zapomniałeś dopisać, że na wskutek twojego zaniedbania ( spóźnienia na rozładunek ) firma została obciążona tą kwotą, a ty nie chciałeś podjąć żadnej rozmowy tylko rozwiązałeś umowę o pracę. ALEKSNRA: Z przyczyn osobistych pani Joanna już nie pracuje. Wracając do kwestii paliwa. Rozliczeniem paliwa zajmuje się przesympatyczna Panna M. i jest to jej obowiązek służbowy z którego jest rozliczana przez pracodawcę. Normy nie są sztywne, ale wszelkie anomalia spalania, są przez nią wyłapywane i indywidualnie rozpatrywane. Mam nadzieję że pisząc to wszystko wyjaśniłem co można było wyjaśnić i z mojej strony uważam że jest to firma godna polecenia. Pozdrawiam wszystkich zadowolonych i nie zadowolonych z moich tutejszych wypocin. Mam nadzieję, że nikt o którym wspomniałem nie czuje się urażony bo nie taki był zamysł, ale jeżeli kogoś uraziłem bardzo przepraszam.
Co do zarobków nie dodał Pan zaliczki tak zaliczki której ja nie chce a dostaje? taki mały bonus albo w...k :-) milog, macron?! hahahha przecież jak by to płacili tobym po bym po tygodniu czy 2-3 wrócił z Francji zarobiony jak Lewandowski a tak firma sprytnie obchodzi płacenie tego kierowcom. Przejrzyste przelewy? przejrzyście to by było w 2 przelewach jeden podstawa a drugi delegacje oraz kwitek do wypłaty (to osobny temat) a kwitki z wypłat powinny być czy kierowca chce czy nie z tego co wiem to pracodawca ma obowiązek to dać pracownikowi a nie ,że pracownik ma się prosić! Dojazdy do ciężarówek?! w normalnych firmach się na bazę zjeżdża ciężarówką a nie jak dziady po nocach w 4-6 czasem i 10h w busie!!! Piknik rodzinny niby fajna rzecz ale cześć ludzi nie może przyjść a cześć nie chce. Nie poznałem szefostwa bo zatrudniał mnie Pan Ba...k. Szkolenia, spotkania i słuchania lizusów i przydupasów?! nie dzięki to nie dla mnie wolę ten czas poświecić dla rodziny. Jak lubicie poświęcać więcej życia dla firmy niż rodziny wasza sprawa. Co do Pana R.....k to maił być od busów a jest już od wszystkiego :-) Pan M...k staje się już zbędny :-) Rozliczenie paliwa? a firma ma koncesję na obrót paliwami płynnymi ?! nikt nie ma prawa obciążyć nikogo za spalanie, nikt. Nie ma takiego czegoś jak normy to jest wymysł pracodawców!!! Jak znika paliwo czyli co? no kierowca ukradł a jak ukradł to (usunięte przez administratora) a co się robi ze (usunięte przez administratora) sąd, policja ,prokuratura, dyscyplinarka i na tej podstawie dochodzi firma swoich roszczeń a nie zabiera sobie od kierowcy sama. Gwarantuje ,że prawnicy z miłą chęcią zajmą się i odzyskają pieniądze dla kierowcy które firma mu nielegalnie za to zabrała. Nie ma takiego czegoś jak normy spalania!!! Spali tyle co musi. Czy firma godna polecenia?! są lepsze i gorsze ale tragedii nie ma. Szkoda ,że na L4 czy emeryturze się obudzicie z palcem w du..e
Myślę że chodzi tobie o zaliczkę za nadgodziny. System rozliczania nadgodzin jest kwartalny więc przez 3 miesiące dostajesz zaliczkę, a po zakończeniu kwartału wyrównanie. Są to twoje pieniądze które się tobie należą, a nie żaden bonus. Co do miloga czy macrona. Jest to wyrównanie do stawki godzinowej obowiązującej w danym kraju np. Niemczech czy Francji ale nie tylko. Tak samo nadgodziny według stawki w danym kraju muszą być rozliczone. Tylko zwróć uwagę na to, że jest to WYRÓWNANIE , a nie dodatek. Co za tym idzie. W płacy podstawowej zawarta jest stawka godzinowa polska, którą trzeba odliczyć od tej stawki np. niemieckiej. Na dodatek np. niemieckie prawo dopuszcza do uwzględnienia w wyliczaniu tego wyrównania wliczenie wszystkich stałych czynników wynagrodzenia, oraz stawki za nadgodziny ( obejmujących czas pracy na ich terenie ). Wiem, że najlepiej by było jak by pracodawca płacił tobie za prace stawkę polską i jeszcze do tego dublując zapłacił stawkę np. niemiecką ale tak nie jest. Pamiętaj również, że nie dotyczy to pracy w tranzycie. Czyli np: jak jedziesz z Polski do Holandii, to za przejazd przez Niemcy nie masz płaconego wyrównania do stawki!! Jeżeli się mylę, a jest tu ktoś kto zna prawo i zajmuję się nim zawodowo może mnie poprawić. Jeżeli chodzi o szkolenia , spotkania to są one raptem raz , czasami dwa razy do roku . Tyle można chyba poświęcić by wiedzieć na czym się stoi, a nie tylko krytykować stojąc z boku i czekają aż ktoś inny coś załatwi. Co do pan R. Chłopak pnie się po szczeblach w górę i jedno mogę powiedzieć, żeby uważał bo czym wyżej, tym z większym hukiem się spada.( ale to już jego sprawa ). PALIWO. Temat rzeka. Też jestem zdania, że nie może pracodawca mnie za zbyt wysokie spalanie obciążyć bo przecież jest różne usytuowanie terenu, różne warunki pogodowe, różne ciężary ładunku i np. natężenie ruchu. Każdorazowo musiał by szczegółowo przeanalizować przyczynę tak dużego spalania. Jeżeli ktoś uważa, że nie ma w tym jego winy może napisać pismo przedprocesowe do pracodawcy i jak to nie pomoże udać się z tym do odpowiedniej instancji. No i to chyba tyle. Pozdrawiam.
Zmieniono jeden ze składników wynagrodzenia a mianowicie nadgodziny nie są wypłacane w formie ryczałtu i do tego kwartalne wyrównanie tylko wyliczane są na bieżąco za każdy miesiąc.
Jednym słowem (usunięte przez administratora) i pięć metrów molu????,omijać szeeeerokim lukiem.
3 pytania Czy firma wypłacalna?? Czy przestrzegają czasu pracy?? Czy są zjazdy do domu regularne w systemie 2 na 1 czy trzeba się kłócić. Pozdrawiam
Zjazdy masz w piatek lub w sobote, czas pracy przestrzegany zdarzają sie dyspozytorzy którzy mają problem z liczeniem czasu jazdy i pracy ale to ich juz problem żeby przełożyć rozl/zal. Wyplata jest na czas chociaż pan z biura obciąża juz za wszystko a ludzie się na to godzą
Wypłata na czas to ważny aspekt zatrudnienia, ale nie bardzo rozumiem o co chodzi z obciążaniem pracowników. Masz na myśli odpowiedzialność finansową? Napisz jakie jeszcze dodatki do wynagrodzenia oferuje pracodawca i czy można liczyć na premie. Mam nadzieję, że mi odpowiesz.
Premii brak, obciążenia za uszkodzenia, spalanie, spóźnienia. Wypłata na czas i umowa o pracę to nie powinien być przywilej a norma
Szkoda w takim razie, że w Legarto raczej trudno jest o premie. Ona w jeszcze większym stopniu motywowałaby pracowników do efektywnej pracy. A powiedz mi jeszcze, jak to dokładnie jest z tym wynagrodzeniem w firmie. Czy nie jest przypadkiem tak, że rośnie ono razem z przepracowanymi latami? Nie ukrywam, iż ciekawi mnie ta kwestia.
To nie, że trudno o premie a jej kompletny brak!!! W normalnych firmach jest też coś na zająca ca czy karpiowe a tu szefostwo i woli polecieć do Barcelony niż dać grosz pracownikowi, żeby go do pracy zmotywować. W sumie nie musi motywować bo na jego miejsce ma 10 Ukraińców za bramą. Nie podoba się to droga wolna
Już rozumiem - dobrze, że doprecyzowałeś tę kwestię. A czy pracując w Legarto można być spokojnym o dostęp do bezpłatnej opieki lekarskiej? To również bardzo ważny aspekt, dlatego mam nadzieję, że mi odpowiesz.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Legarto Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Legarto Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Legarto Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!